פרויקט תגלית:החלוצים חלק 1

בפרויקט זה נגלה את הכישרונות הגדולים שעומדים לפרוץ בסערה לכדורגל העולמי, בכל פעם תהיה עמדה חדשה על המגרש עם דירוג הכישרונות שלה והפעם הדירוג יחולק לשני חלקים, והפעם החלק הראשון.
הקריטריונים: צעיר בגיל 23 ומטה ושחקן מחוץ לחמש הליגות הבכירות וכמובן שחקנים טובים.

8) מוזס סימון
קבוצה: גנט(בלגיה)
נבחרת:ניגריה(14 הופעות 3 שערים)
תפקיד:חלוץ /כנף שמאל
גיל:21
גובה:1.68 ס"מ
שווי:4 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=Jlm8NqHivh0

גנט כידוע היא מושבת השחקנים הישראלית הכי גדולה בבלגיה, רמי גרשון הבלם וקני סייף הקשר מככבים שם בצורה יפה כבר תקופה ארוכה ואליהם הצטרף השנה אופיר דוידזאדה שפחות מצליח, אבל עם כל הכבוד לישראלים השם הכי נוצץ בגנט הוא של מוזס סימון.

הקריירה של הילד שגדל באייאקס התחילה בטרנצין הסלובקית המפתיעה שהיא קבוצה שלוקחת שחקנים ניגרים צעירים רבים בתור מדיניות של המועדון כדי להשביחם ולמכור אותם בעתיד, כבר מההתחלה סימון כיכב בטרנצין ונתן הופעות יפות מאוד באירופה הסקאוטרים מליברפול טוטנהאם ואייאקס ארבו אבל גנט הפתיעה וגנבה אותו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המעבר של סימון היה כ"כ משמעותי עבור גנט והיה הברומטר שלהם בדרך לאליפות היסטורית וסנסציונית בעונת 2014-2015 בבלגיה וביחד עם לורן דפויטר וסבן קומס סחבו את גנט כל הדרך לאליפות לא צפויה והשתתפות היסטורית בליגת האלופות שנה לאחר מכן.

גם בנבחרת הניגרית סימון לוקח חלק אבל הכישלונות הזמניים מעיבים על הפוטנציאל של הנבחרת, כמו כן בחלק ההתקפי בלבד של ניגריה נמצאים לא פחות מ5 שחקני פריימרליג מוסא מלסטר,ויקטור מוזס מצ'לסי,איגאלו מווטפורד איובי מארסנל ואינהאצ'ו מסיטי ועדיין סימון כן נספר בנבחרת וכן מקבל הזדמנויות לשחק.

העונה סימון נסחף לחולשה הכללית של גנט שממוקמת רק במרכז הטבלה והוא תרם 3 שערים ו3 בישולים בלבד אבל הסטטיסטיקה שלו הכללית קצת משקרת כי הוא עושה הרבה יותר על המגרש מאשר מספרים, טוטנהאם היא המתעניינת הרצינית ביותר כלפי סימון ועוקבת אחריו זמן רב מאוד ולא יזיק להם גיבוי לאריק לאמלה והונג מין סון כמו כן גם לליברפול הוא עדיין נמצא מתחת לרדאר.

סגנון משחק: סימון נחשב לשחקן מאוד מאוד מהיר בעל פריצות משובחות מהאגפים, כמו כן הוא ידוע ביכולות ה"אקרובטיות שלו", סימון גם יודע לשחק בשני האגפים בצורה מעולה וזה גם גורם לגנט לפתוח לא פעם עם קני סייף באגף שמאל ולהסיט את סימון לאגף ימין, השחקן גם ידוע בשליטה היפה שלו בכדור ובטכניקה המאוד גבוהה שהוא מציג במשחקים, מצד שני סימון חייב לדעת לתרום יותר לחלק ההגנתי וגם הוא חייב לשפר את הפיזיות שלו כיאה לשחקנים ניגרים.

7) אנס אונאל
קבוצה: טוונטה אנסחדה(הולנד)
נבחרת: טורקיה(3 הופעות)
תפקיד:חלוץ
גיל:19
גובה:1.85 ס"מ
שווי:5 מיליון יורו

אומרים על אנס אונאל שהוא אחד הכשרונות הכי גדולים שצמחו בטורקיה אי פעם ואולי הם לא כאלה הוזים הסטטיסטיקה שלו מוכיחה את עצמה 10 שערים ב15 משחקים בטוונטה שרק תצטער עם עזיבתו בתום חוזה ההשאלה ממנצסטר סיטי.
טוונטה היא יצרנית שחקנים בשנים האחרונות ורק הקיץ הם מכרו את האקים זייץ המעולה לאייאקס ואת פליפה גוטיירז לבטיס, גם חסוס קורונה שעבר לפורטו,אנדרס בילנד לברנטפורד וקוקו מרטינה ודושאן טאדיץ מסאות'המפטון ,רוברטו רוסאלס ממלאגה וקווינסי פרומס מספרטק מוסקבה הם רק חלק מהשמות שעברו שם בשנים האחרונות דבר שמעיד על מחלקת הסקאוטינג המשובחת של המועדון הצנוע.

אונאל הוא אחד משלושת המושאלים בעצם של סיטי לטוונטה (גם צ'לסי משביחה שחקנים בהולנד בקבוצת ויטסה) ואכן השחקנים המושאלים מסיטי בהחלט משתבחים בהולנד ומוכיחים את עצמם.

היורש של האקן שוקור קוראים לו בטורקיה וכבר מגיל צעיר סומן כיהלום, עם לא פחות מ170 שערים ב120 הופעות באקדמיה של בורסאספור ו25 שערים ב24 הופעות בנבחרת הנערים הטורקית, כמו כן לקח לילד רק 2 דקות מאז עלה למשחק הבכורה בקריירה בשביל לכבוש וגם הפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות הליגה הטורקית בגיל 16 ושלושה חודשים בלבד. מנצסטר סיטי נפעמה מהכשרון של הילד הצעיר וקנתה אותו מהר מאוד בגיל 17 ב2 מיליון יורו בלבד ובינתיים משאילים אותו ,אבל עם התקפה שכוללת את ז'סוס ואינהאצ'ו ובעתיד גם אונאל לסיטי יש בהחלט על מה לבנות.

סגנון משחק: אונאל הוא חלוץ מטרה שאוהב להבקיע עם בעיטה בטא'ץ אחד ומהיר והוא עדיין יודע לשמור על הכדור ולעבור שחקני הגנה במידת הצורך,אונאל הוא חלוץ קלאסי שיודע בעיקר לשים את הכדור ברשת ולא להתחכם יותר מדי, הרוגע והשלווה שהוא מקרין זה פשוט יפה לראות והוא לא נלחץ שהוא מגיע למצבים קורצים.

6)לוקה זאחוביץ
קבוצה: מאריבור
נבחרת: סלובניה הצעירה(10 הופעות)
תפקיד: חלוץ
גיל:21
גובה:1.77
שווי:2 מיליון יורו

בשביל הרבה מאוד הוא "הבן של זלטקו זאחוביץ" אבל הכשרון הגדול עומד בפני עצמו למרות שאביו הוא אגדה במדינה האקס יוגוסלבית הזעירה.

זאחוביץ שנולד בכלל בפורטוגל עקב התקופה שבה אביו שיחק בליגה הפורטוגלית,החל לשחק בקבוצה הבוגרת של מאריבור כבר בגיל 17 והראה הרבה ניצוצות של קסם ברגליו , עונת הפריצה של הילד הגיע בעונת 2014-2015 שבה כבש 11 שערים בליגה ונהיה שחקן הרכב במאריבור וגם הספיק לשחק בליגת האלופות ולערוך חמש הופעות ואף לנגוח שער שוויון דרמטי בדקה ה93 נגד ספורטינג ליסבון למרות שעלה כמחליף ושיחק רק 9 דקות בהופעת הבכורה שלו במפעל, באותו משחק עשה היסטוריה ולראשונה בתולדות ליגת האלופות במתכונת החדשה(מ1992) אב ובנו כבשו שער בליגת האלופות.

העונה הגדולה של זאחוביץ זיכתה את הכשרון הצעיר במועמדות לפרס הגולדן בוי האירופי(ולא, לא התכוונתי לנדב גדג') , העונה הטובה זיכתה אותו במעבר להולנד לקבוצת הירנביין שיודעת לטפח כשרונות אבל זאחוביץ מיעט לשחק בעונה שעברה וזכה בהשאלה חוזרת להשתפשפות ולהתפתחות חזרה במאריבור של מרוואן קבהא וסינטיהו סלליך ואכן העונה הוא נהנה מיכולת אדירה עם עשרה שערים ב14 הופעות ונוכחות בלתי נגמרת על המגרש בתוספת למנהיגות הנבחרת הסלובנית הצעירה בתוספת ל6 שערים ב8 הופעות והתעניינות מהנבחרת הבוגרת שצמאה מאוד לחלוץ שכן החלוץ של נבחרת סלובניה הוא נובאקוביץ בן ה37 שמשחק עם זאחוביץ במאריבור.

מאריבור מאוד רוצה להשאיר את זאחוביץ לאחר תום ההשאלה אבל הירנביין כנראה תחזיר אותו בחזרה כי היא משוועת לחלוץ טוב ולמה לשלם אם יש לך שחקן כזה ששייך לך, עד אז זאחוביץ ימשיך להוביל את מאריבור במאבק העיקש והקשה העונה על האליפות.

סגנון משחק: חלוץ עם סיומת מול השער, בעל יכולת טובה באחד על אחד, יודע להוציא התקפות מתפרצות קטלניות בשל יכולת התאוצה האדירה שלו, בנוסף הוא שחקן מאוד אינסטינקטיבי.

5)אורוש דג'ורג'ביץ
קבוצה:פרטיזן בלגרד
נבחרת: סרביה הצעירה(26 הופעות 15 כיבושים)
תפקיד:חלוץ
גיל:22
גובה:1.81
שווי: 2 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=FOZ_cKadwgE

פרטיזן בלגרד שינתה את פניה לקראת עונת המשחקים הנוכחית(2016-2017) לבלתי היכר, לא פחות מ11 שחקני רכש הגיעו וכולם בעצם במקום הרבה מאוד שחקנים שנמכרו כיאה למדיניות הכלכלית של מועדון הפאר שמסובך מעל הראש ברמה הכספית, השחקנים הבולטים שנמכרו הם סאשה לוקיץ לטורינו והכוכב הגדול של המועדון בשנים האחרונות דרקו בראסנאץ שעבר לבטיס והיהלום אנדרה זיבקוביץ שעזב לבנפיקה בעסקה מפוקפקת, עם זאת בעונה שעברה פרטיזן הושפלה וסיימה במקום השני בפער אסטרונומי של 26 נקודות מהכוכב האדום האלופה והיריבה השנואה.

בשביל לקרוא תיגר העונה על האליפות למרות מכירת השחקנים האינטנסיבית הנחיתה 2 חלוצים סרבים שחזרו מקדנציות לא מוצלחות באירופה ,הראשון ניקולה דג'וריצ'יץ שהגיע מאוגסבורג הגרמניה ומיודעינו כוכב הנבחרת הצעירה אורוש דג'ורג'ביץ' שהגיע מפאלרמו.

העונה פרטיזן בלגרד בנתה תמהיל מעניין עם סגל מאוזן שמשלב צעירים ושחקנים עם ניסיון בניצוחו של המאמן הצעיר בן ה37 של המועדון מרקו ניקוליץ שחזר לקדנציה שניה במועדון, העונה פרטיזן השתפרה ורחוקה "רק" 6 נקודות מהכוכב האדום הסיבה העיקרית לצמצום הפערים היא היכולת ההתקפית המצויינת של פרטיזן בלגרד שמחזיקה באמתחתה לא פחות מ5 חלוצים כאשר דג'ורג'ביץ' וואלרי בוזינוב בעלי העבר בסרייה א' הם החלוצים המובילים בתוספת לכשרון הבריזלאי המפתיע לאונרדו והם ביחד אחראים על 26 כיבושים בליגה.

דג'ורג'ביץ נחשב לשחקן המוביל בליגה הסרבית הנחלשת בשל המעבר הרב של הכוכבים שלה החוצה והעונה הוא כבש 11 שערים ונחשב למנהיג הגדול של הסרבים וכבר הושווה לדניס ברגקאמפ.

הקשר הישראלי לדד'ורג'ביץ הוא הנבחרת הצעירה שהייתה תלויה באיבוד נקודות של הסרבים בקמפיין הזה במחזור האחרון בכדי להעפיל להצלבה אבל לחלוץ היו תוכניות משלו ועם שלושער אדיר העלה את סרביה להצלבה שם סרביה הדיחה את נורבגיה בשני משחקים עם 2-1 בסיכום הכללי כאשר החלוץ אחד הכובשים, סה"כ אורוש כבש 15 שערים ב26 הופעות בנבחרת הצעירה ונחשב לכוכב הגדול שלה ונראה אותו מככב בקיץ באליפות אירופה לנבחרות צעירות בדרך אולי לקבל חוזה בקבוצה גדולה יותר ובליגה יותר בכירה, עד אז הוא יוביל את פרטיזן בקרבות הצמרת שלה.

סגנון משחק: אמרתם גולים יפים -אמרתם דג'ורג'ביץ' החלוץ פשוט אוהב להבקיע גולים באומנות יוצאת דופן(שווה לעקוב), בנוסף הוא שחקן מאוד יצירתי ודריבליסט ובעל עוצמות בעיטה מאוד חזקות, מצד שני כיאה לשחקנים סרבים גם הוא קצת שחקן משוגע ויש לו נטייה מהירה להתחמם ולעשות פרובוקציות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית