קפה חם

אחרי שבקיץ האחרון מכרה צ'לסי בלית ברירה את שוערה המצטיין ושוערה של נבחרת בלגיה, טיבו קורטואה בתאריך ה-8 לאוגוסט בסכום המעורך ב-35 מיליון אירו מהסיבה שהחוזה שלו היה אמור להיגמר ב-30 ביוני 2019 והם רצו להשיג עליו קצת מזומנים ואחרי מכירתו של השוער הנהדר צ'לסי הבינה שהיא בבעיה: ביום למחרת ה-9 באוגוסט ייסגר חלון העברות כאשר לצ'לסי אין שוער בכיר ואם הם לא ירכשו אחד כזה ברגע האחרון של החלון אז היא תעמיד בשערה את ווילי קבאז'רו הארגנטינאי הותיק שהציג יכולת לא משכנעת עד כה וצ'לסי הבינה שהיא לא יכולה לבנות עליו והתחילה לחשוב על איזה שוערים היא יכולה להשים את ידה בין רגע. אופצייה בשער מהליגה האנגלית ירדה מהפרק מהבחינה שאף קבוצה אנגלית לא תסכים לשחרר או תערים קשיים ועוד דבר שצ'לסי רצתה הוא שוער צעיר שיגיע למועדון לאורך טווח ובסוף היא הגיע לאופציה של קפה אריסבלאגה שוערה הצעיר של אתלטיקו בילבאו, חסר הניסיון הרמות הגבוהות, אבל הנהלת צ'לסי התלהבה מהיכולת של הספרדי שכמעט חתם בינואר של אותה שנה בריאל מדריד והשוער הצעיר במהלך מאוד מפתיע הטיל וטו על ההעברה והחליט במהלך יוצא דופן לחתום על חוזה חדש וסעיף השחרור שלו קפץ ל-80 מיליון אירו. צ'לסי הייתה צריך למהר וידע שאין זמן למשא ומתן והחליטה לשלם את כל הסכום בסעיף שחרור שלו ובכך הפכה אותו לשוער היקר בעולם אי פעם פחות מחודש אחרי שליברפול שרכשה את אליסון הברזילאי מרומא תמורת סכום המוערך ב-75 מיליון אירו.

תחילת הדרך של קפה במדי צ'לסי הייתה נהדרת כאשר ב-10 המשחקים הראשונים שלו בשער של הכחולים הוא הוציא 5 פעמים בלבד את הכדור מהרשת ובעיקר הציג את הביטחון שצ'לסי ציפו ממנו שיספק אחרי לכתו של הענק הבלגי טיבו קורטואה ואחרי שהפכו אותו לשוער היקר בעולם. בהמשך העונה לקפה היה ירידה ביכולת שנבעה מיכולת חלשה של כל הקבוצה שהשנה למרות שהיא במקום השליש כעת ועלתה לגמר הליגה האירופית הציגה יכולת מאוד חלשה מבחינה התקפית למרות שאדן הזאר שכמו כל אחת מהעונות האחרונות שלו בצ'לסי היה מעל כולם והיה המוציא לפועל העיקרי בזמן שמוראטה (עזב בינואר),ז'ירו, וויליאן, פדרו והיגוואין לא סיפקו את הסחורה.

אחרי הזעזוע שחטף במשחק הליגה מול מנצ'סטר סיטי בהפסד ה-6:0 המהדהד, קפה התעלה על עצמו ומאז נתן תצוגות משחק שהביאו לצ'לסי הרבה נקודות בליגה וניצחונות בליגה האירופית וכך החזיר לעצמו את ביטחון שדי איבד באמצע העונה וניקה את עצמו מהרגע הויראלי ביותר שלו העונה כאשר צ'לסי פגשה את מנצ'סטר סיטי ב-24 בפברואר בגמר גביע הליגה ובהארכה היה נראה שקפה נפצע וכאשר מאמן צ'לסי הקים את ווילי קבאז'רו מהספסל על מנת שיחליף את השוער הספרדי הצעיר, קפה לא אהב את זה ולא הסכים לצאת ובעיקר צעק על סארי שהשתגע על החוצפה של השוער הצעיר ועשה בלאגן על ספסל על הקבוצה ולבסוף צ'לסי הפסידה בפנדלים ולפי הדיווחים קפה באמת היה פצוע בזרועו בזמן שלב הפנדלים.

הצדיק את המחיר

במאני טיים של העונה כאשר לצ'לסי נשאר להתמודד רק על מפעל אחד והוא הליגה האירופית השוער הספרדי הציג יכולת מופלאה במשחקי הרבע הגמר מול סלביה פראג ששחקניה התקיפו את שערו ללא היסוס וללא היכולת הנהדרת שלו זה היה נגמר בעוד כדורים שהיו מוציא מהרשת ובהדחה משפילה מהליגה האירופית. שיא היכולת הגיע ביכולת בחצי הגמר מול פרנקפורט בשבוע שעבר ואמש כאשר הציל את צ'לסי במשחק הגומלין לאחר שהמשחק עבר לשלב הפנדלים. במצב של 3:2 לפרנקפורט בבעיטות ההכרעה אחרי שלושת הבעיטות הראשונות, הגיע רגע השיא של קפה בערב כאשר עצר את הפנדל הרביעי והחמישי של פרנקפורט וצ'לסי לא החמיצה את שני הפנדלים הללו והבטיחה את מקומה בגמר שגם יהיה דרבי מול ארסנל שכנתה וכל זה אודות ליכולת נהדרת של קפה בשני המשחקים והצגה גדולה בקרב הפנדלים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הצדיק את המחיר(timesnownews)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית