פרויקט תגלית: ההגנה-חמשת הגדולים

בפרויקט זה נגלה את הכישרונות הגדולים שעומדים לפרוץ בסערה לכדורגל העולמי, בכל פעם תהיה עמדה חדשה על המגרש עם דירוג הכישרונות שלה והפעם הדירוג יחולק לשני חלקים, והפעם החלק השני עם הצמרת.

הקריטריונים: צעיר בגיל 23 ומטה ושחקן מחוץ לחמש הליגות הבכירות וכמובן שחקנים טובים.

אז לפני כמה ימים פרסמנו לכם את חלק א' של הדירוג הזה, בו היו מקומות 6-10, כעת נתמקד בטופ-5

5) קני טטה
קבוצה: אייאקס אמסטרדם
נבחרת: הולנד (4 הופעות)
תפקיד: מגן ימני
גיל: 21
גובה: 1.80 ס"מ
שווי: 6 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=lq_aSN03oUI

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחת הבשורות הכי גדולות העונה של פטר בוס באייאקס הוא מהפכת הצעירים וההוכחה לכך באה במשחק האחרון בליגה האירופית עם ממוצע גילאים של שחקני השדה שעמד על 20.5 כאשר בוס לקחת חבורת צעירים רעבים והפך אותה למכונה משומנת בזמן האחרון לאחר פתיחת העונה הרעה מאוד שהייתה למועדון בשל הנחלת השיטה של בוס שעלתה ביוקר בתחילת העונה.

השבוע הקבוצה של בוס קיבלה כתבה ראשית בעיתון ה"סאן" ובוא כבר נערכה השוואה לתינוקות אייאקס שלקחו את ליגת האלופות בשנת 1995 תחת לואי ואן חאל, וכבר כתבו "תינוקות בוס".

כמעט כל שחקני אייאקס יוצרים עניין שהבולטים שבהם הם אנוואר אל גאזי,דייבי קלאסן,ג'ואל פלטמן, קספר דולברג והאיש שפה בטור קני טטה.

קני טטה למעשה מחליף באייאקס אבל הגיוון הענק של ג'ואל פלטמן שמשחק בכל העמדות בהגנה למרות שהוא מגן ימני כמו טטה, גרמו לבוס לתת הזדמנויות להולנדי הצעיר ממוצא גנאי.

הקבוצה שהכי מעוניינת בקני טטה היא סביליה שמחפשת שחקן צעיר שיהווה אלטרנטיבה למריאנו שמרבה לשחק וצריך להוריד ממנו עומס, ופטר בוס לפי התקשורת ההולנדית נתן אור ירוק למעבר, כמו כן גם ריצ'דלי באזור הצעיר שמקבל עניין מברצלונה ונמניה גודלי קיבלו אישור להתקדם לליגות הבכירות באירופה כבר בינואר הקרוב בשל הסגל הרחב שבוס גרם לו להיות כך עם מהפכת הצעירים, עוד קבוצה שכבר שלחה סקאוטרים לעקוב אחרי טטה היא אינטר מילאן שנואשת לחיזוק בהגנה הרפויה שלה ,אבל בואו לא נדאג לטטה כאשר הסוכן שלו הוא לא אחר מאשר סוכן העל מינו ראיולה שמייצג את פוגבה, לוקאקו וזלאטן.(יש לציין שגם באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד כבר סימנו בעבר את השחקן אבל לא הציעו הצעה קונקרטית).

טטה נחשב כשחקן מאוד מגוון שיכול לשחק בכמה עמדות למרות שבאייאקס הוא בד"כ מגן ימני,היתרון הכי גדול שלו הוא החילוץ כדור והוא נחשב כמומחה בזה וגם ההחלקות שלו באמת נראות יפה לעין, מצד שני הוא צריך את החזרה להגנה ,עוד נקודת חוזקה אצלו שיכולה לעניין גורמים בפריימרליג היא החוזקה הפיזית שיש לטטה והמהירות שיש לו, מצד שני תרומה להתקפה מאוד שולית והוא מתקשה בבעיטות ובשליטה בכדור לאורך זמן.

4) לודוויג אוגוסטינסון
קבוצה: פ.צ. קופנהאגן
נבחרת:שבדיה (6 הופעות)
תפקיד: מגן שמאלי
גיל:22
גובה:1.81 ס"מ
שווי:3.5 מיליון יורו

הכירו את שחקן ההגנה שיצר הכי הרבה מצבי הבקעה העונה בליגת האלופות ועוד בקבוצה בינונית ששיחקה כדורגל התקפי ולא מפוחד בליגת האלופות ולא התבטלה מול יריבותיה, הקבוצה הדנית המפתיעה הציגה שחקנים לוחמים והביאה לא מעט סקאוטרים כל משחק, תומאס דילייני כבר נמכר לברמן ואנדראס קורנאליוס אחד החלוצים המבוקשים ביבשת בתוספת לראסמוס פולק הנהדר והנה יש הרבה פוטנציאל בכדורגל הסקנדינבי המתעורר בשנה האחרונה ובגילאי הנוער.

אוגוסטינסון נחשב לשחקן עם יכולות התקפיות יוצאות דופן ביחס לשחקן הגנה וכבר מחזיק בהצעות מליברפול ווסטהאם ורדר ברמן, גלאטסראי ועוד המון מועדוני פאר ביבשת שנואשות לשחקן הגנה מוכשר בעל יכולות התקפיות ויצירת מצבים נדירה כמו של השבדי המוכשר שלא מפסיק להתקדם מעונה לעונה בקריירה שלו,אגב הוא אוהד שרוף של מנצסטר יונייטד שבעצמה צריכה מגן שמאלי אבל עוד לא התעניינה.

עוד אירוע מכונן בקריירה של השבדי הצעיר הוא הזכייה הסנסציונית עם שבדיה באליפות אירופה הקודמת עד גיל 21 שם לקח חלק מרכזי בזכייה המפתיעה עם נבחרת שבדית סוחפת בעקבות האליפות קופנהאגן קפצו על המציאה והחתימו אותו תמורת מיליון יורו מגטבורג שהיום נראה מחיר מצחיק.

הוא מזכיר מאוד את סגנון המשחק של דוד אלאבה ושל גארת' בייל בתחילת דרכו בטוטנהאם.
בנוסף הוא מדגמן ומצהיר על עצמו שהוא שמרן ולא שותה ומתהולל.

ללודוויג יש רגל שמאלית מעולה והוא מצויין בהגבהות ויצירת מצבים ממצביים נייחים,יש לו כוח סיבולת יוצא דופן ואהוב מאוד על מאמני כושר וכל זה עם זריזות טובה מאוד, כמו כן הוא אחד ממגביהי הקרנות הטובים בעולם,עוד תכונה שהוא אוהב זה ריצות ספרינט מהאגף והוצאת מתפרצות מהירות, ההגבהות המצוינות שלו מחפות על התכונה שבה הוא הכי פחות מתמחה וזה נגיחות העדיף נראה מבטיח מתמיד עבור השבדי המצוין.

3) רובן סמדו
קבוצה: ספורטינג ליסבון
נבחרת: פורטוגל הצעירה (6 הופעות 2 שערים)
תפקיד: בלם
גיל: 22
גובה:1.89 ס"מ
שווי:12 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=7yYSbtgGjAA

הפורטוגלי המגוון מעורר עניין בלא מעט קבוצות שהכי רציניות שבהן הן מילאן וסאות’המפטון שמבחינתה הוא אופציה ראשונה בתור מחליף למקרה שוירגי'ל ואן דייק יימכר לליברפול ואולי יהיה שחרור של פונטה ליונייטד בינואר הקרוב, גם אברטון מביעה עניין בשחקן ומתכוננת אף היא להציע מחיר לספורטינג.

הבלם המצוין שנולד בעיר אמדורה לא תמיד קיבל את הקרדיט וההזדמנות בספורטינג אבל ז'ורז'ה ז'סוס המאמן המעולה של ספורטינג דאג שהילד יעבור התחשלות לפני שיקדם אותו ושלח אותו אשתקד בהשאלה לסטובאל כדי לצבור ניסיון בתור שחקן מוביל, סמדו ראה בכך הזדמנות ולא הוריד את הראש וגילה יכולת יוצאת דופן בהשאלה שלו, זסוס התלהב מאוד מהביצועים של הילד וישר דרש שיחזור ובנה עליו מההתחלה של העונה וכאמור קיים את הבטחתו והוא שחקן הרכב גם בליגה וגם בליגת האלופות.

החונכים של סמדו עוד מהנוער של ספורטינג היו אריק דייר ומרקוס רוחו שמאז עברו לפריימרליג אבל השאירו לילד מקום לבטא את כשרונו, סמדו נחשב לאתלט יוצא דופן ואוהב להשתמש בגובה שלו, בנוסף הוא מומחה בלתסכל חלוצים ואוהב מאוד ללחוץ אותם מקרוב ולשחק צמוד, בשל זה שהוא גדל ברחוב יש לו סגנון משחק עם הרבה הקפצות וכדרורים והוא לא פעם עובר לקישור בשל היכולת שלו לנווט תוך כדי משחק, החסרון הגדול שלו הוא ההשתלבות הטקטית שלו וההבנה של תהליכים תוך כדי משחק( וכמובן שזסוס לא ריחם עליו בביקורת),גם יש לו נטיה לעשות עבירות טיפשיות שגורמות לספורטינג להסתבך לא פעם וגם קשה לו שלא לפלוט דברים אל השופט.
אם סמדו ידע להשתמש יותר באתלטיות וביכולות משחק הטבעיות שלו הוא כנראה יהיה אחד הבלמים הטובים בעולם ואולי גם יירש את פפה בהגנת פורטוגל בעתיד.

2) טרנס קונגלו
קבוצה: פיינורד רוטרדם
נבחרת:הולנד (3 הופעות)
תפקיד: בלם
גובה:1.88 ס"מ
גיל:22
שווי: 6 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=PKVdDqixh_w

אחד השחקנים הכי מרשימים שנראו השנה בליגה האירופית הוא טרנס קונגלו שעשה את המוות לזלאטן איברהימוביץ, מאבק האליפות המפתיע של השנה מגיע מהולנד שפתאום מגדלת דור שחקנים חדש אחרי חבלה לידה מאוד קשים שעוברים עליה בשנים האחרונות אחד מהם הוא קונגלו.

פיינורד של ואן ברונחרוסט ודירק קויט מזכירה במשהו את הפועל באר שבע של אשתקד, מאמן צעיר ורעב ששיחק בתור שחקן הגנה אפור, חלוץ וכוכב שחוזר לאחר שנים בגלות, צבעים אדום לבן,קבוצה מהפריפריה ומהדרום ותואר שמחכה הרבה זמן לקבוצה.

היכולת של ואן ברונחרוסט להפוך את פיינורד מקבוצה אפורה ודי משעממת לדבר הבא בהולנד מרשימה ביותר,שני השחקנים שמייצגים יותר מכל את המהפך הם טוני וילהאנה וקונגלו.

קונגלו שהתגלה על ידי רונאלד קומאן בסך הכל שחקן די לוחם עם אופי מאוד חיובי טכני מאוד ואהוד מאוד על אוהדי פיינורד ועל התקשורת ההולנדית,ואן חאל מאוד מחזיק ממנו.

טרנס ידוע בתור מתקל מעולה וחוטף כדורים מחונן,וכמו קודמיו בדירוג גם הוא ניחן בפיזיות גדולה ובעוצמה ובזריזות,בנוסף יש לו עוצמה גדולה בבעיטות, לא פעם הוא מתפקד בתור מגן שמאלי ומרשים מאוד גם בתפקוד הזה, יש לו זריקות כדור עוצמתיות לרוחק(דבר שמאפיין שחקני פריימרליג) והוא גם מנתר מעולה ויודע לנגוח ואוהב למסור כדורים קצרים,הוא צריך לשפר את הסיומת שלו בהתקפות וליצור לעצמו עוד בטחון כדי להמשיך להתפתח וגם הוא צריך לצבור עוד ניסיון בינלאומי, עוד תכונה שיש לו היא הבנת משחק משובחת והוא יודע להניע את חבריו תוך כדי משחק.

לאחרונה הוא עשה ראיון ולא התחייב שימשיך בפיינורד לזמן נוסף ונראה שיש לו כבר הצעות לעזוב, סוונזי,אברטון וסטוק הוזכרו כמועדונים שרוצים לקלוטו.

1) ויקטור לינדלוף
קבוצה: בנפיקה ליסבון
נבחרת: שבדיה
תפקיד: בלם
גיל: 22
גובה:1.87 ס"מ
שווי: 30 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=MNT2COCjCRo

בראש הדירוג נמצא שחקן ההגנה שאמור להיות אחד הטובים בעולם וההבדל בינו לבין הבאים אחריו בדירוג עצום,גם השנה הוא השתדרג בצורה יוצאת דופן ופיתח את עצמו לשחקן מפלצתי, את כל השאר אני ממליץ בחום לקרוא בכתבה שכתבתי על הילד המוכשר הזה שיגיע עוד רחוק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort