משחק ילדים – מנצ'סטר סיטי רמסה את בורטון אלביון 0:9 ועלתה שלב בגביע הליגה האנגלי

לאחר שחזרה למאבק האליפות עם ניצחון מרשים על ליברפול בשבוע שעבר, לאחר שהספיקה להביס עוד יריבה נחותה בגביע האנגלי, כנראה שהגענו לתקופה הטובה ביותר של האלופה האנגלית מנצ'סטר סיטי העונה. וכעת, היא פוגשת יריבה חלשה בגביע הליגה האנגלי, בורטון אלביון הצנועה, ומביסה אותה בתצוגת כדורגל אדירה לעיני הקהל הביתי שלה, ומרוויחה יתרון בלתי מחיק למשחק השני שנותר לפרוטוקול בלבד.

מי שכיכב הערב בשורות האלופה הוא גבריאל חסוס. החלוץ הברזילאי של סיטי כבש רביעייה אדירה והוסיף גם בישולים לרזומה הנהדר שלו. כמו כן סאנה גם הוא כיכב באגף ובישל פעמיים, ריאד מחרז כבש ובישל, דוד סילבה היה בעל הבית עם בישולים נהדרים משלו, דה בריינה פתח את החגיגה עם שער לאחר חמש דקות משחק בלבד, וסך הכל? נראה כאילו ליברפול צריכה להתחיל לחשוש בנוגע למאבק האליפות המתפתח עם האלופה ממנצ'סטר.

רביעייה אדירה (City Watch)

הרכבים:

מנצ'סטר סיטי – מוריץ', זינצ'קו, אוטמנדי, גרסיה, ווקר, דה בריינה, גונדואן, סילבה, סאנה, חסוס, מחרז.

בורטון אלביון – קולינס, ברייפורד, בוקסטון, טרנר, הוטצ'ינסון, אקינס, אלן, פרייזר, הארנס, בויס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק:

המשחק נפתח עם שער מוקדם של האלופה. בדקה החמישית של המשחק דוד סילבה סידר לקווין דה בריינה מצב נוח, האחרון לא התבלבל וקבע 0:1 לסיטי. עשרים וחמש דקות נוספות של שליטה מוחלטת הספיקו לסיטי, שכבשו את השער השני לאחר התקפה מתפרצת נאה. מי שכבש הוא גבריאל חסוס, וסיטי סוגרת עניין עם 0:2.

כנראה לשחקניו של פפ היתרון הצנוע לא הספיק, והם המשיכו להסתער במלוא הכוח על שערו של קולינס האומלל, שהוציא תוך שבע דקות שלושה כדורים מהרשת. השער השלישי של סיטי הגיע בדקה ה-34, ושוב היה מדובר בבישול של דוד סילבה. ולמי הוא בישל? לגבריאל חסוס כמובן. 0:3 לתכולים.

אמרתי לכם שלושה כדורים, נכון? ובכן, תוך שלוש דקות בלבד סיטי כבשה את השער הרביעי שלה במשחק, בדקה ה-37 ליתר דיוק. לירוי סאנה המשיך את הכושר הנהדר שלו ובישל את השער הרביעי לאולכסנדר זינצ'קו, מגנה האנונימי לכאורה של אלופת אנגליה. 0:4 עם סיום המחצית!

בדקה ה-57 גם ריאד מחרז הצטרף לחגיגה עם שערה החמישי של סיטי. האפריקאי המוכשר של אלופת אנגליה היוצאת לקח את הכדור, נתן מסירה פשוט נהדרת לגבריאל חסוס, שלא התבלבל מצדו והשלים שלושער מרתיע במשחק הזה. סיטי עולה ל-0:5 וכעת כבר לא נעים לאפשר לבורטון להמשיך לשחק.

מיד לאחר השער הזה החליט פפ לתת מנוחה לדה בריינה והכניס במקומו את פיל פודן, מספר 47 בתכלת. האחרון החזיר ובגדול עם השער השישי, בדקה ה-62, ארבע דקות בלבד מכניסתו למשחק. מי שבישל לו את השער הזה הוא הכוכב התורן של סיטי – גבריאל חסוס, וסיטי כבר עולה ליתרון של שישה שערים.

גבריאל חסוס רצה עוד, והוא רצה את זה כמה שיותר מהר. שלוש דקות בלבד הספיקו לחלוף לפני שהוא נעץ גם את הרביעי האישי שלו ואת השביעי הקבוצתי ברשת של קולינס האומלל. לירוי סאנה בישל פעם נוספת וסידר לחלוץ הברזילאי המוכשר של הבחורים בתכלת את שערם השביעי במשחק.

גם קייל ווקר הצליח לכבוש בדקה ה-70 של המשחק, לאחר "הפסקה" בת חמש דקות מקצב הכיבושים של הסיטיזנס. ריאד מחרז המשיך להיות חם ובישל לווקר את השער השמיני של סיטי במשחק! ארבע דקות לאחר שכבש ווקר יצא, החליף אותו דנילו לואיס דה סילבה.

ברנרדו סילבה, מחליף נוסף שסיטי העלתה (רק שהפעם מדובר באחד יותר מוכר) בישל את התשיעי לריאד מחרז, אחד ממצטייני המשחק, וסגר את הסיפור. 0:9 למנצ'סטר סיטי שמבטיחה העפלה לשלב הבא, וחשוב מכך – ממשיכה את התקופה הנהדרת, ומשיבה לעצמה את אפקט ההרתעה שאיבדה בשבועות האחרונים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort