(צילום: שאול גרינפלד)
פותחות עונה

ניחושי המומחים על זהות האלופה

ביקשנו ממומחי כדורגל הנשים לנחש מי תזכה באליפות, מי תפתיע, ומי לא תחזיק מעמד בליגה השנה, אלה הערכות שלהם

ליאור ברטל כתב הספורט של ״דבר״

האלופה– הפועל קטמון. הירושלמיות נראו נהדר שנה שעברה, כאשר הפתיעו את כולם וסיימו במקום השני בליגה. הקבוצה שמרה על חלק משמעותי מהסגל שהביא אותה לשם והביא חיזוק משמעותי בהתקפה עם הבאת רייצ'ל נאצ'ולה הזמבית הוותיקה, שחקנית שכיכבה בעבר בליגה הספרדית החזקה. בעיני יש לה סגל מספיק חזק להתמודד על תואר האליפות ואולי אפילו לסיים את השליטה של מ.ס קרית גת.
רייצ'ל נאצ'ולה במאבק על הכדור, תביא לירושלים את התואר הנכסף? (צילום: אלכסנדר בוך)

הקבוצה המפתיעה הפועל רעננה- זאת הקבוצה עם אחת ממחלקות הנערות האיכותיות בענף. כיף לראות אותה חוזרת לליגת העל, לאחר שנה אחת בלאומית. יש לקבוצה סגל ישראלי מעניין שעם חיזוק נכון מבחינת הזרות יכול בעיני להפתיע ולהגיע השנה לפלייאוף העליון. ברעננה הביאו ברעש גדול את כוכבת נבחרת נפאל סביטרה בנדרי שיהיה מעניין לראות איך היא תשתלב בליגה הישראלית.

תפתיע לטובה (צילום: מרון רובינשטיין)

היורדות– מ.כ. רמת השרון ובנות נתניה. הכי מבאס ולא בטוח רלוונטי לנסות להגדיר מי יהיו הקבוצות שירדו לליגה הלאומית בסוף השנה. הסיבה המרכזית, כי העונה עוד לא התחילה וכמו שאנחנו מכירים את ליגת העל, חצי מהקבוצות עוד יחליפו חלקים גדולים מהסגל שלהן. בחרתי בשתיהן, בעיקר לפי ההופעות שלהן בגביע אתנה, למרות שברור לי שהן יצרפו עוד שחקניות לסגל ויתחזקו בהמשך.

אשרת עיני פרשנית ״ספורט 1״ ושחקנית הפועל ת״א.

אלופה– קשה ״להמר״ נגד קרית גת אבל אני אהיה נועזת ואגיד קטמון.

הקבוצה המפתיעה-רעננה שעלתה מהליגה הלאומית עם השחקניות הצעירות והרכש המבטיח סמבה.
יורדות– רמת השרון ואחת מבין חדרה או נתניה. זה לא מקרי ששלוש הקבוצות שעברו הכי הרבה בקיץ (ועלו וירדו ליגות בקצב מסחרר) נראות לא מוכנות בפתיחת העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
בנות נתניה יאבקו בתחתית? (צילום: שאול גרינפלד)

אשרת מוסיפה: בכל מקרה אני תמיד שמחה לשמור על המוניטין שלי ולטעות בהימורים האלו אבל ברצינות-אני מקווה שנראה עונה טובה, ספורטיבית ומהנה שתוכרע על כר הדשא.
וגם צריך צריך לזכור שחלון(ות) העברות עוד פתוח ודברים יכולים להשתנות מהקצה אל הקצה.

חורן סריבקיאן "JSport, 365״

אלופה: הפועל קטמון ירושלים. הנטייה הייתה לכתוב שזה בכיס של קרית גת שנה נוספת, אבל משהו בתלכיד הירושלמי גורם לי ללכת על ״הפתעה״. שיפור של מקום אחד לעומת העונה הקודמת.

לא סופרים את פתח תקווה? (צילום: שאול גרינפלד)

הקבוצה המפתיעה: אליפות של קטמון זה אמנם מפתיע אבל לא כמו החזרה של אס״א לקדמת הבמה. הקבוצה שמייצגת את אוניברסיטת תל אביב הייתה במאבקי ירידה אשתקד, הפעם היא אמורה לסיים בטופ-3

קונצנזוס על אס״א (צילום: מושיק אושרי, אס״א ת״א)

היורדות: גם כאן, המחשבות ישר הלכו על צמד העולות, נתניה ורעננה אבל לדעתי רק אחת מהן תצלול חזרה ללאומית בסיום העונה (נתניה), אליה לדעתי תצטרף רמת השרון.

צפנת מור שחקנית הפועל עפולה.

אלופה – ק״ג

הקבוצה המפתיעה – אס״א

יורדות – נתניה וחדרה

נפתלי חזקיה: לקריאה של הניתוח המלא של חזקיה לחצו כאן

אלופה: קריית גת

הקבוצה המפתיעה אס״א ת״א

יורדות: חדרה ובנות נתניה

מסכימות עם הניחושים? לא? הגיבו

 

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. חכו ותראו נתניה יפתיעו

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort