ליגה סינית: הקרב בין אוורגראנדה לשנחאי SIPG ממשיך

עם פער של נקודה ביניהן בצמרת, גוואנגז'ו אוורגרנדה ושנגחאי SIPG שיחקו שתיהן היום בתקווה לא להפסיד שוב. גם בתחתית הצפופה במיוחד הקבוצות רצו להוציא נקודות והקרב על המקום השלישי המוביל לליגת האלופות הולך ומתחמם. הנה כל מה שקרה במשחקי סוף השבוע בליגה הסינית.

גוואנגז'ו אוורגרנדה – שאנדונג לוננג 1:2

בשבוע שעבר גוואנגז'ו אוורגרנדה היו בלחץ למשך קרוב ליממה. ההפסד שלהם בשבוע שעבר גרם להם לחשוב שהם מתקרבים לאיבוד המקום הראשון, אבל הפסד גם של שנגחאי SIPG ביום למחרת שמר על הסטטוס קוו בצמרת. היום הם פגשו את שאנדונג לוננג, קבוצה שפתחה את העונה מצוין אבל קצת מגמגמת בשבועות האחרונים.

רק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אוורגרנדה כבשה את הראשון שלה, ריקארדו גולארט חזר לחמם את הרגל עם שערו ה-12 העונה. במחצית השנייה, ז'ין ז'ינגדאו הצליח למצוא את גרציאנו פלה, שבדקה ה-60 איזן את התוצאה. אוורגרנדה לא התייאשה והסבלנות השתלמה כשבדקה ה-82 זו ז'נג החזיר את היתרון למוליכת הטבלה.

בסיום, גוואגנז'ו אוורגרנדה עם ניצחון נוסף והיא מסיימת עוד מחזור במקום הראשון. אוורגרנדה שומרת גם על המבצר שלה עם משחק ביתי 51 ברציפות בכל המסגרות בלי הפסד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ריקארדו גולארט, שער 12 העונה בליגה (צילום: Sina)

ינביאן פונדה – שנגחאי SIPG 3:1

עוד לפני שאוורגרנדה עלתה לשחק היום, שנגחאי SIPG רצתה לנצח כדי לשמור על הפער הסביר מהמקום הראשון. מולה ניצבה ינביאן פונדה, נועלת הטבלה, מה שנראה על הנייר כמשימה קלה לביצוע.

אלקסון לא חיכה יותר מדי ובדקה ה-8 העלה את SIPG ליתרון 0:1. היתרון נשמר כמעט לכל אורך המשחק ובדקה ה-84 וו ליי הכפיל את התוצאה. שתי דקות מאוחר יותר, הוואנג איל סו הצליח לעורר קצת דרמה במשחק כשצימק והוביל אותנו לתוספת זמן מתוחה במיוחד. בדקה ה-95, הולק לא השאיר מקום לספקות, כבש את השלישי וקבע את תוצאת המשחק.

שנגחאי SIPG ואנדרה וילאש בואש מצליחים להתאושש אחרי ההפסד בשבוע שעבר ופער הנקודה בצמרת נשמר. ינביאן פונדה ממשיכה להסתכל על הליגה כולה מהמקום האחרון בטבלה.

אנדרה וילאש בואש, ממשיכים להסתכל על המקום הראשון (צילום: Sina)

חביי צ'יינה פורצ'ן – צ'ונגצ'ינג ליפאן 2:1

חביי צ'יינה פורצ'ן גרמה לנו לחשוב במשך כמה מחזורים שהיא קבוצה שראויה להיות בשלישייה הראשונה. נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים ופתאום היא מתרחקת מהפסגה ומסתבכת במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. צ'ונגצ'ינג ליפאן לעומתה הולכת ומתחממת, כשבחמשת המחזורים האחרונים היא משיגה 11 נקודות.

גם במשחק הזה הציגו צמד הברזילאים של צ'ונגצ'ינג, אלן קארדק ופרננדיניו, את יכולותיהם. קארדק היה הראשון לכבוש, כשבדקה ה-29 הוא העלה את צ'ונגצ'ינג ל-0:1. בדקה ה-54 הגיע תורו של פרננדיניו והיתרון של צ'ונגצ'ינג ליפאן נראה הרבה יותר מבטיח. בדקה ה-77 חביי מצליחה להשיג כדור עונשין, אזקייל לאבצי ניגש לבעוט אותו וכבש בלי בעיות.

באופן סופי, חביי פתחה היום מחדש את המירוץ למקום השלישי, כשמחר טיאנז'ין צ'ואנז'יאן יכולה לעקוף אותה. צ'ונגצ'ינג עם ניצחון נוסף וביום בהיר גם הם יכולים לחלום על המקום השלישי, ממנו הם נמצאים במרחק 5 נקודות בלבד.

אלן קארדק, הברזילאים מככבים בצ'ונגצ'ינג (צילום: Sina)

בייג'ינג גואן – גוויז'ו ז'יצ'נג הנגפנג 0:2

בייג'ינג גואן הגיעה במומנטום נהדר אחרי הניצחון המפתיע מול גוואנגז'ו אוורגרנדה בשבוע שעבר. היום היא פגשה את גוויז'ו ז'יצ'נג הנגפנג, שרק רצתה לצבור נקודות שישאירו אותה במרחק בטוח ממאבקי הירידה.

בדקה ה-38 בייג'ינג גואן קיבלה פנדל, ג'ונתן סוריאנו בעט וכבש את שערו השישי העונה. בדקה ה-57 סוריאנו עבר לעמדת המבשל, כשהוא מכין לז'אנג צ'ימינג את השער השני של הקבוצה מהבירה. זו גם הייתה תוצאת הסיום, בייג'ינג גואן מנצחת 0:2.

בייג'ינג גואן שומרת על המקום בפסגה ועל היכולת הנהדרת, גוויז'ו יוצאת עם הפסד, אבל תתנחם בתוצאות של יריבותיה לתחתית.

בייג'ינג גואן, ממשיכה להציג יכולת טובה (צילום: Sina)

טיאנז'ין טדה – ז'יאנגסו סונינג 1:1

המשחק שפתח את המחזור ביום שישי הפגיש בין טיאנז'ין טדה, שהולכת ודועכת לכיוון מאבקי הירידה, וז'יאנגסו סונינג, שגם החלפת המאמן והגעתו של פאביו קאפלו לא מצליחים להקפיץ אותה מעל לקו האדום.

אחרי מחצית מאופסת, טיאנז'ין טדה השתלטה על המשחק במחצית השנייה. בדקה ה-53, מבאיה דיאנה מפספס הזדמנות להעלות את טדה ליתרון עם פנדל מוחמץ, אבל כעבור שתי דקות קאו יאנג הצליח לכבוש. היתרון החזיק מעמד ובטדה כבר הריחו את הניצחון, עד שבדקה ה-95 הגיע רוג'ר מרטינז, שאיזן את התוצאה ושלח את שתי הקבוצות עם נקודה הביתה.

בטיאנז'ין טדה סופרים כבר חמישה משחקים בלי ניצחון, גם ז'יאנגסו בעידן קאפלו לא מצליחה לנצח בחמשת משחקי הליגה הראשונים שלו. בכל מקרה, שתי הקבוצות ימשיכו לחפש נקודות שיצילו אותן בהמשך.

רוג'ר מרטינז, שוויון דרמטי לז'יאנגסו (צילום: Sina)

ליאונינג וו-ווין – הנאן ז'יאניה 2:1

בליאונינג לא יודעים מה לעשות יותר. כשהם סופרים חמישה הפסדים רצופים והקו האדום נמצא במרחק שלוש נקודות בלבד, העניינים רק הולכים ומסתבכים. בהנאן לעומת זאת המצב הרבה יותר רגוע מאז שכריסטיאן באסוגוג חזר מגביע הקונפדרציות והם קיבלו קצת מכוח המחץ שלו.

בדקה ה-15, רגע של תקווה לליאונינג, יאנג יו העלה את המקומיים ליתרון 0:1. בליאונינג חשבו שאלילת המזל נגעה בהם היום, כשבדקה ה-30 באסוגוג החטיא פנדל ובסיום המחצית הם ירדו להפסקה ביתרון. אם באסוגוג לא פוגע, להנאן יש תחליף בדמותו של הצ'כי בורק דוצ'קאל. בדקה ה-49 הוא כבש את שער השוויון ובדקה ה-95 הוא השלים צמד ומהפך גדול של הנאן, 1:2.

ההפסד מסבך את ליאונינג בתחתית אחרי שהפער מהקו האדום יורד לשתי נקודות בלבד.  בהנאן מסמנים עוד וי וגם את המטרה הבאה שלהם – לנצח את הקבוצה החמה של הליגה, טיאנז'ין צ'ואנז'יאן.

בורק דוצ'קאל, צמד חשוב במשחק של הנאן (צילום: Sina)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort