תיקו שכולו הפסד: בשיקטאש ופנרבחצ'ה נפרדו ב0-0

בשיקטאש יכלה להעלות הערב לפסגה אחרי שבשקישהיר סיימה מוקדם יותר בתיקו 2-2 אך לא ניצלה זאת וסיימה ב0-0 אצל פנרבחצ'ה

הליגה הטורקית ממשיכה לספק לנו פסגה לוהטת, הקבוצה בראש הפסגה, איסטנבול בשקישהיר, סיימה בתיקו 2 מול אנטליהספור החלשה ומי שיכלו לנצל זאת הן בשיקטאש ופנרבחצ'ה שנפגשו הערב לקרב אריות מעניין. אלופת טורקיה, בשיקטאש, מגיעה למשחק כשהיא עדיין ללא הפסד העונה וכשבליגת האלופות היא אחת הקבוצות החמות. האלופה מגיעה לאחר שבמחזור הקודם היא סיימה בתיקו מול בשקישהיר המפתיעה אך יותר גרוע הציגה יכולת לא טובה. היום היא יצאה למשחק קשה מאוד מול פנר כשהמטרה היא להישאר מושלמים בטח לפני המשחק באירופה שיכריע האם הקבוצה עולה לשלב הבא או לא. כדי לנצח את המשחק הקשה יצטרכו חניכיו של גונש להחזיר את ההתקפה המוחצת שלהם ומן הצד השני לסגור את מוסה סו שנמצא בכושר נהדר.

מהצד השני, פנרבחצ'ה מגיע למשחק לאחר ניצחון משכנע על ריזהספור אך הפסד מאכזב בגביע לגנצ'לרבירליאי. מתחילה העונה פנרבחצ'ה מציגה סך הכול יכולת טובה אך הרבה ירידות ועליות ביכולת עד כה הם ממוקמים במקום השלישי כשהם רחוקים שש הפרש מהפסגה וניצחון על בשיקטאש יכול לצמק את ההפרש ולהחזיר אותם למרוץ. כדי לנצח את האלופה יצטרכו חניכיו של אדבוקאט להמשיך בכושר ההבקעה שלהם במיוחד מוסה סו שנראה יוצא מן הכלל ומצד השני יצטרכו לשים לב לההתקפה הקטלנית של בשיקטאש שכוללת את אבובאקר וקווארסמה. הצד הפיקנטרי במפגש מלבד היריבות הגדולה הוא גוקהן גונול שחצה את הכביש בשביל הכסף. האוהדים הבטיחו כי הם מתכננים לו תצוגה ואכן קיימו עם שלט ענקי של שטר בדמותו ומלא שטרות קטנים בדמותו שניתנו לאוהדים ששרקו לו בוז לאור כל המשחק.

המחאה נגד גונול שבחר בכסף (ligtv.com.tr)
המחאה נגד גונול שבחר בכסף (ligtv)

המשחק עצמו היה כולו של פנרבחצ'ה, הקבוצה של אדבוקאט לחצה מצוין את האלופה הגיע למצבים מצוינים אך לא הצליחה לכבוש. מנגד, בשקיטאש מציגה משחק שני ברציפות יכולת חלשה מאוד, לא הצליחה להגיע כל המשחק להזדמנות אמיתית ואת התסכול הוציאו שחקני הקבוצה בפאולים מכוערים שלמזלם לא עלו להם באדום. מאמן האלופה, גונש, יצטרך לספק הסברים על היכולת החלשה.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לפני תחילת המשחק שתי הקבוצות עמדו דקת דומייה לזכרם של אנשי שאפקואנסה ז"ל.

השחקנים עלו לחימום עם חולצות מיוחדת לזכר האסון (ligtv.com.tr)
השחקנים עלו לחימום עם חולצות מיוחדת לזכר האסון (ligtv)

דקה 27: אחרי כמעט חצי שעה משעממת סוף סוף מצב ראשון. אטיפ קיבל כדור מצוין באגף שמאל הגיבה נהדר לרחבה, שוער בשקיטאש, פאבריסיו, הדף לא טוב אך זינק במהירות על הריבאונד והקדים את חלוצי פנר

דקה 32: פנרבחצ'ה ממשיכה ללחוץ וקרוב ליתרון. מהמאט טופל הכניס כדור מ-35 מטר לרחבה, מוסה סו עלה עם פאבריסיו שהשמיט, הכדור הגיע לואן פרסי שמול שער ריק כובש!! אך השופט שורק וקובע נבדל! בהילוך החוזר רואים כי סו היה בקו ישר עם ההגנה. החלטה שנויה במחלוקת. בשיקטאש ניצלת.

אוהדי פנר בתצוגה אדירה (ligtv.com.tr)
אוהדי פנר בתצוגה אדירה (ligtv)

דקה 35: שוב זו פנרבחצ'ה הפעם אלפר מרים כדור לרחבה, סו עולה ונוגח אך זה פוגע באחד מבלמי בשיקטאש, הכדור מגיע לשקרטל שמ5 מטרים שולח את החדור החוצה! החמצה גדולה!

דקה 62: ואן פרסי מקבל כדור מצוין בקצה הרחבה, רואה את התנועה של סוזה, שולח אותו לבפנים, סוזה מגיע לכדור אך מגלגל אותו החוצה!

יכול היה להכריע את המשחק. ואן פרסי (ligtv.com.tr)
יכול היה להכריע את המשחק. ואן פרסי (ligtv)

יתר תוצאות היום:

איסטנבול בשקישהיר נגד אנטליהספור 2-2 (כבשו: לבשקישהיר- דקה 19 טקדמיר, דקה 47 מוססורו, לאנטליהספור- דקה 13 סמואל אטו, דקה 65 סמואל אטו, בפנדל)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort