בדקה ה-91 חלוקת נקודות דרמטית בקאזאן בין פורטוגל למקסיקו 2:2

המסקנה העיקרית מהמשחק הוא שההגנה של שתי הנבחרות טוענת שיפור עם טעויות שהובילו לספיגות בשני צידי המגרש. מחצית ראשונה רוויה במצבים אך מחצית שנייה די מנומנמת שהתעוררה לקראת הדקה ה-84. פורטוגל יכולה להתנחם במשחק טוב שלה התקפית לפחות עם יצרתיות של השחקנים המובילים שלה ויציאה מהירה למתפרצות והגעה ללא מעט מצבים מסוכנים. מנגד מקסיקו יכולה להתנחם בהחזקת כדור ושליטה במשחק ברובו ועם צ'יצ'ריטו וקרלוס ולה שהיו מעולים הערב. אך למרות הדברים הטובים שתי הנבחרות יגיעו ביום רביעי למפגשים מכריעים על המשכן בטורניר.

המשחק השני במסגרת גביע הקונפדרציות מפגיש בין מקסיקו מחזיקת הגולד קאפ(טורניר מרכז אמריקה) נגד מחזיקת היורו פורטוגל שללא ספק הפתיעה את העולם עם הניצחון שלה על צרפת. המשחק ה1 בבית כבר נערך בין רוסיה שכרגע מובילה אותו עם ניצחון 2-0 על ניו זילנד. פורטוגל מגיעה למשחק הזה לאחר 2 ניצחונות רצופים ממש לפני קצת יותר משבוע במסגרת מוקדמות המונדיאל כאשר מקסיקו מנגד נעצרה בתיקו מול ארה"ב ממש לפני שישה ימים.

ה-11 של פורטוגל: פטריסיו, סוארס, פפה, פונטה, גריירו, קווארסמה, קראבאליו, מוטיניו, גומס, נאני, רונאלדו.

ה-11 של מקסיקו: אוצ'וה, סלסדו, רייס, מורנו, לאיון, דוס סנטוס, הררה, גוארדאדו, ולה, צ'יצ'ריטו, חימנז.

בדקה ה-5: כדור חופשי לנבחרת מקסיקו שעד כה שלטה במשחק ובקצב שלו אך הבעיטה של גוארדאדו פוגשת את החומה, עד כה לא נרשמו מצבים מסוכנים ורוב המשחק מרוכז במרכז המגרש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בדקה ה-16: התקפה ראשונה של נבחרת פורטוגל אותה הוביל רונאלדו עם דריבל ומסירה לאנדרה גומס שנכשל בהעברת כדור הרוחב, באותה הדקה קווארסמה הגיעה לבעיטה ראשונה במשחק אך לא מצא את המסגרת.

בדקה ה-19: כדור חופשי לפורטוגל לאחר עבירה של גוארדאדו על קווארסמה אך הבעיטה של רונאלדו פוגשת את החומה, הריבאונד נוחת אצל מוטיניו שניסה להגביה אך הכדור נהדף לרונאלדו שנתן טיל למשקוף ואת הריבאונד שלח אנדרה גומס לשער! אך השער נפסל באמצעות שופטי הוידאו בטענת נבדל בזמן ניסיון ההגבה של מוטיניו.

בדקה ה-22: כדור עומק של פורטוגל מצא את אנדרה גומס לבד אך הוא נהדף ע"י אוצ'וה והריבאונד של קווארסמה נהדף גם הוא ע"י השוער המקסיקני.

בדקה ה-25: התקפה יפה של פורטוגל עם חילופי מסירות טובות בין שחקני פורטוגל הסתיים עם כדור עומק חזק מדי של קווארסמה שנהדף ע"י אוצ'וה. המשחק התחיל להכנס לקצב ופורטוגל חזק בעניינים ומקסיקו נראית קצת אבודה.

בדקה ה-29: כדור חופשי למקסיקו לאחר עבירה של אנדרה גומס על צ'יצ'ריטו, הכדור של קרלוס ולה פספס בכמה מטרים בודדים את הקורה הימנית של פטריסיו.

בדקה ה-32: התקפה יפה נוספת של פורטוגל שהסתיים בניסיון הרמה של וויליאם שפגע בשחקן מקסיקני ונהפך למצב מסוכן שכמעט והסתיים בשער עצמי אך אוצ'וה במקום הדף לקרן.

בדקה ה-33: שער! רונאלדו מצא את עצמו לבד לאחר טעות איומה של סלסדו אך הסתבך עם עצמו בדריבל לכן רונאלדו לא הכריח את הבעיטה, הסתובב ומצא את קווארסמה לבד לגמרי שעשה הטעיה לאוצ'וה וכבש את ה1:0!

חשבו כבר על הניצחון. פייסבוק גביע הקונפדרציות

בדקה ה-38: מצב מסוכן למקסיקו בהובלתו של צ'יצ'ריטו ששלח את קרלוס ולה שהרים לו לנגיחה טובה שנעצרה בידיים של פטריסיו

בדקה ה-39: התקפה מצוינת של פורטוגל עם רונאלדו שהשאיר עקב לקווארסמה שהתבלבל ברגליים אך הצליח לשחרר בעיטה לא מספיק טובה. פורטוגל רוקדת על המגרש.

בדקה ה-41: שער! טעות קשה בהגנה של פורטוגל של רפאל גריירו השאירה את קרלוס ולה לבד שהרים לצ'יצ'ריטו שנגח מקרוב לפינה של פטריסיו וזה 1:1!

בדקה ה-45: מבצע אישי נפלא של קרלוס ולה שהכניס כדור לחימנז שהמשיך את הכדור החוצה אך הבעיטה לשמיים. מקסיקו חזרה למשחק.

תוצאת מחצית 1:1. המשחק שנפתח בצורה מעט מגמגמת מצד שתי הנבחרות התחילה לצבור תאוצה בדקה ה-16 עם התעוררות של נבחרת פורטוגל שהראתה על עליונות ויכולת גבוהה והגיעה למצבים מסוכנים ואף מצאה את הרשת בדקה ה-33 אך לא הצליחה לתרגם את הדקות הטובות שלה ל2:0 ונענשת לאחר טעות קשה של רפאל גריירו מגנה השמאלי של הנבחרת ושל בורוסיה דורטמונד ומלך השערים של מקסיקו מאזן את התוצאה ופותח את המשחק הזה מחדש. עד כה משחק בקצב גבוה עם דקות טובות של שתי הנבחרות וסך הכל התוצאה משקפת. אפילו זכינו לראות את המוניטור בפעולה בדקה ה-19 עם פסילת השער של אנדרה גומס.

בדקה ה-51: התקפה יפה של מקסיקו הסתיימה בבעיטה של קרלוס ולה שנהדפת לקרן.

בדקה ה-56: חילוף בנבחרת מקסיקו קרלוס ולה יורד ג'ובאני דוס סנטוס עולה. חילוף כפול בפורטוגל יורדים נאני ומוטיניו עולים אדריאן סילבה וגלסון מרטינס.

בדקה ב-60: חטיפת כדור של גלסון מרטינס בחצי של מקסיקו שמסר לאנדרה גומס אך הוא רץ ללא כל כיוון ותכלית ומאבד את המתפרצת הזו. עד כמה המחצית ה2 מאוד מנומנמת

בדקה ה-66: חילוף 2 במקסיקו ירד סלסדו עלה אראוז'ו.

בדקה ה-75: התקפה טובה של פורטוגל אך התמהמהות של קווארסמה בבעיטה גמרה את ההתקפה.

בדקה ה-77: חילוף 3 ואחרון של נבחרת מקסיקו ירד חימנז עלה פראלטה.

בדקה ה-79: בעיטת חצי יעף של קוורסמה נהדפת ע"י אוצ'וה. יופי של בעיטה. מיד לאחר מכן מצב מצוין של מקסיקו שהסתיימה בבעיטה של ג'ובאני דוס סאנטוס אך הבעיטה לא מצאה את המסגרת.

בדקה ה-81: חילוף 3 ואחרון של פורטוגל ירד קווארסמה שנתן משחק יפה ועלה אנדרה סילבה הרכש החדש של מילאן.

בדקה ה-84: הגבהה מצויינת של  הגיעה לראש של אנדרה סילבה שהתרומם נפלא לנגיחה לפינה הרחוקה אך לא חזק מספיק והנגיחה נהדפת ע"י אוצ'וה.

בדקה ה-85: שער! סדריק קיבל את הכדור מריבאונד של כדור רוחב של גלסון מרטינס ושלח את הכדור לפינה הרחוקה של אוצ'וה שפגעה בשחקן מקסיקני ומטעה את אוצ'וה, 2:1 לפורטוגל.

בדקה ה-87: התקפה יפיפה של מקסיקו הסתיימה בדרדלה של צ'יצ'ריטו.

בדקה ה-88: אנדרה סילבה הוציא את פורטוגל למתפרצת והשאיר כדור מצוין לגלסון מרטינס שניסה לכבוש בסיבוב ופספס במעט את השער.

בדקה ה-91: שער! מקסיקו משווה לאחר הגבהת כדור של ג'ונתן דוס סנטוס לראשו של דייגו רייס ששלח את הכדור לפינה של פטריסיו מקרוב וזה 2:2. איזו דרמה!

זהו שריקת הסיום 2:2 בין אלופת אירופה לאלופת מרכז אמריקה לאחר מחצית ראשונה מרתקת ומחצית שנייה פחות אך עם דקות סיום דרמטיות במיוחד המשחק בקאזאן מסתיים בחלוקת נקודות והמשמעות היא שביום רביעי פורטוגל חייבת לנצח את רוסיה אם היא רוצה להמשיך בטורניר כנ"ל לגבי מקסיקו שתפגוש את אלופת אוקיאנה ניו זילנד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort