לקראת TLC: שלב ההימורים

wwe_tlc_logo

 

RELATED POSTS

הו הו הו!  לפני שבוע מילוני אמריקנים חגגו את חג ההודיה ושלושה שבועו כמעט לפני אחד מהחגים האהובים עליי, חג המולד, מגיע אירוע נהדר שמזכיר את ימי התהילה של ecw ופול אי דנג'רלי הידוע בכינויו פול היימן. tlc אירוע שבו מותר להשתמש בכיסאות, שולחנות, סולמות ובעצם כל מה שהיד יכולה להחזיק .

וכמו תמיד השנה אנחנו נהנה מקרבות מעניינים מאוד ואני פה בכדי לתת את הניתוח וההימור שלי לקראת האירוע שיתרחש ביום ראשון הקרוב.

כמסורת כקרב פתיחה ניראה את לוק הארפר נגד קיין. בקרב האחרון שלהם בסמאקדון, לוק האפר הפסיד לקיין שהוכיח למה הוא השד האהוב על השטן אני נותן את קולי לקיין שינצח את הארפר אך זו לא תהיה כנראה הפעם האחרונה שבה ניראה את הארפר באירוע הזה,

הקרב הראשון יהיה על קרב האליפות בין אי ג'יי סטיילס לבין דין אמברוז. קרב שקול וקלאסי שבו יש הכל. דין הידוע בתור המשוגע ידוע ביכולת התפוצצות שלו ולבצע מהלכים מפתיעים מוזרים ומלהיבים. שימוש נכון בסולם כיסא או שולחן יכול להביא את סופו של אי ג'יי סטיילס בתור האלוף. מצד שני יש לכם את אי ג'יי סטיילס המתאבק שבמשך 18 שנה הוכיח למה הוא הפנומנלי. ראיתי אותו מתאבק בתחילת דרכו בwwe ראיתי אותו בתור הזהב של tna (זיכרונה לברכה) ואני רואה אותו בתור אלוף אולם בעוד שנים רבות. ההימור שלי הולך לאי ג'יי סטיילס רק בגלל שהוא הפנומנלי רק בגלל שהוא כמו אמברוז בלתי צפוי והוא נותן קרב מדהים וברגע שהוא ימצא את המהלך שיגרום לדין אמברוז להישאר על המזרן חגורת האליפות שלו ומשם הדרך תהיה קלה נגד ג'יימס אלסוורת'.

סטיילס ואמברוז, אז מי יהיה אלוף? (Wrestling Inside)
סטיילס ואמברוז, אז מי יהיה אלוף? (Wrestling Inside)

הקרב השני הוא בקי לינץ' נגד אלקסה בלייס. אני חייב לאמר שחוץ מסמאקדאון לא עקבתי אחרי שתי הדיוות בקריירה שלהן בnxt אז אני לא יודע מה הן בדיוק יכולות. אבל מצד שני ראיתי את לינץ' מתאבקת ברוסטר של ראו וסמאקדון לפני החלוקה ואותו הדבר גם לגבי בליס. לאחר הסמאקדאון האחרון שבו בלייס הצליחה להפתיע ולזרוק את ליינץ' על השולחן, כמובן שביום ראשון יהיה קרב שולחנות אז אני נותן את ההימור שלי ללינץ'. נכון חשבתם שאתן  את קולי לבליס אך שוב לא ראיתי אותה מתאבקת המון וחוץ מהתרגיל המסריח שהיא עשתה בסמאקדון אני לא יודע אם היא יכולה להחזיק את החגורה בתור אלופת הנשים של סמאקדאון.

בנות בנות אבל נלחמות! אלכסה בליס ובקי לינץ' ייתנו הכל הלילה  (Wrestling Inside)
בנות בנות אבל נלחמות! אלכסה בליס ובקי לינץ' ייתנו הכל הלילה (Wrestling Inside)

הקרב השלישי הוא מייק מיזאנין (המיז) עם אישתו מאריס נגד דולף זיגלר. זה קרב סולמות קלאסי, בקרבות האחרונים שלהם המיז הוכיח שהוא יכול לנצח גם בלי עזרה מכיוונם של אישתו והספירט סקווד. שוב קרב על האליפות ואני מקווה האחרון בסדרה כי למרות כל אהבתי ליריבות היא צריכה להסתיים מתי שהוא אני מקווה לקרב טוב ובתקווה שלא יהיו רמאות כלשהי, אני נותן את קולי למיז עם כל אהבתי לזיגלר המיז הוא בעל הוותק והשנים שהוכיח את עצמו.

הקרב הרביעי  קרב דיוות ללא פסילות בין ניקי בלה לבין כרמלה והגיע הזמן לסיים את הסאגה הזו באופן סופי כי לי כמו מרבית האוהדים נמאס כבר לראות את זה כל שבוע זו תוקפת את זו ומלכלכות אחת על השנייה. זה יהיה קרב קשה ללא פסילות שבו ניקי בלה שחזרה לאחר פציעת צוואר וניתוח תצטרך להילחם בערמומיות נגד כרמלה המסוכנת שיכולה לסיים את הקריירה שלה לתמיד. פה אני אתן את קולי לניקי בלה בתקווה שהיא תוכל לסיים את הסאגה הזו לתמיד ולעבור הלאה.

הקרב החמישי קרב כיסאות קליסטו נגד בארון קורבון גם פה אני חושב שצריך לסיים את הסאגה הזו לתמיד, ראינו התענגנו על היריבות הזו אך מספיק, חוץ מיריבות אין פה שום קרב אליפות רק קרב על היוקרה מי יהיה הטוב ביותר לבארון קורבן יש את היתרון של הגובה והכוח אך בל נשכח שהוא מתמודד נגד הלוצ'ה דרגון קליסטו האיש שהגיע מנצר של מתאבקי לוצ'ה ענקיים וגם חגורת אליפות זוגות אחת עם סין קרה הוא מהיר מפתיע ויכול לנצח אני אתן את קולי לקליסטו.

קרב שישי והאחרון הוא קרב על אליפות הזוגות הית' סלייטר וריינו נגד משפחת וואיט החדשה, בריי וואיט ורנדי אורטון. בחודשים האחרונים אנחנו רואים פנים והתנהגות חדשה של רנדי אורטון. מסוכן יותר, ערמומי יותר ומהיר יותר. אולי בגלל בריי וואיט שלקח אותו תחת חסותו והוכיח לו שיש דרך אחרת לנצח בקרב. אס אחד שיש בידם של משפחת וואיט הוא לוק הארפר שאומנם לאחרונה הפסיד בקרבות יחידים נגד קיין אבל הוכיח את עצמו כאשר בא לעזרתו של בריי שוב ושוב, עם כל אהבתי ליפה והחיה סלייטר וריינו אין להם סיכוי נגד משפחת וואיט החדשה קולי למשפחת וואיט.

הצמד המוזר מול הצמד המפחיד, וואייט ואורטון נגד סלייטר וריינו  (Wrestling Inside)
הצמד המוזר מול הצמד המפחיד, וואייט ואורטון נגד סלייטר וריינו (Wrestling Inside)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

השאר תגובה

מומלצים עבורך

לוח משחקים
יולי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
escort
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?