המשכיות זו מילת המפתח: השבוע הפנטסטי של ה-WWE מסתכם עם פרק נהדר של Smackdown

ובכן, הפעם אני חייב להודות – נהניתי מכל דבר שה-WWE סיפקו לנו השבוע. אפילו מ-Raw. כנראה שהשינוי שעליו דיברו חברי משפחת מקמהן אתמול בלילה באמת מתרחש מתחת לפני השטח. אני לא יודע מה הם עשו השבוע – אבל בינתיים, זה בהחלט עובד, ועובד בגדול. בשבוע שעבר סיקרתי את הופעתו הראשונה של מוסטפה עלי ב-Smackdown, מה שהפך את הפרק לפנטסטי. הערב, לא רק שלקחו את זה צעד אחד קדימה, אלא גם סיפקו לנו רגע שלעולם לא נשכח.

התכנית נפתחה עם פרידה מפייג', המנהלת היוצאת של התכנית בשל הרפורמה החדשה של משפחת מקמהן. אני באמת לא מבין למה היו צריכים להחליף את פייג'. כן, המשפחה נותנת לקהל את הכוח והכל, אבל פייג' עשתה עבודה לא רעה בכלל. היא הופכת כאן לקורבן הנסיבות וחבל שלא יכולנו לראות אותה בתפקיד קצת יותר, במיוחד בשל כך שהיא נאלצה לפרוש וכנראה שלא נראה אותה על המסך בזמן הקרוב יותר מידי.

משם ממשיכים למפגש עם אלופת הנשים היוצאת, בקי לינץ'. המתאבקת הכי חמה ב-WWE ובעולם, שהפסידה את האליפות ביום ראשון בשל התערבות של רונדה ראוזי, אלופת הנשים של ראו, עשתה את הדבר הצפוי וההגיוני וקראה לראוזי לבוא ולהתעמת איתה פנים מול פנים. מי שהגיעו במקום הן החברה הטובה שהפכה לאויבת הגדולה, שארלוט פלייר, והאלופה הטרייה והדומיננטית, אסקה. רגע לפני שזה הפך ל-Brawl, הגיע וינס וסידר לאסקה קרב מול נעומי על האליפות.

סיפקו את אחד מקרבות השנה, והיד עוד נטויה (האתר הרשמי של ה-WWE)

אני לא מרוצה מהעובדה שוינס התערב יותר מידי בסגמנט הזה, השלישייה הנהדרת הזו יכלה לבצע את העבודה כמו שצריך בעצמה. אסקה ראויה לאליפות הזו, ואני שמח בשבילה שהיא חזרה לעמוד בראש מחלקת הנשים של ה-WWE. בנוגע לבקי ושארלוט? יהיה ממש מעניין לראות מי מביניהן תקבל את רונדה ראוזי ברסלמניה 35. מי יודע, אולי נקבל קרב משולש? לבינתיים נתענג על המתאבקות הללו, שסיפקו את אחד מקרבות השנה ביום ראשון, והיד עוד נטויה.

מיד לאחר שאסקה גברה על נעומי בקרב הראשון לערב ושמרה על אליפות הנשים, המיז ורוסב זכו לבצע פרומואים קטנים על מנת להוסיף הייפ לסטוריליינים בהם הם נוכחים בימים אלו. בנוגע לקרב על אליפות הנשים? אני באמת חושב שמדובר בקרב לא רע בכלל, מדובר בשתי מתאבקות טובות (אחת מהן נהדרת ובשל כך היא גם אלופה) אשר מכירות אחת את השני, וזה ניכר בכך שהן ידעו לספק קרב מצוין בזמן מועט מאוד של 10 דקות בלבד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

זוכרים את התקופה של-Impact היה את הרוסטר הכי טוב בעולם? איי ג'יי סטיילס, הזאבים, ההארדיז, סמואה ג'ו, בובי רוד, אריק יאנג ועוד שלל כישרונות שהגיעו לשיא הקריירה בארגון הקנדי האהוב. ובכן, לכל חובבי הנוסטלגיה למיניהם, קיבלתם הזדמנות לשחזור אחת מהיריבויות המוערכות שהיו לארגון – ג'ף הארדי וסמואה ג'ו, שסיפקו פרומו נהדר בו ג'ף עשה צחוק מוחלט מג'ו שתקף אותו, אך לא הצליח לצאת עם ידו על העליונה. בשבוע הבא השניים נפגשים, לראשונה מחוץ ל-TNA.

מישהו מרגיש אותו הדבר? (האתר הרשמי של ה-WWE)

מיד לאחר מכן המיז ומנדי רוז גברו על אר' טרות וכרמלה בקרב פילר ששירת את מטרתו. דקה וחצי, זה היה הזמן שהוקדש לקבירה הזו. מיד לאחר מכן, התרחש קרב זוגות בין קארל אנדרסון ולוק גאלוס – כן, הם עדיין קיימים, בין האוסוס. הקרב הזה התחיל לא רע בכלל עד שבדקה השמינית להתרחשותו, Sanity הגיעו והשמידו את כל מי שהיה שם. יופי של קרב, יופי של סיומת, וסוף סוף מחלקת הזוגות של התכנית מרגישה חיה.

 

המיין איבנט הייתה קרב בין מוסטפה עלי ואיי ג'יי סטיילס לדניאל בריאן ואנדראדה סיין אלמאס. מבחינתי מדובר בקרב חלומי לכל דבר ועניין – אלמאס וסטיילס הם שניים מהמתאבקים האהובים עליי בכל הזמנים, ולראות את שניהם יחד מדהים ביותר. שלא לדבר על מוסטפה עלי, הכוכב הגדול הבא של ה-WWE מבחינתי, ואני באמת מאמין שאולי אפילו מבחינתם, בהתחשב בעובדה שהוא הביא את הניצחון, הצמיד את דניאל בריאן, וסיכם את סמאקדאון עם ניצחון על האלוף הראשי!

תיזהר, דניאל – עלי בדרך (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort