סיקור Smackdown 2.8.16

בתחילת התוכנית פונה אלוף העולם של ה-WWE, דין אמברוז, לקהל ומדבר על דרכו לפסגה, וכעת משהגיע אליה יעדו הוא להישאר בפסגה ולשמור על התואר בכל כוחו. מי שעומד בדרכו למטרה זו הוא דולף זיגלר, שמולו יגן אמברוז ב-Summerslam על אליפות העולם והוא מזמין את הטוען מספר אחת לכתר להגיע לזירה. דין טוען שזיגלר עסוק בתדמיתו ובמה שאנשים חושבים עליו יותר מאשר בלהלחם על מקומו ולהוכיח את עצמו. ב"פרומו" מלא תשוקה מסביר דולף לאלוף בדיוק מי הוא, כמה השקיע כדי להגיע למעמדו הנוכחי ושהוא עתיד לנצח אותו בחודש הבא ולזכות באליפות. אמברוז לא מתרשם, אומר שזיגלר יפסיד כי הוא פשוט לא טוב כפי שהוא חושב ועוזב. בעוד שדברי אמברוז מהדהדים בראשו של דולף, נכבים האורות. כשהם נדלקים חזרה, הוא חוטף "סיסטר אביגייל" מבריי וואייט. "טורף העולמות" מאשים את זיגלר שהוא גנב משהו ששייך לו ומזמין אותו לקרב על תואר הטוען מספר אחת לכתר האליפות. דולף זיגלר הבין שעליו להוכיח לכולם שמגיע לו להתמודד על האליפות, הסכים לאתגר של וויאט ודרש משיין מקמהון ודניאל בריאן להפוך את הקרב לרשמי.

קרב משולש בין קאליסטו, בארון קורבין ואפולו קרוז התקיים לקביעת האיש שילחם נגד המיז ב-Summerslam על האליפות הביניבשתית והאלוף הצטרף לעמדת השדרנים, כדי לצפות מקרוב במתרחש. קורבין מנסה לבצע "פאוור בומב" על קאליסטו, קרוז מתערב עם "דרופ קיק" על "הזאב הבודד", שמעיף אותו אל מחוץ לזירה ומצמיד את קאליסטו בדרך לניצחון שמציב אותו היישר בתמונת האליפות הביניבשתית. אחרי הקרב קורבין תוקף את קאליסטו, קרוז נחלץ לעזרתו וחוטף Skull Crushing Finale מהמיז ואז קורבין עם "אנד אוף דייז" על מיז. בארון קורבין מוכיח שלא משנה אם הוא מנצח או מפסיד, בתמונת האליפות או לא, הוא עדיין יהיה זה שיעמוד אחרון ומי יודע, אולי זה מה שיוביל אותו להיאבק על התואר אחרי אפולו קרוז.

ה-Vaudevillains התמודדו מול "אמריקן אלפה" שערכו את הופעת הבכורה שלהם ב-Smackdown. ג'ייסון ג'ורדן וצ'אד גייבל הציגו יכולת אתלטית גבוהה ושיתוף פעולה מצויין, אותם דברים שעזרו להם לפרוץ לתודעה בהיותם חלק מ-NXT. הצמד החדש השיג את הניצחון עם "גרנד אמפליטיוד" על איידן אינגליש ושלח בזאת אזהרה לכל הצוותים במותג הכחול שיהיה עליהם לעבוד קשה כדי להכניע את "אמריקן אלפה".

aa
ג'ורדן וגייבל עם בכורה מוצלחת ברוסטר הראשי (האתר הרשמי של ה-WWE)

AJ סטיילס הגיע לזירה ודווח שבפיו מסר לג'ון סינה. מיד מצטרף אליו סינה עוד לפני שסטיילס הספיק לומר את מה שהיה לו להגיד. AJ אומר שהבעיה שלו עם סינה היא שאין ברצונו לראות אותו ב-WWE, במיוחד אחרי שכבר ניצח את ההתמודדות ביניהם ב-MITB. בתגובה מציין סינה שהוא כאן בגלל אהבתו לענף ושהוא לא הולך לשום מקום. לאחר מכן סטיילס הזמין את ג'ון סינה לקרב 1 על 1 ב-Summerslam וסינה הסכים. ה"סגמנט" היה די חלש, בעיקר מצידו של AJ, והבעיה היא שכל העניין לא הגיע לנקודת שיא כלשהי. השמועות אומרות שג'ון סינה אמור לקחת הפסקה מה-WWE לתקופה מסויימת, כנראה אחרי "סאמרסלם". אז סטיילס כבר אמר שהוא לא רוצה לראות את סינה בסביבה, למה לא לגרום לו לעזוב במידה ויפסיד ל-AJ? כך לפחות תוצדק היעדרותו אחרי הקרב. כל מה שסטיילס אמר הוא שזה יהיה תענוג לשמוע את סינה מודה ב-Smackdown הראשון אחרי האירוע ש-AJ יותר טוב ממנו. אולי סינה לא יופיע אחרי ההפסד בתירוץ שהוא לא מסוגל להודות בזה וכך יצדיקו את זה שסינה לא נמצא. נצטרך לחכות ולראות. מה שכן, הקרב עצמו בין השניים יהיה נהדר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

זוכרים את ההערה של רנדי אורטון על פאנדנגו ב-Battleground? ובכן ע"פ השדרנים זו הסיבה לקרב בין השניים
ב-Smackdown. אחרי מה שאורטון עשה ב-RAW האחרון, היה חשש כבד לפלישה של ברוק לסנר לתוכנית הכחולה ומאבטחים רבים הקיפו את הזירה במטרה למנוע התערבות אפשרית של "החיה" בקרב. בשלב מסויים לסנר אכן מופיע באולם, אורטון מספיק לבצע RKO על פאנדנגו, אך מותקף ע"י ברוק שצמא לנקמה וחוטף F5 עוצמתי. צוותי האבטחה, שלא הצליחו לעצור את הפריצה של לסנר, מלווים אותו החוצה בלי התנגדות מצידו והאירוע מסתיים ב"נזק מינימלי". אז התשובה של ברוק לסנר הגיעה מהר מהצפוי וכעת הכדור בידיים של אורטון.

f5
"הצפע" מרגיש את זעם "החיה" לראשונה בדרך ל"סאמרסלם" (האתר הרשמי של ה-WWE)

כמו שראינו בשבועות האחרונים, הית' סלייטר הופיע פעם נוספת, הפעם במשרדו של דניאל בריאן. סלייטר שוב מציין שהוא השחקן החופשי הכי חם בשוק כרגע ודורש להיות חלק מ"סמקדאון". בריאן מציע לו עסקה-אם ינצח בקרב שבוע הבא, הוא יזכה בחוזה ויריבו יהיה… ריינו.

קרב בין קארמלה לנטליה היה אמור להתקיים, אבל נטי תקפה את קארמלה מאחורי גבה לפני תחילת הקרב אחרי עימות בין השתיים מוקדם יותר והקרב לא התרחש. בנוסף, גם מאבק בין בקי לינץ' לאווה מארי כלל לא נערך בעקבות "פציעה" של מארי לפני תחילת הקרב. ערב עגום למחלקת הנשים של Smackdown.

הקרב המרכזי של הערב: בריי וויאט נגד דולף זיגלר כשזכותו של זיגלר להתמודד על אליפות העולם ב-Summerslam מונחת על כף המאזניים, אמברוז בעמדת השדרנים. וויאט עסוק בלהסיר את ריפוד חיבור פינת הזירה וחוטף "זיגזאג" מדולף, אך יוצא מניסיון ההצמדה. בהמשך זיגלר בעצמו מוריד את ריפוד הפינה, מטיח את ראשו של בריי בחיבור המתכתי החשוף וממשיך עם "סופר קיק" בדרך לניצחון בקרב. זיגלר, שהגיע לקרב במטרה להוכיח מה הוא שווה, היה עסוק באמברוז בסיום והותקף במפתיע ע"י אריק רוואן. האלוף ניסה להתערב, אבל טופל גם כן, מה שפינה את הבמה עבור בריי וויאט להלום בזיגלר עם ה"סיסטר אביגייל". בריי עם הצהרת כוונות רצינית ועל אף ההפסד, נשאר קרוב לתמונת המאבק על האליפות. היה קשה להאמין שזיגלר יאבד את מקומו בקרב מול אמברוז ב"סאמרסלם" שבוע אחרי שהשיג אותו, אולם הפרק הזה נועד להראות שוויאט עדיין חזק בתמונה. כמו כן, מי שתהה מה יעלה בגורלה של משפחת וויאט, קיבל את התשובה.

bw
משפחתו של בריי עוזרת לו להישאר קרוב לצלחת (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית