RAW: ושוב איתכם

תוכנית מעניינת נוספת בדרך ל-FASTLANE הסתיימה הלילה ונראה לאן ב-WWE הולכים עם הסטוריליין שנבנה.

פתיחה: רומן ריינס בזירה

ריינס מדבר על החזרה שלו ושזה הזמן לקחת את מקומו בחזרה ואז סת' רולינס יוצא. כל אחד מחמיא לשני בתורו ואז ריינס מפיל פצצה. "אתה לא יודע אם תזכה לראות את מחר, החיים קצרים מדי. אני רוצה ריצה אחת אחרונה עם האחים שלי". סת' בהתחלה לא החלטתי ואז אומר שבשביל רומן הוא מוכן לשים בצד את הטינה כלפי אמברוז ולהתאחד פעם אחת אחרונה. אמברוז יוצא אבל מותקף ממש ביציאה מאחרוי הקלעים על יד אלאייס ואנחנו לא זוכים לשמוע ממנו אם קורץ לו האיחוד הזה.

פין באלור, קורט אנגל וברון סטרוומן נגד דרו מק'אינטייר, לאשלי ובארון קורבין

קרב די ממושך ויותר פיזי מאשר שואו. לכל אחד מהמתמודדים הייתה הזדמנות להצמיד יריב אבל כולם נכשלו עד שליאו ראש התערב, הסיח את דעתו של פין באלור ולאשלי ניצל זאת כדי לנצח את הקרב אחרי שבאלור נוטרל מחוץ לזירה, ברון, שבא לעזרתו הכניס את עצמו (וליאו ראש) לתוך הקיר המגן שמחוץ לזירה ולאשלי עשה טאג לבארון כדי להיות האיש החוקי ששולח ספיר אימתני לבאלור ומצמיד אותו ל-3. לאחר הקרב שלושת ההילים תקפו את הפייסים והשמידו אותם.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סיכום: לאשלי מצמיד את האלופף הביניבשתי בצורה יחסית נקייה. רומז על משהו?

סגמנט מאחורי הקלעים: הבי מאשינרי

הבי מאשינרי רואים סרטון וידאו בו האסנשן, הבי-טים והמייג'ור בראת'רס לועגים להם. הם מחליטים לפנות להנהלה כדי לקבל קרבות מולם.

נטאליה נגד רובי ראיוט

קרב די קצר שהסתיים בכך שרובי הפכה שארפשוטר של נטאליה אבל האחרונה הייתה עם ידה על העליונה עם אינסייד קריידל.

לאחר הקרב לייסי אוואנס יצאה שוב להופעה קצרה. מתי כבר לעזאזל נראה אותה בזירה?! זה מתחיל להיראות כמו עם אווה-מארי.

סגמנט מאחורי הקלעים:

צמד מנחי סאטורדיי נייט לייב הוכרזו ככתבים מיוחדים לרסלמאניה. אוקיי….

פרומו זירה: HHH

HHH יוצא לזירה תוך כדי שבטלוויזיה מריצים מסר נוסף מבאטיסטה אליו. HHH מדבר ארוכות על פלייר ואומר עד כמה ריק חשוב לו ועד כמה אכפת לו ממנו. במהלך הפרומו שלו HHH שבר לחלוטין את הקיר הרביעי, פנה בשמות פרטיים לכל האנשים שהוא דיבר עליהם ושלח מסר ישיר לבאטיסטה "אני הולך לפתוח לך את הת**".

סגמנט מאחורי הקלעים: אמברוז וריינס

ריינס מגיע אל אמברוז ואומר לו שהוא יכול לדבר איתו על כל דבר אבל דין די מנפנף אותו בטענה שהוא צריך להתכונן לקרב.

קרב גונטלט: הבי מאשינרי נגד המייג'ור בראת'רס נגד האסנשן נגד הבי-טים

אחרי 5 דקות הבי מאשינרי שולחים את הבי-טים הביתה וכעת האסנשן בזירה. קרב יותר ארוך אבל גם הפעם החבר'ה החדשים מה-NXT עם ידם על העליונה, כעת תורם של המייג'ור בראת'רס. גם כאן הבי מאשינרי ניצחו והסיבה שזה לא מפורט יותר זה פשוט כי הקרבות לא היו מרתקים מדי, פשוט אחלה דרך לשרוף זמן.

סיכום: פוש לחבר'ה חדשים על חשבון ג'וברים, מה חדש.

טורי ווילסון הורכזה רשמית ל-HOF השנה.

סגמנט: דין אמרוז וסת' רולינס

סת' מאתר את אמברוז מאחורי הקלעים ומדבר איתו. "למרות שלא תמיד היינו על אותו גל, אתה הנפש התאומה שלי בזירה. גם אחים רבים, אז בוא…." אמברוז קוטע אותו "נאחד את השילד פעם אחת אחרונה"? "זה מה שאתה רוצה אה, לא חבר, לא יכול לעשות את זה, תודה על העזרה שבוע שעבר אבל יש לי מלחמה בזירה הערב ואני צריך ללכת לקרב הזה לבד".

סגמנט בזירה וקרב: אלאייס נגד דין אמברוז

אלאייס ניסה לנגן אבל אמברוז הגיע והקרב ביניהם החל. קרב נהדר שכלל המון פיזיות אבל בסופו של דבר אמברוז "מכר" את התקיפה קודם לכן כדי להסס במהלכים מסויימים ואלאייס ניצח בעזרת דריפט-אווי. לאחר הקרב ריינס ורולינס יצאו לזירה ושוב ניסו לשכנע את דין להחזיר את השילד פעם אחת אחרונה. אמברוז לא ממש שיתף פעולה והלך. מק'אינטטיר, לאשלי וקורבין יצאו לכיוון הזירה ומק'אינטייר חתך פרומו שהשילד מתה ושהם עלובים, שהוא רצה להציע להם קרב 3 על 3 אבל פשוט לא מגיע להם. לאחר מכן הוא אמר שהוא מתכנן לסיים את הדיבורים על השילד כאן ועכשיו בעזרת חבריו. והשלישייה נכנסה לזירה ותקפה את ריינס ורולינס. אמברוז שהיה באיזור הקהל כשהכל התרחש, טס לזירה בחזרה ונציגי השילד לשעבר (?) מעיפים את ההילים מהזירה. ריינס הראשון שמוציא אגרוף מושט קדימה, רולינס מחקה אותו, כולם מחכים להשלמת הפאזל שאמברוז יצמיד את שלו ו….הנה זה קורה! אמברוז מצטרף! יהיה קרב 3 על 3 בפאסטליין!

סשה באנקס נגד טאמינה

טאמינה מנצחת בעזרת סופרקיק אחרי התערבות של נאיה ג'קס. לא משהו ששווה התעכבות ארוכה מדי.

קרב אליפות הזוגות: הרבייבל נגד אלאסטר בלאק וריקושה

קרב נהדר שהוספק אחרי שגייבל ורוד שהיו בצידי הזירה תקפה את הרבייבל וגרמו לפסילה.

סגמנט בתוך הזירה: סטפני מק'מאן

אחרי שרונדה ראוזי השאירה את חגורת האליפות אצל סטפני, סטף לא רצתה לאבד את המיין אוונט של פאסטליין והכריזה ששארלוט תפגוש את בקי לינץ' כשהיא מסירה את ההשעייה של בקי אבל גורמת לה לחתום על מסמך שאומר שה-WWE לא אחראית למה שקורה לה בריאותית. שארלוט יוצאת לזירה, ולאחר מכן בקי מגיעה וחותמת על הויתור הרפואי. רונדה ראוזי יוצאת לזירה! ראוזי אומרת שהיא מעולם לא ויתרה על שום חגורה ולוקחת אותה בחזרה מסטפני! סטפני אומרת שהקרב בין בקי לשארלוט כבר נקבע אבל ראוזי אכן עדיין האלופה. מה שירה זה שאם בקי תפסיד בפאסטליין, הקרב של רסלמניה יישאר איך שהוא. שארלוט נגד ראוזי אבל אם בקי תנצח, היא תצטרף לקרב וזה יהפוף לקרב משולש (אז הנה, ככה מוסיפים את בקי לקרב!).

ראוזי אמרה שנמאס לה להיות "הילדה הטובה" ובהיל טרן נהדר תקפה את שארלוט ואת בקי!! וואו זה לא היה צפוי!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort