קרדיט צילום: שאול גרינפלד

קרין רחמים: כיף להיכנס לספרי ההיסטוריה, הלוואי וניקח טרבל; מריאן עווד: נבוא נחושות בתקווה שנצא עם הגביע

היום אחה״צ מאמני הקבוצות והקפטניות ערכו מסיבת עיתונאים לקראת הגמר מחר, אייל שדה מאמן קריית גת: יש בישראל חוסר פרגון לכדורגל הנשים. משה זגורי מאמן עמק חפר: הוכחנו שאנחנו קבוצה שבאה לשחק כדורגל ובאה לנצח כל משחק ונשתדל לעשות את זה גם מחר.

לאחר עונה לא פשוטה יתקיים מחר (חמישי) 20:00 באצטדיון שלמה ביטוח (המושבה לשעבר) בפתח תקווה גמר גביע המדינה בכדורגל נשים, הגמר יפגיש את האלופה ומחזיקת גביע אתנה מ.ס. קריית גת שרוצה להשלים טרבל היסטורי, מהצד השני תחכה לה מכבי בנות עמק חפר שחולמת גם היא להניף את גביע המדינה, היום שתי הקפטניות ומאמני הקבוצות ערכו מסיבת עיתונאים לקראת הגמר מחר. הכניסה חופשית ומותנת בהרשמה מראש ותו ירוק בתוקף או בדיקת קורונה שלילית מ-72 השעות האחרונות, ההתאחדות לכדורגל תעמיד במקום מתחם בדיקות מהיר למי שאינו מחזיק בתו ירוק או בדיקת קורונה שלילית.

מריאן עווד, קפטנית עמק חפר התייחסה למשחק מול קריית גת:
קריית גת היא קבוצה מאוד טוב עם הרבה ניסיון, אנחנו קבוצה צעירה, נבוא וניתן את הכל ונקווה שזה יספיק כי תיקו זה כמובן אף פעם לא מספיק, נבוא נחושות בתקווה שנצא עם הגביע.
כמו שאמרתי, אנחנו קבוצה צעירה עם מעט ניסיון, אבל מה שכן יש לנו לב גדול ואנחנו לא מוותרות, היו לנו הרבה משחקים העונה בהן חזרנו מפיגור והוכחנו אחרת, צריך לבוא מפוקסות ולתת את הלב ובסופו של לפי דעתי כשאתה יוצא עם הרגשה שאתה נותן את הכל אז זה גם סוג של סיפוק קטן.

מריאן עווד
מריאן עווד: נבוא נחושות בתקווה שנצא עם הגביע (צילום:שאול גרינפלד)

קרין רחמים קפטנית קריית גת. אני חושבת שבגמר הגביע גם אם אתה בא פייבוריט וגם אם לא אז יש אלמנט של לחץ אבל זה לחץ חיובי. אנחנו לא מרגישות שאנחנו באות בכמה רמות מעל עמק חפר, הן קבוצה מצויינת והן הוכיחו את זה לאורך כל העונה, נגיע משחק אחד, חייבת לצאת מנצחת מהערב הזה ואני מאוד מקווה שזו תהיה הקבוצה שלנו.

קרין רחמים
קרין רחמים: כיף להיכנס לספרי ההיסטוריה(צילום:שאול גרינפלד)

תמיד כיף להיכנס לספרי ההיסטוריה, פעם ראשונה שיש גביע אתנה (גביע הליגה ש״ג) העונה הזו, והלוואי וניקח את הטרבל הזה, זה יהיה מאוד מיוחד ומאוד מרגש ויחתום את העונה הזו כעונה מושלמת.
רחמים שגרה בעוטף עזה סיפרה על חוויותיה בתקופת הלחימה והודתה לקיבוץ משמר העמק שאירח את הקיבוץ שלה בתקופת הלחימה. אף פעם לא נעים שמפציצים את הבית שלך, מקווה שהשקט יחזור מהר ושלממשלה יהיה אכפת מעוטף עזה כמו ממקומות אחרים במדינה הוסיפה.

הגביע מחכה
הגביע מחכה

משה זגורי מאמן עמק חפר: אני לא חושב שבשלב הזה של העונה אפשר להפתיע אחת את השניה, אנחנו מכירים אותן די טוב, קבוצה מוכשרת, חזקה מאוד, הן לקחו אליפות וגביע. אבל אנחנו הוכחנו לאורך כל העונה שאנחנו קבוצה אטרקטיבית שבאה לשחק כדורגל ובאה לנצח כל משחק ונשתדל לעשות את זה גם מחר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
משה זגורי
משה זגורי מאמן עמק חפר (צילום שאול גרינפלד)

אני חושב שההתרגשות והלחץ שיש לשחקניות במעמדים כאלה זה נקודת מפתח, אם נצליח אותן למקום הזה של פחות להתרגש ופחות להיות לחוצות ולהיות יותר דרוכות אז אני חושב שאנחנו יכולים לראות דברים טובים במשחק.

אייל שדה מאמן קריית גת:

אייל שדה
אייל שדה מאמן קריית גת (צילום שאול גרינפלד)

אני חושב שכדורגל הנשים לא מפרגנים לו מספיק, הליגה היא מאוד מעניינת ומאוד אטרקטיבית כדורגל נשים צריך להיות לפי דעתי בקדמת הבמה של הספורט הישראלי, לא יכול להיות שענפים נוספים ישדרו בטלוויזיה ואת כדורגל הנשים יקחו אותו אחורה, אני חושב שמגיע לבנות האלה ולכל הקבוצות שיפרגנו ויתנו להן את הבמה כמו כל הענפים האחרים ואני מקווה שמחר בגמר יהיה משחק טוב שגם הקהל יהנה וגם מי שיצפה בבית יהנה ממשחק טוב של כדורגל נשים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort