התחלה חדשה, תרתי משמע – אלוף ראשי חדש ב-NJPW!

NJPW עברו שבוע מאוד מעניין. לאחר האכזבה הגדולה שהתרחשה מיד עם סיום רסל קינגדום מודל 2019, הרגישו בארגון כי הקהל צמא לגיבור חדש שיקח את הארגון לדרך חדשה, התחלה חדשה, לאחר עזיבתם של התותחים הכבדים מהאליט ל-AEW המתפתח והמסקרן. ונמצא הגיבור הזה, או יותר נכון הנבל, שיקח את התפקיד על גבו ויהפוך לסמל הזר החדש של NJPW. התחלה חדשה אמרנו, לא? הנה התוצאות מ-The New Beginning in Osaka.

תוצאות מלאות מהאירוע:

הירושי טנזן, סאטוצ'י סאטימה ולייגר ניצחו את טאקאשי ליזוקה, טקה מיצ'ינוקו ומינורו סוזוקי בפסילה.

איבל וסאנאדה ניצחו את שוטה אומינו ויושידה יאהטו בהצמדה.

טטסויה נאיטו, בושי ושינגו טקאשי ניצחו את טאיצ'י, אל דספראטו ויושינובו קאנמרו בהצמדה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

יוג'ירו טאקאהאשי וצ'ייס אוונס ניצחו את טומואקי ויושי האשי בהצמדה.

טאמה טונגה וטאנגה לואה ניצחו את טוגי מקאבה ויורו יאנו בהצמדה.

טאיצ'י אישימורי (א) ניצח את ריסוקה טאגוצ'י בהצמדה ושמר על אליפות הג'וניור.

קאזוצ'יקה אוקאדה ניצח את באד לאק פייל בהצמדה.

ג'יי וויאט ניצח את הירושי טאנאהאשי (א) וזכה באליפות ה-IWGP לאחר הצמדה.

קרב פתיחה מהנה (vulturehound)

האירוע לא העביר את אותו הוייב המטורף שהיו ל-NJPW בשנתיים החולפות, ונדמה כי הארגון עדיין אוסף את השברים לאחר עזיבת חברי האליט. בכל מקרה, עדיין שווה לכם מאוד לצפות בניו בגינינג – מדובר באחד האירועים היותר טובים שראיתי מתחילת השנה, אם לא הטוב ביותר. הוא נפתח עם קרב פתיחה מהנה בו הירושי טנזן, סאטוצ'י סאטימה ולייגר ניצחו את טאקאשי ליזוקה, טקה מיצ'ינוקו ומינורו סוזוקי בפסילה. לא משהו מיוחד – אבל בהחלט מספיק על מנת להיכנס לאווירה מחשמלת.

ממשיכים לקרב השני והמעניין הרבה יותר – בו איבל וסאנאדה ניצחו את שוטה אומינו ויושידה יאהטו בהצמדה. הקרב הזה סיפק לאיבל וסאנאדה מומנטום שבהחלט עומד לשרת אותם בטווח הארוך. כמו כן – יצא לי להתרגש מאוד מאומינו ויאהטו. עשר דקות מאוד מהנות של רסלינג טוב ואיכותי, בו אנחנו זוכים לחזות במתאבקים צעירים, רעבים ומוכשרים, שמתכוונים לקחת את מה שיש להם בשתי ידיים ולהצליח.

ממשיכים לקרב השלישי של הערב – טטסויה נאיטו, בושי ושינגו טקאשי ניצחו את טאיצ'י, אל דספראטו ויושינובו קאנמרו בהצמדה. אחת עשרה דקות הקרב הזה נמשך, והאמת? אני לא התלהבתי יותר מידי ממה שראיתי. הקרב הרגיש לי מאוד גנרי לאורך הדקות האחרונות שלו, בחמש הדקות הראשונות בלבד היה משהו מעניין מבחינתי, ומשם? זה פשוט היה שם, בלי שום רגש. מה שכן, חייב להמשיך ולשבח את נאיטו, האלוף הבין יבשתי המבריק של הארגון, עם תצוגה מרשימה מאוד.

גם הקרב הרביעי של הערב איכזב – בו יוג'ירו טאקאהאשי וצ'ייס אוונס ניצחו את טומואקי ויושי האשי בהצמדה. לא היה כאן משהו יותר מידי מעניין, מלבד המהלכים המרשימים של אוונס בהם אפשר לצפות גם דרך היילייטס. נקסט! אה, הנה קרב שהצלחתי להנות ממנו – טאמה טונגה וטאנגה לואה ניצחו את טוגי מקאבה ויורו יאנו בהצמדה. קרב זוגות חביב ביותר על מנת לשרוף קצת זמן, אני אישית ממליץ אותו למי שיש זמן פנוי.

סוף סוף קרב סינגלס ראשון לערב זה, בו טאיצ'י אישימורי (א) ניצח את ריסוקה טאגוצ'י בהצמדה ושמר על אליפות הג'וניור. אישית אני לא מהמעריצים הגדולים של שיטת קטגוריית המשקל, אבל מאוד נהניתי הפעם ממה שראיתי. קרב מעניין, שהמשיך לזרום עם כל רגע ורגע וממש ריתק אותי למשך. משם המשכנו לקרב השני הטוב ביותר של הערב – בו קאזוצ'יקה אוקאדה ניצח את באד לאק פייל בהצמדה. שני מתאבקים מוכשרים בטירוף בתצוגת ענק של רסלינג איכותי.

תצוגה נהדרת (vulturehound)

המיין איבנט סוף סוף הגיעה, ו-Oh Boy, היה שווה לחכות לדבר הזה. ג'יי וויאט הוכתר רשמית בתור הילד הרע של השכונה. הזכייה שלו היא העברת לפיד במיטבה – מכאן נותר לקוות לעוד רגעים כאלה.

אלוף (vulturehound)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית