חובת ההוכחה: סיפורו של פטריק קוטרונה

אחרי שהיגוואין השתגע במשחק הבית מול האקסית יובנטוס עם תצוגת איימים הכוללת החמצת פנדל ולקינוח כרטיס אדום אחרי ריב עם השופט בדקה ה-83 והשמועות בנוגע לחזרתו של זלאטן איברהמוביץ השבדי הענקי והוותיק, יצטרך פטריק קורטונה חלוצה האיטלקי בן ה-20 של מילאן להוכיח שמקומו בהרכב הפותח. קוטרונה מציג מפתיחת העונה יכולת די טובה בדקות שקיבל עד כה, בליגה רשם 10 הופעות כאשר בשלושה מהם פתח בהרכב והתוצרת שלו עומדת על 2 שערים ובישול. בליגה האירופית הוא מציג יכולת גבוהה יותר והוא עם 3 שערים בשלוש הופעות. קוטרונה ניחן ביכולות פיזיות גבוהות ובמשחק ראש נהדר, אבל העונה ממעט בנסיונות הבקעה כשאר הוא בועט בממוצע במשחק ליגה 0.8 בעיטות למשחק!! לעומת זאת בליגה האירופית הנתון הזה גדול בחצי בעיטה  (1.3 למשחק).

בסופ"ש הקרוב בסריה א', קוטרונה והמילאנזים יתארחו אצל הנשרים מרומא למשחק נהדר כאשר הן צמודות אחת לשנייה בטבלה, לאציו מקום 4 עם 22 נקודות ומילאן ממוקמת 5 ועם 21 נקודות. לאציו תגיע עם חלוצה הנהדר צ'ירו אימובילה שנמצא בכושר טוב ואחרי שאיבדה נקודות במשחק החוץ מול ססואלו שנגמר בתיקו ותחסר ככל הנראה את קשרה הנהדר מילינקוביץ'-סאביץ'. מילאן תגיע למשחק כאשר העונה היא מציגה אי יציבות ובסגל חסר: רומאניולי, ביגליה, מוסאקיו- פצועים, בונאבנטורה- סיים את העונה והיגוואין המורחק. אחרי שדיברנו עליו בפתיחה, קוטרונה יצטרך באמת להוכיח לנו שהוא חלוץ ברמה ושחקן שמילאן צריכה לבנות עליו כשחקן הרכב ולא ספסל והמבחן שלו יהיה בקרב בצד העליון של הטבלה. בשביל לצלוח את התקופה הקרובה שחקנים כמו צ'להאנולו, קסטייחו ובקאיוקו צריכים להתעורר ולתרום יותר למילאן.

יוכיח שהוא שייך? (ACM EUROPE)

הימור המאסטרו: התמודדות קשה אבל מילאן תנצח.

אודינזה נגד רומא: אחרי שהשיגה נקודה בודדת ב-7 המחזורים האחרונים וכעת שהיא מודרגת במקום ה-17, פיטרה אודינזה את מאמנה הספרדי חוליו ולאסקס וכעת בלי מאמן על הקווים עדיין היא תנסה לצאת לדרך חדשה כאשר תארח את רומא  למשחק לא קל. אחת מנקודות האור של אודינזה העונה הוא  קשרה הארגנטינאי הנהדר רודריגו דה פול שיש לו העונה 5 שערים ו-4 בישולים ב-12 הופעות בליגה. מהצד השני תגיע רומא שנמצאת בתקופה טובה עם אל שערוואי שהעונה לוהט וזה תודות לפרגון שהוא מקבל ממאמנו די פרנצ'סקו וגם אדין דז'קו שהעונה יותר מפרגן בבישולים ינסה יחד עם אל שערוואי להשיג ניצחון נוסף.                          הימור המאסטרו: רומא, בקלות.

יובנטוס נגד ספאל: יובנטוס תארח את ספאל לחזרה גנרלית לפני המפגש הקשה מול ולנסיה באלופות. יובה שעדיין בלי הפסד בליגה תנסה להשיג עוד ניצחון. כריסטיאנו  הענק, השחקן המעניין ביותר באיטליה, יגיע למשחק כאשר הוא נמצא בכושר פנטסטי עם 8 שערים ו-5 בישולים ב-12 הופעות בליגה. ספאל אולי קטנה אבל פרייארית בטח ובטח שלא, במשחקים שלה מול הבכירות היא עשתה לחלקם את המוות, ניצחה 2:0 את רומא, הפסידה 2:1 קטן לאינטר ורשמה ניצחון מרשים נוסף 2:0 על אטלנטה. שני השחקנים הבכירים שלה הם גם החלוצים: פטאנייה הצעיר עם 4 שערים ואנטנוצ'י הוותיק עם 3 שערים.                                        הימור המאסטרו: מול יובה זה לא יספיק, ניצחון לגברת הזקנה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

פארמה נגד ססואולו: פארמה תארח את ססואולו אחרי ניצחון 2:1 בחוץ על טורינו, למשחק מאוד צמות כאשר ססואולו תגיע מהמקום ה-7 ופארמה מהמקום ה-11, כאשר הפער בניהם הוא שתי נקודות לטובת ססואולו. פארמה שמוגדרת כאחת מהפתעות העונה עם יכולת נהדרת לפרקים והיא מנהיג לא אחר מאשר ג'רביניו שמראה לנו שכדורגל הוא עדיין יודע להציג, ולהציג צורה מושלמת אחרי שחזר מהליגה הסינית, יש לו ב-8 הופעות בליגה 4 שערים. ססואולו שהתחילה את העונה נהדר והורידה הילוך בתקופה האחרונה, תנסה לנצח וליצור מומנטום של ניצחונות. מי שמוביל את ססואולו בנתיים העונה הוא לא אחר מאשר הקשר הגנאי קווין פרינס בואטנג שכבש עד כה 4 שערי ליגה ב-10 הופעות, אחרי שנדד בעונות האחרונות במספר קבוצות (לאס פאלמאס, פרנקפורט).                                                                                                                                                    הימור המאסטרו: תיקו.

גנואה נגד סמפדוריה:  שני הקבוצות הללו שצמודות אחת לשנייה, סמפדוריה מקום 12 ועם 15 נקודות וגנואה מקום 14 ועם 14 נקודות, ייפגשו באצטדיונה של גנואה למשחק מאוד צמוד. לשני הקבוצות יש חלוצים נהדרים, בגנואה יש את פיאטק הפולני שמציג מתחילת העונה יכולת חלומית עם 9 שערי ליגה והוא אולי המציאה הכי גדולה של הכדורגל האיטלקי בשנים האחרונות וכעת מספר קבוצות גדולות לוטשות עיניים לכיוונו, חלוץ נוסף שמציג יכולת נהדרת בגנואה הוא קוואמה האיבוריאני בן ה-20 שמתחילת העונה כבש 3 ובישל 3, במשחקי הליגה. בצד של סמפדוריה יש דפרל הצרפתי שחזר לככב אחרי התקופה הנוראית ברומא וכעת הוא עם שישה שערי ליגה וחלוץ נוסף שמככב הוא קוואליארלה הוותיק שכמו תמיד מספק את הסחורה, 4 שערים ו-5 בישולים עד כה העונה בליגה.                                                                                                                                                                    הימור המאסטרו: תיקו.

משחקים נוספים:

אינטר נגד פרוסינונה                                                                                                                                            בולוניה נגד פיורנטינה                                                                                                                                            אמפולי נגד אטאלנטה                                                                                                                                                  נאפולי נגד קייבו                                                                                                                                                        קליארי נגד טורינו                                                                                                                                             

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort