פה גדול

סנדרו ואגנר' חלוצה בן ה-30 של באיירן מינכן ומי שלובש את הספרה 2 (מספר די הזוי לחלוץ) ידוע בפה הגדול שלו ובנתיים ממשיך לפגוע בעצמו. השחקן שהגיע באמצע העונה שעברה תמורת 13 מיליון אירו מהופנהיים על מנת שיוכל לתת מנוחה מדי פעם ללבנדובסקי החלוץ הבכיר, לא מספק בבאיירן את הסחורה ויש כעת דיבורים על כך שיעזוב בינואר. הכל התחיל כבר לקראת המונדיאל. סנדרו אולי לא היה החלוץ המוביל של באיירן אבל הוא הציג יכולת נהדרת כאשר ב-14 הופעות בליגה (עונת 2017/18) הוא כבש 6 שערים ומפה העיניינים התחילו להתגלגל לרעתו אחרי שאמר שהוא החלוץ הגרמני הכי טוב כעת. סנדרו שהיה נחשב בצעירותו לאחד משחקני העתיד בכדורגל הגרמני אחרי שכיכב בנבחרות הצעירות, קhבל לפני המונדיאל הודעה לפיה הוא לא זומן לסגל הרחב, אפילו כאשר נילס פטרסן חלוצה של פרייבורג שהציג עונה גדולה הועדף על פניו. ואגנר מאוד כעס והתאכזב מהעובדה שהוא לא יגשים את חלומו והוציא את זעמו על צוות הנבחרת בכך שהם לא מבינים כלום. הוא הודיע בראיון תקשורתי על פרישתו מהנבחרת 11 חודשים בלבד אחרי הופעת הבכורה שלו במדי המאנשאפט. הצוות המקצועי של הנבחרת לא נשאר חייב ועקץ בחזרה את ואגנר: "הוא אולי גבוה ופיזי אבל הוא לא מספיק טוב מבחינת דריבלים". העונה הוא כמעט ולא נספר על ידי קובאץ' וראה רק 112 דקות בליגה ועוד 19 בלבד באלופות וכעת הוא עומד בפני צומת דרכים. האם להתעורר ולהילחם על מקומו או לוותר ולמצוא קבוצה חדשה?

המחזור הקרוב יביא לנו כמה משחקים מעניינים שיהיה שווה לעקוב אחריהם ובאיירן מינכן אחת שתנסה לשפר את מצבה בליגה אחרי שהבטיחה את עלייתה לשלב שמינית גמר ליגת האלופות, היא כעת ממוקמת חמישית בליגה הגרמנית.

ורדר ברמן נגד באיירן מינכן: ברמן תארח את ואגנר ובאיירן למפגש די צמוד, כאשר ההפרש ביניהן הוא 3 נקודות לטובת הבווארים. עוד נתון שעומד לטובת באיירן הוא שבעשרת המפגשים האחרונים בניהם, באיירן ניצחה בכולם. עוד בעיה של ורדר ברמן היא שברוב המשחקים מול הקבוצות הגדולות היא חוטפת פיק ברכיים. השחקן שמוביל את ברמן הוא לא אחר מאשר קלאודיו פיזארו, החלוץ הפרואני הוותיק בן ה-40, שחזר בקיץ האחרון לברמן לקדנצייה רביעית. מהצד השני באיירן, אחרי שעשתה תיקו 3:3 מביך בבית עם דיסלדורף, ואחרי שפירקה 5:1 באלופות את בנפיקה, תגיע במטרה לחזור לדרך המלך ולהביא תוצאות בליגה בצל דיווחים לגבי פיטורים של קובאץ' שמעמדו מעת לעת מתערר. רוברט לבנדובסקי צפוי להיות החלוץ הפותח במשחק אבל לא מן הנמנע שבשלב מסוים ואגנר יקבל את הקריאה מהספסל להציל את המצב ואם יצליח, אולי זה מה שישאיר אותו באליאנץ ארנה.

הימור המאסטרו: ה-11 בדרך, ניצחון לבאיירן שחוזרת לעצמה.

משחקים מרכזיים נוספים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שטוטגרט נגד אאוגסבורג: שטוטגרט, שבמדיה משחקים מה שחקנים נהדר כמו מריו גומז הגרמני הוותיק, דניאל דידאבי, הולגר באדשטובר ובנז'מין פבאר שזכה בקיץ האחרון בגביע העולם עם צרפת ובינתיים הערך שלו יורד (שחקן מאוד טוב אבל בהתאם למיקום- קבוצה שתקנה אותו תשלם פחות כסף ממה שדרש נשיא שטוטגרט בהתחלה), מציגה מפתיחת העונה יכולת נוראית עם 8 נקודות בלבד ב- 12 מחזורים. היא מקבלת הפסדים על ימין ועל שמאל עם מספר תבוסות כגון 0:4 להופנהייים, 0:4 לדורטמונד, 0:3 לפרנקפורט, 0:3 לבאיירן והפסד 1:3 להאנובר 96 שמגרדת יחד איתה את התחתית. מי שתגיע תהיה להתארח אצלה זו אאוגסבורג שלמרות המיקום וההפסדים, היא מוציאה מעצמה את המיטב בהובלתו של החלוץ האיסלנדי הנהדר פינבוגאסון שתורם כמות יפה של שערים.                                                                                                                                                            

הימור המאסטרו: קרב מאוד וקשה, ניצחון לשטוטגרט.

הופנהיים נגד שאלקה 04:  אחרי שאיבדה סיכוי לעלות לשלב הבא באלופות עם הפסד 3:2 כואב לשחטאר, תארח הופנהיים את שאלקה למשחק ליגה מעניין ביותר. שאלקה שמציגה יכולת הפוכה מהופנהיים כאשר היא מציגה כדורגל בינוני ומטה בליגה ויכולת טובה באלופות. שאלקה שמציגה עליות וירידות ביכולת בליגה, תגיע אחרי ניצחון ביתי מרשים בליגה, 5:2 על נירנברג, מי שלוקח את האחראיות העונה על שאלקה הוא הקשר נאביל בנטאלב האלג'ירי שמציג יכולת נהדרת בקישור של הבלוז. הופנהיים שמציגה יכולת נהדרת בליגה תנסה להמשיך את המומנטום בגרמניה כאשר היא מגיעה עם 13 נקודות אותם אספה בחמשת המחזורים האחרונים (4 ניצחונות ותיקו), העונה היא מציגה כוח התקפי גדול בהובלתו של אנדריי קראמריץ' שמנהיג את ההתקפה ושחקנים נהדרים כמו ריס נלסון הצעיר, אדם שאלאי ההונגרי הנהדר וג'ואלינטון הברזילאי.

הימור המאסטרו: יהיה משחק נהדר עם הרבה קצב, תיקו.

לייפציג נגד מינשנגלדבאך: לייפציג תארח את אחת הקבוצות היותר התקפיות שבגרמניה למשחק צמרת גדול. לייפציג שמציגה יכולת טובה מדי פעם בליגה הגרמנית, תארח את הלבנים-שחורים אחרי שהפסידה במחזור האחרון 0:1 בחוץ לוולפסבורג. מי שמוביל העונה את לייפציג הוא כמובן טימו וורנר הגרמני הצעיר והמוכשר בצוותא עם יוסוף פולסן הדני שהציג יכולת נהדרת במונדיאל. ללייפציג יש עומק גדול בהתקפה עם 5 חלוצים נהדרים וצעירים. מהצד השני יגיעו הלבנים-שחורים שמציגים יכולת מפלצתית וכעת הם ממוקמים במקום השני מתחת לדורטמונד. גלאדבך השיגה העונה 30 שערי זכות ב-12 מחזורים (ממוצע של 2.5 למשחק) וזה הרבה מאוד בזכות ההתקפה האדירה שלה בהובלתו של תורגאן הזאר (כבר מוכר בזכות עצמו ולא רק ה-"אח של") כאשר הבקיע 8 שערים ו-5 בישולים ה-12 מחזורים, החלוץ אלאסן פלאה שהגיע בקיץ מניס וכעת פורע שטרות כאשר גם הוא עם 8 שערים ויונס הופמן "הותיק" (כמה שנים טובות הוא שם) מככב על אגף ימין עם 5 שערים ו-4 בישולים, מינשנגלבאך תגיע למשחק עם 3 ניצחונות רצופים בליגה.

הימור המאסטרו:  התלבטות גדולה, תיקו.

יתר המשחקים:

דיסלדורף נגד מיינץ                                                                                                                                                      דורטמונד נגד פרייבורג                                                                                                                                                  האנובר 96 נגד הרטה ברלין                                                                                                                                          פרנקפורט נגד וולפסבורג                                                                                                                                              נירנברג נגד באייר לברקוזן

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort