סוף אלטרנטיבי: שבדיה בחצי הגמר בתום 2:1 על גרמניה

לפני שלוש שנים נלחמו נבחרות גרמניה ושבדיה על מדליית הזהב האולימפית, במשחק בו גרמניה, כזכור, ניצחה. הערב נלחמו גרמניה ושבדיה על ההשתתפות במשחקים האולימפיים, וכמובן גם על הכרטיס האחרון לליון, לשלבי הסיום של מונדיאל 2019.

הרכבים פותחים:

גרמניה: אלמוט שולט; ג'ולין גווין, קרולין סימון, מרינה הגרינג, שרה דורסון; לינדה דאלמן, לינה מאגול, שרה דבריץ; סבנייה הות', לאה שולר, אלכסנדרה פופ.

שבדיה: הדוויג לינדאל; האנה גלאס, מגדלנה אריקסון, לינדה סמבראנט, נילה פישר; קרולין סגר, אלין רובנסון, קוסובארה אסלאני; סופיה יאקובסון, פרידולינה רולפו, סטינה בלאקסטניוס.

גם כאן הכל מוכן. (DFB Frauen Twitter)

גרמניה החלה את המשחק בדקות טובות אבל השבדיות נכנסו גן כן למשחק והבטיחו שהולך להיות כאן קרב צמוד. בדקה ה-12 הגיעה ההזדמנות השבדית הראשונה כאשר כדור עומק חכם שבר את קו ההגנה הגרמני ומצא את יאקובסון, שמתול הרחבה בעטה טוב אבל נעצרה אצל שולט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההזדמנות הגרמנית הראשונה הגיעה בדקה ה-16. חטיפת כדור של דבריץ פתחה התקפה מהירה – כדור עומק נפלא שלה מצא את לינה מאגול לבדה מול לינדאל, קשרית באיירן סיימה נהדר וקבעה 1:0 לגרמניה.

גרמניה הרגישה נהדר ויצאה שוב מהר קדימה בדקה ה-19. ההתקפה הזו הסתיימה בהרמה טובה של סבנייה הות', שולר הגיעה ונגחה טוב אבל לידיים של לינדאל.

המשחק המשיך ללכת מצד לצד ובדקה ה-22 יאקובסון הגיעה שוב מול שולט. כדור ארוך של סמבראנט עבר מעל ההגנה הגרמנית, שם חיכתה לו יאקובסון, והפעם היא סיימה כמו שצריך לפינה הרחוקה. ספיגה ראשונה לגרמניה בטורניר, 1:1.

גם המשחק עצמו מעט הצטנן עד שהגיעה הפסקת ההצטננות שנקבעה מראש לדקה השלושים של המשחק. אך גם אחריה, קו ההגנה הגרמני לא הצליח להתמודד עם ההתקפה השבדית ובדקה ה-37 זו הייתה בלקסטניוס ששברה אותו בתנועה למסירת עומק מתוזמנת היטב, אבל שולט עמדה מולה מצויין והדפה את הניסיון שלה.

לאחר שלוש דקות של תוספת זמן הסתיימה המחצית הראשונה, שמצד אחד סידרה הרבה אקשן ומצד שני גן דקות מתות רבות – מה שבטוח, המתח לא ירד לרגע.

מחצית ראשונה צמודה בהחלט. (DFB Frauen Twitter)

בשורות משמחות פתחו את המחצית השנייה של גרמניה, כאשר דז'ניפר מארושן חזרה לשחק לראשונה מאז הפציעה במשחק הראשון, ונכנסה כמחליפה במקום לינדה דאלמן.

אבל הבשורות הרעות לא איחרו להגיע. בדקה ה-48 יאקובסון גברה על גווין ומצאה את רולפו בצד השני של הרחבה – שולט בזינוק אקרובטי הדפה את הנגיחה שלה, אך לא יכולה הייתה לעשות דבר מול סטינה בלקסטניוס, שדחקה פנימה את הריבאונד. 2:1 לשבדיה.

השבדיות נראו טוב יותר, במיוחד בצד ההגנתי, ועמדו מצויין מול ניסיונות החזרה הגרמניים. בדקה ה-66 נאלצה אחת משחקניות המפתח בצד הזה, נילה פישר, לעזוב את המגרש עקב פציעה – אמנדה אילשטד נכנסה במקומה.

שבדיה המשיכה להעניש את גרמניה במתפרצות, ובדקה ה-71 בלקסטניוס שוב קיבלה כדור נהדר לעומק, ניסתה לגבור על שתי הבלמיות של גרמניה אבל הגרינג הצליחה לחסום את הבעיטה.

יאקובסון המשיכה לעשות שמות בהגנה הגרמנית. בדקה ה-77 היא הובילה את הכדור קדימה, דילגה מעל התיקול של הגרינג ובעטה כדור טוב מתוך הרחבה, ושוב שולט הייתה שם כדי להדוף.

לגרמניה המפוזרת לא היו פתרונות לנבחרת השבדית המצויינת שמולה, אבל בדקה ה-87 היא כמעט והצליחה להשוות בכל זאת. כדור חופשי מסוכן של מארושן הטעה את לינדאל ותפס אותה מחוץ לשער, אבל לינה אוברדורף לא הייתה מוכנה לכדור ונגחה אותו אל מחוץ לשער הריק.

בדקה ה-93 צירוף גרמני טוב, נדיר מאוד למשחק הזה, שיחרר את סבנייה הות' להרמה טובה, הגרינג הגיעה לכדור בצד השני של הרחבה אך לא הצליחה לעלות גבוה מספיק כדי לנגוח פנימה.

שבדיה, עם הופעה הגנתית נהדרת ותכליתיות יוצאת מן הכלל בהתקפה, רשמה הפתעה לא קטנה עם הניצחון הזה. ביום רביעי תחכה לה הולנד, ועבור נבחרת שכבר הגיעה לחצי הגמר, בטח כזו שניצחה את גרמניה הגדולה בדרך, אין אתגר קשה מדי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort