אנגליה הביסה את הוויקינגיות מנורווגיה, והשיגה את הכרטיס הראשון לחצי הגמר

הלביאות שהגיעו לטורניר הנוכחי בכושר שיא, עם הרבה אמונה עצמית ורעב, הצליחו להעפיל הערב בפעם השלישית ברציפות לשלב חצי הגמר בטורנירים גדולים. תחת הנהגתו הקשובה של המאמן פיל נוויל, השחקניות האנגליות נראו מגובשות, חדות על הדשא, הציגו יכולת מקצועית נהדרת ורצון ברור להביא את הגביע הביתה.

רבים חשבו כי המשחק הבעייתי מול קמרון בשמינית הגמר חשף נקודת חולשה בהגנה האנגלית, שהתקשתה להתמודד עם האגרסיביות והפיזיות הקמרונית. אך האנגליות הוכיחו שהן יודעות להתמודד מול הנבחרת הנורווגית הטכנית והחזקה, העלו הילוך והגיעו מוכנות למלחמה.

בעוד גל החום הקיצוני שוטף את צרפת, בלה-האבר נדמה כי מזג האויר היה נוח והמשחק נפתח בקצב מהיר ושער ראשון כבר בדקה ה-3 כאשר ג'יל סקוט הוותיקה העלתה את אנגליה ליתרון מהיר. האנגליות פרצו שוב ושוב דרך אגף ימין, שילוב הפעולה המוצלח בין לוסי ברונז', ניקיטה פאריס ואלן וייט עבד מצויין ועלה לנורווגיה בשני שערים. רוב המשחק ובעיקר המחצית הראשונה היו בשליטה כמעט מוחלטת של הלביאות, כאשר הנורווגיות לא הצליחו לתת מענה לנחישות הבריטית, והסתמכו על מתפרצות שלא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים במיוחד.

הקפטנית והבלמית סטף האוטון, שנפצעה בקרסול במשחק האימים ביום ראשון, והמגנה מילי ברייט, שנאבקה בוירוס שפשט במחנה האנגלי, פתחו בהרכב למרות שהיו בספק. משחק סביר של שתיהן עדיין הצליח לשתק כמעט לחלוטין את גרהאם-הנסן שהיתה כה מסוכנת במשחק מול אוסטרליה.

החלוצה אלן וייט שכבשה גם היום, עלתה לחמישה שערים בטורניר ומהווה מתחרה רצינית על פרס נעל הזהב. אנגליה, שסיימה במקום השלישי במונדיאל הקודם לא עוצרת, ודוהרת קדימה לחצי הגמר, שם תפגוש את המנצחת בקרב הענקיות בין ארה"ב לצרפת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:
אנגליה: בארדסלי, האוטון (ק), ברייט, סטוקס, ברונז', וולש, קירבי (74' סטנוואי), סקוט, דוגאן (54' מיד), וויט, פאריס
נורווגיה: היילמסת', ת’ורסדוטיר, מיילדה, מינדה, וולד (הנסן 85'), ריסה, אנגן, רייטן, סוביק (64' יוטלנד), גרהאם הנסן, הרלווסן

מהלך המשחק:
דקה 3' שער! 1:0 לאנגליה לוסי ברונז בפריצה נהדר מימין, העבירה מסירה אלכסונית לאחור, וויט פיספסה את הכדור, אך ג'יל סקוט במקום ובנגיעת אינסטינקט מדויקת שלחה את הכדור לשער.
דקה 21' פאריס מקבלת כדור ברחבה, מטעה את המגינה כשהיא שוברת לשמאל אך בועטת מעל השער
דקה 29' מסירה של פאריס לאלן וייט קרוב לרחבת החמש שבועטת נהדר אך הכדור פוגע בקורה
דקה 35' בארדסלי מקבלת מסירה לאחור וכמעט שוגה שמנסה לעבור את הרלווסן אך מצליחה להרחיק לחוץ.
דקה 37' ניקיטה פאריס בנגיחה מדויקת אך היימרסת' מצליחה להדוף לקרן
דקה 40' שער! אלן וויט מעלה את אנגליה 2:0 . שוב פריצה מהאגף הימיני שמתחיל עם מסירה מדויקת של לוסי ברונז' לפאריס, שמעבירה כדור רוחב ואלן וייט לא מפספסת מול השער.
דקה 45+1 ג'יל סקוט כמעט הצליחה לכבוש את השני שלה במשחק, כאשר שלחה רגל גבוהה להגבה מאגף שמאל אך פיספסה במעט
מחצית ראשונה: 2:0 לזכות אנגליה

דקה 47' גרהאם-הנסן מבזבזת הזדמנות בטוחה לגול, כאשר היא מחכה עם הבעיטה בתוך רחבת החמש, והאוטון מנצלת את הטעות ומחלצת את הכדור
דקה 57' שער! 3:0 לאנגליה. תרגיל אנגלי מתוכנן ממצב נייח, מיד עם כדור אלכסוני שטוח ללוסי ברונז' שמורידה את הגוף ומשחררת טיל אדיר שמשאיר את היירסמת' ללא תזוזה.
דקה 61' האוטון מפספסת כדור גבוה לתוך הרחבה אך הרלווסן לא משתלטת עליו מספיק טוב והבעיטה שלה מורחקת לקרן
דקה 66' החזרת כדור רשלנית ומסוכנת של מילי ברייט לשוערת, יוטלנד מצליחה להשתלט על הכדור ובועטת היטב לפינה הקרובה, אך הכדור מורחק מקו השער.
דקה 68' יוטלנד בועטת כדור חזק ושטוח מימין, אך בארדסלי קולטת היטב
דקה 69' הצלה נוספת של בארדסלי בתוך דקה, כאשר הרלווסן מנצלת עוד אי הבנה בהגנה ומגיעה למצב בעיטה מצויין מול השוערת
דקה 80' עוד כדור רוחב מסוכן בהתקפה הנורווגית לא מוצא רגל מסיימת, נורוגיה נשארת ללא שערים.
דקה 81' פנדל! ת’ורסדוטיר דוחפת את האוטון בבירור ברחבה, השופטת לא מהססת ומצביעה על הנקודה הלבנה. פאריס בבעיטה גבוהה לשמאל אך היירמסת' בעצירה אדירה משאירה את התוצאה על כנה.

תוצאה סופית: 0:3 לאנגליה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית