פרויקט תגלית: הקשרים חלק 2

בפרויקט זה נגלה את הכישרונות הגדולים שעומדים לפרוץ בסערה לכדורגל העולמי, בכל פעם תהיה עמדה חדשה על המגרש עם דירוג הכישרונות שלה והפעם הדירוג יחולק לשני חלקים, והפעם החלק השני עם הצמרת.
הקריטריונים: צעיר בגיל 23 ומטה ושחקן מחוץ לחמש הליגות הבכירות וכמובן שחקנים טובים.

5) דניס זאקאריה
קבוצה: יאנג בויז ברן
נבחרת: שוויץ (3 הופעות)
תפקיד: קשר אמצעי
גיל:20
גובה:1.91 ס"מ
שווי:4 מיליון יורו

הילד השוויצרי החסון והגבוה ממוצא קונגולזי הוא עוד אחת מהתקוות הגדולות של הכדורגל השוויצרי וסומן כמטרה העיקרית של רד בול לייפציג ההפתעה הגרמנית בחלון העברות הנוכחית.

הקריירה של הילד התחילה בז'נבה אצל סרבט הקבוצה המקומית וכבר לאחר שישה משחקים בלבד, בקבוצה הבוגרת נמכר ליאנג בויז שמחפשת כוכבים צעירים מהכדורגל השוויצרי כדי לקרוא תיגר על השלטון הנצחי של באזל במאה ה21.
המאמן של נבחרת שוויץ ולדימיר פטקוביץ ראה את הפריצה המטאורית שלו בשנתיים שלו ביאנג בויז וזימן אותו לסגל הנבחרת למרבה ההפתעה והועדף על פני לא מעט ליגיונרים שוויצרים שמשחקים בליגות יותר בכירות, לצערו של זאקריה הוא לא שותף אבל עצם זימונו הראה שהפנים של שוויץ להצערת הנבחרת והנבחרת תמשיך לשמש כלי למכירת כוכבים מהליגה השוויצרית(כמו במקרה אמבולו ופביאן שאר).

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גם נאפולי,סאות’המפטון ואפילו מנצ'סטר סיטי שלחו סקאוטרים אבל כמו שרשמנו המעבר לקבוצה השנואה בגרמניה מתקרב.

סגנון משחק: מאוד פיזי ואגרסיבי מאוד ,הוא טוב מאוד באופי הגנתי ועוזר להחזיק את הכדור, מצד שני לא תורם יותר מדי מבחינת מספרים ביחס לכשרון שלו מצד שני הוא מאוד קבוצתי ונחשב הברומטר של השוויצרים ויודע למסור מסירות קצרות וחכמות, עוד תכונה בעייתית שלו היא הסיומת מול השער והוא חייב לעבוד עליה.

4) דייבי קלאסן
קבוצה:אייאקס אמסטרדם
נבחרת:הולנד(11 הופעות 3 שערים)
תפקיד:קשר התקפי
גיל:23
גובה:1.79 ס"מ
שווי:13 מיליון יורו

הביג סופרסטאר של אייאקס והקפטן והמנהיג של הקבוצה של פטר בוס הוא פשוט אחד השחקנים הכי יצירתיים שתראו,עם חדות משחק נדירה והוא החונך מספר 1 של כל צעירי אייאקס.

יוהאן קרויף הגדול השווה את הכישרון הענק לצא'בי וטוני קרוס וזה השחקן הכי גדול שקרויף האגדי סימן לפני מותו שייצא להיות כוכב.

קלאסן ואייאקס הצהירו שהוא יגמור את העונה הנוכחית למרות הצעות קורצות וטלפון אישי שקיבל מסמפאולי, אבל עדיין סביליה מעוניינת בו בתור מחליף לסמיר נאסרי לאחר שיסיים את עונת ההשאלה שלו, גם יובה התעניינה בקיץ בפעם המי יודע כמה.

שורת הסטטיסטיקה שלו מדהימה והוא כובש ויוצר שערים בצורה פנומנית, רק העונה כבש 9 שערים ובישל 4 ב16 משחקי ליגה וגם כבש שער לא רע מול בלגיה החזקה במדי הנבחרת שמתחילה להתבסס בהדרגה על הכשרנות החדשים העולים של שלושת הגדולות לאחר שנות נפל של הנבחרת, הוא גם מחזיק באמתחתו את שער הבכורה המהיר בתולדות הליגה ההולנדית וזכה פעמיים בתואר שחקן העונה בהולנד, בסך הכל יש לקלאסן 48 שערים ו31 בישולים במדי אייאקס וכל זה בנוסף למנהיגות השופעת ממנו והוא השחקן הכי אהוב על האוהדים באמסטרדם ארינה(עוד מעט ישונה השם לקרויף ארנה) בפער ניכר מכל שחקן אחר.

אחרי שכל חבריו לאורך השנים נמכרו כמו מיליק לנאפולי,באזור לוולפסבורג,קישנה ללאציו,ויקטור פישר למידלסבורו,סילסן לברצלונה ומויסאנדר הקפטן הקודם לסאמפדוריה קלאסן נותר אחרון הדור המוכשר שפיתח פרנק דה בור באייאקס בצוותא עם לאסה שונה ואין מנוס ממכירתו בקיץ.

סגנון משחק: נחשב לשחקן שרץ כמעט תמיד הכי הרבה קילומטראז' על המגרש, שחקן עם משמעת טקטית נדירה והוא יודע להתאים את עצמו לדרישות מאמניו, הגיוון הזה גם גורם לקלאסן יכולת לשחק בכל תפקידי הקישור בצורה מעולה, יכולת הסיבולת שלו גבוהה והוא גם יודע לנתר גבוה.

3)אנטה צ'וריץ
קבוצה: דינמו זאגרב
נבחרת: קרואטיה(3 הופעות)
תפקיד: קשר התקפי
גיל:19
גובה:1.72
שווי:9 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=AlYjxw6t7V8

לא כל יום שחקן מליגה שהיא לא מהטופ 3 באירופה מסרב לעבור לליברפול ועוד ביום האחרון של חלון העברות(למרות הצעה של 15 מיליון יורו עליו) אבל צ'וריץ' הבטוח בכישורנו בעצה עם הוריו החליט להתפתח עוד בדינמו זאגרב ולהתבסס כשחקן מוביל בקבוצתו ולעזור לה להעפיל לליגת האלופות. למרות שהיה סכסוך קשה אגב בין דינמו זאגרב להוריו של צוריץ ולסוכן.

הכשרון בעל העיניים הכחולות הוא אחד מהשחקנים שחובבי הפוטבול מנג'ר הכי אוהבים ותמיד שואלים"מתי נראה אותו סוף סוף בליגות הגבוהות?", אבל לא רק במנג'ר הוא מככב אלא במגרשים עצמם,הדברים שצוריץ עושה על המגרש זה מה שעושים בדרך כלל בשכונה ומספיק לראות מסשחקים של דינמו זאגרב רק כדי לחכות לרגעים שבו הוא נוגע בכדור,ניכר שיש קסם על רגליו.

בדינמו זאגרב בעונה שעברה היה את הטריו הצעיר ומלא הפוטנציאל שלה שגם צמח בנבחרת קרואטיה ועליו היא תתבסס בשנים הבאות מרקו פיאצה, מרקו רוג וכאמור אנטה צ'וריץ' , העונה פיאצה התקדם ליובנטוס ורוג לנאפולי,כרגע הם מתפתחים בהדרגה באיטליה ולא מקבלים יותר מדי הזדמנויות אבל הקבוצות שלהם בונות עליהם לעתיד.

ברצלונה,ריאל ובאיירן כבר התעניינו ביתר שאת על השחקן אבל עדיין לא הציעו הצעה קונקרטית, נכון לעונת העברות הנוכחית צפויה להיות מלחמה גדולה בין ליברפול לטוטנהאם על השחקן הדי מוכשר שחווה אכזבה אדירה ונוראית והיה שותף לשיא השלילי החדש ששבר את שיאה של מכבי חיפה,אפס נקודות ואפס שערים ועוד לחטוף יותר מחיפה, בנוסף גם בליגה דינמו חווה עונה נוראית והיא רואה מאחור את רייקה המפתיעה בפסגה.

מודריץ' החדש זה כינויו ולא רק בשל הדימוי עם השיער, אלא בשל הטכניקה ומבנה הגוף הדומה אבל החלום של צ'וריץ' הוא להגיע לברצלונה אותה הוא אוהד, הבעיה שלו היא ריבוי הקשרים המדהימים שיש בנבחרת קרואטיה עמוסת הכישרונות כמו ברוזוביץ',ראקיטיץ',מודריץ',קובאציץ' ועוד רבים וטובים.

סגנון משחק: שהוא נוגע בכדור זה נראה כאילו הכדור מחובר לרגלו כמו מגנט וקשה מאוד לחטוף לו את הכדור, בנוסף הוא מאוד אוהב לעבור שחקנים ומתמחה בכך וגם יש לו אינטליגנציה מאוד גבוהה,באמת שווה להסתכל בקליפים ביוטיוב על ביצועיו כדי להבין על מה אני מדבר. לעומת זאת צ'וריץ' חייב לשפר את היחס שלו ליריב ולהיות בעל מזג פחות עצבני והוא גם חייב לשפר את הסטטיסטיקה שלו ולדייק יותר,גם לא יזיק אם יעזור לחבריו בהגנה.

2)טוני וילהאנה
קבוצה: פיינורד
נבחרת: הולנד(2 הופעות)
תפקיד:קשר מרכזי
גיל:21
גובה:1.75
שווי: 5 מיליון יורו

אם לא העונה הפנומנאלית של וילהאנה באופן האישי ובאופן הקבוצתי כנראה שהיה נמצא במקום הרבה יותר נמוך, אבל אין כמו קבלות על המגרש שמוכיחות שההשקעה האישית משתלמת.

פיינורד של השנה בדרך לאליפות סנסציונית על חשבון השלטון הזוגי של איינדהובן ואייאקס כל זה באדיבות המאמן הצעיר ושחקן העבר ג'ובאני ואן ברונחרוסט שמוליך את הקבוצה להישגים שלא ראתה שנים, אגב הראשון שנתן את המושכות לטוני הצעיר היה רונאלד קומאן שזיהה את הפוטנציאל וכבר בגיל 17 נתן לו הזדמנויות לשחק.

כמו השחקנים הקודמים ברשימתנו גם וילהאנה קיבל השוואה לשחק עבר אחר שמו הוא אדגר דווידס מיודעינו שכבר הספיק בעצמו להחמיא ליורש שלו בעל רעמת השיער הכתומה והייחודית,גם הוא חלק מקבוצת הכשרונות הנדירה של פיינורד,חברו הטוב הוא החלוץ ניקולאי יורגנסן שבישל לו את שער הניצחון הזכור לכולם העונה בליגה האירופית מול מנצסטר יוניטד והתמונה של עיניו הכועסות של מוריניו.

הרגע הזכור ביותר שלו העונה הוא חזרתו לשחק לאחר מות אמו ממחלה קשה והטקס המרגש שעשו לו אוהדי פיינורד שגרם לכולם להזיל דמעות וגם לו.

הקבוצה המתעניינות הרציניות ביותר לגביו שעדיין שולחות נציגים לעקוב אחריו הן הקבוצות ממילאנו אינטר ומילאן, גם עוד כמה מועדונים בפריימרליג התעניינו בשחקן אבל פיינורד כנראה לא ישחררו את הג'וקר שלהם בקרבות האליפות השנה.
סגנון משחק: יש לו סיבולת גופנית מאוד גבוהה,והוא יודע להחזיק ולשלוט בכדור(וגם לבזבז זמן שצריך), כמעט כל התקפה של פיינורד עוברת דרכו והוא יודע איזה שחקן צריך את הכדור, הבעיה שלו העיקרית היא הסיומת מול השער והחוסר העזה לבעוט מספיק.

1) יורי טילמנס
קבוצה: אנדרלכט
נבחרת: בלגיה(2 הופעות)
תפקיד: קשר מרכזי
גיל:19
גובה:1.76
שווי:14 מיליון יורו

https://www.youtube.com/watch?v=60P2zdRGdfM

מודה ומתוודה,הבחירה הכי קלה שהייתה לי בדירוג, שרואים את טילמנס אי אפשר שלא להשתאות למה השחקן הזה עדיין נמצא בבלגיה ולא עוזב לא רק לליגה יותר בכירה אלא לאחת מקבוצות הצמרת כי זאת הרמה האמיתית של הילד הבלגי המסעיר.

טילמנס ערך את הופעת הבכורה בקריירה כבר בגיל 16 ו148 ימים ולקח אינספור תארים אישיים ,ומכל עונה הוא רק הולך ומשתפר ונראה בוגר לגילו ,ההשוואות לזינאדין זידאן לא פחות כבר קורות הקשר הבלגי ממוצא קונגולזי מאוד אהוד בבלגיה ותמיד שואלים אותו את השאלה המתבקשת "מתי תצא לאירופה", תשובתו תמיד משתהה ונגועה בפוליטקלי קורקט, לדוגמא הוא אמר שהוא יעבור רק אחרי שיוציא תעודת בגרות ויסיים את לימודיו.

העונה הסטטיסטיקה שלו לא משקרת,10 שערים ושישה בישולים ב27 הופעות ויכולת פשוט מדהימה,רק חבל ששאר קבוצתו לא ברמה המספקת(בעיקר ההגנה הרעועה), חברו הטוב והקרוב הוא לאנדרו דנדונקר והם צמחו ביחד באנדרלכט ויש עליהם לא מעט הצעות על הצמד חמד.

הילד הצעיר זכה בתואר שחקן העונה בשתי עונותיו הראשונות בקריירה והוא השחקן השלישי הצעיר אי פעם ששותף בליגת האלופות, הוא כבר נחשב לאחד הגדולים ביותר שצמו בבלגיה אי פעם ורמת הפוטנציאל שלו רק גדלה עם הזמן, כל קבוצה גדולה אפשרית כבר בדקה עליו ושלחה סקאוטרים,לאחרונה פורסם בבלגיה שיובנטוס שוקלת להציע עליו סכום גדול.

סגנון משחק: טילמנס מאוד מגוון ויודע לשחק בשלל תפקידים בקישור,הוצאות החוץ שלו מדהימות בדיוקן, יכולת המסירה שלו בכדורים ארוכים ראוייה לציון והמנהיגות והשקט מאוד מאפיינים אותו, גם יכולת הבעיטה שלו מרחוק מצויינת, יש לו גם טכניקה ומהירות, נקודות שהוא צריך לשפר הן כח הסיבולת שלו ויכולת הגנה יותר טובה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort