שניים יחד תחת מטרייה אחת

המחזור הקרוב בליגה הצרפתית שיתחיל בשישי בערב במשחק מונאקו נגד ליל והסתיים במשחק המרכזי של המחזור בו ייפגשו מארסיי וליון.

המשחקים המרכזים

מארסיי נגד ליון (סטאד ולודרום)– שני הקבוצות הללו ייפגשו ביום ראשון למשחק צמרת מעניין כאשר מארסיי תגיע מהמקום ה-3 ועם 59 נקודות וליון תגיע מהמקום ה-4 ועם 54 נקודות. הפעם לא נדבר על הקבוצות עצמם אלא נדבר על המנהיגים שלהם.            בצד של מארסיי עומד דימטרי פאייט  מספר 10 בלבן-תכלת  שבסוף החודש יהיה בן 31 יוביל את הצד של מארסיי, נכון שהוא לא השחקן הכי לוהט במארסיי העונה לפי דעתי אבל הוא המנהיג הבלתי מעורר שלה  ובצד של ליון עומד נאביל פקיר  הקשר בן ה-24 ומספר 18 בלבן-אדום מציג העונה יכולת אדירה עם שערים רבים וטכניקה מדהימה והנה הנתונים(מתייחסים אך ורק לליגה).

דימטרי פאייט- מארסיי נאביל פקיר- ליון
משחקים 24 משחקים (22 פתח ו-2 החליף) 24 משחקים (23 פתח ו-1 החליף)
שערים ובישולים 4 שערים ו-8 בישולים  16 שערים ו-6 בישולים
ממוצע טאקלים למשחק 0.8 למשחק 1.5 למשחק
ממוצע אחוזי מסירות מדויקות למשחק  80.4% 83.7%
ממוצע בעיטות למשחק 1.8 למשחק 3 למשחק
דריבלים 2 למשחק (1.1 בהתקפה ו-0.9 בהגנה) 4.4 למשחק (3.2 בהתקפה ו-1.2 בהגנה)
איבודי כדור במשחק 1.5 למשחק 2.5 למשחק

 

אחרי שהצגנו את הנתונים על השחקנים הבכירים של שני הקבוצות הללו הגיע הזמן לדבר על המשחק עצמו.                                מארסיי תגיע למשחק אחרי שהשיגה בחמשת המחזורים האחרונים 8 נקודות כאשר הציגה יכולת טובה למעט ההפסד לפ.ס.ז' ומצד השני תגיע ליון שהשיגה רק 6 נקודות בחמשת המחזורים האחרונים ששלושה מהם הסתיימו בתיקו(בשניים מהמשחקים שהסתיימו בתיקו ליון קיבלה את שער השוויון בדקות הסיום) ועוד משהו נאביל פקיר לא הבקיע בשבעת המחזורים האחרונים, שערו האחרון היה בניצחון האדיר 2:1 על פ.ס.ז' ומאז די נעלם מבחינת שערים. ומהצד השני, מארסיי שהדבר הבעייתי בה היא ההתקפה שלא יציבה, היא יכולה להבקיע במשחק אחד 6 שערים מול מץ ומול הבכירות היא מתקשה מאוד. למארסיי יש גם נשק חם נוסף ששמו פלוריאן תאובין הצרפתי שמאזנו עומד על 16 שערים ו-10 בישולים בליגה העונה והוא יכול להביא את ההבדל כמו שמריאנו דיאז מליון(הגיע בקיץ מריאל מדריד) שמאזנו עומד על 16 גולים ו-3 בישולים ושחקנים טובים ומנוסים משני הקבוצות הללו שיכולים להביא גם מעצמם במשחק הקרוב כגון: מליון: טראורה, ממפיס דפאיי והוסאם עוואר  הכישרון העולה, מארסיי: ז'רמיין,אוקאמפוס וסנסון.     הימור המאסטרו: אחרי התלבטות קשה בין תיקו לזה שליון תנצח הלכתי עם תחושת הבטן והיא ליון מנצחת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מונאקו נגד ליל: הקבוצה שממוקמת שנייה מהפסגה תיפגש מול הקבוצה שממוקמת שנייה מהסוף למשחק מעניין ביותר שהוא בערך נהפוך הוא ממה שהיה לפני שנים עברו כאשר ליל הייתה בפסגת הליגה הצרפתית ומונאקו בתחתית , עבר הזמן והכל השתנה שהגורם העיקרי הוא כסף שהביא שינוים להרבה קבוצות בעולם. אחת הסיבות להידרדרותה של ליון היא החלטות שגויות כגון החתמתו של מרסלו ביילסה כמאמן הקבוצה כאשר הוא העיף חצי מהסגל והביא שחקנים שלא מתאימים לליל והקש ששבר את גב הגמל קרה ביום שבת כאשר הקבוצה סיימה בתיקו ביתי מול מונפלייה בסיום המשחק פרצו מאות אוהדי ליל שניסו לתקוף את שחקני הקבוצה. מונאקו תגיע למשחק כאשר היא תגיע עם רצף של 14 משחקים ללא הפסד בליגה.                                                       הימור המאסטרו: מונאקו מנצחת.

ניס נגד פ.ס.ז': הקבוצה מהריביירה תארח את הקבוצה מעיר האורות למשחק טוב. ניס תגיע למשחק אחרי ניצחון 5:2 מרשים על גנגאן שבו כוכבה הצעיר אלסאן פלאה כבש רביעייה ביום הולדתו ה-25 ומהצד השני תגיע פאריז שעכשיו הראש שלה רק בליגה אחרי ההדחה מהצ'מפיונס ליג ובלי ניימאר הפצוע(סיים את העונה), אבל עם מבאפה שייצטרך לתת עכשיו קצת יותר עבודה וביחד עם די מריה הנפלא וקבאני   הלוהט ימשיכו להראות לנו את הכדורגל היפה בליגה הצרפתית.                                                      הימור המאסטרו: פ.ס.ז' מנצחת.

סט. אטיין נגד גנגאן: שני הקבוצות הללו ייפגשו כשאר נקודה אחת מפרידה בניהם(אטיין עם 36 נק' וגנגאן עם 35 נק').                גנגאן קיבלה בשני המחזורים האחרונים תבוסות גדולות(0:3 לאנז'ה, 2:5 לניס), וסט. אטיין סיימה בשלושת המחזורים האחרונים התוצאות תיקו, אבל נקודת האור מצידה היא זה שמינואר שהם קיבלו חיזוק די גדול הם משחקים הרבה יותר טוב מתחילת עונה(7 משחקי ליגה רצופים בלי הפסד).                                                                                                                 הימור המאסטרו: תיקו.

אמיין נגד טרואה: שני הקבוצות הללו הממוקמות בתחתית הטבלה ייפגשו כאשר יגיעו במצב כזה: טרואה- מקום 18 ועם 28 נקודות, אמיין- מקום 16 ועם 30 נקודות. טרואה תגיע למשחק כאשר היא השיגה 0 נקודות השלושת המחזורים האחרונים ומהצד השני אמיין מגיע עם 4 נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, את אמיין מוביל מוסא קונאטה הסנגלי(שיחק בעבר במכבי ת"א) כשאר הוא עם 8 שערים ליגה ואת טרואה מוביל היון-יון סוק ששיחק בעבר בפורטו וגם באייאקס ומאזנו עומד על 5 שערים(הוא לא מלך השערים של קבוצתו).                                                                                                                                               הימור המאסטרו: טרואה תנצח.

משחקים נוספים שהיו במחזור ה-30

בורדו נגד רן                                                                                                                                                                  אנז'ה נגד קן                                                                                                                                                                מונפלייה נגד דיז'ון                                                                                                                                                        טולוז נגד שטרסבורג                                                                                                                                                      מץ נגד נאנט

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית