פסטליין 2019

האוסוס (c) נגד שיין ומיז על אליפות הזוגות של סמאקדאון
הקרב מהיר מאוד והשליטה של הזוגות מתחלפת ברגעים טובים. האוסוס עובדים בתור יחידה נוקשה אחת בעוד שמיז ושיין עובדים בתור שני מתאבקים יחידים. הקרב נגמר כשהמיז מנסה לעשות ספלאש אבל מתעכב בגלל אבא שלו שבצד הזירה וחוטף מג׳יי ברכיים. ג׳יי עושה למיז קרדל והאוסוס שומרים על האליפות. אחרי הקרב המיז מדבר עם אבא שלו אבל שיין תוקף אותו ועושה לו משולש הפוך ובעצם עושה היל טרן.

אסקה (c) נגד מנדי רוז על אליפות הנשים של סמאקדאון
אסקה פשוט מתעללת במנדי ואפילו עם העזרה של סוניה דוויל אסקה ממשיכה להשמיד אותה. בסוף אסקה מנצחת עם בעיטה לראש של מנדי והצמדה. אז חזרנו לאסקה המפלצתית?

קופי קינגסטון נגד הבר
וינס מבטיח לקופי שהוא יוסיף אותו לקרב אליפות ה-WWE אבל בתנאי שביג אי ואקסבייר לא יהיו ליד הזירה. קופי יוצא ואז הבר יוצאים וקופי מבין שהוא נדפק. הבר מתעללים בקופי וכשהניו דיי באים להציל אותו נאקאמורה ורוסב עוצרים אותם והבר מצמידים אותו עם וויט נויז. קופי קינגסטון הוא דניאל בריאן החדש האמיתי.

הריבייבל (c) נגד רוד וגייבל נגד ריקושה ובלאק על אליפות הזוגות של ראו
הקרב פשוט מעולה. כל אחת מהקבוצות מוציאה את כל מה שיש לה בין אם זה בבראוולים אכזריים או בסטאדים של שני אנשים. הריבייבל בסוף מנצחים את הקרב עם שאטר משין על גייבל. אחרי הקרב יש בראוול בין כל הקבוצות וריקושה ובלאק מנצחים אותו.

ריקושה מתעופף! (אתר ה-WWE)

ג׳ו (c) נגד אר טרות׳ נגד אנדראדה נגד ריי מיסטיריו על אליפות ארצות הברית
הקרב פשוט עצבני מההתחלה ועד הסוף. יש אין סוף בראוולים בין המתמודדים וכל ספוט רק נהיה יותר משוגע. הכמות פינישרים שהיו שם יכולה להספיק לאירוע שלם אבל בכל זאת זה לא היה אובר בוקינג ובסוף ג׳ו ניצח עם קוקינה קלאץ׳ על מיסטיריו שפספס את הספלאש. אולי ה-WWE סוף סוף יתנו לג׳ו ניצחונות בלי לרמות…

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
אינקאמינג! (אתר ה-WWE)

בוס אנד האג (c) נגד ניה ג׳קס וטמינה על אליפות הזוגות נשים
לא ממש יודע איך להתחיל לתאר מה היה לא בסדר בקרב כי היו כל כך הרבה דברים שלא היו בסדר. הקרב היה משעמם ובלתי ניתן לצפייה. נו טוב, לפחות ביילי וסשה שמרו על האליפות…

דניאל בריאן (c) נגד קווין אוונס נגד מוסטפא עלי על אליפות העולם
הקהל מאוד לא מרוצה מזה שהוסיפו את עלי במקום קופי אבל זה עובר להם כי הקרב היה פשוט מחשמל. כל הקרב הם פשוט מוציאים אגרסיות אחד על השני אבל למרות שזה כל כך פסיכי עדיין יש בפנים טכניקה. בריאן ואוונס התמקדו בלתקוף את עלי אבל עלי החזיר מלחמה. בסוך הכל נגמר כשבריאן אמר לעלי שלא מגיע לו להיות בקרב וחיסל אותו עם ברכייה. בריאן פשוט מושלם בתור היל והוא הוכיח את זה בקרב הזה.

2 רבים, השלישי משקיף (אתר ה-WWE)

שארלוט נגד בקי לינץ׳
בקי ביימה את הפציעה שלה יפה מאוד במהלך הקרב אבל היא פשוט הייתה פסיבית. בקי נעלה את שארלוט עם הדיסארמר ורונדה הגיעה וגרמה לבקי לנצח בפסילה. קרב משעמם שהיה יכול להיות הרבה יותר טוב.

זאת פצועה זאת? (אתר ה-WWE)

אליאס מגיע לזירה, אורטון נותן לו RKO, סטיילס מגיע ותוקף את אורטון. אז הולך להיות אורטון סטיילס במניה?

השילד נגד הדוגז אוף וור 2.0
הקרב הזה הוא בדיוק מה שאפשר לצפות לו. הקבוצה של ההילים משתלטת על השילד, השילד חוזרים, ההילים משתמשים בטקטיקה מלוכלכת אבל בסוף השילד מנצחים עם הטריפל פאוור בומב. אה ועוד משהו, זה שהשדרנים יגידו מיליון פעם שדין עוזב ושזה הקרב האחרון של השילד לא יהפוך את זה לאמין. בקיצור זה קרב נוראי, צפוי ולא מעניין ואני עצבני ששמו אותו במיין איבנט ולא את בריאן נגד עלי נגד אוונס.

לסיכום, בפסטליין היו כמה פנינים אבל הקארד לא היה מסודר טוב. בסך הכל התוצאות מרצות והוא כן מקדם את הסיפור לקראת רסלמניה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית