סיקור Monday Night RAW 1.8.16

בשבוע שעבר ב-RAW זכתה סשה בנקס באליפות הנשים של ה-WWE וכעת נקבע שהיא תגן על תוארה מול שארלוט ב-Summerslam בחודש הבא. "הבוסית" מגיעה לזירה ומזכירה על כך שבתקופה זו אשתקד ב-NXT TakeOver בברוקלין כולם דיברו על הקרב שלה נגד ביילי אחרי שהן גנבו את ההצגה באותו ערב, ואומרת שהשנה זה יהיה בדיוק אותו דבר כשהיא תנצח את שארלוט. האלופה לשעבר קוטעת את סשה ובאמצע חילופי דברים בין השתיים מתערב כריס ג'ריקו בשיחה ומצדד בשארלוט. ג'ריקו "צולה" את בנקס ואז נחלץ לעזרתה אנזו אמורה ומגן עליה. קטע מבדר בין הארבעה מסתיים בכך שמיק פולי מכריז על קרב זוגות מעורבים שבו ילחמו ג'ריקו ושארלוט נגד אנזו וסשה. מעורבות הגברים, במיוחד במעמדם של ג'ריקו ואמורה, בסטוריליין של הנשים רק מוכיחה כמה התפתחה מחלקתן ואיזו חשיבות יש לה בעיני הנהלת החברה כיום, סגמנט מסוג זה לא נראה הרבה זמן ב-WWE.

במהלך הקרב דיינה ברוק מנסה להפריע לסשה בנקס, אבל האלופה מתחמקת משארלוט ודווקא התמקדותה בג'ריקו עולה לה ולאנזו בקרב. Y2J מסיח את דעתה של בנקס ושארלוט מנצלת את הרגע כדי לבצע עליה את ה"נצ'ורל סלקשן" ולנצח בהתמודדות. ג'ריקו עם "קודברייקר" על אנזו בסיום הקרב, אך ביג קאס מגיע ומסלק אותו מהזירה.

cbja
ה"פיוד" בין בנקס ושארלוט מקבל חיזוק משמעותי (האתר הרשמי של ה-WWE)

מסורת ה"ג'וברים" האנונימיים נמשכה והשבוע שוב ברון סטרואומן הביס מתחרה מקומי לא ידוע. "הכבש השחור" לשעבר ניצח בזכות הפינישר החדש שלו, צ'וקסלם הפוך, ולא נתן ליריבו חסר האונים שום מרווח לייצר מומנטום כלשהו. בדר"כ מתאבקים אשר מתחילים במסלול הרס מסוג זה, מקבלים "פוש" רציני בסופו של דבר ומגיעים להישגים יפים. שתי דוגמאות לדרך זו הן רייבאק ורוסב, נאחל לסטרואומן שילך בעקבות אלוף ארה"ב הנוכחי.

גולדן טרות' הפסידו לשיינינג סטארס. R טרות' שוב שיחק ב"פוקימון גו", הפעם באמצע קרב והדבר הביא להפסד שלו ושל גולדאסט. טרות' העדיף להתרכז במשחק במקום להתחלף עם שותפו וכתוצאה מכך פרימו הצליח להצמיד את גולדאסט המאוכזב ולנצח בקרב. למרות ניצחון של "הכוכבים", זהו המשך ישיר למה שראינו מהם בשבוע שעבר. אמנם הפעם הם ניצחו, אבל הדרך בה הם עשו זאת עדיין מראה על מעמדם הנמוך ברוסטר הנוכחי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מייקל קול ניסה לערוך ראיון עם פין באלור בזירה, אך באלור לא הספיק לומר הרבה לפני שסת' רולינס הגיע וגרש את קול מהמקום. "ה-איש" ציין שבאלור הוא אלוף NXT לשעבר, עם זאת רולינס הוא אלוף NXT הראשון. באלור נבחר בסיבוב הראשון של ה"דראפט", אבל רולינס היה הבחירה הראשונה בכללי. באלור ניצח את רומן ריינס בלילה הראשון שלו ב-RAW, אולם רולינס ניצח את ריינס על האליפות  בקרב הראשון שלו אחרי שחזר מפציעה ארוכה ומסכנת קריירה. דבריו של סת' לא הרתיעו את באלור והוא אמר שב"סאמרסלם" הוא ינצח את רולינס ויהיה אלוף ה-WWE האוניברסלי הראשון. פין הצליח להרגיז את רולינס שניסה לתקוף את האירי, אבל באלור התחמק וחבט בו עם "בעיטת פלה" וסילק אותו מהזירה.

בשיחה שנערכה בין סטפני מקמהון ומיק פולי למארק הנרי, סטפני הסבירה להנרי שהם בחרו בו ב"דראפט" כדי שישמש מנטור לצעירים בשל נסיונו הרב. הנרי מצידו טען שעוד יש לו מה לתת כמתאבק ופולי בתגובה העניק לו קרב נגד רוסב על אליפות ארה"ב. "האיש החזק בעולם" לא הצליח לנצח ונכנע ל"אקולייד" של רוסב ששמר על התואר. אלוף ארה"ב המשיך והצהיר שאף אחד לא יכול לנצח אותו ואז הגיע… רומן ריינס! התוכניות לגבי ריינס לאחר שהוצא מתמונת המאבק על האליפות האוניברסלית מתגלות. הוא מגרש את "הפרא הבולגרי" מהזירה ומרמז על כוונותיו לזכות באליפות ארה"ב. נדמה שה-WWE ממשיכים עם ריינס בתפקיד ה"בייביפייס" ונראה שהסיכוי הכי טוב שלהם הוא להציב אותו מול רוסב שמתגרה באופן קבוע באמריקאים. בנוסף, עצם זה שריינס יורד ברמת האליפות עליה הוא נאבק מראה שההתעקשות עליו כאיש המרכזי פחתה וזה בדיוק מה שהקהל רוצה לראות, חלק גדול מהצופים אפילו כבר הריע לרומן.

rr
ריינס יורד בדרגה אבל דמותו יכולה רק להרוויח (האתר הרשמי של ה-WWE)

בפגישה בין טייטוס אוניל לדארן יאנג בחדרי ההלבשה אומר אוניל שהוא אוהב את כל קונספט ה"להחזיר את דארן יאנג לגדולה", אך תוהה מתי יאנג היה גדול מלכתחילה. הדבר הוסיף פלפל לקרב שנערך בין השניים בהמשך, בו טייטוס ניצח בעזרת תפיסה במכנסו של יאנג. אחרי הקרב בוב בקלאנד נזף בטייטוס אוניל על כך שרימה וטייטוס בתגובה אמר לו שירגע לפני שיחטוף. דארן יאנג תקף את אוניל והזהיר אותו שלא ידבר בצורה כזו לבקלאנד. נראה שהסטוריליין הבא של יאנג במסגרת חזרתו לגדולה יהיה "פיוד" עם האיש איתו החזיק פעם באליפות הזוגות. יריבות זו התרחשה כבר בעבר והסתיימה בניצחון של טייטוס ב-Elimination Chamber 2014 ונקמה קטנה של יאנג עם ניצחון בפרק של Main Event.

בהעתק מדוייק משבוע שעבר, גם הפעם ברון סטרואומן וניה ג'קס התמודדו מול "ג'וברים". אחרי שסטרואומן כבר סימן וי על שק החבטות התורן שלו, הגיע תורה של ג'קס והיא דרסה עוד מתאבקת חסרת ישע שנפלה קורבן ליכולתה הדומיננטית בזירה.

ה-New Day התמודדו מול לוק גאלוס וקארל אנדרסון כשחברי The Club דורשים שעל אחד מאלופי הזוגות יאסר להיות נוכח בזמן הקרב, בהגרלה שערכה השלישייה יצא שקסבייר וודס הוא זה שישאר מאחורי הקלעים. גאלוס ואנדרסון היו עסוקים מידי בלהשוויץ ביכולתם וכתוצאה מכך ביג E הצליח להצמיד את אנדרסון ולזכות בקרב. למרות ההפסד, גאלוס ואנדרסון תוקפים את קינגסטון וביג E וגם וודס שנחלץ לעזרתם לא הצליח לסייע. ניתן להבין שכל עוד זה תלוי ב-The Club, הסיפור בין הקבוצות לא יסתיים וכנראה אף יוביל לקרב בין השתיים ב-Summerslam על אליפות הזוגות.

ga
אף על פי שהפסידו, גאלוס&אנדרסון יצאו עם ידם על העליונה (האתר הרשמי של ה-WWE)

שיימוס וסזארו מתפרצים למשרדם של סטפני ופולי וכל אחד מהם טוען שהוא היה אמור להתמודד נגד רוסב על אליפות ארה"ב ולא מארק הנרי. פולי נתן להם הזדמנות להוכיח את עצמם בקרב ביניהם ואמר שזה שירשים אותו ואת סטפני יותר, יקבל קרב אליפות מול רוסב. אחרי מאבק פיזי קשה מנצח סזארו עם ה"ניוטרלייזר" ויחכה לבשורות מההנהלה לגבי מעורבותו בתמונת אליפות ארה"ב. ללא ספק, יריבות בין סזארו לרוסב תהיה "Best For Business".

בדומה ל-Smackdown האחרון, הית' סלייטר הגיע עצבני לאחר שלא נבחר כלל ב"דראפט" והפעם הביא איתו חבר-ג'ינדר מאהל שנראה ב-WWE לאחרונה במאי 2014. סלייטר דורש ממיק פולי שיחתים אותו ואת מאהל ב-RAW ולפולי מנגד היה רעיון יותר טוב, קרב בין שניהם והמנצח יזכה בחוזה בתוכנית. בזמן שהית' מסביר לפולי שלא ילחם בחברו, ג'ינדר חובט בו עם "בעיטת יקוזה", מנצח בקרב ויהיה חלק מ-RAW. נקווה שג'ינדר מאהל ירשים בקדנציה זו יותר ממה שהציג בתקופתו ב-3MB.

לאחר העימות עם פין באלור מוקדם יותר, סת' רולינס רצה להראות לבאלור למה הוא מסוגל וניצל את הבמה בקרב מול סאמי זיין. ההכרעה הגיע כאשר זיין הלך על ה"הלובה קיק", פיספס ונתפס ע"י רולינס ב"פדיגרי". רולינס מנצח בקרב ושולח אזהרה לפין באלור לקראת הקרב ביניהם ב-Summerslam על אליפות ה-WWE האוניברסלית. אם אמרנו שקרב בין סזארו לרוסב יהיה Best For Business, מה נאמר על המפגש הזה בין שני אלופי NXT לשעבר? זה בהחלט יהיה מאבק נהדר.

באירוע המרכזי של הערב חזר ברוק לסנר ל-RAW לראשונה מאז שנראה ב-Wrestlemania 32 ובעזרתו של פול היימן שיווק את הקרב בו יפגש עם רנדי אורטון בחודש הבא ב"חגיגה הגדולה של הקיץ". היימן טען שלאורטון אין סיכוי לנצח את "החיה", מה שנשאר לו זה רק לנסות לשרוד את המאבק. סוכנו של ברוק הוסיף שהדבר היחיד באמצעותו יוכל אורטון לעשות זאת הוא ה-RKO, אבל הוא לא יצליח לבצע את המהלך על לסנר ואז משום מקום רנדי אורטון הופיע והנחית על ברוק לסנר את ה-RKO! הקהל ההמום, יחד עם פול היימן, סטפני מקמהון ומיק פולי שמיהרו להגיע ולסנר עצמו אחרי שהתאושש-כולם מנסים להבין מאיפה באה המכה, שכן אורטון הוא בכלל חלק מ-Smackdown ולא אמור להיות ב-RAW. "הצפע" החליט לטשטש את גבולות ההפרדה בין התוכניות ובמהלך מבריק יורה את יריית הפתיחה לקראת הקרב הגדול ב-21 לאוגוסט, יהיה מסקרן מאוד לראות איך לסנר העצבני יגיב בשבועות הקרובים למעשה של רנדי אורטון.

ohb
הפתעה לא נעימה חיכתה ללסנר עם שובו ל-RAW (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort