גרמניה: לייפציג השיגה שער שוויון דרמטי ונקודה יקרה בבית מול הופנהיים

הבונדסליגה סיפקה לנו הערב מפגש מסקרן ביותר, בין רד בול לייפציג, הרביעית בטבלה, לבין הופנהיים, השמינית,במשחק שנעל את המחזור ה-23 בליגה הגרמנית. לייפציג, אחד הכוחות העולים בכדורגל הגרמני בשנים האחרונות, שלא הפסידה בארבעת משחקיה האחרונים בליגה, רצתה לנצח ולעלות למקום השלישי בטבלה, כאשר מנגד, הקבוצה הכישרונית מהופנהיים, שרכשה אוהדים בזכות עבודתו המדהימה של המאמן נגלסמן, גם היא ללא הפסד בארבעת השבועות אחרונים והגיעה בידיעה שניצחון ישאיר אותה בפער סביר, של חמש נקודות, מהטופ-4.

הרכבים

לייפציג: גולאשצ'י, קונאטה, אורבאן, קלוסטרמן, הלסטנברג, אילסנקר, דם, לימר, סביצר, פולסן וקוניה.

הופנהיים: באומן, נוחו, פוש, קדראבק, אמירי, גריליץ', דמירביי, שולץ, בלפודיל, קרמריץ' וג'ולינטון.

המשחק נפתח בגישושים משני הצדדים, במהלך רבע השעה הראשונה, כאשר היה נראה שדווקא הופנהיים האורחת, שולטת יותר בכדור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההזדמנות הראשונה במשחק הגיע, באופן לא מפתיע, מהקבוצה האורחת, כאשר התקפת מעבר מהירה הגיעה לקדראבק, שנכנס לרחבה נהדר, בעט שטוח, אבל נעצר אצל גולאשצ'י.

דקה 22- גול!!  בלפודיל השתלט על חטיפה בחצי המגרש של לייפציג וטס קדימה, כאשר רגע לפני הכניסה לרחבה, הוא העביר אותו באלגנטיות לג'ולינגטון, שמול גולאשצ'י בעט שטוח וחזק, השוער הסיט את הכדור אך הוא הגיע לקרמריץ' ממש לפני קו השער והחלוץ, כנראה מעמדת נבדל שלא נשרק לחובתו, דחק אותו פנימה והעלה את האורחת ליתרון. הופנהיים עלתה ליתרון 1-0.

בדקה ה-29, הגיעה לייפציג להזדמנות ראשונה, כאשר סביצר קיבל כדור טוב, היה פנוי מחוץ לרחבה, אבל בעט כדור חלש שהגיע לידו של באומן. בדקה ה-35 סביצר שוב עשה תנועה טובה, קיבל כדור עומק לתוך הרחבה שהעמיד אותו בצידה הימני מול השוער באומן, אבל השופט שרק לנבדל ועצר את המהלך הנהדר.

בדקה ה-44, קרמריץ' פרץ נהדר לכיוון הרחבה של לייפציג, השאיר את הכדור לאמירי, אך הוא בעט חלש ולא מדויק החוצה.

דקה לאחר מכן, הזדמנות מהצד השני, כאשר לימר קיבל כדור נפלא בתוך הרחבה, נעמד מול באומן ובעט כדור שנהדף מצוין אצל השוער של הופנהיים.

לאחר דקה אחת של תוספת זמן, השופט שרק לסיום 45 הדקות הראשונות והוריד את האורחים מרוצים לחדר ההלבשה. תוצאת המחצית 1-0 להופנהיים.

השער שלו החזיק עד הדקה ה-89, אך זה לא הספיק. קרמריץ' (דף הטוויטר של הבונדסליגה)

המחצית השניה נפתח בחילוף של לייפציג, שהכניסה את אדמס במקומו של אילסנקר, בתקווה לחולל שינוי חיובי ולהחזיר את המארחת למשחק.

לייפציג השתלטה על המשחק, אבל דווקא הופנהיים הייתה קורבה יותר, כאשר בדקה ה-52 קרמריץ' העלה כדור מסוכן לרחבה, אבל גולשצ'י הקדים שני שחקנים של האורחת והדף את הכדור מחוץ לרחבה.

בדקה ה-54, לייפציג הגיע להזדמנות גדולה, כאשר הרמה של הלסטנברג לרחבה לא הורחקה טוב והגיעה לראשו של אורבן, שנגח מצוין לכיוון הפינה הרחוקה, אבל באומן בקצות האצבעות הביא הצלה ענקית ומנע שער שוויון.

בדקה ה-57, נשלף הכרטיס הראשון במשחק, עם צהוב לכיוונו של קדראבק.

בדקה ה-59, שוב הופנהיים סיכנה את שערו של גולשאצ'י, עם השתלטות נהדרת של קרמריץ' ברחבה, הטעיה טובה ובעיטה לשער, שנעצרה רק ברגע האחרון והרחקה לקרן.

בדקה ה-61, לייפציג ערכה את החילוף השני שלה, עם כניסתו שלקאמפל במקומו של דם. מיד לאחר מכן, קוניה נשלח לרחבה, בעט חזק, אך הכדור יצא מחוץ למסגרת.

בדקה ה-64, הופנהיים ביצעה את החילוף הראשון מצידה, כאשר ביצ'קצ'יץ' נכנס במקומו של אמירי. חמש דקות לאחר מכן, גם שאלאי נכנס למגרש בשורותיה של הופנהיים, על חשבונו של בלפודיל. בדקה ה-75, לייפציג סיימה את מכסת החילופים שלה, כאשר אוגוסטין החליף את קוניה.

בדקה ה-77, אוגוסטין הרים טוב לרחבה, קלוסטרמן בעט מהאוויר, אבל פספס את המסגרת בכמה מטרים. שלוש דקות לאחר מכן, כדור נהדר למרכז הרחבה הגיע לסביצר, שבעט שטוח ונעצר בהגנה האורחת.

בדקה ה-82, גם הופנהיים סיימה עם חילופיה לערב זה, כשג'ולינגון ירד לספסל ונלסון עלה במקומו. שלוש דקות לאחר מכן, הופנהיים כמעט הכפילה את היתרון, כשקרמריץ' הרים כדור מהמקום לתוך הרחבה, מצא את ראשו שאלאי, שנגח מצוין למסגרת, אבל גולשצ'י הדף את הכדור בצורה מדהימה.

דקה 89- גול!! סביצר מסר באופן מופלא להלסטנברג שרץ על האגף השמאלי, משם הוא הכניס כדור למרכז הרחבה, אליו הגיע אורבן, הכניס את הרגל במקום הנכון והכניע את באומן. לייפציג קבעה שוויון 1-1.

לאחר חמש דקות תוספת זמן, השופט שרק לסיום וקבע חלוקת נקודות שווה בין הקבוצות, הוריד את לייפציג מעודדת משער השוויון ואת הופנהיים מאוכזבת, לאחר שהיתרון שלה נמחק ממש ברגעים האחרונים של המשחק. תוצאת הסיום 1-1.

שער שוויון דרמטי שלו הביא ללייפציג נקודה יקרה. אורבאן (דף הטוויטר של לייפציג)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort