סיקור Monday Night RAW 8.8.16

כריס ג'ריקו מצא בן ברית חדש ויצר ציוות עם עתיד מבטיח (או שלא), שני קרבות אליפות התווספו ל"סאמרסלם", סשה בנקס בהתמודדות בעלת השלכות על סיכויה לשמור על התואר, אורח מוכר מהתוכנית היריבה וקרב אליפות מאולתר כאירוע המרכזי של הערב. כל זאת ועוד קיבלנו ב-RAW מאנהיים, קליפורניה.

כריס ג'ריקו ניצח את אנזו אמורה כתוצאה מפסילה.
אנזו & קאס פותחים את התוכנית ואנזו טוען שבשבוע שעבר ג'ריקו הפריע לו בזמן שהוא הפעיל את קסמיו על סשה בנקס. ג'ריקו מצידו מתייחס לזה שלאנזו תמיד יש מי שישמור עליו בכל פעם שהפה הגדול שלו מכניס אותו לצרות, כשהכוונה כמובן היא ביג קאס. אז ג'ריקו חושף שעכשיו גם לו יש מי שישמור עליו ומציג את קווין אוונס, חילופי דברים בין הארבעה מובילים לקרב בין אנזו אמורה לכריס ג'ריקו. בשלב מסויים אוונס מסיח את דעתו של אמורה וג'ריקו מנצל זאת כדי להלום בו עם ה"קודברייקר", אך ביג קאס מתערב עם "ביג בוט" ל-Y2J שגורם לאנזו להיפסל. קאס לא היה מוכן ששותפו יפסיד אחרי הפרעה של KO והזמין את ג'ריקו ואוונס לקרב זוגות נגדו ונגד אנזו ב"סאמרסלם", צמד הקנדים נענה בחיוב לאתגר. האם אנו עדים להקמתו של זוג חדש ומבטיח או שהשניים יסבלו מגורל זהה לזה של Y2AJ? הכימיה בין אוונס לג'ריקו אכן מצויינת, אבל האגו שלהם עלול להוות בעיה ורק הזמן יגיד אם החלטתם לשתף פעולה היא נכונה או טעות גדולה.

ko&cj
צמד מצליח או כרוניקה עם סוף ידוע מראש? (האתר הרשמי של ה-WWE)

ברון סטרואומן ניצח מתחרה מקומי אנונימי.

דארן יאנג ניצח את טייטוס אוניל.
בשבוע שעבר נעזר אוניל באחיזה במכנסו של יאנג על מנת לנצחו, דבר שהוביל לכעס רב מצידו של בוב בקלאנד על טייטוס בשל כך שרימה. חברי "הפריים טיים פליירז" לשעבר ניפגשו לקרב נוסף והפעם דארן יאנג היה זה שתפס במכנס של אוניל וניצח בהתמודדות, בקלאנד בזמן הזה היה עם הגב לזירה ולא ראה את הדרך בה ניצח תלמידו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סת' רולינס ב"פרומו" בעקבות עימותו עם פין באלור בשבוע שעבר, מביע בו זלזול על כך שמוצא שמו הוא במיתולוגיה האירית – פין פירושו לוחם אגדי ובאלור הוא מלך השדים. רולינס אומר שמעשיו של באלור כלפיו היו חסרי כבוד ויהירים, אבל ב"סאמרסלם" סת' ילמד אותו לקח כשינצח ויוכתר כאלוף ה-WWE האוניברסלי הראשון. באלור בקטע מצולם עונה לרולינס ואומר שמה ש"ה-איש" מכנה חוסר כבוד ויהירות, הם בעצם כנות וביטחון וסיפורי המיתולוגיה הם מקור כוח, לסיום באלור מבטיח שב"סאמרסלם" מצפה לרולינס פגישה עם "מלך השדים".

סזארו ניצח את שיימוס.
כפי שמיק פולי אמר לפני הקרב הקודם בין "הסופרמן השוויצרי" ל"לוחם הקלטי", מי שירשים יותר יקבל צ'אנס להילחם על אליפות ארה"ב. אז סזארו ניצח את הקרב הראשון והפעם השניים ניפגשו שוב כשה"קינג אוף סווינג" יצא פעם נוספת עם ידו על העליונה. סזארו מנצח את שיימוס פעמיים ברציפות ויחכה לראות אם פולי יקיים את הבטחתו, עוד על נושא זה בהמשך.

נוויל וסין קארה ניצחו את הדאדלי בויז.
נוויל השיג את הניצחון עבור הזוג שלו עם ה"רד ארו" על דיוון דאדלי.

רוסב ולאנה החליטו לחגוג את אהבתם יחד עם הקהל אחרי שהתחתנו בחודש שעבר, רומן ריינס חשב להגיע למסיבה ללא הזמנה. ריינס מאתגר את רוסב לקרב על אליפות ארה"ב ב"סאמרסלם", אך כשהאלוף מסרב, רומן מחליט לעקוץ אותו ולהתבדח על חשבונו. ניתן להבחין בשינוי קל בדמותו של "ה-בחור" והדבר עושה לו רק טוב, הוא נראה יותר בטוח על המיקרופון והצופים אפילו מגלים עניין בבדיחות שלו. בכל מקרה, אחרי שהושפל ע"י ריינס, רוסב מתלונן למיק פולי ודורש ממנו להעניש את רומן. במקום זאת, פולי ממליץ לרוסב לפתור את הבעיות שלו עם ריינס כשילחם נגדו ב"סאמרסלם" עם אליפות ארה"ב על כף המאזניים וקובע רשמית את הקרב.

rr
ריינס סולל בדיבורים את דרכו למאבק על אליפות ארה"ב (האתר הרשמי של ה-WWE)

סשה בנקס ניצחה את דיינה ברוק.
בשיחה עם מיק פולי אומרת אלופת הנשים שהיא מוכנה שהקרב שלה נגד שארלוט ב"סאמרסלם" יהיה 2 נגד 1, העיקר שתוכל לפקוח עין על דיינה ברוק. פולי מציע לסשה קרב מול דיינה ואם תנצח, על ברוק יאסר להימצא בצד הזירה בקרב האליפות בעוד שבועיים. אם תפסיד, הקרב יהפוך ל-2 נגד 1 כשבנקס תצטרך להילחם בשארלוט יחד עם דיינה ברוק. תרחיש זה הוא מעט הזוי, בהתחשב בזה שגם אם סשה בנקס תפסיד לדיינה, היא עדיין תקבל את מה שהייתה מוכנה להתמודד איתו מלכתחילה. בכל אופן, במהלך הקרב שארלוט פוגעת בטעות בדיינה אחרי שניסתה לעזור לה ו"הבוסית" מנצחת במה שעלול להיות פאקטור משמעותי במאמציה להגן על האליפות ב"חגיגה הגדולה של הקיץ".

לוק גאלוס ניצח את קופי קינגסטון.
לפני הקרב אנו מגלים שגאלוס & אנדרסון יתמודדו מול ה-New Day ב"סאמרסלם" על אליפות הזוגות. ע"פ מייקל קול, ביג E שנפצע במתקפה של גאלוס ואנדרסון על אלופי הזוגות בשבוע שעבר, עלול להחמיץ את הקרב ב-21 לאוגוסט. היתכן שבהיעדרותו של ביג E מכינים את השטח להכתרה של אלופים חדשים בברוקלין? בחזרה למאבק בין גאלוס וקינגסטון, אנדרסון מנטרל במהרה את וודס וגאלוס מנצח בקלות יתרה את קופי. כנראה שהמטרה הייתה להראות שהחיסרון של ביג E הוא מאוד משמעותי, אחרת אין הסבר לניצחון המהיר והפשוט הזה של לוק גאלוס על קינגסטון.

רוסב ניצח את סזארו בקרב על אליפות ארה"ב.
בעקבות הפלישה של ברוק לסנר ל-Smackdown האחרון, מיק פולי מזמין את דניאל בריאן ל-RAW כדי להסדיר את העניינים ביניהם. על פניו נראה שבין פולי ובריאן ישנו כבוד הדדי והערכה של מה שכל אחד מהם עושה בתוכניתו, אבל בו זמנית מורגשת היריבות בין שני המותגים. פולי מזכיר את דבריו של בריאן לגבי אליפות ה-WWE האוניברסלית של RAW, בהם ג'נרל מנג'ר "סמקדאון" לעג לשמו של התואר החדש. רוסב התפרץ לשיחה וטען שכלל אין צורך באלוף האוניברסלי כשיש בתוכנית אלוף כמוהו, אחריו הגיע סזארו והחל להטיל ספק במיק פולי שהבטיח לו קרב על אליפות ארה"ב נגד רוסב ועד אותו רגע לא קיים את הבטחתו. פולי לא התבלבל ומיד קבע את הקרב שהבטיח, סזארו נאלץ להתמודד מול "הפרא הבולגרי" אחרי שכבר נאבק בשיימוס מוקדם יותר באותו ערב. אותו שיימוס מתערב לבסוף בקרב, מכה את סזארו עם ה"ברוג קיק" כשהשופט לא רואה ועוזר לרוסב לשמור על התואר. אחרי הקרב רוסב חוטף "ספיר" מרומן ריינס שרצה לספק הצהרת כוונות חד משמעית לקראת "סאמרסלם", ה-PPV השני בחשיבותו בשנה מתפתח להיות אירוע מאוד מסקרן.

sc
שיימוס עולה לסזארו בזכייה בתואר (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית