לקראת המחזור התשיעי בליגת ווינר סל

ליגת ווינר סל תחזור בסוף השבוע הקרוב לאחר פגרה בת שבוע וחצי עקב משחקי הנבחרות. הפועל חולון מוליכה את הליגה עם מאזן מצויין של שישה ניצחונות ורק שני הפסדים. מכבי תל אביב והפועל ירושלים נמצאות מעט מאחוריה עקב משחק חסר וגלבוע גליל צמודה צמודה לסגולים בפסגה. בתחתית צפוף גם כן כאשר מכבי ראשון לציון שפיטרה את צביקה שרף שבוע שעבר ומינתה את גיא גודס ממוקמת במקום האחרון כאשר גם נהריה, אשדוד, נס ציונה והרצליה קרובות לקו האדום. המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין שתי האדומות של הליגה, הפועל ירושלים והפועל תל אביב.

הפועל ירושלים – הפועל תל אביב (יום שבת 20:30)

הפועל ירושלים תגיע להתמודדות מהמקום החמישי בטבלה לאחר ניצחון דרמטי על הפועל באר שבע. הקבוצה של קטש פתחה את העונה נהדר באירופה אך בליגה נתקלת במעט יותר קשיים. קטש יחזור גם הוא לאחר משחקי הנבחרות והאכזבה מההפסד בגיאורגיה וינסה להוביל את הקבוצה לניצחון לא קל מול הפועל תל אביב. הירושלמים צפויים להנות מאולם מלא בארנה ומדחיפה חזקה של הקהל. מנגד, הפועל תל אביב מגיעה למשחק לאחר שתי ניצחונות רצופים וגם לאחר מהפכה גדולה בסגל. הקבוצה של פרנקו הוסיפה את ריצ'ארד האוול וג'ארל מקניל ואף שיחררה את רפי מנקו שנחשב עד לא מזמן לאחד הישראלים הבכירים בסגל האדום. הפועל תל אביב השאירה מקום לעוד זר בסגל שכנראה יגיע בקרוב.

כדאי לשים לב אל:

לרוב במשחקי כדורסל נשים לב אל שחקן מסויים שעשוי להוביל או לעשות את המפנה בניצחון. במשחק הזה בחרתי דווקא להתייחס לדו קרב המאמנים קטש את פרנקו. צמד המאמנים שנחשב מהבכירים במדינתנו יצטרכו לבצע התאמות תוך כדי המשחק ולהבריק בקבלת ההחלטות שלהם בשביל לצאת עם ידם על העליונה בקרב האדומות של הליגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניחוש מושכל:

הפועל תל אביב תגרור את הירושלמים לקרב צמוד בארנה אך העומק של המקומיים יכריע וירושלים תחגוג.

יפתיעו בארנה? (הטוויטר הרשמי של הפועל תל אביב)

מכבי ראשון לציון – הפועל חולון (יום ראשון 19:00)

מכבי ראשון לציון נהנתה משבועיים סוערים, צביקה שרף פוטר לאחר שביתת הזרים, גיא גודס מונה במקומו וגם קמרון לונג עמד לוועדת משמעת עקב חלקו בשביתת הזרים. ראשון לציון מגיעה למשחק מהמקום האחרון בטבלה בגלל פתיחת עונה זוועתית עם חמישה הפסדים ושתי ניצחונות בלבד. גודס יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים במועדון בו החל את קריירת האימון שלו לפני קצת יותר מעשור. גודס יפגוש יריבה קשוחה בדמותה של מחזיקת הגביע ומוליכת הטבלה, הפועל חולון,  שנמצאת במומנטום נהדר עם ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בחולון עסקו  בפגרת הנבחרות גם בסאגת טי ג'יי קליין שהוזמן לנבחרת אך לא הופיע עקב פציעה לטענת המועדון. הסנטר היהודי יעמוד לרשות שמיר בראשון אך צפוי לחטוף עונש השעייה למספר משחקים.

כדאי לשים לב אל:

דקוואן ג'ונס, הפורוורד האתלטי של החולונים, נפצע לפני פגרת הנבחרות וחזר רק במשחק האחרון נגד בני הרצליה. הפורוורד צריך לנצל את העובדה שלכתומים אין שחקן שיכול לשמור עליו ולתקוף את הטבעת כמה שיותר.

ניחוש מושכל:

בקרב קצוות נהוג ללכת אחרי הקבוצה מצמרת הטבלה אך דווקא כאן אני צופה מוקש עבור הסגולים. מכבי ראשון תגיע למשחק עם מוטיבציה מאוד גבוהה ותנסה להתאושש מהתבוסות שחטפו במחזורים האחרונים. מנגד, חולון מתקשה תמיד בבית מכבי בראשון לציון ולכן צפוי לנו משחק צמוד ומותח שיסתיים בניצחון בהפרש מינורי לחולונייה.

עירוני נס ציונה – מכבי תל אביב (יום ראשון 20:45)

מכבי תל אביב שהחליפה מאמן לאחרונה, מנסה לייצב את מצב הקבוצה ולאחר ניצחון בליגה על מכבי ראשון לציון הצליחה לנצח גם ביורוליג. הצהובים יתארחו אצל נס ציונה ויגיעו דיי תשושים לאחר משחק לא קל בטורקיה מול דרושאפקה. ספרופולוס בזמן הקצר שהיה לו לעבוד עם הקבוצה הטמיע עקרונות הגנתיים והצליח כבר לשפר מעט את הגנת הצהובים שנראתה חסרת אונים עד לפני כחודש. אם מכבי רוצה להמשיך בכושר הטוב היא תצטרך להמשיך לשחק הגנה ברמה גבוהה ולעצור את אחת מקבוצות הקליעה הטובות בליגה. ההתקפה של הכתומים קולעת בממוצע 83 נקודות למשחק וצולפת ב39% מחוץ לקשת. אם נס ציונה רוצה להפתיע את האלופה היא תזדקק לערב התקפי מצויין של דקוואן קוק, דואו ובראון.

כדאי לשים לב אל:

דקוואן קוק, הפורוורד הנהדר של זילברשטיין קולע בממוצע 20 נקודות למשחק וצולף ב-46% מחוץ לקשת. הכתומים יצטרכו יום גדול של הקלעי הנהדר בשביל לנצח את הצהובים.

ניחוש מושכל:

לא קל יהיה לצהובים בנס ציונה אך גם כאן אני לא צופה הפתעה, ניצחון קשה לצהובים.

ספרופולוס, ישאר מושלם בליגה? (הטוויטר הרשמי של מכבי תל אביב בכדורסל)

שאר משחקי המחזור:

בני הרצליה – גלבוע גליל (יום שבת 18:30)

מכבי אשדוד באר טוביה – הפועל אילת (יום שני 20:10)

עירוני נהריה – הפועל באר שבע (יום שני 20:20)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort