יש חיים גם מחוץ מטופ חמש

לכל מי שחושב שהמשחקים הכי גדולים נמצאים באחת מחמשת הליגות הבכירות של אירופה, יש לך טעות! לפעמים צריך לדעת לצאת מחוץ לקופסא בשביל לראות כדורגל איכותי. את המשחקים האלו שייערכו ביום שבת בהחלט שאסור לפספס.

16:00- רייקה נגד דינמו זאגרב:
אחת המפתיעות הגדולות באירופה תגיע לאצטדיון המקסימיר בזאגרב כדי להגדיל את הפער על היריבה המקומית. כרגע, רייקה בדרך לעשות את הבלתי יאומן ולזכות באליפות לאחר 10 אליפויות רצופות של ה"מודרי". דינמו זאגרב נמצאת בפיגור של שש נקודות הפרש מיריבתה, הפסד בשלב זה של העונה עלול להכתיר אלופה חדשה בקרואטיה. מאז המפגש הקודם בו היממה רייקה את זאגרב בתוצאה 5-2, חניכיו של מתיאס קאק ספגו שער בודד, מה שאי אפשר לומר על החבורה מהבירה שהציגה הופעות מבישות בליגת האלופות ולא כבשה ולו שער בודד בחמשת הפסדיה בשלב הבתים. הלבנים של רייקה מרשים לעצמם לחלום על אליפות ראשונה אך הקהל המקומי לא יאפשר לקבוצה מהמפרץ להניף בקלות את התואר. הפתעה ענקית או תצוגת אופי מדהימה של דינמו? מה שבטוח הולכת להיות שבת חמה מאד בזאגרב.

90 דקות מהיסטוריה? שחקני רייקה.
90 דקות מהיסטוריה? שחקני רייקה (טוויטר)

18:00- פנרבחצ׳ה נגד בשיקטאש:
כדורגל באיסטנבול הוא תמיד סיבה למסיבה במיוחד כאשר ריח הנקמה נישא באוויר. אלופת טורקיה בשיקטאש תתייצב למשחק החוץ אצל היריבה המרה בשיקארי סראג׳ולו. שתי הקבוצות לא יוכלו להרשות לעצמן את תוצאת השוויון שתאפשר לבויקאספור (איסטנבול בשקשהיר למתקשים) הראשונה שנמצאת בפער 2 נקודות על בשיקטאש ו6 על פנרבחצ׳ה, לברוח. האלופה שעדיין נמצאת בתמונת העלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, תצטרך לשמור על יכולת הכיבוש הטובה שהפגינה במשחקים האחרונים. מי שהמשחק בשבת נחשב קריטי במיוחד עבורה היא דווקא המארחת- כל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לגרום לפנרבחצ׳ה לאבד בפעם השלישית ברציפות את תואר האליפות. שנול גונש מאמנם של השחורים-לבנים צפוי לעלות עם כל התותחים הכבדים בחוד- צ׳נק טודון, קווארסמה ואבובאקר תורגלו להרכב הראשון (לפי התקשורת הטורקית). אצל פנרבחצ׳ה שהביסה בשבת האחרונה את ריזספור בתוצאה 5-1 ישחקו מוסא סואו שכבש ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים ורובין ואן פרסי שנמצא גם הוא בכושר נפלא.

החלוצים בכושר נפלא לקראת הדרבי. קווארסמה ומוסה סואו
החלוצים בכושר נפלא לקראת הדרבי. קווארסמה ומוסה סואו (טוויטר)

19:00- קלאב ברוז׳ נגד אוסטנד:
קלאב ברוז׳ תנסה לשכוח את הקמפיין המביש בליגת האלופות, בו לא צברה ולו נקודה אחת בבית לא קשה כלל ותתרכז בהסתערות על אליפות שנייה ברציפות בבלגיה. טבלת הליגה הבלגית צפופה ורותחת- הפער בין זולטה וארגם הראשונה לאנדרלכט השישית עומד על חמש נקודות בלבד, שאננות מצד כל אחת מששת הקבוצות הראשונות עלולה להוציא את אותה הקבוצה מהפלייאוף העליון. בליגה כה צפופה ומעניינת, מפגש בין השנייה לשלישית חייב להיות סוער. אוסטנד, שכבשה 11 שערים בשני משחקיה האחרונים (5-0 מול ווסטרלו ו6-0 מול גנק) רוצה להמשיך להידבק אל המוליכה בצעדי ענק. מנגד, השחורים-כחולים שמגיעים אחרי 6-1 מול מכלן חייבים להמשיך עם היכולת הטובה שלהם בליגה. הלגיונר הבכיר, ליאור רפאלוב ששב מפציעה יזכה לקבל דקות משמעותיות במשחק החשוב הזה.

חזר בדיוק בזמן. ליאור רפאלוב.
חזר בדיוק בזמן. ליאור רפאלוב (טוויטר).

21:00- יאנג בויז נגד פ.צ באזל:
האלופה מגיעה לברן עם מטרה אחת- לסיים את סיפור האליפות. פ.צ באזל מוליכה בבטחה את טבלת הליגה השוויצרית עם פער של 14 נקודות על יריבתה. יאנג בויז תתאמץ לא להכתיר את באזל בפעם השמינית הרציפות, ועוד בביתה שלה. הפסד של הצהובים-שחורים מהבירה עלול להוריד אותם אל המקום החמישי בסיום המחזור. הליגה השוויצרית ככל הנראה כבר איבדה עניין, אך משחק פסגה בו שתי הקבוצות שואפות לניצחון, כל אחת מסיבותיה שלה, יוכל להכניס חיים בכדורגל השוויצרי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רוצים לסמן "וי" משמעותי לקראת עוד אליפות. פ.צ באזל.
רוצים לסמן "וי" משמעותי לקראת עוד אליפות. פ.צ באזל (טוויטר)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית