צילום: האתר הרשמי של צ׳לסי

הליגה הטובה בעולם פותחת עונה

הליגה הטובה בעולם נפתחת היום באנגליה, ואחרי ששנה שעברה הוא פגע בתחזיות שלו לעונה, אפי גורודצר מנסה לעשות זאת שוב ונותן סקירה וסדר על הליגה האנגלית רגע לפני מחזור הפתיחה

בשנה שעברה דיברתי בכתבה לקראת פתיחת העונה על אפקט היורו ומה זה יכול לעשות לליגה, ואכן ראינו זינוק משמעותי במספרי הקהל בליגה כאשר הליגה חוותה עליה של 173% בכמות הצופים במגרשים בעונה שעברה. בסך הכל פקדו את המגרשים 664,211 צופים וצופות ששווה 5,272 צופים בממוצע למשחק. גם נשבר השיא לכמות צופים במשחק יחיד בליגה עם 47,367 צופים בדרבי של צפון לונדון שהתקיים באיטצדיון האמירויות.

היורו השפיע על הקהל שהגיע בכמויות 83,132 צופים וצופות היו בפיינליסימה (צילום: Getty)

כמו בשנה שעברה גם בעונה הקרובה אנחנו צפויים לראות לא מעט משחקים של הליגה שמשוחקים באיצטדיונים הגדולים של המדינה במקום באיצטדיונים של הנשים שקטנים יותר, במטרה להמשיך להגדיל את החשיפה של הענף באנגליה.

כבר במחזור הראשון נראה את אסטון וילה, צ'לסי, ארסנל ובריסטול (להן זה איצטדיון הבית) מארחות באיצטדיונים של הגברים ובכך צפוי לנו סופ"ש גדול בקהל כבר במחזור הפתיחה.

בעונה שעברה צ'לסי זכתה באליפות רביעית ברציפות כאשר מנצ'סטר יונייטד וארסנל מצטרפות אליה כדי להשלים את שלושת המקומות הראשונים שמהן עולים לליגת האלופות, קיבלנו עונה נהדרת של אסטון וילה שקירב אותה לארבעת הגדולות, ראינו עונת חזרה סולידית לליגה של ליברפול ולצערנו איבדנו את רדינג שירדו לליגה השניה ובמקומה עלתה בריסטול.

אני אתן סקירה קצרה לגבי כל אחת מהקבוצות לקראת העונה הקרובה לפי סדר המיקום בעונה שעברה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

צ'לסי
בשנה שעברה: אליפות
אצטדיון: קינגסמדו 4,850 מקומות
מאמנת: אמה הייז
שחקניות שעזבו:
מגדלנה אירקסן ופרנילה הארדר (באיירן מינכן), אמה ת'ומפסון (סאות'המפטון)
שחקניות שהגיעו:
אלחנדרה ברנבה (ריאל סוסיאדד והיא תישאר שם לעונת השאלה), ניקי אווררד (לובן אבל מושאלת העונה לברייטון), סיוקי נוסקן (פרקפורט), קטרינו מאקריו (ליון), אשלי לורנס (פסז'), האנה המפטון (אסטון וילה), ברוק אספין (בריסטול סיטי), מאיה פישל (טיגרס), ווייקי קפטיין (טוונטה והיא תישאר שם לעונת השאלה)

מילי ברייט במדי צ׳לסי (צילום אתר רשמי)

צ'לסי מועדון ענק שמנוהל בצורה מופתית, למה אני מתכוון? קשה מאוד לקחת 4 אליפויות ברצף ואיכשהו להצליח כל עונה מחדש לחזק את הסגל בשחקניות ברמה עולמית ככה שהסגל יותר חזק מהעונה הקודמת, אבל איכשהו המועדון הזה מצליח כל שנה מחדש לעשות את זה. הארדן ואריקסן עזבו? לא נורא- נביא את מאקריו ולורנס. זה בדיוק הקסם המרשים של המועדון הזה, ולמה כל שנה מחדש קשה לראות קבוצה שתצליח לקחת להן את התואר (למרות שבשנה שעברה יונייטד הייתה קרובה מאוד). תמיד יש רעב, תמיד יש התחדשות, תמיד יש שחקניות חדשות שבאות להילחם ולהעלות את הרמה של כל הסגל. כמה הסגל הזה חזק? כל השחקניות החדשות מצטפרות לסגל שכולל את השוערות זצ'רה מוסוביץ כוכבת המונדיאל ואן קטרין-ברגר. הגנה עם אניק נואן, מילי בריט, ג'ס קרטר, ואיב פריסט. קישור עם סופי אינגל, ג'סי פלמינג, גורו רייטן ומלני לוהפולץ והתקפה מפחידה עם סם קר, פראן קירבי ולורן ג'יימס
לי אישית קשה לראות מישהי לוקחת את התואר לצ'לסי וההימור שלי הוא עוד אליפות

מנצ'סטר יונייטד
מיקום בשנה שעברה: 2
איצטדיון: לי ספורטס וילג' 12,000
מאמן: מארק סקינר
שחקניות שעזבו:

הינאטה מיאזאווה, הרכש המעניין של יונייטד (צילום: מנצ׳סטר יונייטד אתר רשמי)

קלואי וויליאמס, אמה טיילור וניב מרפי (בלקבורן), אונה באטייה (ברצלונה), טארה בורן (שפילד יונייטד), ג'ייד מור ואיוונה פוסו (בירמינגהאם), אלסיה רוסו (ארסנל), אייסאטו טונקארה (פסז'), אמלי ראמזי (אברטון), קירסטי הנסון ואדריאנה ליאון (אסטון וילה), מריה ת'ורסטדוטיר וסופי באגלי (ברייטון), קרי ג'ונס (בריסטול), וילדה בואה ריסה (אתלטיקו מדריד), מרתה תומאס (טוטנהאם)
שחקניות שהגיעו:
איווי ראבג'ון (אסטון וילה), ג'מה אוונס (רדינג), ג'ייסי (ברצלונה), אמה ווטסון (ריינג'רס, אבל תפספס את העונה בגלל קרע ברצועה), הינאטה מיאזווה (מינאבי סנדיי), אירנה גררו (אתלטיקו מדריד), גבי ג'ורג' (אברטון), פאלון טוליס-ג'ויס (ריין), מלווין מילארד (ליון בהשאלה)

בעונה שעברה מנצ'סטר יונייטד סוף סוף הצליחה לעשות את הצעד קדימה שלו האוהדים שלה חיכו והצליחה להיות עד סוף העונה במאבק האליפות מול צ'לסי בנוסף לעליה ראשונה בהיסטוריה לגמר גביע (מזכיר, היא תפתח עכשיו את העונה השישית שלה בסך הכל) אבל גם שם היא הפסידה לצ'לסי, ועליה לראשונה לליגת האלופות. אחרי עונה כזו היינו מצפים מקבוצה להשאיר את הנכסים הגדולים לקראת ליגת האלופות ולהתחזק בהתאם אך ביונייטד דברים תמיד יהיו קצת שונים, המועדון איבד את המגנה הטובה בעולם אונה באטייה שחזרה הביתה לברצלונה ואת חלוצת נבחרת אנגליה אלסיה רוסו שעברה לארסנל. שתיהן בהעברות חופשיות אחרי שלא הצליחו לסכם על הארכת חוזה במועדון. עוד עזיבה משמעותית היא הנורבגית וילדה בואה ריסה שעזבה אחרי שמיעטה לקבל הזדמנויות בקבוצה בשנים הקודמות. אבל יונייטד כן התחזקה בקיץ הזה בכל העמדות, הביאו אלופת עולם טרייה באירנה גררו, הביאו את ג'יאסי מברצלונה ואת נעל הזהב מהמנודיאל היפנית מיאזווה ואת החלוצה המאוד מוכשרת מליון מלווין מילארד שמצטרפות לסגל מצויין עם שחקניות בינלאומיות כמו מארי ארפס השוערת הטובה בעולם, אלה טון, מאיה לה טיסיה, לוסיה גארסיה, ליאה גולטון, והקפטנית קייטי זלם.

לדעתי יונייטד תתקשה לשחזר את ההישג מהשנה שעברה אבל זה גם יהיה תלוי בהאם הן יצליחו לעבור את פסז' במוקדמות ליגת האלופות. ההימור שלי הוא שהיא תזכה בגביע ותסיים במקום השלישי בליגה.

ארסנל
מיקום בשנה שעברה: 3
איצטדיון: מדו פארק 4,500
מאמן: יונאס אידוואל
שחקניות שעזבו:
אמנדה אילסטט (פסז'), קלאוי לקאס (בנפיקה), לאיה קודינה (ברצלונה), קיירה קוני-קרוס (האמרבי)
שחקניות שהגיעו:
רפאלה (אורלנדו), פראן סטנסון (שפילד יונייטד), מאנה איוובוצ'י (פרשה), אנה פאטן (אסטון וילה), ג'ודי טיילור (פרשה), אלסיה רוסו (מנצ'סטר יונייטד).

60,000 צופות וצופים במשחק ליגת האלופות מול וולפסבורג (צילום: אתר רשמי)

ארסנל עברה שנה קשה כאשר 4 שחקניות שלה קרעו את הצולבת, כולל שתיים מהכוכבות שלה בחלק הקדמי, ויויאן מידמה ובת' מיד וכמובן קפטנית נבחרת אנגליה ליאה ווילימאסון וכל זה הוריד אותן למקום השלישי. הן כן הצליחו לזכות בתואר כאשר זכו בגביע הקונטי בצורה מרשימה נגד היריבה הגדולה צ'לסי.
הקיץ הזה הן החליטו לנסות להעמיס בכוכבות והן הביאו שתיים מהכוכבות הכי גדולות של המונדיאל קוני-קרוס האוסטלרית ואמנדה אילסטט השבדית (שהגיעה עוד לפני המונדיאל).
בנסף אליהן אי אפשר שלא להתייחס לחלוצת נבחרת אנגליה אלסיה רוסו, היא מגיעה אמנם בהעברה חופשית אבל גם תהיה המשתכרת הכי גבוהה בענף החל מהעונה. רוסו אמורה לתת שקט ליואנס בחלק הקדמי בזמן שהוא מחכה שהפצועות יחזרו (שם יתחיל לו כאב ראש די חיובי).
הסגל נראה לא רע בכלל ובנוסף לשחקניות החדשות כמובן שיש סגל עמוק בכישרון. מנואלה זינצברגר, לוטה וובן מוי, ג'ן ביטי, סטף קאטלי, קייטי מקייב, קים ליטל ליאה וולטי, ויקטוריה פלובה ולינה הורטיגהן השמות הבולטים של המועדון
העונה הנוכחית של ארסנל נפתחה פחות טוב עם הדחה מוקדמת ממוקדמות ליגת האלופות שזה נוראי עבורן מצד אחד אבל מצד שני זה יתן להן את היכולת לתהרכז בגזרה המקומית, הן ירצו חזק בצמרת כל העונה אבל פשוט אין להן מספיק עומק ואיכות לקחת לצ'לסי את האליפות. מקום שני סולידי זה ההימור שלי.

מנצ'סטר סיטי
מיקום בשנה שעברה: 4
איצטדיון: אצטדיון האקדמיה 7,000
מאמן: גארת' טיילור
שחקניות שעזבו:
היילי ראסו (ריאל מדריד), מריה פרנסיס ג'ונס (ברנלי)
שחקניות שהגיעו:
ג'יל רורד (וולפסבורג)

מרי פאולר במדי סיטי בעונה שעברה (צילום: אתר רשמי)

אחרי הרבה שנים של סטטוס קוו בטופ 3 בעונה שעברה נפל דבר ומנצ'סטר סיטי איבדה את המקום שלה בשלישיה הראשונה ונפלה למקום הרביעי. מה שהכי הפתיע זה שאחרי עונה שבה סיטי שוב לא הצליחה לעלות לשלב הבתים של ליגת האלופות ולא התמודדה על שום תואר וסיימה מחוץ לטופ שלוש, המועדון כמעט ולא חיזק את הסגל
ועדיין יש פה סגל לא רע בכלל. מלא שחקניות בינלאומיות כמו אלי רובק דמי סטוקס, לאיה אלכסנדרי, סטף הוטן, מארי פאולר, לורן המפ, אסמי מורגן, באני שאו, ג'ולי בלקסטד ואלנה קנדי
בנוסף להכל נראה שעוד עונה עם גארת' טיילור לא תעשה טוב למועדון ואני לא כל כך מבין מה באמת קורה בסיטי בשנים האחרונות. בזמן שמסביב כולם עובדים בסיטי נשארים עם סטטוס קוו שלטעמי יפגע בהן מאוד.
ההימור שלי הוא מקום 5

אסטון וילה
מקום בשנה שעברה: 5
אצטדיון: בסקוט 11,300
מאמנת: קרלה וורד
שחקניות שעזבו:
רמי אלן (בירמינגהאם), שנטל בואי-הלורקה וראשה ליטלג'ון (לונדן סיטי), אמלי גילנק (מלבורן ויקטורי), נטשה הארדינג (פרשה), איווי רבג'ון (מנצ'סטר יונייטד), אלישה אנדאו וסיאן רוג'רס (צ'רלטון), חנה המפטון (צ'לסי), מייגן סרג'נט (פרשה), מארי מקיטר (סנדרלנד), אוליביה רבג'ון (ווסט ברומיץ).

אלישה להמן במדי אסטון וילה (צילום: אתר רשמי)

שחקניות שהגיעו:
דפני ואן דומסלאר (טוונטה), לוסי פרקר (ווסט האם), אנה פאטן (ארסנל), קירטי הנסון ואדריאנה ליאון (מנצ'סטר יונייטד), סופיה פור (לסטר), אבוני סאמון (יוסטון דאש).

 

אסטון וילה בעונה שעברה הייתה הקבוצה המרעננת של הליגה עם התקפה מטורפת ברשות רייצ'ל דיילי, אלישה להמן וקירסטי הנסון (המושאלת שעברה באופן סופי בקיץ).

דפנה ואן דומסלר, תיתן שקט בהגנה. (צילום: אתר רשמי)

הקיץ הזה היה טוב עבור המועדון והן חיזקו את הסגל עם שחקניות עם לא מעט ניסיון על מנת להצמד לארבעת הגדולות. שרה מיילינג, לוסי סטאניפורת', ג'ורדן נובס, קנזה דאלי, ומז פצ'קו יעזרו לחלק הקדמי המפוצץ אבל בעיני הרכש החשוב של העונה היא בדמות השוערת ההולנדית דפנה ואן דומסלר. מדובר בשוערת מצויינת עם תקרה גבוה מאוד ולטעמי היא תעשה רק טוב לסגל הזה ותתן הרבה שקט לחלק האחורי.

כשאני מסתכל על הסגל של וילה אני מאמין שהן יעשו עוד קפיצה קדימה ויהנו מההפקר של מה שקורה בסיטי. אני נותן לקרלה וורד מקום 4

אברטון
מיקום בשנה שעברה: 6
אצטדיון: וולטון הול פארק 2,200
מאמן: בריאן סורנסן
שחקניות שעזבו:
איזי קריסטיאנסון (פרשה), לאוני מאייר (הופמנהיים), ריקי סרווקה (פוטלנד), גבי ג'ורג' (מנצ'סטר יונייטד)
שחקניות שהגיעו:
מרטינה פיאמונטה (מילאן), אמלי ראמזי (מנצסטר יונייטד), אמה ביסל והת'ר פיין (פלורידה סטייט), ג'סטין ווהאנורמט (רדינג), קרולין אולסן (פורטונה היורינג), ליבי הארט (בירימנגהאם), מייגן קמפבל (ליברפול), אליסה הארן (מנצ'סטר יוניטד בהשאלה)

האנה בניסון, תעשה את ההבדל? (צילום: אתר רשמי)

אברטון זו ההגדרה הקלאסית של קבוצת מרכז טבלה וראינו את זה שוב בעונה שעברה. היא כמובן סיימה במקום ה-6 ועשתה עונה לא רעה אבל הפער בינה לבין הגדולות גדול מדיי, הקבוצה כן עשתה קיץ עמוס עם הרבה שחקניות רכש אבל אלה לא שחקניות שבאמת יכולו לעשות שינוי מבחינתן בליגה מה שאני כן מקווה לראות זה כמה שחקניות צעירות שיעשו קפיצה קדימה ואולי יפתיעו כמה אנשים בדרך. טוני דוגן הוותיקה תנסה להוביל את הסגל עם קטיה סנוייס, ארורה גאלי, האנה בניסן, ומייגן קמפבל וביחד עם המאמן סורנסן שעשה עבודה לא רעה בעונה שעברה ינסה לשחזר עוד עונה טובה ואולי להצמד לחלק העליון של הטבלה

ליברפול
עונה שעברה: מקום 7
אצטדיון: פרנטון פארק 16,547
מאמן: מאט בירד
שחקניות שעזבו:
שארלוט קלארק (בירמינגהאם), ריילי פוסטר (וולינגטון פיניקס)), אשלי הודסון (שפילד יונייטד), קרלה האמפרי (צ'לרטון), מייגן קמפבל (אברטון), ליאן רובי (בלי קבוצה), ריאנון רוברטס (ריאל בטיס), אירת'ה קאמינגס (רוסנגארד), קייל אוקלי (לואיס), קייטי סטנגל (גות'אם)
שחקניות שהגיעו:
נטשה פלינט (לסטר), ג'נה קלארק (גלזגו סיטי), מאיה אנדרבי (שפילד יונייטד), טיגן מייקה (רוסנגארד), גרייס פיסק (ווסט האם), מארי הובינגר (ציריך), סופי רומאן הוג (רומא)

צילום: אתר רשמי

החזרה לליגה של ליברפול בעונה שעברה הייתה הצלחה כאשר כל הדרך הן הצליחו להמנע ממאבקי התחתית ולייצב את עצמן במרכז הטבלה כמו היריבה העירונית. הקיץ של ליברפול היה מעניין כאשר הביאו שילוב של שחקניות ותיקות כמו פיסק ופלינט כמו גם שחקניות צעירות ומכושרות כמו הובינגר, אנדברי וכמובן עוד שחקנית שהרשימה במונדיאל ובליגה האיטלקית בשנה שעברה הוג הנורבגית. הן יצטרפו למיסי בו קירנס, פוקה נגאנו, מליסה לאולי, ניב פאהי, אמה קוויטסו וג'מה בונר. מאט בירד כבר לקח אליפויות עם ליברפול בעבר אבל כבר עבר עשור מאז ועכשיו הוא מנסה להחזיר אותן להיות אחת מהגדולות. לדעתי זה עוד ייקח להן כמה שנים של השקעה בטוחה אבל באמת שנראה שהמועדון בכיוון הנכון לשם. בתסריט אופטימי הן יהיו קרובות יותר לטופ שלוש מאשר לתחתית, אני יכול לראות את זה קורה.

ווסטהאם
מיקום בשנה שעברה: 8
אצטדיון: ויקטוריה רואד 6,078
מאמנת: רי-אן סקינר
שחקניות שעזבו:
קייט לונגהורסט (צ'רלטון), גרייס פיסק (ליברפול), לוסי פארקר (אסטון וילה), ברוק קיירנס (בלי קבוצה), סופי היליארד (לונדון סיטי), מייסי בארקר (איפסוויץ')
שחקניות שהגיעו:
ג'סי סטייפלטון (שלבורן), אמה האריס (רדינג), קייטלין טלברט (בנפיקה), מייגן וולש (ברייטון), ריקו איוקי (טוקיו ורדי בלזה)

השחקנית החשובה של המועדון מקנזי ארנולד (צילום: אתר רשמי)

לווסטהאם היו לא מעט ציפיות לקראת העונה הקודמת ואפשר להגיד די בבטחה שזו הייתה עונה מאוד מאכזבת שלהן ולכן גם ראינו את המאמן פול קונצ'סקי עוזב ואת ריאן סקינר ממונה במקומו, סקינר תנסה לעזור לווסטהאם לחזור לעצמה בעונה הקרובה ולנסות לשאוף לעונה יותר טובה מהקודמת. השחקנית הכי חשובה של ווסטהאם לעונה הקרובה היא כנראה מקנזי ארנולד השוערת האוסטרלית. הואווה סיסוקו וליסה אוונס ינסו לתת מהניסיון שלהן וויויאן אסאי תנסה להוביל את החלק הקדמי אבל אני צופה עונה לא פשוטה עבור הקבוצה ממזרח לונדון ומצפה להן עונה שיהיה קרוב לחלק התחתון של הטבלה.

טוטנהאם
מיקום בעונה שעברה: 9
אצטדיון: בריסבן ראוד 9,271
מאמן: רוברט וילאהאם
שחקניות שעזבו:
קריס הארופ (פרשה), קאיה סימון (סנטרל קוסט מרינרס), צ'יומה אובוגאגו (בלי קבוצה), צ'ו סי יון (בירמינגהאם), אסתר מורגן (הארטס), טיניאה ריקה קורפולה (רומא)
שחקניות שהגיעו:
לאונה בוהלר (הופנהיים), אולגה את'ינן (לינגשקופינגס), ברברה ווטיקווה (פסז'), מרתה תומאס (מנצ'סטר יונייטד), גרייס קלינטון (מנצ'סטר יונייטד בהשאלה), ז'אנג ליאן (ווהון אוניברסטיה בהשאלה)

שחקניות טוטנהאם חוגגות (Photo by Ross Kinnaird/Getty Images)

כמו ווסטהאם גם טוטנהאם חוותה אכזבה לא קטנה בעונה שעברה כאשר הן אמנם לא היו ממש במאבק התחתית אבל היו קרובות מאוד לתחתית רוב העונה, ולכן נפרדו מהמאמנת שלהן תוך כדי העונה ושוב בקיץ האחרון. המאמן החדש שהגיע מהליגה השבדית ינסה להוציא יותר מהסגל הזה. בהגנה שלינה זדורסקי ואיימי טרנר ביחד עם אשלי נוויל ינסו להחזיר את טוטנהאם להיות הקבוצה ההגנתית המצויינת שהן היו לפני שנתיים, הקפטנית החדשה בת' אינגלס שרק לפני 3 שנים הייתה שחקנית העונה של הליגה רוצה לחזור לטופ והיא קיבלה חיזוק אצלה בחלק הקדמי בדמות מרתה תומאס שהגיע מסגנית האלופה. רמונה פצלברגר ואלי ברזיל ביחד עם אנגרין ג'יימס יחזיקו את הקישור וכמובן שאסור לשכוח את דרו ספנס ורוזלה אעייאן.
יש לקבוצה הזו סגל מספיק טוב לסיים מעל המקום ה-9 אבל האם הכל יצליח להתחבר העונה והאם הן יצליחו להישאר בריאות? אני חושב שהן יכולות לסיים מקום-שתיים יותר גבוה.

לסטר
מקום בשנה שעברה: 10
אצטדיון: קינג פאוור 32,212
מאמן: ווילי קירק
שחקניות שעזבו:
סופיה פור (אסטון וילה), סופי בייקר וג'ס סיגסוורת' (שפילד יונייטד), נטשה פלינט (ליברפול), קירטי לאבל (ברנלי), צ'רלי דוולין (בירמינגהאם), לצ'נטה פול (בלי קבוצה), מולי פייק וג'מה פורפייד (סאות'המפטון), אבי מקמנוס (פרשה), קוני סקופילד (לונדון סיטי), אלן ג'ונס (סנדרלנד), ג'ורג'יה איטון קולינס (קוגה), מקנזי סמית' (צפון קרוליינה סטייט), ארין סימון (פרשה), אשלי פלאמטרי (אל-איתיחאד)
שחקניות שהגיעו:
קורטני נבין (האמרבי), ג'נינה לייטציג (באיירן מינכן), לנה פטרמן (מונפלייה), ג'אניס קיימן (ליון), איימי פאלמר (בריסטול), ליזה קופ (אייאקס), ג'וטה רנטלה (ויסטיו), ג'ולי ת'יבאוד (בורדו), דיאן רוז (רדינג)

חוותה עונה שתרצה לשכוח, לסטר. (צילום: אתר רשמי)

העונה שעברה הייתה עונה שירצו לשכוח בלסטר, הן היו עמוק בתחתית כל העונה ולא הצליחו להתרומם אבל פשוט היה לה מספיק כישרון כדי לשרוד בליגה. את העונה הזו יאמן ווילי קירק שנשאר במועדון אחרי שלקח פיקוד באמצע העונה, והמועדון עשה אוברהול מטורף כאשר 16 שחקניות עוזבות את המועדון ו-9 שחקניות חדשות מגיעות לסגל כולל 2 שוערות טובות בדמות לייטציג שעוברת בהעברה קבועה אחרי שהייתה מושאלת בעונה שעברה, וליזה קופ ההולנדית. סי ג'יי בוט שנתנה מונדיאל טוב, קיימן ורוז ולן יקוו להשאיר את לסטר בליגה אבל זו לא תהיה משימה קלה עבורן.

ברייטון
מקום בשנה שעברה: 11
אצטדיון: ברודפילד 6,135
מאמנת: מליסה פיליפס
שחקניות שעזבו:
דניאל קרטר (לונדון סיטי), מייגן קונלי (בריסטול), קאילי גרין (צ'רלטון), מייגן וולש (ווסטהאם), ויקטוריה וויליאמס (בלי קבוצה), רבקה סטוט (מלבורן סיטי), בריאנה ויסלי (אהרוס), זואי מורס (פרשה), פארק יי יון (הארטס), לידיה וויליאמס (מלבורן ויקטורי)
שחקניות שהגיעו:
פאולין ברמרר (וולפסבורג), ויקי לוסדה (רומא), מדיסון היילי, מקנזי האוקבסקי וצ'רלי רול (סידני), מריה ת'ורסטדוטיר וסופיה באגלי (מנצ'סטר יונייטד), לי מינגוואן (ג'יאנגסו), טטיאנה פינטו (לבנטה), חורלין קרברלי (אתלטיקו מניירו), ניקי אוררד (צ'לסי)

מליסה פיליפס, הגיעה באפריל והצליחה להשאיר את הקבוצה ליגה (צילום: אתר רשמי)

בריטון בעונה שעברה עברה קיץ רע מאוד כאשר איבדה המון שחקניות מפתח ולא הצליחו ממש להביא מספיק איכות להחליף את אלו שעזבו, הן עברו שלוש מאמנות במהלך העונה עד שמצאו את מליסה פיליפס שהגיעה באפריל והצליחה להשאיר את הקבוצה בליגה. כדי לחזור לעצמן ברייטון עשו מסע רכש מאוד מרשים והביאו כמה שחקניות נהדרות כמו אוורד שמושאלת העונה אבל צפויה להיות השוערת הבכירה שלהן, ברמר ולוסדה ומריה תו'רסטדוטיר הן שחקניות ותיקות עם המון ניסיון בליגה, ביחד עם פופי פטרסון, ויאטקרי סארי, אמה קולברג וקייטי רובינסון אני מצפה לעונה הרבה יותר טובה מהקבוצה מדרום אנגליה, יחזרו למרכז הטבלה.

בריסטול
מקום בשנה שעברה: 1 בליגה השניה
אצטדיון: אשטון גייט 27,000
מאמנת: לורן סמית
שחקניות שעזבו:
ליה קטלדו (קריסטל פאלאס), לילי גרינסדייל (רוגבי בורו), ג'ודי הוטון (שפילד יונייטד), איימי פאלמר (לסטר), קלואי בול (פרשה), אליסה בודי (ניוקאסל), ברוק אספין (צ'לסי אבל תישאר עונה בהשאלה), ויקי פרוס (מערב סידני)
שחקניות שהגיעו:
איימי רוג'רס וג'יימי לי נאפייר (לונסון סיטי), סטרה מורי (לואיוויל), אמלי ת'סטרופ (פסוו), מייגן קונלי (ברייטון), קרי ג'ונס (מנצ'סטר יונייטד), סיסיל סטרוק (לבנטה לאס פלאנס), קיילן מרקאסי (ארסנל בהשאלה), ג'ס סימפסון (מנצ'סטר יונייטד בהשאלה)

בריסטול חוגגת חזרה לליגה הבכירה, לא בטוח שתצליח להישאר בה (צילום: אתר רשמי)לסי

בריסטול שבילתה את השנתיים האחרונות בליגה השניה עלתה בחזרה לליגה הבכירה אבל היא תצטרך ניסים כדי לא לחזור ישר בחזרה
הסגל שלהן שנבנה כדי לעלות ליגה רובו נשאר אבל זה לא יספיק לליגה הראשונה, והרכש לטעמי לא מספיק טוב להישאר בליגה הבכירה. השוערת פראן בנטלי תקבל כמה פרצופים מוכרים בסגל בבריסטול כאשר היא תפגוש את ג'ס סימפסון וקרי ג'ונס שהיא מכירה מהאקדמיה של יונייטד ואמורות לתת פוש יפה, הקפטנית החדשה מייגן קונלי וג'יימי לי נפייר שחוזרת לליגה הראשונה הן שחקניות שיכולות לתת קצת הברקות ורייצ'ל פורנס שהגיעה בעונה שעברה מליברפול היא שחקנית מצויינת שתתרום לא מעט עבור הסגל הזה אבל הן יהיו כל העונה במאבקי ירידה ואני לא חושב שהן יצליחו להישאר בליגה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort