ליגת האומות-יש מה לראות!

פגרת הנבחרות חזרה, ואיתה חזרה ליגת האומות, המפעל החדש של אופ"א. בליגה A כל משחק הוא מעניין בפני עצמו, אז כדי שתהיו מוכנים הנה סקירה קצרה של מצב הבתים לקראת המשחקים הקרובים:

בית א'-תמונת מצב:

בבית א', כמו בשאר הבתים, שוחקו עד כה שני משחקים: בראשון סחטה נבחרת צרפת תיקו 0 מגרמניה, בזכות הופעת בכורה נהדרת של אלפונס אראולה ובשני הצרפתים גברו 2:1 על השלישית בבית, נבחרת הולנד. בשבת ב-21:45, תתארח נבחרת גרמניה ביוהאן קרויף ארנה במשחק שהפך לחשוב ביותר עבורה אם היא רוצה לצאת עם משהו מהטורניר הזה. נבחרת צרפת כבר יצרה לעצמה פער של 3 נקודות אותו גרמניה תתקשה לסגור ללא ניצחון במשחק הקרוב. על אף שהתרגלנו לראות את יוגי לב נותן הזדמנות לשחקנים מפתיעים על המגרש בקמפיינים זניחים יותר כמו זה, אחרי המפלה המביכה במונדיאל, המאמן לא לקח סיכונים וזימן את הסגל אולי הכי חזק שהיה יכול. שחקנים ברמה של סנדרו ואגנר ולארס שטינדל שמצאו את מקומם בהרכב לפני קצת יותר משנה, בגביע הקונפדרציות, גם אם זומנו לסגל, לא יראו דקות משחק, אלא ההרכב במשחק הקרוב יהיה איכותי כמו זה שפתח בתיקו 1:1 מול צרפת לפני כחודש. גרמניה לא תיתן לצרפת לברוח לה כל כך מהר והיא תעשה הכל כדי להשוות את מאזן הנקודות שלה לזה של הטריקולור, 3 ימים לפני המפגש הגורלי ביניהן. חשיבות המשחק ביניהן (שלישי ב-21:45) מבחינה מספרית תיקבע רק לאחר המשחק של הולנד מול גרמניה, איך אין ספק בכלל שמעבר לכך שזה יהיה הקרב על ראשות הבית, מדובר במשחק בין שתיים מהנבחרות הטובות בעולם.

צרפת מול גרמניה, יהיה שמח! (Superepus News)
בית ב'-תמונת מצב:
אחרי שני משחקים ששוחקו בבית זה, אפשר כבר קצת לקבור את נבחרת איסלנד שספגה 6:0 כואב משוויץ ו-3:0 קצת פחות כואב מבלגיה, ולכן המפגש בין שתי האחרונות בשישי ב-21:45 הוא המשחק המרכזי בבית ב'.
כבר שנים רבות שמדברים על הסגל של נבחרת בלגיה, על הפוטנציאל האדיר שלו, על האיכות הבאמת נדירה. אולם יש הרגשה שכל פעם שהם יכולים לעשות את קפיצת המדרגה מכשרון להצלחה, הם פשוט נכשלים. נכון, היה להם מונדיאל יפה והם הודחו רק בחצי הגמר ועוד הפסידו לאלופת העולם, אבל גם ביורו הם נכשלו והודחו מול ווילס הבינונית, ואם נשים את הדברים על השולחן: צרפת לא שיחקה כדורגל מדהים או מתוחכם באופן מיוחד, אלא כזה שבלגיה הייתה יכולה להתמודד איתו. לשדים האדומים חסרה ווינריות, איזשהו קילר אינסטינקט במאני טיים שבלעדיו הם לא יהיו יכולים לזכות בטורנירים. ליגת האומות היא הזדמנות טובה בשבילם, במיוחד כשקיבלו בית סביר ביותר, להוכיח אחרת, שיש בהם את מה שצריך כדי ללכת עד הסוף.
מולם מגיעה נבחרת שוויץ שנמצאת בעליה בשנים האחרונות, והיא אמנם עוד לא נמצאת בליגה של הגדולות במבחינת רמת הסגל וכמות הכוכבים, אולם על ידי משחק לחימה והרבה נחישות היא מצליחה להסתכל להן עמוק בלבן של העיניים. עם התקפה מוכשרת, קישור חזק וקשוח, הגנה משתפרת ושוער מנוסה, היא יכולה להפתיע את הבלגים במשחק הקרוב ולהפוך את הבית הזה, שלהרבה אנשים היה ברור מראש שבלגיה תעלה ממנו בקלות, לתחרותי ומעניין. אחרי המשחק הקשה מול בלגיה, תפגוש שוויץ את איסלנד בשני ב-21:45, משחק ממנו היא חייבת לצאת עם נקודות. עם כמה שנשבינו בקסם האיסלנדי ביורו 2016, צריך לומר שהנבחרת הזו עדיין אפורה ומוגבלת, ובמיוחד אחרי שני ההפסדים שחטפה, קשה לראות אותה יוצאת עם משהו מהקמפיין הזה.
בית ג'-תמונת מצב:
בית ג' מאוד מסקרן משום שגם איטליה וגם פולין עוברות שינויים וניסויי כלים מעניינים בשל החילופים שנעשו בעמדת המאמן אצלן. רוברטו מנצ'יני השנוי במחלוקת הוא זה שעומד על הקווים של הסקוודרה אזורה, ונראה שלא הוא זה שיביא את הבשורה לנבחרת שמדשדשת לה מאז עזיבתו של קונטה. לתפקיד מאמן נבחרת פולין מונה ייז'י בז'צ'ק חסר הניסיון ברמות הגבוהות, שצריך להתמודד עם דיווחים על בעיות בחדר ההלבשה ואגו של כוכבים. המרוויחה הגדולה מכל הסיפור הזה היא פורטוגל שנראית לא רע ושחקניה פורחים מתחילת העונה ברחבי הליגות באירופה (ע"ע רובן נבש, ברנרדו סילבה, אנדרה סילבה ועוד), והיא באה לצבור עוד נקודות היום (חמישי) ב-21:45 מול פולין. בראשון תארח פולין באותה השעה את איטליה, במה שעשוי להיות הקרב נגד הירידה.
לא זה שיביא את הבשורה, מנצ'יני (NDTV Sports)
בית ד'-תמונת מצב:
בשישי ב-21:45 יתקיים משחק שחזור חצי גמר המונדיאל שהפך לקריטי ביותר לעתיד בית ד', בשל המצב הקיים בו ספרד בפסגה עם 6 נקודות וקרואטיה ואנגליה שישחקו אחת מול השניה עומדות עם 0 נקודות באמתחתן. ניצחון של אחד הצדדים יהפוך אותו ליחיד שיתחרה בספרד ויחרוץ את גורלו של המפסיד. האופציה הגרועה ביותר עבור העניין בבית הזה הוא תיקו, שכן אז תספיק לספרד נקודה בלבד באחד משני המשחקים שנותרו לו כדי להבטיח לעצמה את המקום בפלייאוף. ספרד תלויה אך ורק בעצמה, והיא יכולה לגמור את הסיפור כבר ביום שני ב-21:45 באיצטדיון בניטו וייאמרין, אז תארח את נבחרת אנגליה ותוכל להבטיח עלייתה לשלב הבא.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort