חיקוי טוב?

אחרי הניצחון ההרואי של ליברפול אתמול בערב ועלייתה לגמר ליגת האלופות שנה שנייה ברציפות ואחרי שכמעט כל אוהדי הכדורגל הספידו את האדומים שעמדו בפני המשחק בלי שניים משחקניהם הבכירים, מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו. ליברפול ניצחה 4:0 בזכות תצוגת כדורגל הילאית של כל שחקני הקבוצה אם זה אוריגי שניסו להראות לו את הדרך החוצה מאנפילד או אם זה ויינאלדום שעלה רק בפתיחת המחצית השנייה ואחרי כל זה גם טוטנהאם קיבלה תאבון ואמונה שגם היא יכולה לעשות מהפך ולהבטיח את מקומה בגמר ליגת האלפות לצד ליברפול.

היום בערב (22:00) תגיע טוטנהאם ליוהאן קרויף ארנה במטרה לעשות מהפך ולהבטיח גם היא מקום בגמר ליגת האלופות. המשחק הראשון שהיה בוויט הארט ליין אצטדיונה של טוטנהאם בשבוע שעבר התחיל בצורה מאוד חד צדדית כאשר שחקני אייאקס תפסו פיקוד בכל חלק במגרש והשיגו שער יתרון וניצחון מהיר בדקה ה-34 לאחר התקפה מבריקה שהסתיימה בשער של הקשר הצעיר דוני ואן דה ביק, באותו משחק לא שותף הכוכב הגדול של טוטנהאם בשלב רבע הגמר נגד מנצ'סטר סיטי, הונג מין סון בעקבות צבירת צהובים והיום בערב יחזור להרכב וינסה להוביל את טוטנהאם לעבר הגמר. אחת מנקודות האור של טוטנהאם מהמשחק הראשון נגד אייאקס הוא מוסה סיסוקו הקשר הצרפתי שנכנס בדקה ה-39' ומהרגע שנכנס התחיל לתפוס פיקוד על מרכז המגרש בכך שבמחצית השנייה ביטל כל ניסיון התקפה מצדה של אייאקס.

חוזר בדיוק זמן (UPL)

אבל לכל מטבע יש שני צדדים ומהצד השני טוטנהאם תגיע למשחק עם חיסרון הגנתי כאשר תחסר באופן סופי את דווינסון סאנצ'ז הפצוע וככל הנראה גם את יאן ורטונגן שספג פציעת ראש במשחק הראשון בין אייאקס לטוטנהאם בשבוע שעבר ובנוסף לכך טוטנהאם לא נמצאת בכושר טוב מאז רבע הגמר מול מנצ'סטר סיטי והשיגה ב-5 המשחקים מאז שהיא קיימה (ארבע משחקי ליגה ומשחק באלופות נגד אייאקס) שער בודד אחד שהגיע בניצחון הדחוק ההוא נגד ברייטון החלשה.

אם כל הכבוד לטוטנהאם, ניצבת לפניה יריבה מאוד עיקשת בדמותה של אייאקס שרוצה להמשיך את העונה החלומית שלה אחרי שכבר הספיקה להדיח את ריאל מדריד משלב השמינית ואת יובנטוס של רונאלדו בשלב הרבע גמר ותגיע למשחק הנוכחי בסגל מלא בלי שום פציעה של שחקן משמעותי ואחרי שנתנה מנוחה חלקית/מלאה לחלק מהשחקנים במשחק גמר הגביע ההולנדי בו ניצחה 4:0 את ווילם ולעומת טוטנהאם אייאקס מגיעה בכושר פנטסטי למשחק הערב עם רצף של שישה ניצחונות בששת משחקיה האחרונים בכלל המסגרות וכאשר היא נמצאת במרחק של 4 משחקים מזכייה בטרבל משוגע והיסטורי (תצליח להעפיל לגמר מול ליברפול ולנצח את הגמר ולנצח את שני המחזורים האחרונים בליגה).

האם באמת יש לטוטנהאם סיכוי לעבור את אייאקס?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כן, יש סיכוי במיוחד שזה רק 1:0 וגול אחד במשחק הערב וההתמודדות נפתחת מחדש לא כמו ליברפול שאירחה את בארסה אחרי הפסד 0:3 בקאמפ נואו בידיעה שהיא תצטרך נס, לעומת זאת טוטנהאם לא תצטרך נס היא תוכל לעלות בעזרת כמה הברקות ומשחק הגנה חזק  ובכך לעבור לשלב הבא בידיעה שליגת האלופות הפכפה השנה וכבר 5 הקבוצות הצליחו בעונה הנוכחית להפוך את הקערה על פיה במשחק הגומלין בשלב בו הייתה נמצאת ולעבור שלב אחד קדימה.

הימור המאסטרו: אייאקס זו לא בארסה או הקבוצות האחרות שאיבדו את הראש בגומלין, היא חדורת מטרת מטרה ועם סגל של פעם בדור היא רוצה להשיג אחרי שנים של שממה הישג משמעותי, אייאקס עולה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort