זוכה מפתיע לקרב המחומש באקסטרים רולז

אתמול התרחש אקסטרים רולז, וזה הזמן לסכם חודש דרמטי נוסף ב-WWE. לאחר שלל הפתעות, זה הזמן לגלות, האם האירוע עמד בציפיות?

לאחר חודש של ציפייה, הגיע הזמן לאקסטרים רולז. יריבו הבא של ברוק לסנר, האלוף האוניברסלי, נחשף והתרחשו שלל הפתעות במהלך האירוע. כפי שכבר אמרתי בעבר, ה-WWE לא מספקים את הסחורה, וראו בפרט. השאלה היא, כמובן, האם האירוע הזה הוא הדרך של ראו לתקופה טובה יותר והאם הוא הצליח לייצר היאבקות איכותית עבור הקהל? בואו נגלה.

קאליסטו ניצח את אפולו קרוז:

יש להם כימיה טובה יחד (האתר הרשמי של ה-WWE)

בסך הכול, קרב טוב. אפילו טוב מאוד בהשוואה למה שקיבלנו בזמן האחרון. לקרוז וקאליסטו יש כימיה טובה בזירה יחד, הם הצליחו לבדר את הקהל ולהלהיבם לפני שהתחילה התכנית באמת. בהשוואה לשאר קרבות הפרי-שואו שקיבלנו באירועים האחרון, קרב מצוין עם המון אנרגיות.

המיז ניצח את דין אמברוז וזכה בתואר הבין יבשתי:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
התרגיל עבד לו בצורה מושלמת (האתר הרשמי של ה-WWE)

המיז שוב משתמש בתכסיסים על מנת לנצח, והפעם זה עבד לו בצורה מושלמת. כאשר אני מסתכל על התמונה הכוללת, קודם כול היה קרב טוב. המיז הוא אחד המתאבקים הטובים ביותר ב-WWE היום, ואני שמח שנתנו לו את התואר שהוא כל כך ראוי אליו.

מאחורי הקלעים ביילי מתראיינת לקראת הקרב שלה מול אלכסה בליס. היא טוענת כי היא קיבלה מוטיבציה בשבועות האחרונים והיא מוכנה לזכות בתואר בכול מחיר. במהלך הראיון הזה היא קיבלה קריאות בוז.

ריץ' סוואן וסאשה בנקס ניצחו את נועם דר ואלישיה פוקס:

הפעם הם לא קורקעו לקרקע (האתר הרשמי של ה-WWE)

אז לעומת השבוע האחרון, הפעם הקרוזרוויט לא קורקעו לקרקע וכן קיבלו את הצ'אנס לעשות מהלכים קצת יותר מרשימים. הקרב הזה היה סביר, בעיקר קצר כדי לתת לקהל את התחושה שתכנית עוברת בצורה קלילה. נועם דר לצערי, עדיין ממשיך להיות במצב מאוד בעייתי מול הכותבים ולא לקבל קרדיט.

אלכסה בליס ניצחה את ביילי ושמרה על אליפות הנשים:

סיפקו קרב יותר מגרוע (האתר הרשמי של ה-WWE)

התכנית הייתה לא רעה בכלל עד כה, והנה הרגע שלא רציתי שיבוא – קרב גרוע. לא סתם קרב לא טוב, בינוני או לא מבדר, אלא אחד מהקרבות הגרועים שראיתי, אולי אפילו בקנה מידה היסטורי. ביילי ממשיכה להידרדר משבוע לשבוע ואלכסה פשוט עוברת עינוים מהכותבים. חבל מאוד, היריבות החלשה ביותר בראו ממשיכה לאכזב ובענק.

 סזארו ושיימוס ניצחו את ההארדי בויז וזכו בתארי הזוגות:

קשה לראות גיבור ילדות מפסיד (האתר הרשמי של ה-WWE)

אני לא אשקר ואגיד שאני מאוד מאוכזב, אבל מבין למה זה קרה. ג'ף ומאט הארדי מאז ומתמיד היו האהובים עלי ביותר, ג'ף הארדי הוא המתאבק שאהבתי מאז הייתי ילד בן 8 ולראות את האחים מפסידים את התואר היה קצת מייגע עבורי. מצד שני, הקרב היה מצוין בהשוואה לשאר הערב, למרות שיכל להתעלות לרמה יותר גבוהה, ומכאן ההארדי בויז יכולים רק לעלות. וכמובן מזל טוב לשיימוס וסזארו, שני מתאבקים מוכשרים במיוחד.

נוויל ניצח את אוסטין אריס ושמר על תואר הקרוזרוויט:

אין לדעת מה מתוכנן עבורם (האתר הרשמי של ה-WWE)

אין לי שום מושג מה ה-WWE מתכננים עבור הקרוזרוויט. הקרב הזה לא איכזב כמובן, מעורבים בו שני מתאבקים מאוד איכותיים שסיפקו את הסחורה מבחינת רמת הקרב כי הפעם, כפי שאמרתי, הקרוזרוויט לא קורקעו לקרקע. הקהל כבר לא מעוניין באריס, הכותבים הורידו ממנו המון בשבועות האחרונים וקשה מאוד ללכת קדימה איתו. אני מרגיש כאילו אין לי שמץ מה יקרה הלאה, אבל אני חושב שאתאכזב לצערי הרב.

סמואה ג'ו ניצח את פין באלור, בריי וויאט, רומן ריינס וסת' רולינס:

בהשוואה לשאר התכנית, המיין איבנט מצוינת (האתר הרשמי של ה-WWE)

המיין איבנט היה לא רע בכלל, אפילו מצוין וזה הקרב הכי טוב הערב בפער ענק מהשאר. סופו של הקרב היה מחשמל, כמעט אף אחד לא צפה שדווקא סמואה ג'ו המזדקן יקח את ההזדמנות וינצח מתאבקים כמו באלור ורולינס, אך אפשר להבין את ה-WWE. הם רוצים לראות את ג'ו נגד לסנר, והזמן הכי טוב לעשות את זה הוא עכשיו, שג'ו עדיין במצב שיש לו מה לתת בזירה. מיין איבנט ברמה גבוהה מאוד.

בשורה התחתונה,

האירוע הזה היה טוב. אפילו טוב מאוד. ללא ספק, המיין איבנט הפכה את הערב לנפלא והקהל נהנה מהתכנית מאוד. כמובן שקיבלנו גם את הרגעים הרעים השגרתיים, כמו למשל הקרב המזעזע בין אלכסה בליס לביילי ונועם דר שלא מקבל מספיק קרדיט, אבל מהתכנית הזו אפשר רק להגיע למקומות טובים, ואם ה-WWE ידעו לעשות את זה, ראו בהחלט יעלו על המסלול.

בשורה התחתונה, ראו יכולים לעלות על המסלול (SportsKeeda)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort