פרויקט תגלית: החלוצים -הצמרת

בפרויקט זה נגלה את הכישרונות הגדולים שעומדים לפרוץ בסערה לכדורגל העולמי, בכל פעם תהיה עמדה חדשה על המגרש עם דירוג הכישרונות שלה והפעם הדירוג יחולק לשני חלקים, והפעם החלק הראשון.
הקריטריונים: צעיר בגיל 23 ומטה ושחקן מחוץ לחמש הליגות הבכירות וכמובן שחקנים טובים.

לפני שתופיע לפניכם רשימת הטופ-4 חלוצים שנבחרו נשמח לרענן לכם את הזיכרון עם יתר נבחרי הפרויק

השוערים
שחקני ההגנה חלק א'
שחקני ההגנה חלק ב'
שחקני קישור חלק א'
שחקני קישור חלק ב'
חלוצים חלק א'

4) סבסטיאן דריוסי
קבוצה: ריבר פלייט (ארגנטינה)
נבחרת: ארגנטינה הצעירה (8 הופעות שער 1)
תפקיד:חלוץ /כנף שמאל
גיל:20
גובה: 1.79 ס"מ
שווי:4 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=rYTRMpKoJ5E

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

את המקום הרביעי הייתי אמור להעניק לאלכסנדר איסק אבל לחלוץ השבדי הצעיר ממוצא אריתראי היו תוכניות משלו והוא עבר לקבוצה הצעירה והמסקרנת של בורוסיה דורטמונד וכתוצאה מכך סבסטיאן דריוסי קודם בדירוג, אגב גם הארגנטינאי המאוד מוכשר מועמד לעבור כבר בתקופה הקרובה לטוטנהאם ולהוות גיבוי מהספסל להארי קיין.

על דריוסי כבר אומרים שהוא פאולו דיבאלה הבא והוא עוד חלוץ במכונה המשומנת הארגנטינאית שתמיד ידעה לייצר שחקני התקפה לאורך השנים, ריבר פלייט המדורגת שביעית בארגנטינה מציגה קבוצה מאוד כישרונית עם פוטנציאל מכירה רב , הכוכבים הגדולים של המועדון הם צמד החלוצים הראשון הוא דריוסי והשני הוא לוקאס אלאריו חלוץ ושחקן סגל של נבחרת הבוגרת של ארגנטינה שאף הספיק לערוך 2 הופעות, גם גונזאלו מרטינז הקשר המצויין מעורר ענין ברחבי היבשת וכל זה בתוספת למגן לואיס אוליביירה בן ה18 שמראה ניצוצות של שחקן גדול ועוד נשמע עליו.

כבר בעונת 2013-2014 בגיל 17 דריוסי ערך את הבכורה שלו בבוגרים וערך 5 הופעות בבוגרים בתור מחליף ורק בסוד אמריקנה שם סייע לריבר לזכות בתואר בפעם הראשונה בתולדותיה ואף כבש את שער הבכורה שלו בהופעתו השנייה בקריירה,בעונה לאחר מכן בגיל 18 הוא התבסס כשחקן הרכב במהלך העונה וערך 18 הופעות (מתוך 30 של ריבר בליגה) וכבש 4 שערים ובישל שלושה, למרות הכל בעונה לאחר מכן הוא מיעט לשחק (למרות שריבר שיחקו בליברטדורס וזכו בו והיו בכמה מסגרות) ועבר משבר ולא כבש אף שער בליגה, למזלו יש היה לו את מרסלו גז'ארדו המאמן הארגנטינאי המוערך שידע להרים את הילד ודיבר אל ליבו ועשה איתו אימונים אישיים מתוך אמונה שיש לדריוסי פוטנציאל להיות שחקן גדול, העבודה המנטאלית והפיזית שעבר דריוסי הפכו אותו העונה לילד אחר לחלוטין ולחלוץ הכי לוהט בארגנטינה שמושך עניין בכל היבשת, ההסטה של גז'ארדו את דריוסי מעמדת שחקן הכנף לחלוץ המטרה והציוות המשובח עם לוקאס אלריו פרע את השטרות והעונה הוא כבש 10 שערים ב-14 הופעות ליגה והרבה ניצוצות של כדורגל וכל זה לאחר שריבר מכרה בקיץ את שתי החלוצים הצעירים האחרים שלה ג'ובאני סימאונה ולוקאס בויה לאיטליה- דריוסי עד כה הוא מלך השערים בארגנטינה.

מה שהכי עושה את דריוסי מיוחד שהוא בלתי צפוי ולעולם לא תדע איך השחקן יגיע לכדורים ואיזה מהלכים הוא יעשה מראש, דבר שגורם ליריביו להישאר מתוסכלים.
אין ספק שריבר יקבלו הצעות על צמד החלוצים ושוב יצטרכו לייצר חלוצים חדשים במכונה כדי להמשיך להיות קבוצה גדולה, עד אז הצמד דריוסי ואלאריו ימשיך לכבוש את ארגנטינה.

סגנון משחק: דריוסי מאוד אוהב לקחת את הכדור מהאגף ולחתוך לאמצע כדי לייצר לעצמו מצב כיבוש, בנוסף דריוסי בועט מעולה מרחוק ואוהב להפתיע שוערים שיוצאים מחוץ לשער, אחד הסקאוטרים אמר עליו שיש לו אינטליגנציה תנועתית, דריוסי גם יודע להשתחרר משחקני היריבה ולעבור אותם או לגרור אותם לאגף ומשם לחדור לאמצע, תכונה בעייתית אצלו היא שהוא מאוד אגרסיבי ולפעמים גם קצת כבד.

3) סרדר אזמון
קבוצה: רוסטוב (רוסיה)
נבחרת: איראן (22 הופעות 16 שערים)
תפקיד:חלוץ
גיל:22
גובה:1.86 ס"מ
שווי:15 מיליון יורו

הנתונים היבשים של החלוץ האיראני הם לא כאלה מזהירים- סך הכל 6 שערים ב24 הופעות העונה, מי שלא ראה את אזמון יחשוב שהוא לא שחקן כזה גדול, אבל בעצם כנראה שהוא לא צפה בכדורגל בשנה האחרונה.
הכינוי של אזמון הוא "מסי האיראני" למרות שאזמון בכלל אוהד ריאל, ההשוואות באיראן מדברות על גדול שחקני המדינה בכל הזמנים עלי דאי שכבש לא פחות מ-109 שערי נבחרת, אזמון התחיל טוב ויש לו כבר 16 ב22 הופעות בלבד, מי שלא אהב את ההשוואה הוא עלי דאי כמובן (יש אומרים שבגלל שאזמון הוא סוני ועלי דאי הוא שיעי כמו רוב האיראנים). שני הוריו של אזמון הגיעו מתחום הכדורעף אבל אזמון בחר להקשיב ללב ולציידי הכישרונות באיראן ועבר לשחק כדורגל,ההחלטה של הילד התבררה כמוצלחת מאוד.

אזמון הגיע לרוסיה לרובין קאזאן לאחר שהנבחרת הצעירה של איראן שיחקה בטורניר ברוסיה ושם אזמון היה השחקן הטוב ביותר בטורניר והבקיע בלי סוף, מאמן קאזאן קרדאייב התלהב מהשחקן ולקח אותו תחת חסותו אבל ברדאייב פוטר במפתיע לפני שאזמון הספיק לשחק, למרות זאת אזמון בעונת הבכורה (2013-2014) כבש 4 שערים ובישל 4 ב14 הופעות (הכוכב של הקבוצה באותה עת היה ביבראס נאתכו) אבל לא קיבל פרגון מיידי למרות שזאת הייתה תפוקה נאה מאוד לחלוץ שרק עלה מהנוער,עונה לאחר מכן אזמון לא הסתדר כל כך וכבש רק שער אחד בחצי עונה בקאזאן ,דבר שגרם להם להשאיל אותו לקבוצת התחתית רוסטוב ולמי שהאמין בו הכי הרבה קרדאייב, אזמון הראה הרבה יכולת ועשה המון על המגרש ואומנם כבש רק שלושה שערים אבל פשוט היה קוסם וגרם לחבריו מוטיבציה גדולה, רוסטוב החליטה לשאול אותו שוב ולא התחרטה.

העונה שעברה הייתה עונה של הסינדרלות בכדורגל העולמי בראשם לסטר, אז גם רוסטוב רצתה והייתה מאוד קרובה וסיימה במקום השני כנגד כל הסיכויים, התרומה של אזמון הייתה עצומה והוא נבחר לכדורגלן הטוב ביותר ברוסיה בסוף העונה שעברה .
העונה רוסטוב פתחה את העונה בסערה וכל זה בניצוחו של אזמון, כנגד כל הציפיות רוסטוב השפילה והיממה את אייאקס של פטר בוס בדרך להעפלה ראשונה בהיסטוריה של ליגת האלופות ושחקני אייאקס לא ישכחו לעולם את אזמון לאחר מכן.
העונה רוסטוב לא התבטלה בליגת האלופות ורוסטוב השפיל את ג'רום בואטנג עם שער ענק כל הדרך לניצון סנסציוני נגד באיירן ושער ענק לרשת של יאן אובלק, סה"כ רוסטוב סיימה במקום השלישי עם חמש נקודות ולפני אינדהובן העדיפה עליה.
ליברפול, מארסיי ודורטמונד גיששו אבל נראה שקלופ יעשה הרבה בשביל להביא את החלוץ וישלם סכומי ענק בשביל לראות אותו אצלו.

סגנון משחק: אזמון בעל יכולת כדרור יוצאת דופן ולכן מפה מגיעה ההשוואה למסי, הוא גם קל רגליים וזריז מאוד ואוהב להציק לבלמים,בנוסף הוא יודע לשלוט בכדור ויודע לעשות תרגילים שצריך ויודע לשחק באגפים ומאוד מגוון ובעל טכניקה מצד שני הוא לא מספיק פיזי וזה יקשה עליו בהתחלה במידה וישחק באנגליה ועדיין הוא חייב לשפר את יכולת ההבקעה שלו כדי שיוכיח את עצמו כחלוץ טופ אירופי.

2)קספר דולברג
קבוצה: אייאקס (הולנד)
נבחרת: דנמרק (הופעה אחת)
תפקיד :חלוץ
גיל:19
גובה:1.87
שווי:10 מיליון יורו

אין ספק שעלייתו המטאורית של הדני הצעיר צריכה להיות מיוחסת בעיקר לאיש אחד ושמו פטר בוס שלא פחד לעלות לסגל אייאקס לא פחות מ6 שחקנים מקבוצת הנוער ולתת להם את המפתחות להוביל את אייאקס ואכן התוצאות מפתיעות ואלאמלא התעלות יוצאת דופן של פיינורד ופתיחת עונה מגמגמת בשל התאמה וגיבוש הסגל אייאקס כבר הייתה אמורה להיות בפסגה, סגל צעיר ,רענן, התקפי, עוקצני וקבוצתי שאפילו קיבל כתבות מפרגנות בטובי עיתוני הספורט האירופים ולא בכדי.

הדובדבן שבקצפת של פרויקט הצעירים הוא החלוץ שמלהיב את כל אירופה קספר דולברג, דולברג היה אמור להיות השנה חלוץ מחיליף הגם שאייאקס לא ציפתה שנאפולי יחתימו לקראת סוף החלון את ארקדיוש מיליק בסכומים שהם דרשו , גם המעבר של ויקטור פישר למידלסבורו והחתמתו של החלוץ הקולומביאני קאסיירה לא גרמו לאנשים לחשוב שדוקא הדני הצעיר יקנה את עולמו אבל לפטר בוס היו תוכניות משלו.

דולברג התגלה על ידי אותו סוכן שגילה את ויקטור פישר והיה אמון על העברת שחקנים דנים לאייאקס ג'ון סטין אולסן (השם הכי גדול שהוא גילה זה זלאטן איברהימוביץ) למרות שדולברג שיחק בליגה הדנית 75 דקות בסך הכל בשלושה משחקים במדי סילקבורג.

"היורש של ואן באסטן" זה הכינוי החדש שדולברג קיבל וכנראה שהוא דורג להצדיק זאת, כאשר העונה הבקיע נגד ניימיכן שלושער בתוך 18 דקות בלבד, דולברג נחשב לחלוץ מודרני כזה שיודע לשחק בצוותא עם חבריו במהלכים קבוצתיים ולא רק אחד שמחכה לקבל כדורים מול השער, העונה אגב דולברג תרם שמונה שערים והציג כדורגל מלהיב בצוותא עם הקפטן דייבי קלאסן והדני הותיק שחונך אותו לאסה שונה שחווה אצל בוס רנסאנס.

דולברג הצהיר לא מזמן שהוא לא ימהר לעזוב את אייאקס ויעשה תהליך ויתפתח שם, מצד שני מקרי העבר אומרים ששחקנים שהתמהמהו לצאת מאייאקס בסופו של דבר לא הצליחו ודווקא השחקנים שיצאו מוקדם הצליחו יותר מאידך צריך לזכור שדולברג מעולם לא סיים אפילו עונת בוגרים אחת ולכן הוא עדיין צריך להוכיח את עצמו לאורך זמן , פטר בוס אמר עליו:"קספר הוא חלוץ אמיתי ומשכנע והוא רק הולך ומתחזק פיזית".

לדולברג יש חוזה עד 2021 אבל כל הגדולות שביבשת מעוניינות בו ובאמת שלא נופתע אם נראה אותו בברצלונה או ריאל מדריד או מנצסטר יונייטד שכבר בונה עליו כתחליף לווין רוני.

סגנון משחק:דולברג נחשב לאחד השחקנים הקבוצתיים בהולנד ויודע לשתף את חבריו בהתקפה,הוא גם אוהב לקחת לאחור את המגינים ואז לעבור אותם ולהבקיע, עוד תכונה חזקה אצלו היא הזריזות הגדולה שיש לו(למרות גובהו), בנוסף הוא ניחן בעוצמת בעיטה מאוד חזקה ויודע לבעוט מצבים נייחים וגם נוגח מצויין ויודע לנצח תמיד בקרבות אוויר , לעומת זאת הוא מתקשה במסירות ומרבה לאבד כדורים.

1)אנדרה סילבה
קבוצה:פורטו (פורטוגל)
נבחרת: פורטוגל (5 הופעות 4 שערים)
תפקיד:חלוץ
גיל:21
גובה:1.85
שווי: 12 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=C66XvKla2Fk

ההתלבטות הכי גדולה שלי מכל הפרויקט הזה שעשיתי הוא היה בעמדת החלוץ בין שני החלוצים האדרים קספר דולברג ואנדרה סילבה אבל בסופו של דבר סילבה חלוץ קצת יותר מוכח ובעל קצת יותר ניסיון ומשחק בליגה ברמה גבוהה יותר משל הולנד.

בן הטיפוחים של כריסטיאנו רונאלדו בנבחרת פורטוגל והאיש שרונאלדו מכשיר להיות כוכב העל הבא במכונה הפורטוגלית המדהימה שלא מפסיקה לייצר כשרונות, כיאה לחלוצים הקודמים ברשימה גם אנדרה סילבה זכה להשוואה עם כוכב עבר אחר מארצו והפעם במקרה שלו זה פדרו פאולטה.

רדמאל פלקאו,ג'קסון מרטינס,וינסנט אבובקאר והולק הם רק חלק מרשימת החלוצים המדהימה שעברה בפורטו לאורך השנים והפעם הוא תורו של הפורטוגלי בן ה-21 להיות כוכב העל הבא.

סילבה יודע להריח שערים עוד מעונות הנוער שלו, בעונת הבכורה שלו הוא כבש 28 שערים לאחר מכן 19 ואז הוא קודם לפורטו ב' שם לא הוכיח את עצמו ומיעט להבקיע שערים, פורטו הבינה שהכשרון כמעט הולך לאיבוד והביאה לו צ'אנס אחרון במילואים אחרת הוא ישלח לאין סוף השאלות כיאה לשחקנים שלא מצליחים בפורטו, סילבה לקח את עצמו בשתי ידיים והבקיע 15 שערים ב31 הופעות בעונה שעברה , בנוסף יש לסילבה 24 שערים ב34 הופעות בנבחרת הנוער הפורטוגלית כולל רביעייה אחת, דבר שזיכה אותו בכרטיס כניסה לבוגרי פורטו, בעונה שעברה הוא היה רק החלוץ הרביעי בהיררכיה אבל אז ז'ולן לופטוגי הוחלף ע"י ז'וז'ה פסיירו שלא היה לו מה להפסיד בעונה המסויטת שעברה על פורטו ולכן הוא זרק אל המים העמוקים את סילבה, המשחק הכי זכור שלו אשתקד היה בגמר הגביע הפורטוגלי שם בראגה הובילה 2-0 והייתה נראית בדרך הבטוחה לזכייה אבל סילבה נכנס בלית ברירה לשחק ומשום מקום כבש צמד מדהים בדקות הסיום, לצערו הסוף לא היה רומנטי ופורטו הפסידה את התואר בפנדלים.

העונה סילבה קיבל את המפתחות להיות החלוץ המוביל של פורטו ולא מאכזב ועד כה נראה שהעונה האישית של הפורטוגלי היא פשוט פנומנלית,11 שערים בליגה ועוד 4 שערים בליגת האלופות שעזרו לפורטו להעפיל שלב לשמינית הגמר ועוד לפני כן עזר לפורטו בסנסציה ענקית להדיח את רומא במוקדמות.
גם היכולת שלו בנבחרת פשוט מדהימה וסוף סוף אחרי הרבה שנים יש לפורטוגל חלוץ שפיץ והם לא יהיו תלויים ברמה אבסולוטית בשחקני כנף התקפיים(רונאלדו ונאני),הופעתו הסנסציונית נגד איי פארו במוקדמות המונדיאל עם שלושער תוך 37 דקות הייתה מדהימה ועשתה כותרות בכל אירופה,ארסנל כבר גיששה אבל פורטו בשלה שמה לארסנל תג מחיר של 60 מיליון יורו.

כל השמועות האחרונות אומרות שאנדרה סילבה הוא המטרה העיקרית לחיזוק של ריאל מדריד(בהמלצתו הגדולה מאוד של כריסטיאנו רונאלדו שמעוניין לשלב עמו פעולה בריאל) בעונה הבאה בעמדת החלוץ עד אז הוא ימשיך לחורר רשתות ולרגש אותנו.

סגנון משחק: סילבה הוא חלוץ קלאסי, תנו לו כדור והוא ידע לבד איך להשחיל אותו לרשת, סילבה נחשב לחלוץ מאוד חסון וזריז והוא אוהב ללחוץ את השחקן היריב עד שהוא חוטף לו את הכדור,בנוסף סילבה יודע לשחק במערכי משחק משתנים תוך כדי משחק(דבר שאולי גם משפיע על ההתעניינות של ריאל בו) , החסרון הגדול ביותר של סילבה שלפעמים יש לו תקופות שהוא לא פוגע בהם ולא כובש בסדרה של משחקים ,למרות שהוא כובש אז זה בדרך כלל יותר משער אחד במשחק(במילים אחרות חלוץ של מומנטום), בנוסף סילבה משתמש רק ברגל אחד לבעיטות ולא בשתי הרגליים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort