סיקור Monday Night RAW 15.8.16

קרב נוסף נקבע ל"סאמרסלם" שמבטיח "סטוריליין" ארוך במיוחד בין שני יריבים מהשבועות האחרונים, אורח חדש ב"סופלקס סיטי" וזה לא רנדי אורטון, רולינס פוגש לראשונה את "מלך השדים" ואלוף ארה"ב עם דרישה שעליה כנראה הצטער בסוף הערב. RAW סיפקה תוכנית עמוסה רגע לפני ה-PPV הגדול ביום ראשון הקרוב.

חגיגות החתונה של רוסב ולאנה הסתיימו במבוכה לא קטנה בשבוע שעבר. הנשואים הטריים לא הסכימו לעזוב את הזירה ולתת לתוכנית להתחיל, עד שיגיע רומן ריינס ויתנצל על מעשיו. מיק פולי לא הצליח לשכנע את רוסב לוותר ו"הפרא הבולגרי" רצה שסטפני מקמהון תטפל בעניין. סטפני הגיעה ותמכה לגמרי בג'נרל מנג'ר שלה, למעשה פולי לא הוציא מילה מהפה עד לרגע בו ריינס הצטרף לעימות. דמותו של פולי עוקרה לחלוטין בקטע זה, כאילו הוא נחות מסטפני ולא שווה כלום בלעדיה, חבל מאוד שכך החליטו להציג את ה-GM. בכל מקרה, רוסב דורש להיאבק בריינס במטרה להגן על כבוד אישתו והקרב נקבע להמשך הערב.

סאמי זיין ניצח את שיימוס.
סזארו, שהיה בעמדת השדרנים במהלך הקרב, מסיח את דעתו של שיימוס וגורם לו לחטוף "הלובה קיק" מזיין בדרך להפסד בהתמודדות. "הסופרמן השוויצרי" נוקם ב"לוחם הקלטי" על כך שגרם לו להפסיד בקרב אליפות ארה"ב בשבוע שעבר ומתפתחת ביניהם קטטה מאחורי הקלעים. מיק פולי מתערב וקובע בין השניים "סדרת הטוב מ-7", כאשר הקרב הראשון בסדרה יתקיים ב"סאמרסלם". אחרי שכבר נלחמו אחד בשני שבועיים רצוף והתעמתו גם השבוע, ההחלטה להכניס את סזארו ושיימוס ל"סטוריליין" אשר מראש ידוע שיהיה ארוך טווח היא בהחלט מוזרה. אין לדעת כמה זמן תימשך סדרת הקרבות בין שני האירופאים ויהיה מאוד קשה לעורר את עניין הקהל במתרחש בהתחשב בזה שהבסיס יחזור על עצמו בכל פעם, נקווה שצוות הכותבים חשב טוב טוב לפני שהגה רעיון זה.

"ניו דיי" ניצחו את ה"דאדלי בויז".
דיבון פוגע בטעות בבאבה ריי ומקבל "טראבל אין פרדייז" מקופי קינגסטון שמנצח בקרב עבור אלופי הזוגות. ביג E עדיין פצוע וככל הנראה יעדר מההתמודדות נגד גאלוס & אנדרסון ב"סאמרסלם".

ניה ג'קס ניצחה מתחרה מקומית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ברוק לסנר נראה לאחרונה כשפלש ל"סמקדאון" בכדי לנקום ברנדי אורטון על התקיפה יום לפני כן ב-RAW, הפעם כשהעניינים נרגעו הוא הגיע עם פול היימן לשווק את הקרב מול "הצפע" ב"חגיגה הגדולה של הקיץ". הית' סלייטר קטע את היימן במהלך דבריו וטען שקיבל הזדמנות נוספת לזכות בחוזה ב-RAW אם רק ינצח את לסנר. היימן לא התייחס ברצינות ל"שחקן החופשי הכי חם בשוק", אבל כשסלייטר המשיך להתעקש, לסנר ערך לו סיור ב"סופלקס סיטי" ומשם הצמד המשיך בשלו.

f5
עוד ניסיון כושל של סלייטר להשיג חוזה (האתר הרשמי של ה-WWE)

ביג קאס ניצח את קווין אוונס כתוצאה מפסילה.
הצמד Jeri-KO יצא לדרך באופן רשמי! כריס ג'ריקו התלווה לקווין אוונס בקרבו נגד ביג קאס ואף היה גורם מכריע בתוצאה הסופית. ג'ריקו ניטרל את אנזו אמורה מחוץ לזירה והתערב בקרב כשתקף את קאס, מה שגרם לפסילתו של אוונס. זה כמובן לא ממש הפריע ל-KO והזוג החדש מסתכל קדימה ומתכונן למפגשם עם אנזו & קאס ב"סאמרסלם". יהיה מסקרן לראות מי יצא מברוקלין עם הניצחון, הצמד החם מ-NXT שעתיד להחזיק באליפות הזוגות או קווין אוונס שמנסה לבסס את עצמו כשחקן מרכזי ברוסטר.

"שיינינג סטארס" ניצחו את ה"פריים טיים פליירז".
טייטוס אוניל הציע לדארן יאנג לאחד את הצמד הישן באופן חד פעמי ובמפתיע יאנג ובוב בקלאנד היו בעד. ע"פ הבעיות בין אלופי הזוגות לשעבר בשבועות האחרונים, להתאחד יהיה רעיון גרוע ואכן כך הסתבר. במהלך הקרב פרימו דוחף את יאנג על אוניל שחושב שדארן נתקל בו בכוונה ומבצע עליו "קלאש אוף דה טייטוס". הכוכבים מפוארטו ריקו משיגים את הניצחון במה שהריח רע מלכתחילה עבור יאנג ואוניל.

נוויל ניצח את ג'ינדר מאהל.

במשך התוכנית ראינו את סת' רולינס מחפש אחר פין באלור ברחבי האולם ולבסוף הגיע "ה-איש" לזירה כדי לקרוא ל"מלך השדים" לבוא ולהתעמת איתו. במהלך ה"פרומו" של רולינס התפרץ לזירה אוהד מהקהל ולא ידוע אם ניסה לתקוף אותו או לחבקו, אך סת' נראה מבוהל מעט. אנשי האבטחה פעלו מהר ומנעו מהאוהד להגיע אל רולינס שאחרי כמה שניות של הלם "חזר לדמות". מיד לאחר התקרית הגיע באלור עטוף בצבע הגוף המפורסם והתעמת עם יריבו ב"סאמרסלם". רולינס התחמק מ"קו דה גרה", אבל באלור זינק עליו אל מחוץ לזירה והבריח אותו מהמקום. למרות שלחשוף את "מלך השדים" לפני יום ראשון ממעיט קצת מייחודו, קיבלנו טעימה קטנה ממה שעומד להיות מאבק מרתק על אליפות ה-WWE האוניברסלית החדשה.

br
רולינס קיבל הצצה למה שמצפה לו ב-Summerslam (האתר הרשמי של ה-WWE)

גאלוס & אנדרסון ניצחו את ה"גולדן טרות'".

שארלוט ניצחה את אלישה פוקס.
לפני הקרב דיינה ברוק התנצלה בפני שארלוט על כך שאכזבה אותה בשבוע שעבר ולא תהיה לצידה בקרב האליפות מול סשה בנקס ב"סאמרסלם". שארלוט דחתה את ההתנצלות ואמרה לדיינה שהיא כלל לא צריכה אותה, מה שהצית את המחשבות על סיום שיתוף הפעולה בין השתיים ואף חזרה אפשרית של ברוק ל-NXT. אלופת הנשים הצטרפה לשדרנים במהלך הקרב בין אלישה פוקס לשארלוט, אותו ניצחה האחרונה עם ה"נצ'ורל סלקשן". בסיום הזמינה שארלוט את סשה בנקס לבוא לזירה וכשזו הגיעה, הופיעה דיינה ברוק ועזרה לשארלוט שלכדה את "הבוסית" ב"פיגור 8". התערבותה של דיינה הפריכה את כל התהיות לגבי פירוק צמד הבלונדיניות והוכיחה שזו הייתה סה"כ הצגה בשביל לפתות את בנקס היישר למלכודת. אף על פי שדיינה ושארלוט הערימו על סשה בפעם הזו, ב-21 לאוגוסט זה יהיה 1 על 1 ולשארלוט לא תהיה עזרה. איך תסתדר האלופה לשעבר לבדה?

רומן ריינס ניצח את רוסב.
נראה ש"ה-בחור" זוכה לתמיכה מלאה מהקהל בזמן האחרון, פשוט מדהים כמה מהר הגישה אליו השתנתה לטובה ברגע שירד ל"מיד-קארד". ריינס מנצח את רוסב עם "ספיר", אך לפי מקרי עבר, זה לא מפתיע. לרוב כשנקבע שטוען לכתר מקבל קרב אליפות עוד לפני שניצח את האלוף, כשלבסוף הם ניפגשים, הטוען לכתר מנצח. אחרי שהקרב כבר נקבע, אין השלכות לזה שהאלוף הוצמד וגם הצבתו של הטוען לכתר בהתמודדות מקבלת לגיטימציה. אז למרות שהניצחון של ריינס בקרב זה היה חסר חשיבות, מה שכן משמעותי הוא שעדיף היה לשמור את המפגש הראשון בין השניים ל"סאמרסלם" עצמו, בדיוק כמו באפקט פין באלור מוקדם יותר. היה אפשר להסתדר השבוע בלי עימות בין ריינס לרוסב ואז המאבק ביניהם ביום ראשון היה הרבה יותר מיוחד.

rr
ריינס מנצח את אלוף ארה"ב, האם ינצח כשהתואר על כף המאזניים? (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort