הבינגו של קונטה?

לצ'לסי יש הרבה שחקנים טובים ולא כולם מקבלים צ'אנס להיכנס לסגל והם מושאלים לקבוצות אחרות. בחרתי כמה נבחרים שלדעתי שווה לבדוק אותם.

 

תאמי אברהם- החלוץ בן ה-19, שהתחיל את הקריירה בנוער של צ'לסי ואף זכה איתה בליגת האלופות לנוער, נראה עד עכשיו לא רע בבריסטול סיטי עם 13 שערים ב24 משחקים. גם בנבחרת הצעירה של אנגליה הוא מרשית לא פעם ונראה מעולה גם שם.
לדעתי, הוא עוד צעיר מידי כדי לתת פייט לקוסטה או לבטשואיי בהרכב או אפילו על הספסל, הוא צריך עוד להבשיל לפני שיגיע לצ'לסי, אבל עדיף בקבוצה גדולה יותר.
ניית'ן אקה- ההולנדי שיכול לשחק בצד שמאל של ההגנה אך בדרך כלל משחק בלם נחשב כשחקן הגנה מבטיח. הוא הצטרף ב2013 ושיחק בקבוצת הנוער. בעונת 2015/2014 הוא הושאל לרדינג ולברקשייר וזכה לתשבוחות. השנה בבורנמות' הוא נראה לא רע ויש לו 2 שערים (כולל אחד גדול נגד ליברפול), 82% הצלחה בתיקולים ובלי כרטיס אחד!
לדעתי, קונטה צריך להחזיר אותו אליו כי אם יהיו פציעות בהגנה, הוא יוכל לסמוך עליו.

מככב אצל הקבוצות המשאילות, אקה (Daily Mail)
מככב אצל הקבוצות המשאילות, אקה (Daily Mail)

חואן קואדרדו- כשבא לצ'לסי אחרי המונדיאל הגדול עם קולומביה הייתה ציפייה שיוביל את צ'לסי עם הזאר, זה לא קרה. הוא איכזב בשתי עונותיו הראשונות וזה הספיק לאברמוביץ' לשלוח אותו ליובנטוס. גם שם הוא לא מרשים ועדיין אין לו שער בסרייה א' (במדי הגברת הזקנה).
לדעתי, אברמוביץ' צריך למכור אותו כמה שיותר מהר, כי יותר טוב ממה שהוא היום הוא כבר לא יהיה.
ברנרד טראורה- טראורה שנה שעברה היה המחליף הראשון של צ'לסי בעמדת החלוץ ונראה היה שהוא עדיין לא בנוי לקבוצה הבוגרת. השנה באייאקס הוא נראה מעולה וכבש כבר 5 שערים לפני שנפצע ועצר את הרצף שלו.
לדעתי, צ'לסי צריכים לחכות לסוף העונה, לראות אם גם אחרי הפציעה הוא יראה ככה או שזה היה משהו חד פעמי, ואם הוא ימשיך כך גם אחר כך יש לו מקום בקבוצה הבוגרת.

חזרה לסגל או עוד השאלה? טראורה (UEFA)
חזרה לסגל או עוד השאלה? טראורה (UEFA)

לואיק רמי- החלוץ הצרפתי עובר עונה נוראית כשהוא לא שיחק אפילו משחק ליגה אחד בקריסטל פאלאס ולא בתוכניות של המאמן אלן פרדיו.
לדעתי, למכור כמה שיותר מהר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הגיע בקול תרועה, יעזוב מהדלת האחרוית? (הטוויטר הרשמי של צ'לסי)
הגיע בקול תרועה, יעזוב מהדלת האחרוית? (הטוויטר הרשמי של צ'לסי)

לוקאס פיאז'ון- הקשר הברזילאי שהושאל לפולהאם נראה מעולה באגף שמאל ויש לו כבר 3 שערים ובישול, כאשר הוא כבר קבוע בהרכב של סלבישה יוקנוביץ' (אקס מכבי ת"א) ומצדיק כל דקה.
לדעתי, הוא יכול להוות מחליף ראוי באגף של צ'לסי וקונטה רק יהנה ממנו.

בלי ששמתם לב, הוא כבר שנים בצ'לסי. לוקאס פיאז'ון מחכה לצ'אנס שלו (The Sun)
בלי ששמתם לב, הוא כבר שנים בצ'לסי. לוקאס פיאז'ון מחכה לצ'אנס שלו (The Sun)

מריו פאסאליץ'- הקשר הקרואטי הצעיר מושאל למילאן ובצ'אנסים שקיבל נראה לא רע עם שער ובישול בסרייה א. קשר נהדר שנילחם על כל כדור, מנהיג במרכז המגרש כשהוא רק בן 21. כבר הושווה בקרואטיה ללוקה מודריץ' ויש לו פוטנציאל אדיר.
לדעתי, מגיע לו צ'אנס להילחם על המקום בצ'לסי, ועם קצת השקעה הוא יכול להפוך לסמל בלונדון.
תומאס קאלאס- הבלם הצ'כי מוביל את ההגנה של פולהאם ששמרה כבר 6 פעמים על רשת נקייה ונמצאת במקום התשיעי בליגה האנגלית השנייה. בנוסף לכך, יש לו גם שער ובישול, נתונים לא רעים לבלם.
לדעתי קונטה צריך לראות את המיקום של פולהאם ואת היכולת של קאלאס בסוף העונה כדי לבחון אם הוא באמת יוכל להשפיע ולהיכנס לסגל של צ'לסי. אם ימשיך כך יש לו סיכוי לא רע.
באבא רחמן- המגן השמאלי ששנה שעברה שיחק לא מעט בצ'לסי נראה לא רע בשאלקה, הפך להיות באנקר בהרכב, ומכסה את הצד השמאלי כמעט לחלוטין. התקפית לא מצטרף כל כך ויש לו שער אחד בכל המסגרות ועדיין בלי בישולים.

לדעתי, הוא צריך לחזור לצ'לסי בגלל שאם יחזור ויילמד את השיטה יוכל להיות מחליף מעולה למרקוס אלונסו, ואולי להתעלות עליו.

לואיס באקר- הקשר הג'מייקני/ אנגלי שהושאל לויטסה ארנהיים ההולנדית נמצא בתקופה מצויינת ומוביל את ויטסה במרכז המגרש, פלוס 9 שערים ושני בישולים בכל המסגרות, נתונים מדהימים לקשר 50/50.
לדעתי, הוא יכול להוות מלחמה על המקום במרכז המגרש או לפחות להוות מחליף ראוי בקישור בתקופות עומס.

שווה מקום בסגל הקבוצה, בייקר (Bild)
שווה מקום בסגל הקבוצה, בייקר (Bild)

לסיכום, לקונטה הולך להיות הרבה כאב ראש בסוף העונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. כתבה מעולה!

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort