טים לברון התפוצצה בחצי השני עם 96 נק' וניצחה 178:164 את טים יאניס

סוף שבוע האולסטאר ה-68 בNBA הגיע אל רגע השיא שלו לאחר תחרות הדאנקים, השלשות, הskills והכשרונות העולים הגענו אל המשחק של האולסטאר הקבוצה של יאניס אנטטקומפו שתעלה עם קמבה ווקר, סטף קרי, פול ג'ורג וג'ואל אמביד בחמישייה אל מול הקבוצה של לברון ג'יימס שתעלה עם קיירי אירווניג, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט וקאווי לנארד בחמישייה מנגד.

הסגלים המלאים*

הקבוצה של יאניס אנטטוקמפו: קמבה ווקר, סטף קרי, פול ג'ורג ,ג'ואל אמביד, ראסל ווסטברוק, דירק נוביצקי, קריס מידלטון, ניקולה ווצ'ביץ', קייל לאורי, ניקולה יוקיץ', בלייק גריפין ודינאג'לו ראסל

טים יאניס(דף הפייסבוק הרשמי של הNBA)

הקבוצה של לברון ג'יימס: קיירי אירווניג, ג'יימס הארדן, קווין דוראנט, קאווי לנארד, דווין וויד, בארדלי ביל, למארקוס אולדריג', בן סימונס, דמיאן לילארד, אנת'וני דיוויס, קליי תומפסון וקארל אנת'וני טאונס.

טים לברון(דף הפייסבוק הרשמי של הNBA)

רבע ראשון:37:53

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח עם דאנק של יאניס מאסיסט נפלא של קמבה ווקר. היילייט ראשון להערב כאשר פול ג'ורג' הכין דרך הקרש לדאנק פנטנסטי של יאניס, פתיחה עוצמתית לקבוצה של יאניס. יתרון ראשון הערב לקבוצה של לברון לאחר ריצת 5:0 בהובלתו של דוראנט. יאניס ב-5 דק' קלע 10 נק' וקלע כמעט חצי מהנקודות של הקבוצה שלו כשכל 5 הסלים שלו היו בדאנקים, זה אולסטאר ומנגד דוראנט הוביל את הקבוצה של לברון (שעדיין לא קלע ואנחנו 5 דקות לתוך הרבע) השיג את האנד וואן הראשון של הקבוצה של לברון הערב. שיתוף הפעולה של מילווקי הניב 3 שלשות רצופות של קריס מידלטון, שיתוף הפעולה של השניים פתח פער של 12 נק'. אסיסט נפלא של ווסטברוק לאלייאופ נקי של בלייק גריפין, על אף שעל הנייר הקבוצה של לברון אמורה להיות טובה יותר נראה שדווקא הכימיה אצל הקבוצה של יאניס שיחקה תפקיד הערב. עוד אליי אופ של גריפין הפעם אסיסט יפה של קייל לאורי וטים יאניס כבר בהפרש 16 וזו הייתה קריאה להעלות את שניי הוטרנים דווין וויד ודירק נוביצקי לפרקט, כבוד לשתי אגדות. 2 שניות לסיום הרבע דירק נוביצקי תפר שלשה שנייה רצופה. 37:53 לטים יאניס על טים לברון ברבע ראשון מלא בהיילייטס בעיקר של טים יאניס ועל כן ההפרש אך כצפוי במשחק אולסטאר טים לברון תתן קצת יותר גז ברבע השני אחרי שהיא ראתה שטים יאניס לא באה לתת יותר מדי מתנות.

Dirk Nowitzki Turns Back the Clock

VINTAGE DIRK ???Dirk Nowitzki checks into the #NBAAllStar Game and then nails two 3-pointers to close out the 1st Q.WATCH on NBA on TNT

Posted by NBA on Sunday, 17 February 2019

רבע שני:45:42

בן סימונס נתן דאנק אתלטי שלו בנגיעה הראשונה שלו בכדור הערב. ראסל ווסטברוק מצא גם הוא נקודות ראשונות אחרי 5 ניסיונות. ראסל ווסטברוק נתן אמון עיוור בחברו לאקלהומה, פול ג'ורג' כאשר ווסטברוק חגג אסיסט לשלשה עוד לפני שפול ג'ורג' זרק חחח ואכן ג'ורג' קלע. היילייט של טים לברון הפעם דווין וויד עם אסיסט לקארל אנת'וני טאונס שפירק את הטבעת. דאנק 360 אתלטי במיוחד של פול ג'ורג' העלה את טים יאניס ל71 נק' כשנותרו עוד 7 דקות לרבע. אסיסט מבריק של סטף קארי דרך הרצפה הרים את יאניס המפלצת היוונית לשמיים לדאנק מהדהד, ללא ספק ביצוע מעומד להיילייט של הערב. דמיאן לילארד בשלשה מקילומטר הזכיר קצת את הלילארד טיים והאיש עם הטווח בנבא. מידלטון עם 5/7 מחוץ לקשת ב7 דק' על הפרקט.

HOLD UP! ?

Posted by NBA on TNT on Sunday, 17 February 2019

תוצאת מחצית: 82:95 לטים יאניס. אולסטאר מהנה ואם לומר את האמת אפילו מעט תחרותי רואים קצת השקעה הגנתית במסגרת ה"חוקים" שאינם כתובים בשום מקום אך ברורים לשחקנים כמו בלי ניסיון לחסום, בלי עבירות אגרסיביות וכו'. טים יאניס ואם להיות ספציפי טיים "מילווקי" סיפקה 37 נק' מתוך ה-95 וקריס מידלטון לגמרי מצדיק את הבחירה בו לאולסטאר עם 6/8 מהשדה כשמתוכם 5/7 מחוץ לקשת ומנגד טים לברון עוד ניסתה למצוא את האנשים שלה כדי לרוץ איתם שכן ביחס למשחק אולסטאר האחוזים שלהם מהשדה ומחוץ לקשת לא היו מזהירים.

Paul George GOES 360!!!

PG went 360 ?#NBAAllStar

Posted by NBA on TNT on Sunday, 17 February 2019

רבע שלישי:50:36

הצמד ששרף בעבר את הליגה דווין וויד ולברון ג'יימס החליפו אסיסטים אחד לשני לאליי אופ בתחילת הרבע ויאניס בתגובה שם שלשה ראשונה שלו הערב מתוך 3 ניסיונות. הרמה לאליי אופ מהשלשה של סטף קארי לגריק פריק שמועמד חזק לתואר הMVP של משחק האולסטאר. בפעם הראשונה מאז הרבע הראשון הקבוצה של לברון הורידה את ההפרש לחד ספרתי, המשחק התקרב למאני טיים שלו וההגנות מתחילות להעלות הילוך כפי ששאפו שיקרה בעקבות שינוי המתכונת בה משוחק משחק האולסטאר. דמיאן לילארד קבע שיוויון פעמיים עם שלשות כמעט מהחצי. לווסטברוק נמאס מהשטויות והחליט להתחיל להראות את ווסטברוק הבלתי ניתן לעצירה כזה שמנצל את היכולות האתלטיות והזריזות שלו לחדור לטבעת. טים לברון עלתה ליתרון ראשון במשחק וכך גם סיימה את הרבע ב132:131 לזכותם והשאירו את הרבע האחרון בשביל קצת פחות שואו וטיפה יותר מרפקים.

LBJ-Wade Showing Off their Alley-Oop Connection

⚡️ x ? Dwyane Wade and LeBron James in sync just like old times! #NBAAllStar

Posted by NBA on Sunday, 17 February 2019

רבע רביעי: 46:33

דיאנג'לו ראסל עם נקודות ראשונת שלו הערב השיג את השיוויון ודאנק של ראסל ווסטברוק החזיר את היתרון לטים יאניס. וואו סטפ קארי נתן היילייט כיאה לקלעי מחונן עם שלשה ועבירה של לא אחר מאשר קליי תומפסון.  אסיסט פסיכי של קרי בלי להתסכל בכלל לאן הוא מסר סידר למידלטון שלשה יפה. פוט באק יפה של קארל אנת'וני טאונס החזיר את טים לברון לשיוויון ודאנק של בראדלי ביל גם החזיר את היתרון, 155:153 כשנותרו עוד 6:43 דקות לשחק. דוראנט הגיע למאני טיים והעלה את טים לברון ל8 הפרש כשנותרו עוד 5 דקות לבאזרר. לברון אומנם לא הלך לו מי יודע כמה רוב הערב אך במאני טיים הוא תפר שלשה ועוד דאנק והעלה את קבוצתו לדו ספרתי. קווין דוראנט בלתי עציר הערב עם עוד שלשת מאני להבדיל מקרי שלא הפסיק להחטיא העלה את קבוצתו לדו ספרתי שתי דקות לסיום וככל הנראה הכריע את ההתמודדות.

☝️ ✌️ ? 4️⃣Steph hits the 4-point play over Klay ?

Posted by NBA on TNT on Sunday, 17 February 2019

תוצאת סיום: 178:164 לטים לברון כפי שכולם חזו בקבוצה של לברון היה יותר ניסיון אולסטאר ויותר סופרסטארים מבקבוצת יאניס אך קבוצת יאניס הציגה חצי ראשון לפנתיאון עם המון כימיה והיילייטס אך בחצי השני כשההגנות החלו להעלות הילוך הקליעות מבחוץ פחות נכנסו וטים לברון החלה להפציץ עם דוראנט שקטף את תואר הMVP של האולסטאר.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort