האלטרנטיבה?

המחזור ה-7 ייצא לדרך ביום שבת במשחק שבו תארח ווסטהאם את מנצ'סטר יונייטד וימשיך עד למשחק המחזור שיתקיים באותו יום בשעה 19:30 בו תארח צ'לסי את ליברפול.

אחרי שבעונה שעברה ראינו את מנצ'סטר סיטי דורסת את הליגה וזוכה באליפות בפער של 19 נקודות ממנצ'סטר יונייטד שסיימה במקום השני, עם פתיחת הליגה העונה ראינו שהעונה יהיה לסיטי הרבה יותר קשה לשחזר את ההישג הזה. ליברפול פתחה את העונה בצורה מופלאה עם 6 ניצחונות ב-6 המחזורים הראשונים כאשר היא מציגה יכולת נהדרת וצ'לסי עם מאמנה החדש על הקווים מאוריציו סארי שמחליף עד כה את אנטוניו קונטה בהצלחה עם שינוי המערך ל-4 שחקני הגנה ועד כה הכחולים השיגו 16 נקודות מ-18 אפשריות (5 ניצחונות ותיקו) כמו גם מנצ'סטר סיטי שהשיגה אותה כמות. מנצ'סטר סיטי ממשיכה את היכולת הקטלנית מהעונה שעברה בליגה כאשר הבקיעה 19 שערים ב-6 מחזורים!! לגבי התווך העונתי הארוך למנצ'סטר סיטי יש טיפה יתרון על שני היריבות שלה והוא נקרא עומק בסגל, לא שלצ'לסי וליברפול אין, אבל אצל סיטי יש כמה שחקנים עדיפים שיושבים על הספסל כגון: גבריאל ז'סוס, ריאד מחרז, וינסנט קומפאני, ג'ון סטונס/ ניקו אוטמנדי(תלוי מי בהרכב), דויד סילבה (לפעמים) אבל למרות כל "הטוב הזה" פוקד את הקבוצה סוג של מכת פציעות כגון אלו של דה בריינה ומנדי שהם נחשבים לבאנקרים חשובים בהרכב של הסיטיזנס.

 המשחק המרכזי

צ'לסי נגד ליברפול (29.9 יום שבת, סטמפורד ברידג', שעה:19:30)

שני הקבוצות הללו שנפגשו ביום רביעי האחרון בסיבוב השלישי של גביע הליגה באצטדיון אנפילד למשחק שיסתיים בתוצאה 2:1 לטובת צ'לסי במהפך תוך 6 דקות משערים של אמרסון (דקה 79') והזארד (דקה 85') שמחקו את היתרון של ליברפול שכבשה מרגלי סטארידג' (דקה 58'). התוצאה של המשחק הזה לא יכולה לשקף כמעט כלום לגבי המפגש שיהיה בניהם ביום שבת מהסיבה ששני הקבוצות שיחקו עם הרכב די משני שככל הנראה רובו לא יפתח במשחק ביום שבת.                                                                                                                                                                                                                                          בקצרה על הקבוצות

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

צ'לסי: אחרי שמינתה את סארי למאמנה על חשבונו של קונטה רואים שינוי במשחק של צ'לסי ממערך 3-4-3 הם עברו למערך 4-3-3 שבו רואים יותר תועלת מהסיבה שהקישור האחורי העונה חזק מאוד עם אנגולו קאנטה הצרפתי הנהדר ושני שחקני הרכש: ז'ורז'יניו האיטלקי שהגיע מנאפולי תמורת 57 מיליון אירו ומתאו קובאצ'יץ הקרואטי שהגיע מריאל מדריד בהשאלה. עוד שחקן מעניין הוא החלוץ אוליביה ז'ירו הצרפתי שלמרות שהוא לא מצא עדיין את הרשת העונה הוא בינתייים החלוץ הפותח הרבה בזכות העבודה הקשה שהוא נותן במגרש והפרגון והמסירות החכמות שהוא נותן ליתר השחקנים. הכוכב הבלתי מעורער הוא כמובן הזארד שמציג יכולת נהדרת העונה עם 5 שערים ו-2 בישולים ב-6 הופעות בליגה. במרכז ההגנה אפשר למצוא את אנטוניו רודיגר (נפצע במשחק הליגה הקודם מול ווסטהאם אבל ככל הנראה יהיה כשיר להתמודדות) ואת דויד לואיז שלא קיבל הזדמנויות בכלל בעונה שעברה תחת אנטוניו קונטה שנתן אז את המושכות לכריסטנסן הדני הצעיר. בשער עומד השנה קפה אריזאבאלאגה הספרדי בן ה-23 שהגיע מאתלטיק בילבאו תמורת 80 מיליון אירו כשוער היקר בהיסטוריה (שילמו את הסעיף שיחרור שלו) אחרי שצ'לסי נאלצה למכור את קורטואה לריאל מדריד תמורת 35 מיליון אירו בלבד מהסיבה שבקיץ הבא החוזה שלו מסתיים והוא לא רצה להמשיך את התקשורת עם צ'לסי.

ליברפול: זה היה הקיץ של ליברפול אחרי שבינואר החתימה את הבלם ההולנדי וירג'יל ואן דייק תמורת 75 מיליון ליש"ט ובכך הפך לבלם היקר בהיסטוריה, המשיכה ליברפול את מסע החיזוק בקיץ: כאשר התחזקה בנאבי קייטה הקשר הגינאי שהגיע מלייפציג אחרי שהעברתו סוכמה כבר בקיץ שעבר תמורת 48 מיליון ליש"ט, פאביניו הקשר האחורי שיכול לשחק גם כשחקן הגנה הגיע תמורת 50 מיליון אירו ממונאקו, בהתקפה היא התחזקה עם החתמתו של השוויצרי הבינלאומי שרדאן שאקירי שהגיע מסטוק סיטי תמורת 13 מיליון ליש"ט בלבד מהסיבה שהיה לו סעיף כזה בחוזה במקרה של ירידת ליגה. אחרי ההופעה האיומה של קאריוס  בשער ליברפול בגמר ליגת האלופות, בליברפול הבינו שזה לא שוער שאפשר לסמוך עליו והם החליטו להביא אחרי שנים ארוכות שבהם לא היה להם שוער בכיר הם החליטו להביא אחד מהטופ העולמי והנבחר הוא: אליסון שוערה הבכיר של רומא ונבחרת ברזיל שהגיע לאנפילד תמורת 75 מילון אירו. בקיצור קיץ משוגע מאוד. את ההשפעה של השחקנים האלה רואים העונה כגון: שערי חובה- ליברפול ספגה 2 שערים בלבד ב-6 משחקי ליגה דבר שלא היה בשנים האחרונות והשנה רואים קבוצה עם הגנה ושוער יציבים וקישור אחורי  חזק ועמוק עם שחקנים כמו: ויינאלדום, קייטה, מילנר, הנדרסון, פאביניו ושלישיית ההתקפה שתשתף פעולה גם העונה: סלאח, פרימינו ומאנה. ליברפול של העונה כמעט קרובה לשלמות הגנה חזקה, קישור חכם והתקפה קטלנית.

אני חושב שיהיה משחק מעניין ומרתק, שתי קבוצות עם אותו סגנון משחק פחות או יותר לשניהם יש קישור חזק והתקפה מהיר ואגפי הגנה נהדרים, זה  היה משחק שההכרעה בו תהיה בהתאם ליכולת של ההגנות והשוערים ואולי עבודה טובה של ההתקפה (במקרה של ליברפול סביר מאוד שזה יקרה) , בליברפול ינסו להכשיר את ואן דייק למשחק עקב פציעה בצלע וגם בצד השני ינסו להכשיר בלם שם ככל הנראה רודיגר יפתח בגלל שהוא נפצע די קל.

הימור המאסטרו: אני מקווה למשחק התקפי מאוד משני הקבוצות כמו המשחק שהיה בין ליברפול לפ.ס.ז' שאותו לא היה אפשרות לראות, הימור על תוצאה מאוד קשה לי להגיד כי זה משחק לא צפוי, ליברפול יותר טובה אבל צ'לסי לא תפסיד בבית. שימו X (תיקו).

מאבק האליפות: תשובה אין לי או לאף אחד בנתיים אבל ביום שבת נראה סוג של יחסי כוחות לגבי המשך העונה.

יתר משחקים:

יום שבת, 29.9 ווסטהאם נגד מנצ'סטר יונייטד  (14:30)                                ארסנל נגד ווטפורד  (17:00)                                            אברטון נגד פולהאם (17:00)                                             האדרספילד נגד טוטנהאם (17:00)                                   מנצ'סטר סיטי נגד ברייטון (17:00)                                        וולבס נגד סאות'המפטון  (17:00)                                      ניוקאסל נגד לסטר( 17:00)
יום ראשון,30.9 קרדיף נגד ברנלי (18:00)
יום שני, 1.10 בורנמות' נגד קריסטל פאלאס (22:00)

                                                                                                                                     

קרב מוחות (Squawka)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית