ניקוי תותחים

עוד עונה וכלום לא השתנה!
הליגה האנגלית בפתח, קבוצות מתחמשות, שחקנים שוברים שיאי העברות, מאמנים הולכים ובאים. ארסן ונגר וארסנל עדיין יחד. האם שוב הניגון חוזר על עצמו? האם ארסנל יכולה לעשות קפיצת מדרגה?בכל תחילת עונה השם של ארסנל נכלל בין ארבעת המועדונים שמועמדים לזכות באליפות הפרמייר-ליג ובמאבקים על זכייה בליגת האלופות.

לאחר אין ספור אכזבות שכללו  12 שנים ללא אליפות והעפלה אחת בלבד לגמר ליגת האלופות, המאמן הצרפתי ארסן ונגר מקבל הזדמנות אולי אחרונה להוביל את "התותחנים"  לעבר הצעד המיוחל ומתבקש אליפות מקומית או זכייה בתואר האירופי הנחשק.

האם זה הצעד הנכון עבור המועדון ? ספק רב.

כאמור לארסן ונגר יש 3 אליפויות אנגליה ו 6 זכיות בתואר הגביע האנגלי ו הופעה אחת בודדת בגמר האלופות,  ב 20 שנותו כמאמן ארסנל .
מועדון בעל רזומה  של-13 אליפויות ו 12 זכיות בגביע האנגלי ומיליוני אוהדים ברחבי העולם,  לא יכול להרשות לעצמו עוד עונה ללא תארים.
כל עוד ארסן ונגר עדיין בתפקיד המאמן כנראה שזה לא יקרה, הוא לא ישנה את המחשבה ואת שיטת הרכש שלו  בטח לא בגיל 66. כאשר הוא מוכר את הכוכבים שלו ונותן הזדמנויות לשחקנים הצעירים, לא שזה פסול להפך, אך אי אפשר לצפות לזכות בתארים עם שחקנים צעירים וחסרי ניסיון וכאשר שאר הקבוצות מנחיתות כוכבי ענק. הוא עדיין חי בדור הישן, ניתן להרגיש כי הוא רוצה לשחזר את העונה יוצאת הדופן של אלכס פרגוסון עם התינוקות שלו דאז, כמו דיוויד בקהאם, האחים נוויל וראיין גיגס.כאמור מאז השתנו פני הכדורגל, המשחק האהוב על כולנו נהיה משחק של כסף, מי שמשקיע כסף יותר הוא יהיה בעל הסיכויים יותר להצליח, העונה הקרובה בליגה האנגלית הולכת להיות אחת העונות הכי מרתקות, בזכות איכות המאמנים שיהיו על הקווים ו הכסף הרב שנשפך בחלון ההעברות. האם דווקא העונה ונגר יכול לעשות את הבלתי יאומן וישיג את אחת הסנסציות הגדולות אולי בעשור האחרון ?

ארבעת המועדונים הגדולים באנגליה השקיעו סכומי עתק ומינו מאמנים עם רזומה  מבטיח בעולם הכדורגל המודרני על מנת לזכות בתואר הנחשק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הדבר הכי לא מפתיע הוא שדווקא ארסנל עם ונגר רכשה רק שחקן בכיר אחד (גרניט שאקה), לא מעט שסירבו לעבור למועדון הלונדוני כמו חלוץ לסטר סיטי ג'יימי וארדי, שהעדיף להישאר במועדון הצנוע והמפתיע ממרכז אנגליה.

על מנת שארסנל תחזור למסלול הנכון היא צריכה למנות מאמן צעיר בעל כריזמה, לדוגמא המאמן הארגנטיני דייגו סימאונה מאמנה של אתלטיקו מדריד, זהו אחד הדברים שיגרום לכוכבים הגדולים לרצות להצטרף למועדון, כי יש השפעה מאד גדולה של המאמן לגבי צירוף שחקנים בכירים  וכוכבי על, כמו כן יש חלק גדול של המועדון בכישלון ובחוסר ההצלחה בשנים האחרונות. המועדון הלונדוני לא הראה את הדלת החוצה בפנוי של המאמן ארסן ונגר,  ארסנל גם לא משקיעה כסף ב שחקני רכש .

לפעמים יש תחושה שמועדון ארסנל  הוא אקדמיה של כדורגל ולא קבוצה בעלת כמות אוהדים גדלה מאוד בעולם.

הרבה שחקנים שארסנל רצתה לצרף לא הגיעו בסוף בגלל הכסף שזהו חלקה של ההנהלה בחוסר ההצלחה, לכן הצעד הראשון שארסנל צריכה לעשות על מנת להראות סימנים שהיא רוצה להיאבק על התואר הוא עמדת המאמן, לאחר מכן המועדון חייב להתחיל ולהשקיע בשחקני רכש, שחקנים כמו מסוט אוזיל ואלכסיס סאנצ'ס לא יספיקו  לבד בכדי לזכות באליפות ובוודאי שלא בליגת האלופות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort