צילום: שאול גרינפלד

שמרו על התואר: קרית גת ניצחה את מכבי כשרונות חדרה בגמר גביע אתנה

הטרבליסטית של העונה שעברה בהצהרת כוונות לקראת העונה החדשה שהיא באה להילחם על כל התארים, אחרי מחצית ראשונה נטולת שערים קרית גת כבשה שלושה שערים כולל שער מדהים של אפי פיס; אלינה מטקלוב: ״אנחנו רעבות והוכחנו שקרית גת לא נחלשה, לא מבטיחה שניקח טרבל, אבל אנחנו באות להילחם על כל התארים״

התואר הראשון של העונה נשאר בקרית גת, מחזיקת הגביע מהעונה שעברה הגיעה לאיצטדיון רמת גן במטרה אחת, לשמור על התואר ולהראות שהקבוצה לא נחלשה ופה כדי להילחם על כל התארים, מהצד השני מכבי כשרונות חדרה עם הסגל הצעיר תסתפק בעצם ההגעה לגמר, למאמן גדי בורשטיין יש עוד הרבה עבודה.

המשחק נפתח ומהרגע הראשון יחסי הכוחות היו ברורים, קרית גת שלטה בכדור משריקת הפתיחה אך לא הצליחה להכניע את אולהי טוצ׳וקוו, מהצד השני חדרה כמעט ולא איימה על השער של פורטון והקבוצות ירדו למחצית בתוצאה מאופסת.

(שאול גרינפלד)

המחצית השניה נפתחה בסערה כאשר כבר בדקה ה-56 שחר נקב העלתה מצד שמאל כדור לרחבה, גני מבלאק השתלטה נהדר על הכדור וברגל שמאל כובשת את השער הראשון של קרית גת.

גני מבלאק לא עוצרת (שאול גרינפלד)

חדרה נשארה ללא מענה להתקפות של קרית ובדקה ה-65 אפי פיס הראתה לנו מה יש לה ברגליים עם שער שיתמודד על שער העונה, במהלך גדול שהתחילה אלינה מטקלוב ששלחה כדור ארוך ממחצית המגרש לניקול רנתיסי שמסרה את הכדור לאפי פיס שנכנסה לרחבה וברגל שמאל שלחה כדור גדול לחיבורים ולא השאירה לאולהי סיכוי.
אולוהי תופסת את הראש אחרי השער הנפלא של אפי פיס (שאול גרינפלד)

בדקה ה-86 קרין רחמים שרק נכנסה מספר דקות לפני כן חטפה את הכדור ומסרה לג׳ני מבלאק שרצה חצי מגרש תוך כדי שנתפסה בחולצה, השופטת נתנה יתרון וג׳ני מסרה חזרה את הכדור לרחמים שהחזירה לה בתוך הרחבה וברגל ימין שלחה כדור מדוייק לפינה הימנית וחתמה את תוצאה המשחק.

שיתוף פעולה שהוביל לשער השלישי (שאול גרינפלד)

חוגגות גביע (שאול גרינפלד)

גבי בורשטיין ואייל שדה (שאול גרינפלד)

מאמן חדרה גבי בורשטיין אמר בסיום:

לא היינו טובים, לא באנו, לא היינו אגרסיביות לא היינו קרובות, לא הגבנו מהר למצבים שקרו, אני לא יכול להגיד שהיינו טובות, מאוד רחוקות מזה. על פתיחת העונה בשבוע הבא אמר: יש לנו עוד הרבה עבודה, זו קבוצה שרק לפני חודש התחברה ולא קבוצה שרצה הרבה שנים, חוץ משתי שחקניות לא כולן פה מאוד מנוסות ובסופו של דבר אנחנו נהיה מוכנות ונהיה כמה שיותר תחרותיות כי זה המטרה וניסינו להיות היום אבל היינו רחוקות קודם כל מהיכולות שלנו.

מאמן קרית גת אייל שדה אמר בסיום המשחק:

קודם כל תואר הוא חשוב, התכוננו בצורה הכי טובה שיכולה להיות, אני חושב שמחצית ראשונה אולי הייתה קצת פחות טובה שלנו אבל עדיין שלטנו במשחק, מחצית שניה הבנות עלו יותר חדות ויותר מפוקסות ועם מהלכים יפים של כדורגל, הבקענו שלושה שערים ואנחנו שומרות על הגביע.
המועדון הזה (קרית גת ש.ג.) תמיד היה ויהיה בטופ של כדורגל הנשים הישראלי, חסרות לנו לפחות עוד שתי שחקניות שאני מאמין שיגיעו במהלך השבוע, אנחנו רוצים לפתוח את הליגה ביום חמישי בצורה הכי טובה שיכולה להיות ולשמור על כל התארים ואני מקווה שנעשה עונה טובה.

״לא נחלשנו״ אלינה מטקלוב (שאול גרינפלד)

קפטנית קרית גת אלינה מטקלוב התייחסה גם היא בסיום:

אנחנו רעבות, אנחנו מאוד רעבות, כל הליגה טוענת שקרית גת נחלשה בגלל התוצאות שלנו במוקדמות ליגת האלופות ואני חושבת שזה לא היה פרמטר בכלל לקבוע איך הקבוצה תיראה העונה ואנחנו באות לנצח ובאמת להילחם על כל התארים, לא מבטיחה שזה יהיה טרבל אבל אנחנו נילחם על כל התארים ואנחנו רוצות לקחת הכל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort