גואנז'ו ניצחה גם ללא שער של זהבי

גואנז'ו ר.פ. אירחה בביתה את טיאנג'ין טדה.
ר.פ. , ממוקמת במקום ה-6 במרחק 3 נק' בלבד ממקום שלישי המוביל למוקדמות ליגת האלופות של אסיה כשנשארו 2 מחזורים אחרונים לסיום הליגה, חייבת לנצח את המשחק כדי להשאיר לעצמה סיכוי להעפיל, כשהעיניים מרוכזות גם בערן זהבי שצריך לכבוש עוד 2 שערים כדי להשוות את השיא כיבושים הסיני.
טיאנג'ין, ממוקמת במקום ה-13 כאשר היורדות כבר נקבעו, תנסה להפתיע בחוץ ולאסוף עוד נקודות לשנה הנוכחית.

סטטיסטיקה לפני המשחק:
מלך השערים של ר.פ. הוא ערן זהבי עם 26 כיבושים כאשר מלך השערים של טיאנג'ין הוא דיאגנה עם 5 כיבושים בלבד.
ר.פ. יכולה להשלים רצף של 3 נצחונות רצופים, בעוד טיאנג'ין יכולה להשלים רצף של 5 נצחונות רצופים, משהו שהיא לא הצליחה לעשות מאז 2013.
ר.פ. עם 4 נצחונות רצופים על טיאנג'ין כשהאחרון היה 2:1 כשערן זהבי אחד מכובשיו.
המשחק האחרון בו טיאנג'ין ניצחה בביתה של ר.פ. היה לפני כ-3 שנים בתוצאת 3:2.

המחצית הראשונה:
10 דקות מפתיחת המשחק כאשר אף קבוצה לא הצליחה להגיע למצבי בעיטה, כשטיאנג'ין שלטה במרכז השדה כשהיא ניסתה להפתיע מהאגפים.

זהבי עם ניסיון בעיטה ראשון כאשר קיבל כדור מטאנג, רץ לאורך האגף, לאחר כניסה לרחבה החליט לקחת את הבעיטה במקום למסור לרנטיניו בצד השני, והשוער הדף להתקפת מתפרצת כאשר הכדור הגיע לאצ'אצפונג שבאחד על אחד לא הצליח להכניע את צ'אנג שהדף מצויין.

דקה 16 של המשחק התקפתה של טיאנג'ין כמעט הסתיימה בשער העונה כאשר באי רץ על האגף, הרמה מעולה לתוך הרחבה הגיע לאצ'אמפונג שעם העקב כמעט וכבש אך צ'אנג הצליח להדוף את הכדור אם אינסטינקט מעולה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

התקפה נוספת של ר.פ. כמעט הסתיימה בשער של זהבי כאשר צ'יאו הרים כדור מהאגף לראש של זהבי שמ-5 מטר נגח את הכדור מעל המשקוף.

טיאנג'ין נלחמה על כל כדור (SPORT SINA)

צהוב ראשון של המשחק נשלף בדקה ה-33 לז'הו לאחר עבירה על ערן זהבי.

פספוס ענק לר.פ. ! הרמת כדור של לו לאחר עבירה על זהבי, נהדפה רע על ידי השוער כאשר הכדור הגיע לשיאו ז'י שמול שער ריק בעט מעליו !

צהוב שני במשחק כאשר פאן קיבל את הצהוב שלו לאחר עבירה מכוונת על ערן זהבי שעצרה מתפרצת.

המחצית הראשונה הסתיימה כאשר טיאנג'ין שלטה יותר במשחק ואף בעטה יותר לשער, זהבי ירצה להכנס למחצית השנייה חד יותר כדי להשאיר לעצמו סיכוי לעבור את השיא הסיני.

המחצית השניה:
דקה מפתיחת המחצית השניה, קיו עם עבירה על רנטיניו על סף הרחבה, קיבל את הצהוב השלישי של טיאנג'ין, ורנטיניו ניגש לבעוט את הכדור, שעבר את החומה היישר אל הרשת ! 1-0 לגואנז'ו !

זהבי כמעט כבש ! הרמה מעולה של ג'יאנג הסתיימה ברגל של זהבי מ-3 מטר שבעיטה טובה שלו נהדפה על ידי השוער !

טיאנג'ין בהתקפת מתפרצת כאשר גודליי מסר מעולה לתוך הרחבה לאצ'אמפונג שעם העקב לבעוט את הכדור לא רחוק מהקורה.

דקה 65 שער השיוויון הגיע ! גודליי עם הרמת כדור מדהימה לתוך הרחבה הגיע לרגליו של אצ'שמפונג שעם סיבוב ובעיטה חזקה הצליח להכניע את השוער ולהשוות את התוצאה ל 1-1!

אצ'מפונג עם שער השיוויון (SPORT SINA)

החילוף הראשון של המשחק הוא חילוף כפול אצל טיאנג'ין כאשר וואנג קווימינג והולי ייאקנג נכנסו במקומם של לי יואניי ויאנג.

התקפה של ר.פ. עם הגבהה מהאגף של צ'יאנג לראש של שיאו שנגח רחוק מהשער אך נפצע בעקבות מרפק של שחקן יריב. שיאו הוחלף בגיאנו האוסטרלי.

גואנז'ו ר.פ. חזרה ליתרון !
ז'יפנג עם ריצה על האגף כשבסופו הרים כדור שהגיע לראשו של גיאנו שנכנס רק מספר דק לפני , שהצליח להכניע את השוער ולעלות את ר.פ. ליתרון 2:1 !

גיאנו כבש את השני שלו ב-4 דקות!
זהבי קיבל כדור מהאוויר כאשר נגח בישול לגיאנו, שרץ לכיוון השוער כשבאחד על אחד לא התקשה להכניע את השוער ולעלות ליתרון 3:1  !

טיאנג'ין חזרה למשחק !
דקה 83 של המשחק, 2 דק מהשער השלישי של ר.פ. , לו עם טעות מחוץ לרחבה של ר.פ. כאשר גודליי הצליח לחטוף  את הכדור, לבעוט כשהכדור פגע בטנג היי, מבלבל את השוער ונכנס לרשת! טיאנג'ין צימקה ל 3:2 !

דקה 93 של המשחק זהבי כמעט הכניע את השוער עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה שהדף את הכדור ששפשף את העמוד !

המשחק הסתיים כאשר גואנז'ו ר.פ. ניצחה 3:2 !

רנטיניו חוגג (SPORT SINA)

גואנז'ו ר.פ. עם ניצחון חשוב עלתה למקום ה-5 של הטבלה תשחק בשבת את משחקה האחרון מול צ'ונגצ'ינג ליפאן שאותו תהיה חייבת לנצח כדי להשאיר לעצמה את הסיכוי להעפיל לליגת האלופות האסיאתי. זהבי יצטרך בשבת לכבוש את 2 השערים החסרים לו כדי להשוות את שיא הכיבושים של הליגה הסינית.
טיאנג'ין, שלמרות שאין לה סיבה להלחם, הצליחה כמעט להפתיע אך למרות ההפסד שיחקה מצויין, תשחק בשבת הקרובה את המשחק האחרון שלה העונה מול חנאן ג'יין-יה.

יתר המשחקים:

צ'אנגצ'ון יטאי – צ'ונגקויינג ליפאן 3-1 : משחק לפרוטוקול שסיפק 4 שערים. פאן שיאודונג הוביל את המשחק עבור יטאי, קארדק אלאן השווה כבר בדקה ה-12, לונג טאן כבש לזכות יטאי בתוספת הזמן של המחצית מבישול של דו ז'ייו. לונג טאן הוסיף את השני שלו המשחק מבישול נוסף של דו ז'ייו בדקה ה-75 וכך נגמר המשחק.

גויז'ו ז'יצ'נג – שאנדונג לוננג 0-3 : שאנגדונג הייתה צריכה ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי למוקדמות ליגת האלופות האסיאתי אך גויז'ו הביסה עם צמד של ילביץ' (בישול אחד של קאסטרו), ושער נוסף של קאסטרו מבישול של ילביץ'.

הביי פורצ'ון – גואנגז'ו אוורגראנד 0-3 : אוורגראנד, שכבר זכתה באילפות שיחקה ללא לחימה כאשר התארחבה בביתה של הביי שהייתה צריכה לנצח כדי להשאר במקום השלישי שכ-4 קבוצות נלחמות על המקום שמוביל לליגת האלופות האסיאתי. אלויסיו כבש את השער הראשון בדקה ה-26 כאשר לאבצי כובש את השני מבישול של דינג הייפנג, ואלויסיו משלים צמד בדקה ה-85 מבישול של לאבצי. הביי מובילה על המקום השלישי בנקודה אחת ממקום רביעי.

האנאן ג'יאני – שנחאי אס.איי.פי.גי 4-2 : משחק לפרוטוקול בין שנחאי שבמקום השני להאנאן מהמקום ה-11. הראשונה להוביל הייתה האנאן כשבדקה ה-31 דוקל כבש מפנדל לאחר עבירה של האלק. המחצית השניה נפתחה בסערה מצד שנחאי כאשר האלק האשווה בדקה ה-52, יו ליי כבש את השני בדקה ה-60 מבישול של אוסקר שגם כבש בדקה ה-81 מבישול של האלק. האנאן צימקה את התוצאה מרגליו של פנג ז'ויי לאחר בישול של פנג פנג, ובדקה ה-92 האלק השלים צמד כשכבש מהנקודה הלבנה.

ג'יאנגסו סונינג – בייג'ין גואן 0-1 : משחק נוסף לפרוטוקול כאשר גואן מהמקום ה-9 שיחקה מול סונינג מהמקום ה-14. המשחק נפתח חלש כשבדקה ה-44 הגיע התפנית העלילה כשטאו יואן ספג את הצהוב השני והשאיר את סונינג ב-10 שחקנים. זה לא עזר לגואן מכיוון שמוקמדיו החלוץ הקמרוני הצליח להכניע את שוער גואן ולנצח את המשחק כשהקבוצה עם שחקן פחות.

שאנחאי שנחואה – ינביאן 1-5 : ינביאן שכבר הבטיחה את הירידה התארחה בביתה של שאנחאי למשחק ראווה עם 6 שערים.
המשחק נפתח חזק כאשר מורנו כבש את השער הראשון כבר בדקה ה-6 מבישול של טבס. לאחר כ-7 דקות גוארין הוסיף את השני מבישול של מורנו. בדקה ה-34 קרלוס טבס קובע את תוצאת המחצית 3-0 מבישול של לו.
סטיב הצליח לצמק את התוצאה ל3-1 בדקה ה-79 מבישול של צ'י ז'ונגו אך גוארין הכניע את שוער ינביאן בפנדל והעלה את שאנחאי ל4-1. ז'ו יאנרונג קבע את תוצאת המשחק מבישול של סאן שילין.

טיאנג'ין קואנחיאן – ליאונינג 1-4 : ליאונינג הבטיחה את הירידה שלה כשטיאנג'ין הייתה חייבת ניצחון כדי להשאר צמודה למקום השלישי.
טיאנג'ין שלטה לאורך כל המשחק כאשר כבר בדקה ה-12 מודסט מעלה אותה ליתרון מבישול של וואנג יונגפו. בדקות ה-23 וה-37 ז'נג דאלון כבש צמד והעלה את טיאנג'ין ליתרון מבטיח 3-0 בירידה למחצית.
בדקה ה-53 מודסט השלים צמד גם כן לאחר פנדל, ואת שער הכבוד לזכות ליאונינג הוסיף בומאל מבישול של לי ייחי בדקה ה-56.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort