הדור הבא – מי צריך להיות הפנים החדשות של ה-WWE?

דרך האלק הוגאן וברט הארט, עד שון מייקלס ואנדרטייקר וכעת ג'ון סינה ורומן ריינס. אין ספק שלכל אלה יש משהו אחד משותף – הם היו הפנים של ה-WWE, כל אחד בזמנו. אבל היום שאחרי מגיע, ג'ון סינה לקראת פרישה, רומן ריינס לא מעניין אף אחד וכנראה שהגיע הזמן לחשוב על מישהו חדש שצריך להנהיג את החברה הזו. מי ראוי להיות הפנים של ה-WWE?

לא אוהבים אותו (האתר הרשמי של ה-WWE)

איי ג'יי סטיילס

וכעת לבחירה שהפכה סוג של מובנת מאליו. איי ג'יי סטיילס, היחיד שהפך אלוף עולם בכל ארגון היאבקות חשוב באמריקה וביפן. וואו, מרשים. אבל לא רק התארים של איי ג'יי סטיילס הופכים אותו לכזה גדול (ותאמינו לי, התארים האלה עושים אותו גדול מהחיים), אלה גם הטוטאל פאקג' שהוא יכול להתגאות בו. מתאבק פשוט מדהים בתוך הזירה, מהטובים שהיו אי פעם, כריזמטי, לוק של כוכב, יודע לדבר אל קהל בצורה משכנעת מאוד, ואחד כזה שמחזיק אליפות ראשית כמעט שנה, ועושה עבורה חסד גדול.

עושה חסד עבור תואר ראשי (n3rdabl3)

סת' רולינס

האלוף הבין יבשתי המבוזבז הוכיח בשנת 2015 שהוא ראוי להיות בפרונט של ה-WWE. עם ריצת אליפות משכנעת שכללה המון קרבות נהדרים שהצדיקו את האופי הפחדני של דמותו (שאותה הוא שיחק באופן מושלם), הביאה את כולנו למסקנה הבאה – הוא צריך עוד ריצה עם אליפות עולם. והפעם, רצוי שהיא תהיה אפילו ארוכה יותר מהקודמת. סטיילס הוא האייקון הגדול של סמאקדאון כרגע, אבל בנוגע לכוכב של ראו – אין ספק שמדובר במאנדי נייט רולינס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מאנדי נייט רולינס (GiveMeSport)

דניאל בריאן

הוא כבר היה במקום הזה בשנת 2014, אך לצערו התקופה שלו על גג העולם לא המשיכה יותר מידי. הפציעה ששברה לבבות רבים (עד שחזר להיאבקות מוקדם יותר השנה) מנעה מדניאל בריאן לממש את הפוטנציאל האמיתי שלו. הוא מימש לא מעט, אבל אין ספק שלבחור המזוקן יש עוד הרבה מה להוכיח. ה-WWE למדו בדרך הכי קשה שיש שדניאל בריאן הוא האדם שצריך להוביל את הארגון שלהם, הגיע הזמן לממש את המסקנה הזו לפועל.

יש עוד הרבה מה להוכיח (StillRealToUs.com)

סמואה ג'ו

ה-WWE ביצעו ניסוי בו רצו להפוך את ברוק לסנר לפנים החדשות של ההיאבקות האמריקאית. בשנת 2004 קילקל לסנר את התכניות ועזב ברוח סערה את הארגון, עד שחזר בשנת 2012 עם ריצה מפלצתית שלא הותירה הרבה סיבות לאהוב את לסנר. אבל אם ה-WWE עדיין רוצים להריץ איזה בולדוזר בתור הפנים של הארגון שלהם, למה לא לעשות את זה עם סמואה ג'ו? הוא כישרוני הרבה יותר מברוק לסנר, את זה ניתן לומר בוודאות!

ה-בולדוזר (GiveMeSport)

פין באלור

הדמות של פין באלור זקוקה לקצת שינויים לפני שה-WWE באמת יוכלו להריץ אותו כפנים של הארגון. שינויים כמו סיפור רקע לדמות השד, אולי לשנות את ארסנל המהלכים שלו בתור השד, והכי חשוב – היל טרן. מעבר לזה? לא צריך עוד שום דבר. פין באלור הוא אחד מהכישרונות הכי גדולים שה-WWE ידעו בשנים האחרונות, והם בהחלט צריכים להשתמש בו כראוי. הוא יכול לעשות המון קסם בתור מיין איבנטר, צריך לתת לו את הצ'אנס הזה.

היל טרן זה המהלך הנחוץ (GiveMeSport)

בריי וויאט

בריי וויאט נעלם מהרדאר שלנו מרגע הפציעה של מאט הארדי, ואין ספק שמצבו לא טוב. מהמצב שבו נמצא אלוף ה-WWE לשעבר כרגע ועד הפנים של הארגון יש עוד המון המון עבודה וזה נראה די תלוש מהמציאות. זה עדיין אפשרי. בריי צריך מהפך מוחלט, דמות אפלה חדשה והיל טרן שיעלה אותו לתמונת האליפות הראשית פעם נוספת. הוא בקלות יכול להפוך ליורש של אנדרטייקר, רק תנו לו לעשות את מה שהוא טוב בו והוא כבר יחזיר בענק.

תנו לו לעשות את מה שהוא טוב בו (Cageside Seats)

אנדראדה סיין אלמאס

ונסיים עם המתאבק שאני באופן אישי מוצא לטוב ביותר מבין כל השמות שנאמרו כאן. לא פעם ולא פעמיים נאמר כי אלמאס הוא הכישרון הכי גדול של ה-WWE כיום, אולי אפילו מאז ימי בנואה וגררו. ואם כבר הזכרנו את גררו – הניסוי של וינס מקמהן להפוך את אלברטו דל ריו לאדי גררו הבא כשל, וכעת נדמה שהוא מנסה לבצע את אותו הניסוי עם אלמאס. הפעם – יש צ'אנס אמיתי למצוא את היורש שוינס מחכה לו כבר 12 שנים בקוצר רוח. האם זה באמת יקרה? ימים יגידו.

היורש? (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית