ליגה הודית: פונה סיטי ניצחה 0:2 את גואה

במסגרת הליגה ההודית פונה סיטי אירחה את גואה.

פונה סיטי, שממוקמת בתחתית הטבלה ההודית, פותחת את משחקה ה-12 מול הקבוצה מהמקום הרביעי שמשחקת את משחקה העשירי בלבד.
המארחת, שניצחה לפני כ-4 ימים , תרצה להמשיך את רצף הנצחונות בעוד שגואה, שפתחה טוב את העונה, נכנסה למקטע רק של איבודי נקודות ולא ניצחה כבר חודש, תעשה כל שביכולתה כדי לחזור אל מסלול הנצחונות ולא לאבד את הגבוה מבנגאלורו שממוקמת במקום הראשון.

ההרכב הפותח של פונה סיטי: ק. סינג, דיאז, מילס (קפטן), גולוי, קורוניאן, וילה, חאן, טמנג, הום, מרסליניו, ר. סינג.

ההרכב הפותח של גואה: נוואץ, ס. פרננדז, פאל, עלי, דסאי (קפטן), רודריגז, ג'חוח, ב. פרננדז, בדיה אדו, באומאוס, קורו.

המחצית הראשונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פתיחה חלשה במגרשה של פונה סיטי כשלאחר רבע שעה של משחק, לא היה אף איום לשער לזכות אף קבוצה.

לני רודריגז, שחקה הוותיק של גואה, הצליח לעבור 2 שחקנים, מסר טוב לאדו שבעט היישר לכיוון היציע וכך התבזבזה לה ההזדמנות הראשונה במשחק.

הזדמנות מצויינת אצל המארחים בדקה ה-17 של המשחק כשכדור מעולה של הום למרסליניו השאיר אותו באחד על אחד מול שוער, אך הברזילאי לא הצליח לעבור את השוער שיצא מעולה אל הכדור ולקח אותו ואת הרגל של המרסליניו. השוער נפצע ונזקק לטיפול רפואי.

קורו ניסה לעשות משהו בפתיחת משחק חלשה (האתר של ISL)

המשחק תפס קצב כשעכשיו תורם של האורחים לתקוף, אדו בדיה מרים מהאגף שמוצא את ברנדון פרננדס שנכנס בריצה אל תוך הרחבה, יורה בעיטה לפינה הימנית אך השוער היה ערני והצליח להדוף את הכדור המעולה.

חיבור טוב בין פרננדס לאדו בדיה המשיך להוביל לאיומים לזכות קבוצתם כשדאבל פס ביניהם איפשר לראשון לחתוך לפינה השמאלית של הרחבה אך הבעיטה שלו הלכה רק מעל המשקוף.

הצהוב הראשון במשחק נשלף בדקה ה-33 לאחמד ג'חוח לאחר כניסה אגרסיבית בקרסול של רובין סינג ובכך הוא יפספס את משחקה הבא של גואה.

בעיטת חופשית מבוזבזת. מנדר דסאי הוריד את מרסלו במיקום מצויין. הברזילאי הגביה כדור לאף אחד בהזדמנות שיכלה בקלות להיגמר ברשת.

ההזדמנות הטובה ביותר עד כה במשחק התרחשה בדקה ה-41 כשרודריגז מסר טוב לקורו, החלוץ השאיר לאדו בדיה בתוך הרחבה, הספרדי ששיחק בסנטנדר ובברצלונה ב' הפציץ את המשקוף ! הזדמנות מעולה של גואה לעלות ליתרון לפני השריקה למחצית.

השופט שלף צהוב לפני השריקה למחצית לאחר עבירה מיותרת של הום כשתפס בחולצתו של באומאוס.

גואה שלטה במחצית הראשונה (הטוויטר של ISL)

המחצית השנייה:

המחצית השנייה נפתחה בהתקפה של גואה כשבעיטה של ברנדון פרננדז פגעה באדיל חאן ויצאה לקרן אך לא יצא ממנה דבר.

קורו קיבל כדור ממרכז הקישור, הצליח להשתלט מחוץ לרחבה ובעיטה שלו נעצרה על ידי הבלם לפני שהגיע אל השוער.

קצב המשחק ירד ובדקה ה-59 טעות של שוער המארחים כמעט והובילה לשער הראשון במשחק. סינג מסר גרוע לקורו, שבנגיעה בעט את הכדור אך למזל פונה סיטי מילס הצליח לעצור את הכדור ולהציל את הקבוצה!

הזדמנות גדולה עבור פונה סיטי! כדור ארוך של רובין סינג הגיע במדויק להום, מהטל בשני שחקני הגנה, בועט מהפינה השמאלית של הרחבה אל הקורה הרחוקה אך הכדור נעצר רק בעמוד ! הזדמנות מעולה למארחים!

חילוף ראשון במשחק כשפונה סיטי הוציאה בדקה ה-65 את מילס והכניסה את גורטיי סינג.

הגבהה של קורוניאן מאגף שמאל ישירות לראשו של וילה הסתיים בנגיחה מ-6 מטר ובהדיפה מעולה של נוואז!

המשחק חזר לקצב מהיר מהתקפה להתקפה כאשר ג'חוח קיבל כדור, הצליח להגיע למצב בעיטה מעולה אך הכדור נעצר אצל אדיל חאן. השוער לא היה מוכן.

מרסליניו פרץ קדימה, עבר שחקן וחדר לתוך הרחבה, הפציץ נמוך ימינה את הכדור אך נוואז הצליח להדוף את הכדור בקצות אצבעותיו.

בניגוד למהלכי המשחק !! סרטאק גולוי סידר כדור מעולה למרסליניו מ-30 מטר, הברזילאי ניצב לבעיטה, הפציץ את הכדור לפינה השמאלית העליונה של נוואז שהצליח לשפשף את הכדור אך זה לא הספיק! הכדור חדר אל הרשת! פונה סיטי עלתה ליתרון 1:0 בדקה ה-74 למשחק משער אדיר של מרסליניו.

פונה סיטי עלתה ליתרון מפתיע (הטוויטר של ISL)

חילוף אצל הקבוצות כאשר המארחת הוציאה את רובין סינג והכניסה את דייגו קארלוס כשבגואה לני רודריגז פינה את מקומו לג'קיצ'אנג סינג.

חילוף כפול אצל גואה בדקה ה-83 כאשר מנביר סינג וקארלוס פנה נכנסו במקומם של אחמד ג'חוח ומנדר דסאיי. חילוף התקפי אצל האורחים שרוצים לפחות להשוות את התוצאה.

שוער פונה סיטי קיבל את הצהוב במשחק דקה לאחר החילופים בעקבות בזבוז זמן.
צהוב נוסף הפעם ליונתן וילה הספרדי של פונה סיטי עקב עבירה שעצרה מתפרצת של האורחים.

פונה סיטי ערכה את החילוף האחרון בדקה ה-90 כשהום, המצטיין בשורותיה יצא ונכנס במקומו מרקו סטנקוביץ' האוסטרי.

פנדל לזכות פונה סיטי! עבירה של עלי לאחר שתפס בחולצתו של האוסטרי שרק נכנס, השופט שלף את הצהוב והאוסטרי ניגש לבעוט את הכדור.. סטנקוביץ' כבש! בעיטה שלו הלכה לצד השמאלי כשהשוער קפץ לכיוון הנגדי ופונה סיטי עלתה ליתרון 2:0 בדקה ה-94 משער של מרקו סטנקוביץ'.

המשחק הסתיים בניצחון ביתי מפתיע שייתן לפונה סיטי אוויר נשימה מהתחתית בעוד שגואה מאבדת גובה מהצמרת עם איבוד נקודות נוסף.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort