פרויקט תגלית: הקישור חלק א'

בפרויקט זה נגלה את הכישרונות הגדולים שעומדים לפרוץ בסערה לכדורגל העולמי, בכל פעם תהיה עמדה חדשה על המגרש עם דירוג הכישרונות שלה.
הקריטריונים: צעיר בגיל 23 ומטה ושחקן מחוץ לחמש הליגות הבכירות וכמובן שחקנים טובים.

כמעט ונכנסו לדירוג: ויקטור קובלנקו,אודייה אנדידי,לאון ביילי, לאנדרו בארטון,בארט ראמסלאר,ואן בייק,סטיבן ברגווין.

10) רובן נבס
קבוצה:פורטו
נבחרת: פורטוגל (2 הופעות)
תפקיד: קשר אחורי
גיל:19
גובה:1.80 מטר
שווי:10 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=GDGASGiwOlI

אחד הכשורנות הכי גדולים שצמחו בפורטוגל ב15 שנה האחרונות, כבר בגיל 17 וחמישה חודשים זכינו לראות את הילד מתרוצץ במשחקי פורטו ומקבל את ההזדמנות האמיתית לשחק ,כאשר לופטגי רואה בו כשרון שיניב פירות רבים למועדון, נבס נחשב לשחקן הפורטוגלי הצעיר בהיסטוריה ששותף בליגת האלופות,הכובש הצעיר בכל הזמנים של פורטו וגם הקפטן הצעיר בהיסטוריה של ליגת האלופות שענד את הסרט המחייב.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

נבס שגדל בבית של אוהדי בנפיקה בכלל נחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורגל הפורטוגלי ורבים רואים בו תופס את קו הקשר האחורי בשנים הבאות של הנבחרת.

העונה היכולת ירדה ונעצרה במקצת,פורטו מינתה את נונו אספיריטו שרצה לשנות את המערך ורצה יותר פיזיות בקישור האחורי שיותאם למערך ולכן נתן את המושכות לדנילו פריירה שלקח חלק בזכייה המפתיעה של נבחרת פורטוגל ביורו האחרון, בנוסף נבס הרבה להיעדר העונה בשל פציעה לא קלה בברכו ולא שותף לאחרונה בשל כך, אבל פורטו בהחלט בונה עליו ויודעת מה שיש לו לתרום.

הקבוצה הכי רצינית לגבי נבס היא יובנטוס שעוקבת אחריו זמן רב וגם השבוע המשיכו לגשש מול פורטו עליו ואולי אף לפתוח מולם משא ומתן כבר בינואר הקרוב,עוד קבוצה שמאוד מעוניינת בו היא ליברפול שרוצה יותר עמוק ומחליף ראוי לג'ורדן הנדרסון.

עוד היסטוריה שנבס היה שותף לה,הוא היה השחקן הצעיר ביותר ששותף באליפות אירופה הקודמת לנבחרות צעירות והגיע עד לגמר שם הופתע והפסיד לנבחרת שבדיה,גם בקמפיין המוקדמות האחרון של הצעירות של פורטוגל הוא היה שחקן עוד יותר מרכזי ופגש את נבחרת ישראל פעמיים והעפיל שוב ליורו הצעירות.

סגנון משחק- נבס נחשב לשחקן בעל טכניקה אדירה ,שחקן שמכתיב את קצת המשחק לקבוצה שלו,אוהב למסור כדורים ארוכים(דבר שמתאים יותר לקבוצות כמו ריאל מדריד), יש לו גם אינטליגנציית משחק מפתיעה ביותר ביחס לילד בגיל 19 וכבר זכה מחבריו לקבוצה להיקרא בוסקטס הבא, החסרון הכי גדול שלו הוא מיעוט ההשתתפות בהתקפות ומיעוט משחק דרך האגפים ומיעוט בעיטות לשער מצידו ,מצד שני הוא יוצר מצבים לחבריו ומתחיל לא מעט התקפות וגם יודע להגביה כדורים.

עתידו של נבס מאוד מבטיח והוא יוכל להתבסס כאחד הקשרים האחוריים האיכותיים ביותר באירופה.

9) ולנטינו לזארו
קבוצה: רד בול זלצבורג
נבחרת: אוסטריה
תפקיד: קשר התקפי/קיצוני שמאלי
גיל:20
גובה:1.78 מטר
שווי:3 מיליון יורו

לפני הכל אם אתם לא פריקים של הליגה האוסטרית או לא חלקתם איתו תא בחדר ההלבשה כמו עומר דמארי ומונאס דאבור או שהייתם מכורים לפוטבול מנג'ר כנראה שאף פעם לא שמעתם עליו.
סיפורו האישי של ולנטינו לזארו מזכיר סיפורי סינדרלות מהסוג הטוב ביותר הוא גדל בשכונת עוני לשני הורים מהגרים באוסטריה בעיר גראץ לאבא אנגולי ואמא יוונית ויש לו בכלל שם איטלקי,
אבל כיאה למי שגדל בעוני כדורגל היה מפלטו של לזארו הצעיר הוא התגלה ע"י הכדורגל ונלקח ע"י אחת הקבוצות מהעיר גראץ- גראצר.

משם כישרונו התגלה ובגיל צעיר מאוד הוא עבר לקבוצה הבכירה באוסטריה רד בול זלצבורג. כבר בגיל 16 ו224 יום שותף לקבוצה הבוגרת שהיא פס ייצור מעולה של שחקנים והיא קבוצה שהולכת ומשתפרת משנה לשנה ועכשיו מאמן אותו אוסקר גארסיה מיודעינו.

כבר לפני גיל 18 ולנטינו היה מבוקש בכל אירופה והיו לו הצעות מאינטר,צלסי,מילאן ובאיירן (שחשבו על עוד שחקן כמו אלאבה), אבל הוריו הטילו וטו על יציאה לאירופה ואמרו שהוא לא מוכן נפשית ועוד לא שחקן שלם מספיק בשביל לצאת לאירופה ואמרו שהוא צריך להתפתח עוד באוסטריה ואכן צדקו.

הכוכבים הגדולים בליגה האוסטרית בד"כ הם שחקנים זרים ועוד כמה אוסטרים צעירים ומי שמתבלט יוצא מהר מאוד לשחק בגרמניה איטליה ואנגליה (אחד מכוכבי העונה בפריימרליג הוא סדיו מאנה ששיחק שם,גם כוכבי לייפציג הפתעת העונה עברו שם כמו נבי קייטה וסטפן אילסאנקר ומרסל סאביצר)

אין ספק שבמוקדם או במאוחר נמצא את לזארו באירופה (לטעמי בגרמניה)
נבחרת אוסטריה של היום עם כמות הכוכבים האדירה שלהם שממלאת את הליגות הבכירות באירופה היא נהייתה גדולה כתוצאה מהיורו שאירחו והתוכניות לקידום הצעירים והמתקנים החדישים שנבנו שם שהשפיע מאוד על הכדורגל שם והכסף הגדול שיש שם בליגה בעיקר אצל זלצבורג. יש כיום 14 שחקנים מתוך ה23 בנחרת מהליגה הגרמנית ועוד 3 שחקני פריימרליג ומארק ינקו שנתן עונה אדירה בליגה האירופית עם באזל ואין ספק שהנבחרת שלהם מצויה בדור זהב שעוד ימשיך להשתפר ,לזארו הוא חלק מאוד חשוב בדור הזה.

כרגע לזארו נמצא בקבוצה די מבוססת כלכלית והוא רוצה להמשיך להשתפר בה ולהוביל אותה בקרבות האליפות הקשים שיש לה העונה מצד יריבותיה שהשתפרו מאוד ולקבל הצעות בקיץ,כרגע הקבוצה הרצינית ביותר לגביו היא שאלקה.

סגנון משחק: מהירות מאוד גדולה יש לולנטינו והוא יכול בקלות להוציא מתפרצות בפריצה קטלנית מהאגפים, בנוסף הוא שחקן מאוד יצירתי ואוהב לשחק קבוצתי, מאידך לזארו חייב לשפר את יכולותיו ההגנתיות ויכולת הנגיחה הגרועה שלו.

8)לאנדר דנדונקר
קבוצה: אנדרלכט
נבחרת: בלגיה(2 הופעות)
תפקיד: קשר אחורי
גיל:20
גובה:1.88 מטר
שווי: 7 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=zQF5HvGn4Do

שחקן הסגל הרחב של נבחרת בלגיה למרות שכמעט בלתי אפשרי להיכנס לסגל העמוס כישרונות לעייפה,הפך השנה להיות כוכב עוד יותר גדול והוא ממשיך את עלייתו המטאורית באנדרלכט ופשוט לא מפסיק להתקדם, דנדונקר נחשב לחלק משלישיית הזהב של אנדרלכט עוד מהנוער בצוותא עם דניס פראה ויורי טילמנס(ספוילר עוד נראה אותו ברשימה) והיום בצוותא עם טילמנס הם נחשבים שני שחקני השדה הבלגים היחידים שפותחים בהרכב ושני השחקנים הכי אהובים על הקהל הבלגי שלא רוצה לאבד אותם.

העונה המטורפת בבלגיה פשוט יוצאת דופן בקנה מידה היסטרי, הפער בין הראשונה זולטה וארחם לשביעית שרלרואה עומד על 4 נקודות בלבד וזה עוד לפני קיזוז ואנדרלכט גם נאבקת בזירה האירופית וקיבלה הגרלה קשה בליגה האירופית בדמות זניט.

דנדונקר נחשב לשחקן מאוד מבוקש ברחבי היבשת ואנטוניו קונטה שולח לא פעם סקאוטר שיעקוב אחריו באופן אישי ולכן צלסי הרצינית ביותר לגביו,גם סביליה(במקרה שאנזונזי ימכר בחורף) ודורטמונד מביעות עניין בקשר וגם מנצ'סטר יונייטד התעניינה בעבר, מה שמאוד מטריד את אנדרלכט ומאמנה רנה ויילר שחושש שכבר בינואר יקחו לו את שלושת הכוכבים הגדולים שלהם העונה,דנדונקר, טילמנס והחלוץ מחורר הרשתות תאודוריצק, אנדרלכט כמובן לא תסרב במידה ויגיעו סכומים גדולים.

ליאנדר הצעיר כבר הפתיע רבים ומוערך מאוד, בנוסף הוא שחקן שאוהב מאוד להתראיין ונמצא המון במסיבות עיתונאים ובראיונות בשל כושר הביטוי יוצא הדופן שלו,גם מראו הפיזי והקרבה לדוגמניות מושך כותרות בעיתוני הרכילות בבלגיה.

סגנון משחק: יש לליאנדר בעיטות מאוד עוצמתיות בעיקר מרחוק והוא לא פעם מנסה את מזלו בבעיטות מרחוק בשל כך, יש לו גם כח סיבולת מאוד גדול והוא יכול להחזיק במשחקים קשים וארוכים(אולי בגלל זה צ'לסי מעוניינת), הוא צריך לשפר את המיומניות ההגנתיות שלו וגם חוסר הניסיון שלו גרם למאמנו לבקש לקנות שחקן בעל ניסיון בחלון העברות הקרוב כדי לחנוך אותו במידה שלא ימכר וגם כדי להוסיף ביטחון בקישור.

7) אוזאן טופאן
קבוצה: פנרבחצ'ה
נבחרת: טורקיה(31 הופעות 3 שערים)
תפקיד: קשר אחורי
גיל:21
גובה:1.82 מטר
שווי: 6 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=F1vM0wd8fMA

אחד השחקנים המבטיחים ביותר שיש לכדורגל הטורקי להראות, הילד שגדל בבורסאספור שיחק כבר בשלהי גיל 17 בליגה הטורקית ומהרגע הראשון שדרך על כר הדשא כוכבו עלה,והוא נחשב תקווה ענקית לכדורגל הטורקי שלא מקדם מספיק שחקנים טורקיים בשל הכסף הגדול שנשפך שם.

בבורסאספור שיחק 4 שנים והיה תחת פיקוחו של כריסטוף דאום שבא להפוך את הקבוצה לשם דבר בטורקיה ולמרות חילופי מאמנים אינסופי בבורסא הילד רק הלך וכיכב והחזיק את הקישור של הקבוצה הצנועה יחסית, פנר העשירה חיפשה שחקנים טורקיים ברמה שיוכלו להשתלב במועדון העשיר והגדול וטופאן בדיוק ענה על ההגדרות ומאז שהגיע תפס מקום של כבוד בסגל שמלא בזרים ובעקבות כך עדיין קשה לו לטפס להרכב אבל כנראה שגם השלב הזה יגיע במהרה.

כבר בשנת 2014 ששיחק בבורסא הרשים מאוד את מאמן הנבחרת פתיח טרים שראה בו חלק מדור עתידי לנבחרת ונתן לילד את ההזדמנות ולא התאכזב למרות ששאר השחקנים כן אכזבו בנבחרת שמתבססת על ארדה טוראן.

במשחק הליגה האירופית האחרון של פנר נגד פיינורד טופאן העצבני רב מכות עם מאבטח מקומי והשחקנים היו צריכים להפריד ביניהם,חום המזג שלו הולך לפניו וזה תמיד פוגע בו.

הבעיה הכי גדולה לפי הטורקים הוא המוניטין שיש לכדורגלנים טורקיים באירופה והאישיות הבעיתית של מי שכבר יוצא מגבולות טורקיה מהקבוצות הגדולות שיודעות לשלם סכומי כסף לא פרופורציונאליים ביחס ליכולת של השחקנים וזה פוגם בעיקר בנבחרת ומאוד מזכיר מה שקורה ברוסיה.

אתלטיקו מדריד ואפילו מוריניו כבר עקבו אחרי הכישרון אבל עדיין לא הביאו הצעות קונקרטיות.

סגנון משחק: טופאן נחשב שחקן מאוד מגוון ויכול לשחק בכל העמדות בקישור,בנוסף הוא אוהב להבקיע שערים יפים ויש לו פוטנציאל התקפי טוב והוא תורם מאוד לחלק הקדמי, יש לו גם יכולות מתפרצות והוא טוב מאוד בהנעת כדור,הוא גם בנוי היטב ויש לו יכולות פיזיות ברמה גבוהה, החיסרון הכי גדול שלו הוא שהוא די מבולבל בעמידתו במגרש ושוכח לפעמים שהוא קשר אחורי ועדיין לא יודע לעשות הגנה מספיק טוב ולא תמיד מקשיב למה שהמאמן שלו מבקש ממנו לעשות ולכן לא פעם המאמן מפקפק אם הוא יכול לשחק בקישור האחורי למרות שזהו תפקידו הטבעי.

6)גלסון מרטינס
קבוצה: ספורטינג ליסבון
נבחרת: פורטוגל(2 הופעות)
תפקיד: קשר קדמי/קיצוני ימני
גיל:21
גובה:1.73 מטר
שווי:11 מיליון יורו

ברצלונה,ריאל מדריד,מילאן,אינטר,מנצ'סטר יונייטד וצל'סי הן רק חלק מהשמות שמעוניינים בשחקן המדהים שמשגע את אירופה, כאשר מוריניו הרציני ביותר כלפיו ורואה בו עוד שחקן בשרשרת הכוכבים הפורטוגלים שעברו אצל השדים האדומים.

אחד השחקנים הכי מרשימים שהיו השנה בליגת האלופות הגיע דווקר מתוך הקבוצה שסיימה במקום האחרון בבית שלה, האקדמיה היוצאת דופן והמדהימה של ספורטינג ייצרה לא פחות מ6 שחקני הרכב באלופת אירופה פורטוגל ורונאלדו,נאני ומריו הם רק חלק קטן מהשמות שעברו באקדמיה של ספורטינג, הכוכב התורן הוא מרטינס.

הקיצוני ימני לא מפסיק להפתיע לטובה ונחשב כחלק מציר שחקני הבית שיש למועדון הירוק מליסבון בצוותא עם רוי פטריסיו ,וויליאם קראבליו ואדריאן סילבה.

מרטינס נולד בכלל בכף ורדה ובגיל צעיר היגר לפורטוגל ,הוא החלד בכלל את הקריירה במועדוני הילדים של בנפיקה ובגיל נוער חצה את הכביש ועבר לספורטינג, כבר מגיל צעיר שיחק בכל נבחרת נוער של כל אפשרי בפורטוגל והרישם מאוד, זורזה זסוס שהמדיניות שלו לאורך השנים הייתה לקדם צעירים ראה את הפוטנציאל של הילד וקידם אותו להרכב בדיוק כמו שזסוס עשה בבנפיקה עם הצעירים שלהם.

מרטינס נחשב לקשר קיצוני ימני והשנה בעקבות מכירתו של ז'ואו מריו לאינטר ועזיבתו של אנדרה קאריז'ו לבנפיקה השתלט על המקום הפנוי בהרכב והראה ניצוצות של שחקן גדול,בעיקר במפגשים מול ריאל מדריד שהותירו את זידאן פעור פה,הנתון המדהים שלו הוא כמות הבישולים,העונה בישל 9 שערים ב13 משחקים וייצר כל כך הרבה מצבי הבקעה לחלוצים של ספורטינג(בעיקר באס דוסט).

סגנון משחק: מרטינס נחשב לשחק מאוד מהיר ואחד והוא יודע לחטוף כדורים מהיריב ולמסור מסירות אומן לחלוצים,לפעמים אגב הוא עצמו מתופקד כחלוץ שני בעיקר כדי לפנות שטח לחלוץ שלידו,יצירת המצבים והיכולת שלו בעזרה להתקפה היא יוצאת דופן והוא נחשב למבשל מדופלם ויש לו תנועה נהדרת עם ובלי הכדור והוא דריבליסט גדול החיסרון הכי גדול שלו הוא שהוא לא מספיק פיזי ונחשב שחקן בעל מסת שריר קטנה ולא מספיק חזק גופנית.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort