ההתקפה הטובה ביותר היא ההגנה

באיירן, ברצלונה, ריאל, מילאן, יובנטוס, אינטר, ארסנל וצ'לסי שהציעה שלושים מיליון יורו ונדחתה הן רק חלק מהקבוצות שניסו להחתים את בלם העתיד של  הכדורגל העולמי- ויקטור נילסן לינדלוף, אבל הסירוב של בנפיקה היה טוטאלי והיא לא נתנה לאחד הכשרונות הגדולים ביותר שיש לה להציע לצאת לליגות הבכירות באירופה.

פוזה של מנהיג, לינדלוף (האתר הרשמי של בנפיקה ליסבון)
פוזה של מנהיג, לינדלוף (האתר הרשמי של בנפיקה ליסבון)

בנפיקה כידוע היא אחת מיצרניות השחקנים הגדולות ביותר של כוכבים לאירופה והיא גילגלה למעלה מחצי מילארד יורו ממכירת שחקנים וגם הקיץ הדבר לא השתנה, אצל בנפיקה המכירות מתחלקות לשניים- הקבוצה הראשונה היא שחקנים שמשחקים במועדון בסגל הרחב שלה והקבוצה השנייה היא שחקנים שנקנים כהשקעה עתידית ומושאלים פעם אחר פעם  למועדונים באירופה עד שהם נמכרים לקבוצות שמרוצות מהם בהרבה כסף.

אז הקיץ הנוכחי בנפיקה איבדה את הכוכב הכי גדול שלה ואת הכוכב עם הפוטנציאל הכי גדול שלה. האחד, גאייטן נמכר תמרות 21.25 מיליון ליש"ט לאתלטיקו מדריד והצעיר, רנאטו סאנצס נמכר לבאיירן תמורת 29.75 מיליון ליש"ט שיכולים לגדול לכדי 60 מיליון ליש"ט, בהתאם ליכולת של סאנצס. בנוסף בנפיקה מכרה 2 שחקנים מקבוצת ההשקעה השניה תמורת 7 מיליון ליש"ט (נלסון אוליביירה לנוריץ' ובבה ההומלס המפורסם נמכר לאייבאר).

בנפיקה משאילה השנה לא פחות מ14 שחקנים לכלל אירופה, מהצד השני בנפיקה קנתה 7 שחקנים הקיץ בשביל להעמיק את הסגל לליגת האלופות ולתחרות הקשה על האליפות עם ספורטינג ופורטו, סה"כ המאזן הכספי של בנפיקה הקיץ הוציאה של 14.45 מיליון ליש"ט וקיבלה 59 מיליון ליש"ט בינתיים (תלוי כמובן במה יקרה עם היכולת של סאנצס).

אבל הישארותו של לינדלוף באה בעיקר בשל הרצון לתת לו עוד ניסיון בליגת האלופות שבה בשנה שעברה הוא רק השתלב והשנה הם רוצים לראות בו שחקן מוביל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ויקטור לינדלוף  נולד בעיר ואסטראס, שידועה בכינויה עיר המלפפונים והעיר שבה נוסד מותג האופנה המוכר לכולם  H&M,  ב17 ליולי 1994 וכבר מגיל צעיר הילד שיחק בקבוצה של עירו ומשך את עיניהם של ציידי הכישרונות הפורטוגלים. יש לזכור שכבר בגיל 15 וחצי לינדלוף שותף בקבוצה הבוגרת (והחובבנית יש להגיד) של העיר וזכה לכינוי המחייב iceman (כמו דורון שפר שלנו).

במדי ואסטראס (בכתום) בגיל 17 (האתר הרשמי של מועדון הכדורגל ואסטראס)
במדי ואסטראס (בכתום) בגיל 17 (האתר הרשמי של מועדון הכדורגל ואסטראס)

כבר בגיל 18 עבר לבנפיקה ושולב בקבוצת המילואים שם התפתח השחקן ורק חיכה להזמנות שלו לעלות לבוגרים והיה חבר מאוד טוב וקרוב של רנאטו סאנצס למרות שסאנצס צעיר ממנו ב4 שנים, אבל בשנה שעברה הרבה מזל היה לשבדי הצעיר כאשר לבנפיקה נפצעו ארבעת הבלמים שלה ולא הייתה ברירה למאמן המצוין רוי ויטוריה והוא שלח את השבדי לשדה הקרב, לינדלוף אמר תודה על ההזדמנות ומשם לא הסתכל אחור ודחק מההרכב את ליסנדרו לופז ולואיזאו הותיקים והראה יכולות יוצאות דופן לבלם.

עם החבר רנאטו סאנצ'ס (האתר הרשמי של בנפיקה ליסבון)
עם החבר רנאטו סאנצ'ס (האתר הרשמי של בנפיקה ליסבון)

אחד התכונות הבולטות ביותר אצל לינדלוף הוא היותו חזק מאוד ועם נתונים פיזיים טובים מאוד והוא מזכיר ברמתו את  הבלמים האנגליים הקשוחים של פעם ולא סתם צ'לסי הייתה מוכנה להשקיע בו הרבה מאוד כסף, בנוסף הוא נחשב מהיר מאוד ביחס לשחקני הגנה והוא שחקן שיודע להגביה כדורים בצורה מעולה ולכן לא פעם שולב גם בתור מגן ימני, החסרון הגדול ביותר שלו הוא שהוא לא יודע להחזיק כדור מספיק זמן  וממהר למסור לשחקן אחר (כנראה בשל חוסר הניסיון).

התקדמותו של ויקטור הייתה הדרגתית לפני העונה שעברה והוא קודם כל התבסס בקבוצת המילואים ושיחק בעונה לפני שעלה לבוגרים לא פחות מ41 משחקים בהרכב המילואים,

בעונה שעברה הוא ערך 15 הופעות ליגה וכבש שער אחד (14 ניצחונות והפסד אחד בלבד) וגם שיחק בליגת האלופות כמה משחקים וכמובן צד את עיניהם של הקבוצות הגדולות עקב היכולת המצוינת שלו, למרות ששיחק רק חצי שנה בהרכב בנפיקה הוא קיבל זימון בכורה לנבחרת השבדית ושותף שם במגוון תפקידים בעיקר כמחליף. הוא נסע איתם ליורו שם לא התבלט כמו שאר הנבחרת של זלאטן. בעקבות גל הפרישות בנבחרת  לאחר היורו האחרון וחילוף הדורות של הנבחרת השבדית מהדור של זלאטן לדור של הנבחרת שזכתה ב2015 באליפות אירופה לנבחרות צעירות (שם לינדלוף נבחר לנבחרת הטורניר  וגם זה בעקבות מזל יתר לאחר פציעתו של הבלם הפותח אמיל קראפט, ושם כרגיל הוא אמר תודה על ההזמנות ולא יצא מההרכב), הוא צפוי להיכנס להרכב לקמפיין מוקדמות המונדיאל ולמלא את מקומו של  מיקל אנטונסון הותיק שפרש או לשחק בתור מגן ימני בנבחרת.

אמור להיות בורג חשוב בנבחרת מעכשיו, לינדלוף במדי שבדיה (UEFA)
אמור להיות בורג חשוב בנבחרת מעכשיו, לינדלוף במדי שבדיה (UEFA)

לסיכום יהיה שווה לראות את לינדלוף העונה ומה הוא יהיה מסוגל לתת ואיך הוא יתקדם בעונתו המלאה הראשונה בקבוצת בוגרים מקצוענית והאם הוא ישמור על קצב המשחק הנהדר שלו גם ברמות הגבוהות ביותר ואז אולי נראה אותו ממלא את מקומו של ג'ון טרי בסוף העונה ועובר לקבוצה שכל כך רוצה אותו יותר מכולם צ'לסי, מבחינתה של בנפיקה הוא חתום עד 2020-השאלה היא כמובן כמה ישלמו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort