כיאה לדרבי – 2:2 מטורף בין דינמו לספרטק

אין כמו לפתוח עונה עם משחק דרבי פיקנטי. ההתמודדות הערב הפגישה בין דינמו מוסקבה, העולה החדשה לליגה הראשונה, בכחול, לבין ספרטק מוסקבה, אלופת רוסיה הנוכחית, באדום.

דינמו, שירדה לליגת המשנה בסופה של עונת 2015/16 אחרי עונת שפל מבחינתה, חזרה תוך עונה אחת בלבד לליגה הראשונה, ופותחת אותה עם מבחן רציני מול יריבתה העירונית, ספרטק.

כאמור, ספרטק מוסקבה היא האלופה המכהנת ברוסיה והיא מגיעה עם ההרכב החזק ביותר שלה. האדומים פתחו עם התותחים הכבדים שלה: קווינסי פרומס, לואיס אדריאנו (אקס מילאן) וזה לואיס.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח עם הזדמנות סופר מסוכנת של דינמו מוסקבה. כבר אחרי שלוש דקות אלכסיי יונוב קיבל כדור ענק מזוטוב ושחרר פצצה מהרגל, אבל הכדור שלו לא מצא את המסגרת ויצא החוצה. פתיחה סוערת הייתה לדרבי. ספרטק נכנסה לאט לאט לעניינים, ובדקה השמינית לואיס אדריאנו בעט לעבר השער של דינמו, הכדור ניתז קרוב מאוד לקורת השער.

החמצה ענקית של ספרטק בדקה ה-17 הגיעה אחרי שמלגארחו הטעה שחקן הגנה בכחול, הרים כדור נהדר לרחבה ולואיס אדריאנו נגח החוצה מקרוב מאוד.

האורחים במשחק, ספרטק, פתחו את מסכת הכיבושים בדקה ה-29! מלגארחו שוב היה אחראי על העברת הכדור למרכז הרחבה, הכדור שלו חלף על פני כל שחקני ההגנה וקווינסי פרומס הנהדר נגח לחצי שער ריק, 1:0!

3 דקות בלבד חלפו עד הכפלת התוצאה. הפעם פרומס היה בתפקיד המבשל, כאשר הוא הכניס כדור עומק ללואיס אדריאנו שעם רגלו הימנית דייק בבעיטה לפינה מול שונין האומלל. 2:0 אחרי 32 דקות! 

ספרטק לא הורידה את הרגל מהדוושה במשך דקות ארוכות, אך כחמש דקות לסיומה של המחצית הראשונה, דינמו הניעה את הכדור וחיפשה אחר השער המצמק, או לפחות לא לרדת לחדר ההלבשה בפיגור גדול יותר.

איום מרשים של הכחולים הגיע מפאנצ'נקו שזרק לצד אחד את השומר שלו ובעט מחוץ לרחבה, אך כמו באיום הראשון של המארחים, גם הפעם הכדור לא מצא את המסגרת.

מחצית: דינמו 2:0 ספרטק (פרומס, אדריאנו)

ממשיך בתלם, פרומס (הטוויטר של ההתאחדות לכדורגל ברוסיה)

מחצית שנייה:

לפני שהשופט הוציא את המחצית השנייה לדרכה, קליטבינצב, מאמנה של דינמו, ביצע את החילוף הראשון שלו במשחק. סואו סאמבה החליף את סאפטה. אותו סואו איים על השער של ספרטק כבר בדקה ה-49, אך רברוב הסתדר עם הסכנה.

בדקה ה-54: דינאמו חוזרת לעניינים! דינמו מוסקבה חזרה לעניינים עם שער פנטסטי של פאנצ'נקו. בצ'יראיי הסתבך מעט עם הכדור על סף הרחבה, השאיר אותו לקשר בן ה-27 שבא עם הפנים לשער ובעט נהדר לפינה של רברוב, 2:1.

חילוף ראשון (ומפתיע יש לומר) של ספרטק בוצע 25 דקות לסיום המשחק – לואיס אדריאנו יצא ובמקומו עלה לכר הדשא איבלין פופוב הבולגרי. במקביל, גם דינמו ערכה חילוף, השני שלה במשחק, כאשר טשאייב החליף את קטריץ' בקישור של הקבוצה. בדקה ה-69 זה לואיס היה קרוב לכיבוש שער העונה, אך כמו שאנחנו יודעים כמעט זה לא מספיק. החלוץ מכף ורדה עצר על החזה כדור גובה שהגיע לכיוון הרחבה, ומחוץ לרחבה ניסה את מסלו בבעיטת מספרת אקרובטית במיוחד, אך הכדור פספס את המסגרת.

קליטבינצב ביצע בדקה ה-73 את החילוף השלישי של קבוצתו. וונדרסון נכנס להופעת בכורה במקום בצ'יראיי שהיה חלש למדי. אחרי חמש דקות שלו על המגרש, החלוץ הברזילאי בן ה-31 יצר את מצב ההבקעה הראשון שלו, אך לא היה מדויק, התוצאה נשארה בעינה.

עוד הזדמנות פז של וונדרסון נבלמה בדקה ה-83. החלוץ השתלט בצורה נהדרת על כדור גובה והפגיז לכיוון השער, אך רברוב עם הצלה הרואית שמר על היתרון של האדומים. בעיטת הריבאונד מההצלה פגעה בידו של שחקן הגנה אדום אך שופט המשחק החליט שאין מקום לבעיטת עונשין מ-11 מטרים. ככל הנראה כן הגיע לדינמו פנדל במקרה זה.

דינמו מוסקבה פשוט סירבה לכבוש את השוויון. אחרי הבעיטה שלו בפתיחת המשחק, יונוב סוף סוף הגיע לעוד מצב בעיטה, אך פספס את השער ממצב נוח מאוד ורברוב נשם לרווחה, הניצחון בדרבי התקרב. רגע לפני שצוות השיפוט הודיע על תוספת הזמן, זה לואיס הוחלף בטימופייב.

בדקה ה-92 נכבש שער השוויון! וונדרסון העביר כדור לרחבה, טשאייב, אחד מהמחליפים, בעט חלש ובסופו של דבר דחק את הכדור לשער אחרי שרברוב הדף. 2:2 דרמטי מאוד!

סיום:

דינמו מוסקבה 2:2 ספרטק מוסקבה

כבשו לדינמו: פאנצ'נקו (53), טשאייב (92)

כבשו לספרטק: פרומס (29), אדריאנו (32)

איזה סיום דרמטי! (הטוויטר של ספרטק מוסקבה)

הרכבים:

דינמו מוסקבה: שונין; קוזלוב, הולמן, סונייץ', טרקוב; סאפטה (46, סואו), זוטוב; קטריץ' (65, טשאייב), פאנצ'נקו, יונוב; בצ'יראיי (73, וונדרסון).

ספרטק מוסקבה: רברוב; אשנקו, קוטפוב, בוקטי, קומבארוב; גלושאקוב, פרננדו; פרומס, מלגארחו, אדריאנו (65, פופוב); זה לואיס (90, טימופייב).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort