פעם מיליון גלידה?

בחלון העברות האחרון בינואר הצטרף מריו באלוטלי למארסיי בהעברה שהעלתה הרבה תהיות. האם החלוץ הסורר יחזור לימי גדולתו? האם שוב ימעד?

לפני פתיחת עונת 2016/17 הגיע סופר מריו לניס הצרפתית במטרה לשקם את הקריירה אחרי תקופה קשה בליברפול ובמילאן שם ניתנה לו ההזדמנות לחזור לשיאו אבל את אותה הזדמנות הוא לא לקח בשתי ידיו.  כבר בצחילת דרכו בניס, הנהלת המועדון הבינה שהיא החתימה בינגו אחרי מספר עונות אפורות בהתקפה וביחד עם אלסאן פלאה הצעיר המוכשר הם יובילו את המועדון למקום טוב יותר. את עונתו הראשונה במועדון הוא סיים עם 15 שערים ב-23 משחקים בליגה והוביל את ניס לעונה מהסרטים עם סיומה במקום ה-3 והמכובד. בסיום אותה עונה כבר עלו התהיות לגבי השארתו בקבוצה או שיחזור לצמרת הכדורגל, לבסוף הוא נשאר בניס גם לעונת 2017/18 בה המשיך לככב כאשר כבש 18 שערי ליגה ב-28 משחקים ו6 שערים ב-7 משחקים בליגה האירופית,  את אותה עונה ניס סיימה במקום ה-8 אבל סופר מריו לא הוריד את הרגל מהגז לרגע, עד כדי כך שקיבל זימון מחודש  לנבחרת איטליה בסוך עונת 2017/18 למשחקי הידידות מול סעודה(כבש באותו משחק) וצרפת.

בקיץ האחרון הגיעו מים עד נפש לסופר מריו שהחליט שלא משנה מה זה הזמן לעזוב ועשה הכל כדי לקבל את מבוקשו, והיעד המעודף עליו במיוחד היה חזרה לאיטליה, הליגה בה הוא נהנה ביותר כאשר היה בשיא פריחתו ויכולתו, רצונות/דרישות  אלו הובילו למאבקים עם הנהלת ניס ועם המאמן החדש, פטריק ויירה הצרפתי, מאבק שנגמר בסכסוך מתוקשר בינו לבין המאמן הצרפתי שהחליף בקיץ האחרון את לוסיאן פאברה שערק לדורטמונד. בסוף אותו חלון ניסתה מארסיי שהייתה נואשת לחיזוק בעמדת ההתקפה להחתימו במהלך שלא צלח בסופו של דבר. גם את העונה הזאת בסופו של דבר הוא פתח בניס ביכולת שהייתה נראית כאילו הוא עושה שביתה איטלקית, השאלה שסבבה סביבו רוב הזמן העונה היא מתי יעזוב כבר את ניס.

ב-10 המשחקים שכן שותף בליגה הוא לא כבש אפילו שער בודד והרבה פרשנים בעולם הבינו שמשהו עובר עליו העונה, אם זה הבאסה מאי ההתקדמות הפרטית והמקצועית שלו לקבוצה בכירה יותר, אם זה אי ההצלחה של ניס (קבוצה בלי יותר מדי שאיפות), עזיבתו של פאברה שנתן למריו את קדמת הבמה וקרדיט בלתי פוסק ואולי לכתו של חברו להתקפה, אלסאן פלאה שעזב למינשנגלדבאך הגרמנית אחרי ששיתפו פעולה בצורה נפלאה על המגרש וכעת הותיר אותו לבד במערכה ההתקפית של ניס.

בחודש ינואר האחרון החליטה ניס להיפרד באופן סופי מהחלוץ הסורר שכמו רוב הקריירה שלו גם פה הוא מסיים בטעם רע.            ב-23 לינואר חתם סופר מריו לחוזה קצר-טווח עד לתום העונה הנוכחית ובתקשורת הועלו מספר ספקולציות מדוע החוזה כה קצר? אולי מארסיי לא סומכת עליו, אולי המטרה שלו היא להציג יכולת טובה ובקיץ לחזור לאיטליה, תשובה אין לנו ובנתיים ימים יגידו…

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אחת הסיבות שמארסיי מאוד רצתה להחתימו היא האמונה שבעזרת יכולת טובה מצידו של באלוטלי (כמו בשני העונות האחרונות) הם יוכלו לחזור לטופ של הצמרת הצרפתית ואולי לימיה הגדולים לצד שחקנים כמו סטיב מנדנדה הוותיק, סטרוטמן ההולנדי, פאייט המנהיג הבלתי מעורער וכמובן הכוכב ת'ובאן. את הקריירה במארסיי פתח סופר מריו בסערה עם 3 שערים בחמישה משחקי ליגה ובעיקר מוכיח לכל הספקנים שהוא עדיין כאן ושהוא לא שכח לשחק כדורגל וכעת הוא יוכל להראות את זה ביום ראשון (22:00) בקרב מול סט. אטיין.

סופר מריו ומארסיי יארחו את הירוקים למשחק צמרת מעניין על המקום ה-4 בטבלה, כאשר סט. אטיין שמציגה עונה גדולה (ממוקמת כעת רביעית ועם 43 נקודות)  תנסה להקשות על מארסיי (ממוקמת חמישית ועם 41 נקודות) ולקחת לה נקודות. סט. אטיין תגיע למשחק עם נתון לא הכי נהדר והוא אי הצלחה בהשגת נקודות במשחקי החוץ כאשר העונה היא השיגה ב-13 משחקי חוץ 14 נקודות בלבד, לעומת זאת מארסיי תגיע עם רצף של 4 משחקים ללא הפסד (3 ניצחונות ותיקו) במטרה לנצח והפעם סופר מריו הלוהט (במדים הלבנים כחולים) ינסה להכריע את ההתמודדות לטובת קבוצתו החדשה.

שוב מחייך (קרדיט: espnfc.com)

הימור המאסטרו: ניצחון למארסיי.

משחקים נוספים שכדאי לראות:

ביום שבת (21.00) תארח אנז'ה את מונאקו למשחק בו מונאקו תנסה עוד יותר לברוח מהתחתית אחרי שהיא חווה כעת תקופה נהדרת תחת הדרכתו של המאמן החדש-ישן, ז'ארדים, כאשר היא השיגה 10 נקודות בארבעת המחזורים האחרונים כולל ניצחון ביתי מרשים 2:0 על ליון, שינוי זה בעקבות הרכש החדש שהגיע בינואר האחרון הכולל את פברגאס המנוסה, אדריאן סילבה שהגיע בהשאלה מלסטר וכבר תופס פיקוד יחד עם פברגאס על הקישור האחורי, ג'לסון מרטינס הצעיר שלא נספר באתלטיקו והגיע בהשאלה ועד כה מפציץ אחרי שהוא כבר עם  3 שערים ב-4 משחקי ליגה וכמובן השחקנים הפצועים שחזרו לכושר (סידיבה, גולובין והשוער הקרואטי הנהדר דניאל סובאסיץ').

הימור המאסטרו: ניצחון נוסף למונאקו.

ביום שבת (18.00) קון  המדשדשת בתחתית תארח את פריס הפצועה למשחק קצוות מעניין, בו קון תנסה להפתיע ולהשיג נקודות חשובות מה שככל הנראה לא יקרה, עוד משחק מעניין התקיים בראשון (16.00) הוא משחק אמצע טבלה נהדר בו יפגשו, ניס ושטרסבורג.

יתר המשחקים:

בורדו נגד מונפלייה (שישי,21.45)                                                                                                                                    ריימס נגד אמיין (שבת,21:00)                                                                                                                                        גנגאן נגד נאנט (ראשון,16:00)                                                                                                                                      ליל נגד דיז'ון (ראשון,16.00)                                                                                                                                          ליון נגד טולוז (ראשון,18.00)
נים נגד ראן נדחה למועד לא ידוע

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort