צילום: שאול גרינפלד
פותחות קמפיין

לנדאו: את כדורגל הנשים אי אפשר לעצור, ננסה לעשות סנסציה; מחכים לקהל

מאמן נבחרת ישראל וקפטנית הנבחרת ערכו מסע״ת לקראת המשחק מול פורטגל (ראשון, 19:00, הברפלד ראשל״צ), לנדאו: ״נסתכל לכל נבחרת בלבן של העיניים״ סנדל: ״הניסיון והידע שגילי מביא איתו הוא מאוד משמעותי עבורינו״

מאמן הנבחרת, גילי לנדאו, פתח בדברים: “שלום לכולם. האמונות שלכן הופכות למחשבות שלכן, המחשבות שלכן הופכות למילים שלכן, המילים שלכן הופכות לפעולות שלכן, ההרגלים שלכן הופכים לערכים שלכן, הערכים שלכן הופכים לגורל שלכן, מחשבה יוצרת מציאות’. אלו היו משפטי הפתיחה שאמרתי כאשר פגשתי את השחקניות בפעם הראשונה לפני חודש וחצי, ומאותו רגע היינו כולנו כצוות חדורות וחדורי מטרה, לקראת בית קשה מאוד שמכיל נבחרות חזקות מאוד ”.

כשאני מדבר על מחשבה מייצרת מציאות זה לחשוב חיובי, אנחנו עבדנו קשה ובשל הקורונה לא קיימנו משחקים בינלאומיים אבל הקורונה היא מנת חלקם של כל הנבחרות בעולם ואנחנו דרוכים לקראת המשחק מול פורטוגל ביום ראשון ומחכים לקהל שיבוא ויעודד את הנבחרת לקראת קמפיין הגביע העולמי.

״נתסכל להן בלבן של העיניים״ גילי לנדאו (שאול גרינפלד)

קודם כל לכן פתחתי בדבריי כך שאנחנו חושבים רק על הטוב. אנחנו יודעים שבכדורגל אתה טוב כמו המשחק האחרון שלך, ומבחינתי מהרגע שקיבלתי את השרביט אני יודע שבאופן אישי זה מאוד ריגש אותי, הייתי קפטן נבחרת הנוער של ישראל ובשבילי לקבל ולהוביל את נבחרת ישראל בנשים זה אתגר בלתי רגיל כי את כדורגל הנשים בעולם אי אפשר לעצור את ההתפחות שלו, ראינו לפני הקורונה את אליפות העולם ואיצטדיונים מלאים והאתגר הזה של לאמן את נבחרת הנשים באמת מרגש אותי. אנחנו לא חוששים.

מהרגע הראשון אנחנו החלטנו שמעבר להתייחסות ליריבות שלנו אנחנו מפסיקים להיות מוכתבים בלבד, אלא מנסים לקחת את החוזקות שלנו ולהביא למגרש את הכישרון שקיים בנבחרת הזו. ואנחנו נכנסים למרות הבית קשה ולא מתביישים להתסכל לאף נבחרת בלבן של העיניים ולנסות להפתיע. יחד עם זאת נצטרך להיות ריאלים כשאנחנו פוגשים נבחרות מהטופ העולמי כמו גרמניה ופורטוגל.

קארין סנדל, קפטנית נבחרת ישראל התייסחה לשביתת השחקניות:
קודם כל אני אגיד שיש עכשיו שיח מאוד חיובי עם ההתאחדות וזה מאחורינו, אנחנו באמת מסתכלות קדימה וקיבלנו עד עכשיו את כל מה שביקשנו. אנחנו עם הפנים קדימה למשחק בראשון וזה הדבר היחיד שמעניין אותנו והשיח מאוד חיובי.
גם גילי ביקש את אותן דברים שאנחנו ביקשנו וכנראה הייתה בעיית תקשורת והצלחנו לגשר בשיח בלתי אמצעי עם יוסי שרעבי.

״עם הפנים קדימה״ קארין סנדל (שאול גרינפלד)

על המינוי של גילי לנדאו במקום מאמן זר:
אני לא חושבת שהייתה אכזבה, גילי מאמן שיש לו רקורד בליגת העל של הרבה מאוד שנים, הוא היה המאמן בסופו של דבר הכי בכיר מכל האופציות שהיו, כן היה דיבור על מאמנת זרה אבל אני חושבת שהניסיון והידע שגילי מביא איתו הוא מאוד משמעותי עבורינו והוא הצליח לייצר סגל של שחקניות שיש להן הרבה מה להביא למגרש ויש תחרות בריאה בסגל וזה משהו שנפלנו בו קמפיין הקודם ואני אופטימית לקראת הקמפיין הקרוב.

״מחכות כבר להתחיל את הקמפיין״ נועה סלימהוגיץ. (שאול גרינפלד)

נועה סלימהוגיץ סיפרה על תחושותיה:
כמו שקארין וגילי אמרו אנחנו מאוד אופטימיות כולנו וש צוות חדש ושחקניות חדשות וכל האווירה חדשה והכל מרגיש שונה, שונה חיובי. אנחנו מרגישות שיש שינוי שבאמת יקדם אותנו. אנחנו הצעירות מאוד מאמינות ומאוד רוצות להביא את המשהו השונה והחדש. גם הוותיקות וגם כל הצוות תומך בנו ולא משאיר בצד את הצעירות אנחנו מחכות כבר להתחיל את הקמפיין.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית