סיכום שבוע של הטניס הישראלי 15-21.8.16

השבוע, השתתף בן פתאל, הטניסאי בן ה-19 והמדורג 674 בעולם, בפעם הראשונה, בטורניר פיוצ'ר שנערך בפינלנד. לאחר שהפסיד בסיבוב הראשון, בטורניר דומה בסלובקיה בשבוע שעבר, הפעם, הוא הצליח לגבור על טניסאי אמריקאי ושני טניסאים מקומיים. ניצחונות אלו פילסו לו את הדרך לחצי הגמר, שם, הוא פגש שחקן דני, המבוגר ממנו ב-3 שנים, לו הוא הפסיד. בראיון עם JSport אמר פתאל: "הציפייה שלי לפני כל טורניר היא ברורה, זה לנצח את התחרות". למרות שהוא מעט מאוכזב מעצמו לאחרונה, הוא צופה לעצמו עתיד ורוד: "הציפיות שלי הן גבוהות ביותר, ואתם בטוח תראו אותי במעמדים הגבוהים ביותר".

טניס - בן פתאל (חשבון הפייסבוק של בן פתאל)

מכוון הכי גבוה שאפשר, בן פתאל (חשבון הפייסבוק של בן פתאל)

אכזבה קטנה נרשמה בטורניר הפיוצ'ר בבלארוס, כאשר בר בוצר, שדורג 2 בתחרות, הפסיד בסיבוב הראשון לאוקראיני דניס נילוקוסטוב. בראיון עם JSport אמר בוצר: "מרגיש מאוכזב מההדחה בסיבוב הראשון, אבל נותן המון קרדיט לאוקראיני ששיחק פשוט מעולה, והרבה מעל מה שהוא בדרך כלל. ממשיך לעבוד קשה, ומקווה שבשבוע הבא ילך יותר טוב." בשבוע שעבר, אמר בוצר: "מנסה ללכת בכל תחרות עד הסוף. מאמין שאני יכול לעשות זאת כל שבוע." חוץ מבוצר, בטורניר במינסק השתתפו עוד 4 שחקנים, ביניהם יאשה זמל, שהצליח לעלות מהמוקדמות לבית הגמר, ודניאל צוקרמן, היחיד שהצליח לעבור לפחות שלב אחד. בנוסף אל שלושתם, גם דניאל תמיר ואלון אליה השתתפו בטורניר. גם בשבוע הבא, ישתתפו כל השחקנים הללו בתחרות דומה בבלארוס, רק שהפעם, אליהם יצטרף ניקולאי קולובייב.

טניס - בר בוצר (tennis magazine)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לא מרוצה מעצמו הפעם, אבל הוא מקווה שישתפר, בר בוצר (tennis magazine)

החל מה-18 ליולי, החל מור בוליס להשתתף בתחרויות ברומניה. לאחר שלא הצליח לעבור את הסיבוב השני ב-4 תחרויות ברצף, השבוע הוא הצליח לקטוע רצף זה, כאשר הוא הצליח להגיע לשלב רבע הגמר, שם הוא הפסיד ב-3 מערכות לשחקן צ'יליאני המדורג 521 בעולם, לאחר שלקח את המערכה הראשונה. גם בטורניר הזוגות, הצליח בוליס להגיע לשלב רבע הגמר. בנוסף אליו, גם אור גרינברג הצעיר בן ה-16 השתתף במוקדמות, ללא הצלחה. השניים ישתתפו שנית בטורניר נוסף ברומניה, רק הפעם, הם ישנו את העיר המארחת מ-מדיאש ל-גלאטץ'. בנוסף לטורניר ברומניה, בפיוצ'ר בפולין, השתתפו אגם אבו וניר וודאבוז. שניהם התחילו בשלב המוקדמות, ושניהם לא הצליחו להגיע לבית הגמר.

טניס - מול בוליס (דף הפייסבוק של טורניר קסטלו ברנקו)

הגיע לרבע הגמר, וזו רק ההתחלה, מור בוליס (דף הפייסבוק של טורניר קסטלו ברנקו)

אצל הנשים, ההצלחה הגדולה ביותר נרשמה בטורניר 25,000$ בבלגיה, בו השתתפה דניז חזניוק. ב-2013 ו-2014 היא לקחה חלק בטורניר הזה, כאשר היא לא הצליחה לעבור את הסיבוב הראשון, והפעם, היא הגיעה עד לשלב חצי הגמר, כאשר היא עוברת בדרך את המדורגת 1 בתחרות ו-298 בעולם, קאווה קטארזינה. דניז חזניוק, המדורגת 347 בעולם, התראיינה בעבר ל-JSport ואמרה: "להיות בטופ 250 יהיה תוצאה טובה כדי לסיים את השנה הזאת. אני חושבת שהטניס שלי שווה יותר מהדירוג שלי ואני צריכה ללמוד לשלוט בו במשחקים שלי. אני רוצה כבר שנה הבאה להשתתף בטורנירי גראנד סלאם ולהראות את עצמי במוקדמות."

טניס - דניז חזניוק (חשבון הפייסבוק של דניז חזניוק)

היא רק בת 21, וכבר מכוונת גבוה, דניז חזניוק (חשבון הפייסבוק של דניז חזניוק)

בנוסף, התקיים השבוע טורניר דומה בהולנד, בו השתתפו 3 ישראליות: שחר בירן, שובל פנאני, והבכירה מביניהן, קרן שלמה. בירן ופנאני התחילו את דרכן בתחרות בשלב המוקדמות, בתקווה לעלות לבית הגמר, ולהצטרף לקרן שלמה. שחר בירן סיימה סיימה את דרכה לאחר 2 משחקים במוקדמות, וחברתה שובל פנאני, הפסידה בסיבוב העלייה לבית הגמר, אך התמזל מזלה והיא קיבלה את כרטיס ה-"לאקי לוזר", שנותן מקום בבית שמעל. לצערה, היא הפסידה בסיבוב הראשון, והודחה מהתחרות. גם קרן שלמה, שחקנית נבחרת הפדרציה, לא הצליחה לעבור את הסיבוב הראשון, והודחה גם כן.

טניס - קרן שלמה (חשבון הפייסבוק של קרן שלמה)

קרן שלמה בתחרות פחות טובה. קדימה קרן! (חשבון הפייסבוק של קרן שלמה)

ב-2 טורנירים נוספים השתתפו הטניסאיות הישראליות, באוסטריה ורוסיה. שון לודסקי, זוכת מדלייה במשחקי המכביה, הפסידה בסיבוב הראשון של המוקדמות של טורניר גראז, אוסטריה. הצעירה בת ה-17, מעולם לא זכתה במשחק יחידות, ב-4 הטורנירים שבהם היא השתתפה, על אדמת אוסטריה. על אדמת רוסיה, ולריה ניקולייב הצליחה לעבור סיבוב אחד של המוקדמות, אך הפסידה בסיבוב שלאחר מכן.
נתראה בשבוע הבא, כאשר אנחנו מקווים להישגים מוצלחים מהחבר'ה המוכשרים שלנו!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort