משלוח נקודות בלאומית – איבוד נקודות בפסגה

המחזור ה-29  והלפני אחרון בעונה הסדירה בליגה הלאומית נפתח בצהריי היום עם ארבע משחקים.

הפועל נצרת עלית – הפועל רמת גן 1:1.
מוליכת הטבלה הגיעה למשחק ביתי מול האורדונים, כשהיא פתחה פער של שש נקודות מהמקום השני. רמת גן מן העבר השני לא הפסיד בשבעת המחזורים האחרונים בהדרכתו של בני בן זקן, רצתה להבטיח את הפלייאוף העליון.
המשחק נפתח עם לחץ של האורחים, דור חוגי איים לראשונה בדקה השמינית על שערו של אבי איבגי. נצרת עילית ניסתה במהלך המחצית הראשונה לאיים על שערו של טל בומשטיין אך חוסר דיוק של שחקני המארחת לא הגיעו לאיומיים מסוכנים. בדקה ה- 30' טל איילה הגיע להזדמנות נוספת אך הכדור הלך הרחק מן השער. בדקה ה-34' המגן המקומי עופר ורטה קיבל כדור מסוכן ברחבה אך בומשטיין קלט והדף. בדקה ה-38' גיא דיין חלוץ נצרת עילית פרץ לרחבה אך נתקל בהגנת היריבה שהדפה את ההזדמנות. בתוך המחצית השנייה, בדקה ה- 57' חוליו סאזר חלוץ הקבוצה מן העמק, שלח כדור חזק פנימה, ניצל טעות של בומשטיין שלח את הכדור פנימה וקבע 1:0. בדקה ה-73' דור חוגי ניסה להשוות אך הכדור נעצר על קו השער על ידי הגנת היריבה. בדקה ה-84' ישראל ראש קשר רמת גן קיבל כדור מטל איילה, ראש בעט פנימה וקבע את תוצאת המשחק 1:1. בעקבותיו נצרת עילית אבדה הזדמנות להגדיל את היתרון בפסגה. רמת גן עד לא הבטיחה את הפלייאוף העליון.

הפועל אכסאל – הפועל קטמון 1:1.
המארחת נועלת הטבלה שמינתה השבוע את המאמן אלון זיו במקום אדהם הדייה שפוטר בשבוע שעבר בכדי לזעזע את הקבוצה, וזאת למרות שבשני המשחקים האחרונים בלמה במעט אכסאל את ההידרדרות עם שתי תוצאות תיקו. מולה הפועל קטמון שהתמקמה במקום השני טרם המחזור בעקבות ההפסד של כפר סבא, בפער של שתי נקודות, כשחזרה לנצח במחזור הקודם. יש לציין מיד כי השינוי הראשון של אלון זיו בהרכב היה להחליף את השוער דלה איינוגבה ששיחק בכל משחקי העונה אך הציג יכולת חלשה, ובמקומו פתח לראשונה השוער השני אוהד דוד.
המשחק נפתח בגישושים של שתי הקבוצות במגרש בעילוט. בדקה ה-20' הקשר וויליאם אגאדה איים לראשונה על שער היריבה. בדקה ה-34' כדור חופשי של ערן לוי נהדף על ידי הגנת אכסאל. לאחר דקה בלבד, אנס דאבור ניסה לצאת להתקפת נגד אך איבוד כדור מ-25 מטרים על ידי מגן קטמון אמיר בן שמעון שבעט כדור חזק, אוהד דוד ניסה לעצור אך הכדור המשיך פנימה, בן שמעון כבש את שער הבכורה וקבע 1:0. בדקה ה- 52' דאבור פרץ לרחבה מצא עצמו חופשי, שלח כדור פנימה וקבע 1:1. בדקה ה- 67' הורה השופט על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכות קטמון, ערן לוי בעט, אוהד דוד קלט והדף את האיום. המשחק הסתיים בעיבוד נקודות של קטמון, אכסאל המשיכה ברצף ללא ניצחונות אך צוברת נקודה חשובה להמשך.

הפועל פתח תקווה – הפועל עפולה 1:1.
המלאבס אירחו במגרשם הביתי את בירת העמק, כשידעו שלמרות שזה לא תלוי בהם, הם במרחק 5 נקודות מהפלייאוף העליון למרות שפתחו את העונה במינוס 11 נקודות. אך יצאה לדרך חדשה כאשר הפסידה פעם אחת בעשרה משחקים. מן העבר השני חניכיו של יגאל אנטבי, שרחוקים 3 נקודות בלבד מן הכרטיס השני לעלייה המיוחל לליגת העל אך נמצאו במקום החמישי, וזאת בעקבות ניצחון בודד בארבע משחקים.
המשחק נפתח בלחץ של המארחת, החלוץ אמאדו סוקונה הגיע להזדמנות ראשונה מול הגנת עפולה שהרחיקה את ההזדמנות של הצרפתי. בדקה ה-18' עידן דוד חלוץ האורחים ניסה לאיים גם הוא ללחוץ את שער היריבה אך חוסר דיוק של החלוץ, הכדור עלה מעל השער. בדקה ה-29' שוב סוקונה פרץ לרחבה של האורחים, הפעם רון שושן הדף את האיום. לאחר שתי דקות בלבד, עידן דוד גם הוא המשיך את הלחץ מצד לצד, פרץ לרחבה אך שלח את הכדור אל מעל השער למרות יציאה רעה של השוער דוד אלון. המחצית הראשונה הסתיימה ללא הכרעה. בדקה ה-50' דוד המשיך להיות הדומיננטי במדי עפולה אך פעם נוספת החמיץ הבעיטה מעל השער. בדקה ה-52' גל לוי קשר המקומיים קיבל כדור בתוך הרחבה שלח בעיטה מדוייקת פנימה וקבע 1:0. עפולה לחצו בכל הזדמנות לאחר השער, בדקה ה-86' המגן העפולאי גיזי דורבור מצא עצמו חופשי ברחבה שלח כדור חזק פנימה וקבע את תוצאת המשחק 1:1. בעקבות איבוד הנקודות של שאר קבוצות הפסגה עפולה נשארת בתמונת החלק העליון, פתח תקווה כאמור איבדה סיכוי ממשי לעלות לפלייאוף העליון.

חלוקת נקודות (עמוד הטוויטר של הפועל פתח תקווה)

הפועל ראשון לציון – הפועל מרמורק 2:0.
הקבוצה מעיר היין קיבלה בחזרה את המאמן ניר ברקוביץ' לאחר שרון מרקוס התפטר מתפקידו. הבכורה המחודשת של ניר הגיעה דווקא מול הפועל מרמורק שפתחה פרק של הישרדות בליגה לאחר חמש ניצחונות בשישה משחקים. המשחק נפתח בגישושים של שתי הקבוצות, בדקה ה-16' בעיטה חופשית של גיל יצחק חלוץ המקומי עלתה מעל השער. מלבד הזדמנות זו שתי הקבוצות מיעטו להגיע להזדמנויות. בתוך המחצית השנייה בדקה ה-70' פדרו גאלבאן שלח בעיטה מסוכנת אל החומה של הגנת מרמורק. בדקה ה-72' יצחק שלח כדור לרגליו של איתמר שבירו שקבע 1:0. בתוך תוספת הזמן ג'ורג' אמסיס קשר הכתומים קיבל כדור בתוך הרחבה שלח את הכדור פנימה וקבע 2:0.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית