ליגת האלופות נשים: מנצ'סטר סיטי ואתלטיקו מדריד נפרדו בתיקו 1:1

אתלטיקו מדריד אירחה הערב (חמישי) את המשחק הראשון במפגש הכפול עם מנצ'סטר סיטי במסגרת 32 האחרונות בליגת האלופות. האנגליות מגיעות לספרד אחרי שתי ניצחונות מרשימים בקדם העונה על ברצלונה ופ.ס.ז' החזקות. מנגד אתלטיקו באה למשחק הזה לאחר ניצחון מרשים על מלאגה בשבת האחרונה, והבנות הספרדיות יודעות שהן צריכות לשמור על הבית.

 

הרכב אתלטיקו מדריד: אורלי קאצ'י, קנטי, גאלרודו, ג'ניפר, ליה לופז, דה סילבה, סילביה, אמנדה, אלנה, מונטרו ואנג'לה מרטין.

 

הרכב מנצ'סטר סיטי: מליסה לולי, ביאטי, מקמאנוס, וואלש, בארדסלי, ניקיטה פאריס, ג'מה בונר, מיה ג'נס, וויר, טסה ונאדיה נדים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

 

מהלך המשחק:

 

מחצית ראשונה:

שתי הקבוצות פתחו עם לחץ על כל המגרש והמשחק רץ משער לשער אחרי נסיון יפה של האנגליות מהאגף השמאלי אך השוערת ממדריד הייתה במקום במסירת עומק המסוכנת של לוולי. אך מיד לאחר מכן חטיפה של אתלטיקו במרכז המגרש ולודמילה רצה לעבר השער אבל הבעיטה לא צולחת לה והכדור לא הולך למסגרת.

בדקה ה-13 פריצה יפה של סלביה (אתלטיקו מדריד) מהאגף הימני נותנת כדור קצר למס לאמנדה שמחזירה לה בנגיעה אחת וסלביה בועטת את הכדור לעבר השער אך גלארדו השוערת קלטה אותו בקלות.

בדקה-16 דווקא לאחר שליטה של אתלטיקו בתחילת המשחק מנצ'סטר הראשונות להעלות על לוח התוצאות לאחר נגיחה של הבלמת בונר מבעיטת קרן מדוייקת של לוולי וקובעת 1:0 למנצ'סטר סיטי.

בדקה ה-28 האנגליות ממשיכות ללחוץ. פאריס מצליחה לחטוף את הכדור במרכז השדה ולהיכנס עם מבצע אישי יפה לרחבה אבל לינרי הבלמת הנהדרת של אתלטיקו עוצרת אותה עם תיקול נקי.

בדקה ה-38 לאחר דקות מנומנמות של שתי הקבוצות הנעת כדור מסודרת של אתלטיקו מסדר לסוסה בעיטה מרחוק שאתגרה מאד את גלארדו אך היא הייתה במקום. מנצ'סטר לא נשארה חייבת עם מתפרצת יפה של טסה שהעבריה כדור לצד ימין אבל לוולי לא הצליחה להשתלט על הכדור.

בדקה ה-39 הגבהה מדוייקת מאד של אלכסנדרי מאתלטיקו מהצד הימני מגיע לראש של לינרי הכדור שלה היה מאד קרוב לשער של הספרדיות אך ווייר מצילה את הכדור מקו השער.

דקה ה-45 המחצית נגמרת עם צהוב אחרי נגיעת יד מכוונת של מקמנוס ליד דגל הקרן האנגלי שהביא מצב איכותי לאתלטיקו  אך היא לא מנצלת אותו אחרי הגבהה לא מדוייקת של הקפטנית סאמפרודו.

המחצית הראשונה הסתיימה ב- 1:0 של מנצ'סטר סיטי על אתלטיקו מדריד.

מחצית שניה:

בדקה ה-54 הספרדיות לחצו על האנגליות ושלטו במשחק כמו בתחילת המשחק אך עדיין לא הצליחו לפצח את ההגנה של התכולות.

בדקה-65 אתלטיקו המשיכה להתקרב לשער של מנצ'סטר עם שתי פריצות של לודמילה אחד מהאגף השמאלי ואחד מהאגף הימני אבל היא לא הצליחה להעביר כדורים מדויקים למרכז הרחבה.

בדקה ה-71 הפעם סאמפרודו הגביהה כדור מדויק מאד ללודמילה שמתחילת המשחק נמרצת מאד אך ניסיון הנגיחה שלה פגעה בשוערת ונהדפה. מיד לאחר מכן עוד הגבהה מדוייקת של סאמפרודו מאגף ימין מסכן את השער האנגלי. דקות טובות מאד של השחקניות ממדריד שלא הצליחו למצוא את הרשת. המאמן האנגלי הגיב עם חילוף שהוא הוציא את נאדין והכניס את אמסלי בכדי לחזק את מרכז השדה.

בדקה ה-81 לאחר דקות ארוכות של לחץ ספרדי אתלטיקו הצליחה להשיג רק קרנות ולא הצליחה לנצל אותם להבקעת שערים. המאמן הספרדי הוציא את סאמפודרו והכניס חלוצה נוספת את איזבל רודריגז בכדי להמשיך וללחוץ על התכולות.

בדקה ה-89 הנעת כדור מסודרת של אתלטיקו מגיעה לאגף השמאלי ורודריגז בנגיעה הראשונה שלה במשחק הגביהה לרחבה, ההגנה האנגלית טעתה והצליחה להרחיק את הכדור רק עד סילביה שראתה את הצטרפות של רובל מצד ימין והיא המשיכה עם בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה והשיגה את השער שכל-כך הגיע לספרדיות וקובעת את תוצאת הסיום 1:1.

מנצ'סטר סיטי יכולה מודאגת לאור היכולת שהיא הציגה במשחק האחרון אך היא יכולה להתעודד שהיא כבשה שער חוץ יקר מאד והעבירה את ההכרעה אליה הבייתה בעוד שבועיים במשחק הגומלין.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort