חמישה שחקנים שאסור לפספס באליפות אירופה עד גיל 21

אמנם זו רק אליפות אירופה לנבחרות צעירות, אך גם כאן אנחנו נראה שמות בכירים למדי שפשוט לא הצליחו להיכנס לסגל העמוק במיוחד של הנבחרות הבוגרות שלהם, או שגויסו מהנבחרת הבוגרת כדי לעזור למדינה שלהם להגיע להישג משמעותי תוך קיצור דרך. בכל מקרה, הנה חמישה מהשחקנים שכדאי לשים עליהם עין באליפות אירופה שתיפתח באיטליה ביום ראשון הקרוב.

יאקוב ברון לארסן (שחקן כנף\קשר התקפי; נבחרת דנמרק, בורוסיה דורטמונד)

כבר בגיל 17 השתתף הקשר ההתקפי כשחקן הרכב קבוע בנבחרת האולימפית של דנמרק במסגרת משחקי ריו 2016. כבר אז הוא היה שייך לבורוסיה דורטמונד, ושלוש שנים לאחר מכן הוא הפך לחלק בלתי נפרד ממהפכת הצעירים של לוסיאן פאבר, שהחזירה את דורטמונד לרלוונטיות בבונדסליגה. למרות שהתחיל את העונה בצילם של ג'יידון סאנצ'ו וכריסטיאן פוליסיץ', התנועה ללא כדור והסיומת המצויינות שלו הכניסו אותו מהר מאוד לרוטציה של פאבר והפכו את פוליסיץ' לבר החלפה. העתיד הקרוב נראה ורוד עבור לארסן ודורטמונד, ואולי גם עבור נבחרת דנמרק הצעירה שתנסה להגיע לאולימפיאדה נוספת בשנה הבאה.

(Bundesliga Twitter)

לוקאס קלוסטרמן (מגן ימני\בלם; נבחרת גרמניה, לייפציג)

בעולם ללא חברו לקבוצה לשעבר, ג'ושוע קימיך, קלוסטרמן הוא המגן הימני הקבוע של נבחרת גרמניה. הוא מתנשא לגובה של כ-188 סנטימטרים, משלב לכך גם מהירות, ויכולות התקפיות משודרגות. לאחר שהיה צריך להילחם על מקומו חזרה בהרכב לייפציג, ובגיל 19 להחלים מקריעת רצועה בברך, אין ספק שמה שאין לקלוסטרמן הצעיר בניסיון על המגרש, יש לו בניסיון מול קשיים אדירים. רק שלושה שחקנים מהסגל שהגיע לאיטליה רשמו כבר הופעות בנבחרת הבוגרת, וקלוסטרמן, כאחד מהם, יהיה אחד ממניהגי הנבחרת הגרמנית שבכל קבוצת גיל שהיא, שמה לה כמטרה את הגביע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
(RB Leipzig Twitter)

פיל פודן (קשר התקפי; נבחרת אנגליה, מנצ'סטר סיטי)

הנבחרת של גארת' סאוטגייט כבר מלאה, ואת המשבצות של הכישרונות הצעירים תופסים ג'יידון סאנצ'ו, דלה עלי ומרכוס ראשפורד. אבל אם נקשיב למוחות כדורגל כמו פפ גווארדיולה או מאוריסיו פוצ'טינו, נגלה שלא נשאר הרבה זמן עד שגם במנצ'סטר סיטי וגם בנבחרת אנגליה הוא יהפוך לדמות מרכזית. פודן לא הרבה לשחק במנצ'סטר סיטי, אך נתן את חותמו לעונה כשכבש שער ניצחון במשחק הליגה מול טוטנהאם, ימים בודדים לאחר שצפה בה מנפצת את חלום האלופות של סיטי. פוצ'טינו כבר השווה אותו לדויד סילבה, וגווארדיולה התקשה לתאר במילים את התדהמה שחווה כשצפה בו מתאמן לראשונה – כל הסימנים מצביעים לעתיד מזהיר עבור הילד המוכשר, שרק בסוף חודש מאי חגג 19.

(Squawka Football Twitter)

פדריקו קייזה (שחקן כנף\קשר התקפי; נבחרת איטליה, פיורנטינה)

פעמים רבות נאמר על הטורניר עד גיל 21 שרק בו תוכלו לראות את העתיד של הכדורגל האירופי. לעיתים נדירות יחסית, ניתן לראות גם את ההווה שלו בטורניר הזה. נבחרת איטליה מחזיקה אולי בסגל הטוב ביותר באליפות הזו, במיוחד בחוליות הקישור וההתקפה, אך מעל כולם עומד פדריקו קייזה, שבגיל 21 כבר הפך לשחקן בלתי ניתן להחלפה בפיורנטינה, וכעת מוזכר כמועמד למספר מועדונים גדולים באירופה – בין היתר יובנטוס, באיירן מינכן ואף ליברפול. פיורנטינה אף הוציאה הודעה לתקשורת בה היא מצהירה שקייזה עדיין שייך לה, אך עם כל העניין סביבו והעונה החלשה של הויולה, יהיה לה קשה להשאיר אותו בקבוצה – בטח אם יצליח להוביל את הנבחרת הצעירה לזכייה בטורניר הביתי.

(WhoScored Twitter)

לוקה יוביץ' (חלוץ; נבחרת סרביה, ריאל מדריד)

אם ננסה לגלות מי השחקן הטוב ביותר שמגיע לטורניר באיטליה, קשה להצביע על שחקן אחר. לוקה יוביץ' מגיע לאליפות הזו כגלאקטיקו חדש, כחלוץ הטוב בבונדסליגה לשעבר זולת רוברט לבנדובסקי, וכאחד המוצרים היותר מוגמרים שנראו בגיל הזה בשנים האחרונות. יכולת סיום קטלנית בשתי הרגליים מכל טווח, משחק ראש, עבודה ללא כדור ופרופיל אתלטי מרשים – כל אלה הופכים את יוביץ לחבילה השלמה בחודה של כל התקפה. הנבחרת הסרבית צריכה שחקן כזה כדי לשבור את השיוויון ואולי להביא אותה למשחקים האולימפיים בשנה הבאה – בכל מקרה, הטורניר הזה הוא ההדזמנות האחרונה לצפות בו לפני שהוא הופך לשם גדול באמת, במדים הלבנים המפורסמים בעולם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort