פרויקט תגלית: ההגנה חלק א'

פרויקט תגלית:שחקני ההגנה
בפרויקט זה נגלה את הכישרונות הגדולים שעומדים לפרוץ בסערה לכדורגל העולמי, בכל פעם תהיה עמדה חדשה על המגרש עם דירוג הכישרונות שלה והפעם הדירוג יחולק לשני חלקים, הראשון יפורסם היום
הקריטריונים: צעיר בגיל 23 ומטה ושחקן מחוץ לחמש הליגות הבכירות וכמובן שחקנים טובים.
10) ז'אן במרט
קבוצה: גראסהופרס ציריך
נבחרת: שוויץ עד גיל 19(6 הופעות)
תפקיד:בלם
גיל:18
גובה: 1.85 ס"מ
שווי:1.28 מיליון יורו
השם הכי סנסציוני ואלמוני נמצא כבר בתחילת הרשימה ותופס את המקום העשירי, סביר להניח שאם אתם לא מכורים לפוטבול מנג'ר או אם לא קוראים לכם מונאס דאבור או רן מלובני בחיים לא שמעתם עליו, בלם העתיד של הכדורגל השוויצרי משחק אצל החרגולים כבר מגיל 16 וחצי ועוד בהרכב וכל זה בחסות האנרכיה הכלכלית שחווה גראסהופרס שבעקבותיה מונאס דאבור וכל הכוכבים שלה עוזבים בכל מועד העברות בשל המצב הפיננסי שמחייב מכירת שחקנים בשביל לשרוד בליגה השוויצרית הבכירה ואף לקרוא תיגר על הכרטיסים לאירופה.

אם אתם רוצים שחקן שהוא השקעה בטוחה שיכול לבוא בסכומים שפויים לחלוטין(ואם תתמקחו עם השוויצרים הנואשים לכסף תוכלו להוריד את המחיר עוד) ,בעצם למה לא להביא בלם עם פוטנציאל מתפוצץ שכבר מכונה בפי רבים מנהיג אמיתי על המגרש ובנוסף הוא עונד לא פעם את סרט הקפטן של מועדון נעוריו ומשמש כקפטן של נבחרת שוויץ עד גיל 19(נבחרת הנוער) ,אז לחלוטין יהיה אפשרי להביא אותו לארץ כהחתמה להשקעה סטייל ראיקוביץ ובטוח תהיה תשואה לשחקן.

ללא ספק יש לשוויץ עתיד מדהים עם שלושה בלמי עתיד שכבר משחקים בליגה(במרט,סומארט וזסגר) וכולם מתחת לגיל 19 ולשוויץ כידוע יש שחקני הגנה רבים שכבר כעת משחקים בליגות הבכירות באירופה והם מתחת ל23(כמו ניקו אלבדי המצויין מגלאדבך ואוליסס גארסיה מברמן) וזה רק מראה כמה משקיעים בשוויץ באקדמיות ובמחשבה לטווח הארוך והליגה נותנת הזדמנויות רבות לצעירים רעבים למרות שהיא מונה רק 10 קבוצות ואין בה הגבלת זרים.

במרט נחשב לשחקן הגנה מאוד מגוון ויכול לשחק בכל העמדות ומי שחנך אותו בעונה שעברה היה פיליפ סנדרוס בעל הניסיון הרב בפריימרליג, בנוסף לילד יש דמיון מאוד גדול במראה לניר ביטון אחרי שהתבגר ,במרט ידוע גם בזריזותו ובאופן התאוצה שלו וריצות אחרי כדור-דבר שמקנה לו הרבה זכויות בתור שחקן הגנה.

במרט(מתוך טוויטר)
במרט(מתוך טוויטר)

9) לינוס וואלקויסט
קבוצה: נורשפינג
נבחרת: שבדיה(3 הופעות)
תפקיד: מגן ימני
גיל:20
גובה:1.84
שווי: מיליון יורו
אחד משלושה שחקני הגנה שבדים פה בדירוג ועוד אחד מדור הזהב העתידי של שבדיה פוסט זלאטן ,לינוס כמו חבריו שנכתוב עליהם בהמשך גם היה חלק אינטגרלי וחשוב בזכייה המפתיעה של קבוצתו נורשפינג באליפות סנסציונית מתחת לאף של מאלמו בשבדיה והביא אליפות ראשונה למועדון שלו אחרי 25 שנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אם חשבתם שיכולתו של וואלקוויסט נעלמה מעיני הסקאוטרים הרבים שפוקדים את סקנדיביה בעקבות גל הכשרונות החדש שם אז טעיתם, סטוק סיטי כבר הכינה הצעה לנורשפינג והיא מעוניינת לרכוש אותו כבר בחלון העברות הנוכחי.

מקבוצתו נורשפינג רק העונה נמכרו החלוץ אמיר קויוביץ לגנט ,כריסטופר ניימן לבראנשוויג הגרמנית והדובדבן שבקצפת טראוטסן שנתן יורו מפתיע עם איסלנד ונמכר לראפיד וינה האוסטרית השאפתנית, בעקבות המכירות הרבות של שחקני המפתח חשיבותו של לינוס עלתה והיה שחקן מאוד משמעותי ואף השתתף בשל הצטיינותו בכמה משחקי נבחרת והיום הוא אחד מעמודי התווך של שבדיה הצעירה שרוצה להגן הקיץ על תוארה באליפות אירופה לנבחרות צעירות שתיערך בפולין, למרות הכל נורשפינג סיימה את העונה האחרונה בנובמבר במקום השלישי מרחק 6 נקודות ממאלמו האלופה.

וואלקויסט יודע לנתר גבוה מצד שני הוא נוגח לא טוב, לא פעם הוא ממלא את תפקיד הבלם אבל לרוב הוא משחק בתור מגן ימני,החוזק שלו שיש לו יכולת תיקול גבוהה והוא טוב באחד על אחד מול שחקן מתקיף ונחשב למגביה מחונן מצד ימין, נקודות התורפה שלו הן חוסר הדיוק שלו במסירות הקצרות ועל הקרקע,דבר שגורם לא מעט פעמים לאיבודי כדור, בנוסף לכל התכונות האלה וואלקוויסט נחשב שחקן מאוד מיוחצן והתקשורת השבדית מאוהבת בו.

8) יטרו ווילאמס
קבוצה: פ.ס.וו איינדהובן
נבחרת:הולנד(22 הופעות)
תפקיד: מגן שמאלי
גיל:22
גובה:1.70 ס"מ
שווי:8.5 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=CP4FMvcIyZ4

ווילאמס מחזיק בתואר מחייב מאוד והוא השחקן הצעיר אי פעם ששותף ביורו והכדורגלן ההולנדי הצעיר ביותר ששותף אי פעם במסגרות אירופאיות ואת הופעת הבכורה עשה מול לא אחרת מאשר הפועל תל אביב.

כבר בגיל 16 שיחק בבוגרים של ספרטה רוטרדם ואיינדהובן מיהרה לשים את ידה על היהלום הצעיר שלא אכזב ונכנס מהר מאוד להרכב ההולנדי.
וילאמס למרות תפקידו כמגן שמאלי נחשב למבשל מדהים אבל מצד שני לפצוע כרוני שזה דבר שהרס לו את הקריירה לא מעט ומנע ממנו מעבר לקבוצות יותר גדולות בשלבים יותר מוקדמים של הקריירה.

יטרו ידוע גם כשחקן שיודע לעבור שחקנים למרות שהוא שחקן הגנה וגם יודע לעשות דריבלים ולעשות ספרינטים בצורה מרשימה ולתקוף את היריבה מצד שני הוא לא שחקן פיזי מספיק וקשה לו לרדת להגנה לאחר התקפות ולא מתקל מספיק חזק את הכדור מהיריב ומרבה לקבל כרטיסים ולעשות פרובוקציות על המגרש.

בקיץ האחרון זויפה ידיעה שווילאמס חתם בליברפול עם תמונה מזויפת שבה החליפו את ראשו של ווילאמס עם ראשו של וינאלדום במעמד החתימה ובכך הצליחו לעבוד על התקשורת האנגלית, אלא שאז החלה העונה וכמה שליברפול נואשת למגן שמאלי טוב והסאטירה אולי תהפוך למציאות והפעם ליברפול מתעניינת באמת לקחת את וילאמס, העוד שוילאמס מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב(2017) ואיינדהובן ישמחו להרוויח עליו כמה מיליונים לפני שישוחרר בחינם גם גלאטסראי הטורקית מעוניינת להתחזק בו במועד העברות הקרוב.

7) ביורן אנחלס
קבוצה: קלאב ברוז'
נבחרת: בלגיה הצעירה(2 הופעות).
תפקיד: בלם
גיל: 22
גובה:1.94 ס"מ
שווי: 8 מיליון יורו
הבלם הבלגי הגבוה שלצערו השנה נפצע בצורה קשה בהתקלות עם איסלם סלימני וקרע כמה גידים בכתף ויחזור למגרשים בסוף דצמבר, נחשב לבלם העתיד של הבלגים שנואשים לבלם איכותי בעתיד שיחליף את קומפאני ,ורטונגן ותומאס ורמאלן המזדקנים ומרובי הפציעות ולכן בלגיה עמוסת הכשרונות ייצרה והנה אנחלס שגדל בברוז' נותן מענה הולם לחוסר.

בקיץ האחרון שארסנל חיפשה בלם ביורן אנחלס היה בראש סדר העדיפויות אבל הוא אמר שייצא לשחק בליגות הבכירות של אירופה "רק ברגע המתאים" והעדיף להתפתח בבלגיה עוד קצת כדי לצאת יותר מוכן למרות שארסנל שלחה את עוזר מאמן הנבחרת תיירי הנרי האגדי לשכנעו, גם בורוסיה דורטמונד לחצה להחתימו אבל גם פה הוא סירב לעת עתה, הוא נחשב עדיין לאחד השחקנים הכי מבוקשים בפריימרליג וביום מן הימים צפוי לעשות את המעבר
.
אפשר לראות כמה חסרונו במשחקים של ברוז' הורגש(בנוסף לעזיבת מונייה המגן לפאריס) שרק החזרתו של אנחלס מפציעה תשדרג את ההגנה של ברוז שהתבזתה בליגת האלופות , אגב הבלם המחליף מכלה צפוי לעזוב בינואר הקרוב וכבר יש מועמד להחליפו וקוראים לו שיר צדק.

אנחלס  (לא אנגלס) נחשב נוגח מצוין בעיקר בשל גובהו והוא גם בעל דיוק מאוד גבוה במסירות שלו והיתרון גובה שלו נראה בכל רחבה שבה נמצא והוא גם יודע לקפוץ גבוה לנגיחות ולהבקיע מפעם לפעם לא סתם באנגליה כל כך מתלהבים מהשחקן שנראה שלם בעיניהם, החבר הטוב ביותר של אנחלס הוא ברנדון מכלה ולשניהם מצפה עתיד מאוד מזהיר כמו כן הם משחקים ביחד מגיל מאוד צעיר ועברו ביחד הרבה מחלקות ונבחרות נוער אגב אנחלס בשל זה שהתחיל את הקריירה בתור חלוץ ושחקן התקפה יודע לפרוץ ולהתקיף מהמרכז החיסרון שלו הוא החוסר דיוק בבעיטות שלו וחוסר הדריבלינג.

https://www.youtube.com/watch?v=aLhH8vTvAy4

6) מאטיי מיטרוביץ
קבוצה: רייקה
נבחרת: קרואטיה(4 הופעות שער אחד)
תפקיד:בלם
גיל:23
גובה:1.87 ס"מ
שווי:2.75 מיליון יורו

אחת התופעות הגדולות שקורות בשנים האחרונות של הכדורגל הקרואטי היא אובדן השליטה הטוטליטרית של דינאמו זאגרב ועלייתה של רייקה האנטיתזה של זאגרב יצרנית הכישרונות שמכרה בלא מעט כסף שחקנים לאירופה, כתוצאה מהבור שהיה נמצא בזאגרב ומולא על ידי שכירי חרב זרים, מי שקראה תיגר על ההגמוניה היא רייקה שמתפתחת משנה לשנה ועובדת קשה(תוך כדי מכירות שחקנים) אבל מגדלת דור של קרואטים שרוצים שינוי מדינמו זאגרב, השחקן שהכי מוביל את השינוי הוא הבלם מאטיי מיטרוביץ שהוא גם שיאן ההופעות של קבוצתו העונה וגם נהיה שחקן אינטגרלי וחשוב בנבחרת קרואטיה שמשוועת לשותף ראוי בהגנה לדיאן לוברן בלמה של ליברפול.

מיטרוביץ כיאה לשחקני רייקה שמככבים צפוי לעזוב מאוד בקרוב ונחשב לאחד השחקנים הכי מבוקשים בסרייה א' והקבוצה הכי רצינית לגביו היא טורינו.

החיסרון הכי גדול של מיטרוביץ היא איטיות יחסית וחוסר שיווי משקל מצד שני יש לו בעיטות אדירות והוא תורם רבות להתקפות ומשחק כדורגל יפה לעין בטח ביחס לשחקני הגנה קרואטים אפורים בנוסף הוא שחקן מאוד פיזי בעל עוצמה ויודע לנתר גבוה המשחקים האדירים שלו בנבחרת ובאירופה הותירו רושם רב על לא מעט סקאוטרים והוא לא מספיק להתקדם מעונה לעונה ונראה שכבר בקרוב יעזוב ויתקדם ויותיר חלל עצום בהגנה רייקה.

העונה רייקה מוליכה כעת ב6 נקודות הפרש על דינאמו זאגרב ונראה שהם בדרך לאליפות ראשונה בתולדות המועדון, למיטרוביץ יש חלק מרכזי בכך, בכל מקרה השחקן בעל האופי העוצמתי צפוי להתקדם לאיטליה ולהתפתח שם.

מיטרוביץ בפעולה(fluman.com)
מיטרוביץ בפעולה(fluman.com)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort